Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Pώτα κάτι τον επόμενο

More
05 Mar 2017 23:19 - 05 Mar 2017 23:22 #194642 by Blood Prince

An arrow in the knee wrote: Οι Eluveitie είναι folk death metal, απλά το folk στοιχείο τους είναι πιο έντονο σε πολλά κομμάτια.Αν θες να τσεκάρεις άλλες death metal μπάντες, τσέκαρε τους Septic Flesh, κομμάτια των οποίων έχω ποστ-άρει στο φόρουμ 2-3 φορές τελευταία, τους Carcass και τους Amon Amarth.Από τις αγαπημένες μου μπάντες και αυτοί.

Ερώτηση:Αγαπημένο soundtrack παιχνιδιού?


Οι Amon Amarth νομίζω είναι Viking Metal πιο πολύ.Τους ξέρω αλλά δεν τους θεωρώ Death Metal.

Για αγαπημένο soundtrack τσέκαρε στο βίντεο μετά το 01:48



Ερώτηση:Αγαπημένη Τηλεοπτική Σειρά ;

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Last edit: 05 Mar 2017 23:22 by Blood Prince.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2017 00:41 - 06 Mar 2017 00:42 #194650 by Angel

Dovahkiin wrote:

Divine Raiden wrote:

Dovahkiin wrote: Σοκολάτα, ζεστή ή και κρύα, πάντα την απολαμβάνω. Ειδικά κάτι γεύσεις περίεργες που κυκλοφορούν σε κάποιες καφετέρειες... μούρλια.

Όταν βγαίνεις έξω, πώς διασκεδάζεις κυρίως?

Μπυρίτσα σε ροκάδικο/μεταλάδικο και ωραίες συζητήσεις...Και λίγη καφρίλα δεν βλάπτει :P
Αγαπημένοι στίχοι τραγουδιού;
Εμενα: Goddess of shadowy play
Whose boundless power divides the night from the day
Plains of woe eclipsed from all sight
And wrapt forever in the darkest depths of night


Πόσο σε ζηλεύω. Εδώ πέρα στο χωριό την Πάτρα έχουν κλείσει όλα τα στέκια όπου σύχναζα παλιά...

Αγαπημένο άθλημα και για να παίζω και να βλέπω, το τένις.

Με τι είσαι σε μεγάλο βαθμό εξαρτημένος και δε θα μπορούσες χωρίς αυτό στη ζωή σου?


Ενα μαγαζί έχουμε εδώ μη νομίζεις...Τωρα μπορει να παιξει και κανένα κομματάκι και κάποιο άλλο μαγαζι αλλα χλωμό...

Αυτή τη περίοδο το Black Sails.
Πριν πόσο καιρό κάνατε σεξ;(όχι πλάκα κανω μη ψαρώνετε).


Ποιο πολιτισμό λατρεύετε(ξένο);Εγω Ιαπωνικό full.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.
Last edit: 06 Mar 2017 00:42 by Angel.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2017 00:46 - 06 Mar 2017 00:51 #194651 by Blood Prince

Divine Raiden wrote: Αυτή τη περίοδο το Black Sails.
Πριν πόσο καιρό κάνατε σεξ;(όχι πλάκα κανω μη ψαρώνετε).
Ποιο πολιτισμό λατρεύετε(ξένο);Εγω Ιαπωνικό full.


Ιαπωνικό με τίποτα...εκτός αν πρόκειται για tomb raider..λατρεύω τον ρωμαϊκό πολιτισμό αλλά και τον πολιτισμό των Vikings. xD

Ερώτηση: Αγαπημένο Symphonic Metal συγκρότημα ; Για μένα Nightwish.

