Get Connected!

Come and join our community. Expand your network and get to know new people!

Οι δύο πρώτες ετοιμάζονται και η τρίτη βρίσκεται σε στάδιο σχεδιασμού Read More

Μάνος Γρυπάρης δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Ταινία Horizon Zero Dawn' στο φόρουμ. 2 hours 14 minutes ago

Τρεις νέες gaming ταινίες αναμένεται να κυκλοφορήσουν . Συγκεκριμένα πρόκειται για τα Horizon Zero Dawn, God of War και Gran Turismo.

Διαβάστε περισσότερα...

Μουρίνιο, ο βασιλιάς της Ρώμης
mourinho.jpgΟ Τσάρλυ γράφει για τον Ζοζέ Μουρίνιο που βρήκε την Ιθάκη του στην Ρόμα, αφού οι Ρωμαίοι του έδωσαν τις συνθήκες για να δουλέψει όπως θέλει και - κυρίως - τον έκαναν ξανά να αισθανθεί το απόλυτο αφεντικό μίας ομάδας.

Ο Ζοζέ Μουρίνιο επέστρεψε στους τίτλους μετά από 5 χρόνια με την κατάκτηση του Europa Conference League με την Ρόμα . Από την ημέρα που έγινε προπονητής, αυτό είναι και το μεγαλύτερο κενό διάστημα. Πριν το τελικό με την Φέγενορντ δήλωσε πως είναι ο μεγαλύτερος στην καριέρα του . Και είχε τους λόγους του που το είπε τότε αυτό.

Τίτλος μετά από τρεις συνεχόμενες απολύσεις

Ασφαλώς και αυτή η δήλωση έχει να κάνει και με το γεγονός πως πρώτη φορά, έδωσε τελικό σε περίοδο που αμφισβητείται. Ο Μουρίνιο κατέκτησε πρωτάθλημα στο δεύτερο πέρασμα του από την Τσέλσι . Πήρε τρεις τίτλους στην Γιουνάιτεντ και ο σύλλογος να δεν έχει κατακτήσει το παραμικρό από την στιγμή που αποχώρησε. Έφθασε στον τελικό του League Cup με την Τότεναμ και να σχολιάζει έκτοτε με κάθε αφορμή το γεγονός πως η διοίκηση δεν τον άφησε τότε να τον παίξει. Όμως προερχόταν από τρεις απολύσεις.

Από τις τρεις τελευταίες δουλείες του απολύθηκε και είναι πολλοί που υποστηρίζουν πως οι μέθοδοι του είναι ξεπερασμένοι. Είναι δεδομένο πως από την ημέρα που αποχώρησε από το Μιλάνο και την Ίντερ , το καλοκαίρι του 2010, η καριέρα του Μουρίνιο σταμάτησε να μετρά μόνο επιτυχίες.

Πράγματι, το ποδόσφαιρο τα τελευταία χρόνια έχει πάει στην επιθετικότητα, όμως πάντοτε όλες οι φιλοσοφίες θα έχουν τον χώρο τους και τον ρόλο τους. Για να μπορέσεις να πετύχεις πρέπει να ξέρεις να διδάσκεις το ποδόσφαιρο σου σε πιο υψηλό επίπεδο. Τα τελευταία χρόνια υπήρξαν δουλειές που δεν ήταν καλές, κατηγορείται - και δικαιολογημένα - πως ενώ είχε στα χέρια του παίκτες όπως ο Ντε Μπρούινε και ο Σαλάχ δεν τους αξιολόγησε σωστά και τους έχασε η Τσέλσι.

Ο Μουρίνιο πετυχαίνει στα δύσκολα

Κανένας όμως δεν γίνεται να αμφισβητεί πως πρόκειται για έναν μαχητή. Για έναν άνθρωπο που δεν φοβάται να παλέψει και γνωρίζει πως του πάνε τα δύσκολα. Οι επιτυχίες του Μουρίνιο δεν είναι απλές, όπως δεν είναι απλές ούτε οι επιλογές του. Δεν είναι τρόπαια από αυτά που μπορεί να κατακτήσει ένας συνηθισμένος προπονητής. Δεν είναι απλό, να κατακτήσεις μέσα σε δύο χρόνια, καπάκι το Europa και το Champions League με την Πόρτο .

