Zaratoth wrote: Η ιστορία, μακράν από το δεύτερο.
Και μένα η Ιστορία, τη λάτρευα, κι ας μην ήμουν της θεωρητικής (μισούσα τα Αρχαία!). Βέβαια αν είχα το τωρινό μου μυαλό εκείνη την εποχή, μάλλον θεωρητική θα πήγαινα.
Δεν έχω μία μόνο αγαπημένη ανάμνηση, αλλά γενικά, έχω όμορφες αναμνήσεις απ' τις χαζομάρες που έκανα με την κολλητή μου μέσα στο μάθημα και το απίστευτο σπαστικό γέλιο που μας έπιανε κάθε φορά, μέχρι δακρύων. Και το καλύτερο: ποτέ δε μας είχε "πιάσει" κανένας καθηγητής, εκτός κι αν έκαναν τα στραβά μάτια επειδή ήμαστε κοπέλες.
Ποια ήταν η αγαπημένη σου φάρσα που έκανες (ή έκανε κάποιος απ' το τμήμα σου) σε καθηγητή?