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Last edit: 06 Mar 2017 00:51 by Blood Prince.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2017 00:53 #194655 by Angel
Την αλλη την ερώτηση την πολύ σοβαρή την αγνόησες!Και καλά έκανες :P :P
Dark Moor.Xbox ή PS4 ή PC;

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2017 00:56 - 06 Mar 2017 00:58 #194657 by Blood Prince

Divine Raiden wrote: Την αλλη την ερώτηση την πολύ σοβαρή την αγνόησες!Και καλά έκανες :P :P
Dark Moor.Xbox ή PS4 ή PC;


Θές απάντηση ειλικρινά ; Καθημερινά για σέξ. Δεν κάνω πλάκα. :woohoo:

PS4

Ερώτηση : Αγαπημένος προορισμός για ταξίδια ; (Νορβηγία και Ιταλία για μένα)

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Last edit: 06 Mar 2017 00:58 by Blood Prince.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2017 01:08 #194660 by Αγγελική Γοργορίνη
Γενικά λατρεύω τα ταξίδια και θα ήθελα να πάω σε πολλά μέρη (μακάρι να πάω σε όσα περισσότερα γίνεται). Περισσότερο θα ήθελα να πάω Νέα Ζηλανδία, Σκωτία, Αγγλία και Σκανδιναβία, αλλά αν πρέπει να επιλέξω έναν προορισμό, θα πω Νέα Ζηλανδία (φοβερά τοπία & τα πάτρια εδάφη του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών).

Ποιο χαρακτηριστικό χαρακτήρα σε ξενερώνει/τσαντίζει στον άλλο?

“What do you fear, lady?" [Aragorn] asked.
"A cage," [Éowyn] said. "To stay behind bars, until use and old age accept them, and all chance of doing great deeds is gone beyond recall or desire.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2017 01:25 #194661 by Angel
Το να προσπαθεί κάποιος να δειχτεί και να πουλήσει μούρη.Μιας και το έπιασες θα το αντιστρέψω.Τι σε κολακεύει στον άλλο;

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2017 01:26 - 06 Mar 2017 01:27 #194662 by Νικολής Ασημάκης
Να παρουσιάζεται ως κάποιος/α που δεν είναι. Π.χ. να το παίζει nerd ενώ δεν έχει ιδέα ή να λιώνει στα clubs ενώ δεν του αρέσουν μόνο και μόνο για να κολλήσει κάπου. Ξενέρα περισσότερο παρά οτιδήποτε άλλο.

Σε αντίθετη λογική τι εκτιμάς περισσότερο στον άλλο;

(edit) @Divine Raiden Πιάσε κόκκινο. :P
Last edit: 06 Mar 2017 01:27 by Νικολής Ασημάκης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2017 01:29 #194663 by Angel

Zaratoth wrote: Να παρουσιάζεται ως κάποιος/α που δεν είναι. Π.χ. να το παίζει nerd ενώ δεν έχει ιδέα ή να λιώνει στα clubs ενώ δεν του αρέσουν μόνο και μόνο για να κολλήσει κάπου. Ξενέρα περισσότερο παρά οτιδήποτε άλλο.

Σε αντίθετη λογική τι εκτιμάς περισσότερο στον άλλο;

(edit) @Divine Raiden Πιάσε κόκκινο. :P

Τι φάση σήμερα;Τι connection έχουμε εσυ,εγω και ο Douzos; xaxaxaxa

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2017 01:35 - 06 Mar 2017 02:27 #194665 by Blood Prince

Divine Raiden wrote:

Zaratoth wrote: Να παρουσιάζεται ως κάποιος/α που δεν είναι. Π.χ. να το παίζει nerd ενώ δεν έχει ιδέα ή να λιώνει στα clubs ενώ δεν του αρέσουν μόνο και μόνο για να κολλήσει κάπου. Ξενέρα περισσότερο παρά οτιδήποτε άλλο.

Σε αντίθετη λογική τι εκτιμάς περισσότερο στον άλλο;


(edit) @Divine Raiden Πιάσε κόκκινο. :P

Τι φάση σήμερα;Τι connection έχουμε εσυ,εγω και ο Douzos; xaxaxaxa


Βλέπω,κλίκα το έχετε κάνει απόψε. :P

edit:Δεν ξέρω ποιος ρώτησε τι και αν απαντήθηκε οπότε συνεχίζει άλλος.

btw Dovahkiin δεν λατρεύω τόσο τα ταξίδια και Νέα Ζηλανδία για διακοπές δεν θα πήγαινα με τίποτα γιατί δεν θέλω να ταξιδεύω σε αεροπλάνο με τις ώρες.

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Last edit: 06 Mar 2017 02:27 by Blood Prince.

Please Log in or Create an account to join the conversation.