Δεν είναι εύκολο να πηγαίνεις στην Premier League στην παντοκρατορία του Φέργκιουσον και να δημιουργείς ένα καινούριο ειδικό βάρος στο αγγλικό ποδόσφαιρο, όπως έκανε αναλαμβάνοντας την Τσέλσι. Δεν είναι εύκολο να κατακτήσεις το Champions League με την Ίντερ σε μία εποχή που έμοιαζε να είναι παντρεμένη με την αποτυχία.

Ο Μουρίνιο είναι ο αποκλειστικός λόγος που ο Μοράτι έμεινε σαν πετυχημένος παράγοντας στην ιστορία της Ίντερ. Αν δεν ήταν ο Μουρίνιο να κατακτήσει τα πάντα στα δύο χρόνια που εργάστηκε στο Μιλάνο,, η ιστορία θα είχε γραφτεί με έναν πολύ άδικο και σκληρό τρόπο για έναν άνθρωπο που αγάπησε και ξόδεψε πολλά χρήματα για την Ίντερ. Δεν ήταν εύκολη η επιλογή που πήρε όταν κατέκτησε το Champions League με την Ίντερ το καλοκαίρι του 2010.

Επέλεξε να κοντραριστεί απευθείας με τους καλύτερους

Εκείνη την εποχή είχε τον πλανήτη του ποδοσφαίρου στα πόδια του, θα μπορούσε εκείνη την εποχή να πάει όπου ήθελε και διάλεξε να πάει και να χτυπηθεί στα ίσια με την καλύτερη ομάδα που έχει αναδείξει - τουλάχιστον τα τελευταία τριάντα χρόνια - το ποδόσφαιρο. Δεν ήταν εύκολο, να πας εκείνη την εποχή στην Ρεάλ για να πολεμήσεις την Μπαρτσελόνα .

Ο Μουρίνιο πήρε μία επιλογή που ήταν δεδομένο πως θα τον τσαλακώσει. Πράγματι, τον τσαλάκωσε πολύ. Για να μπορέσει να κοντράρει στις απευθείας μάχες την Μπαρτσελόνα κατέφυγε σε ειδικές μεθόδους, χρειάστηκε να δημιουργήσει διάφορα αμυντικά τρικ και να πάρει τον ρόλο του κακού.

Τσαλακώθηκε, δεν κατάφερε να πάρει την μεγάλη κούπα με την Ρεάλ, στο τέλος όμως την μάχη που έδωσε με την Μπαρτσελόνα την κέρδισε. Έφυγε έχοντας δημιουργήσει ένα μεγάλο αήττητο σερί απέναντι της.

Δεν ψάχνει την ασφάλεια

Ακόμα και το καλοκαίρι που πέρασε ο Μουρίνιο έδειξε τον χαρακτήρα του. Πως είναι ένας προπονητής που δεν φοβάται να πάρει δύσκολες αποστολές και να πολεμήσει. Δεν φοβάται την δουλειά, δεν μετρά τα βήματα του ψάχνοντας την ηρεμία και την ασφάλεια.

Ο Μουρίνιο έχει την διαδρομή του, την ιστορία του, έχει καταγράψει πολλές και σημαντικές επιτυχίες, θα μπορούσε να περιμένει και να μην βασανιστεί, να μην κινδυνέψει να αποτύχει σε ένα πιο χαμηλό επίπεδο όταν πήγε στην Ρόμα. Θα ερχόταν η ώρα που κάποιος πλούσιος σύλλογος σαν την Παρί, σαν την Ρεάλ, θα του χτυπούσε ξανά την πόρτα.

Ο ίδιος όμως ήθελε να δουλέψει. Για να βρει άμεσα δουλεία έπρεπε να μην διστάσει, να μην ντραπεί, αλλά κυρίως να μην φοβηθεί πως θα έρθει νέα αποτυχία και να δεχτεί την πρόκληση της Ρόμα. Μίας ομάδας με πολύ και φανατικό κόσμο, χωρίς όμως ανάλογες επιτυχίες και ευρισκόμενη αρκετά πίσω από τον ανταγωνισμό στην Ιταλία. Ο Μουρίνιο κατάλαβε γρήγορα φέτος πως η απόσταση της ομάδας του από την πρώτη 4άδα είναι τεράστια και δεν μπορεί να παλέψει για αυτήν.

Βρήκε την Ιθάκη του

Στην Ρώμη, όμως, θαρρείς πως βρήκε την Ιθάκη του. Τον εξίταρε το γεγονός πως ο σύλλογος δεν έχει επιτυχίες και είχε να κατακτήσει οποιονδήποτε τίτλο από το 2008, ενώ στην ιστορία του μετρά έναν ξεχασμένο Ευρωπαϊκό τίτλο, το Κύπελλο Εκθέσεων το 1961. Κατάλαβε πως σε αυτήν την πόλη μπορεί να λατρευτεί, να γίνει ο βασιλιάς της, αρκεί να κάνει αυτό που ξέρει καλά. Να κατακτήσει τίτλους. Να φέρει τίτλους σε μία ομάδα, που διψά για επιτυχία και δεν έχει μάθει να την κατακτά.

Με λίγα λόγια, ο Μουρίνιο κατάλαβε γρήγορα πως υπήρχε χώρος και δυνατότητα για να λατρευτεί και να μείνει στην ιστορία του συλλόγου.

Ένιωσε ξανά απόλυτο αφεντικό

Του ταίριαζε και το περιβάλλον. Ο Μουρίνιο στην Ρόμα ένιωσε ξανά το απόλυτο αφεντικό, όπως γινόταν στις ομάδες του τις παλιές καλές εποχές, στο ποδόσφαιρο με το οποίο πέτυχε ο Πορτογάλος. Ασφαλώς και ο χρόνος δεν έχει μείνει στάσιμος στην Ρώμη. Το ποδόσφαιρο εξελίσσεται. Αναφέρομαι στην νοοτροπία.

Ο Μουρίνιο βρήκε το περιβάλλον που ήθελε. Ποδοσφαιριστές που μπορούν να τον αντέξουν και να μην παρεξηγηθούν με την έντονη κριτική του τις ημέρες που τα αποτελέσματα δεν είναι αυτά που πρέπει. Όταν οι ομάδες του Μουρίνιο κερδίζουν, ο Πορτογάλος είναι ιδανικός προπονητής για να φτιάξει τους παίκτες του και να συσπειρώσει την ομάδα του. Στα άσχημα αποτελέσματα όμως γίνεται πολύ δύσκολος και καυστικός. Στην Ρεάλ, ο Οζίλ, δεν του ξαναμίλησε γιατί ο Μουρίνιο του είχε πει πως παίζει σαν κότα. Η αλήθεια είναι πως δεν είχε και εντελώς άδικο και αυτό φάνηκε στην εξέλιξη της καριέρας του του Γερμανού.

Στην Ρόμα ο Μουρίνιο είχε το δικαίωμα να μιλήσει πολύ σκληρά και να ρίξει ευθύνες στους παίκτες του. Για παράδειγμα, όταν στο εντός έδρας παιχνίδι με την Γιουβέντους το 3-1 υπέρ της Ρόμα έγινε 3-4, βγήκε και κατηγόρησε τους παίκτες πως έχουν ψυχολογικό κόμπλεξ. Αυτές οι δηλώσεις όμως δεν έγιναν η αφορμή για να διαλυθούν τα αποδυτήρια. Στην Ρόμα δεν βρήκε βεντέτες, δεν βρήκε παίκτες όπως ο Αζάρ και ο Πογκμπά να του τρυπάνε τα αποδυτήρια και να βγάζουν στα ΜΜΕ πως οι παίκτες δεν θέλουν να παίζουν για αυτόν.

Βρήκε τις συνθήκες που γνώρισε την δεκαετία της μεγάλης του επιτυχίας

Στην Ρώμη βρήκε ένα σύνολο παικτών που ξέρουν πως είναι κατώτερα μεγέθη από τον Μουρίνιο και ελπίζουν να καταφέρουν να μάθουν από αυτόν και να οδηγηθούν σε επιτυχίες. Αυτή είναι και η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με τις προηγούμενες δουλείες του.

Δημιουργήθηκαν οι συνθήκες που γνώρισε την πρώτη δεκαετία του 2000, την εποχή που βίωνε τις μεγάλες του επιτυχίες. Την εποχή που οι ποδοσφαιριστές για να γίνουν σταρ έπρεπε να έχουν κατακτήσει τα πάντα, που ο προπονητής τους ήταν πάνω από όλους και πείραζε αν τους έλεγε και μία κουβέντα παραπάνω.

Νίκησε με τον δικό του τρόπο

Στον τελικό, ο Μουρίνιο νίκησε με τον δικό του τρόπο. Όπως ακριβώς έφθασε στον τελικό, με τον ίδιο τρόπο τον πήρε. Απέκτησε προβάδισμα στην πρώτη του ευκαιρία και έπαιξε για να κρατήσει το 1-0. Πραγματική πίεση ένιωσε μόνο στο αρχικό κομμάτι του δευτέρου ημιχρόνου. Εκεί χρειάστηκε η τύχη με τα δύο δοκάρια της Φέγενορντ σε τρία λεπτά , αλλά και η κλάση του Πατρίσιο που έκανε δύο σπουδαίες επεμβάσεις.

Στην συνέχεια, με τις αλλαγές του κλείδωσε το παιχνίδι. Πήγε σε ένα καθαρό 5-3-1-1, χρησιμοποιώντας στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα , τρεις καθαρούς αμυντικούς χαφ στον άξονα μπροστά από τρεις στόπερ - τους Κριστάντε, Βερετού, Ολιβέιρα - και περνώντας τον Πελεγκρίνι ψηλά, στο πλάι του φορ. Βοήθησε πολύ και η είσοδος του Σπινατσόλα στο να σταματήσει να υπάρχει πίεση από την συγκεκριμένη πλευρά.

Μετέτρεψε σε όπλο την παθογένεια που βρήκε

Το τρόπαιο κατακτήθηκε επειδή ο Μουρίνιο κατάφερε στο δεύτερο μισό της σεζόν = και ειδικά μετά το μοιραίο για την τύχη της 4ής θέσης παιχνίδι με την Γιουβέντους - να βελτιώσει σημαντικά την αμυντική λειτουργία της Ρόμα. Ήταν μία μεγάλη παθογένεια των Ρωμαίων και ο Μουρίνιο κατάφερε να αλλάξει σημαντικά την συμπεριφορά της τελευταίας γραμμής άμυνας της ομάδας του.

Καθιέρωσε την τριάδα των Σμόλινκ, Ιμπάνιεθ, Μαντσίνι και πραγματικά πήρε μεγάλα παιχνίδια από τον Άγγλο στόπερ, που είχε τοποθετηθεί στο κέντρο της τριάδας. Ουσιαστικά διόρθωσε την παθογένεια της ομάδας από την εποχή του Φονσέκα, όπου όταν το επίπεδο του αντιπάλου ανέβαινε η Ρόμα, έχανε με κάτω τα χέρια. Σκλήρυνε αρκετά την ομάδα του, την έμαθε να κρατά το μηδέν και την έμαθε να νικάει επιτέλους σε ντέρμπι.

Το παιχνίδι που άναψε την σπίθα

Το μεγάλο παιχνίδι της Ρόμα, το κλειδί στην αλλαγή που ήρθε στην συνέχεια, ήταν στις 20 Μαρτίου με αντίπαλο την Λάτσιο. Το 3-0, η άνεση που ήρθε απέναντι στην αιώνια αντίπαλο έφερε μεγάλη εφορία. Ο Μουρίνιο είχε σαν στόχο να αξιοποιήσει την αγάπη του κόσμου για την ομάδα και κατάφερε να δημιουργήσει ένα απίστευτο συναισθηματικό δεσμό.

Από εκείνο το παιχνίδι και μετά, κόσμος, ποδοσφαιριστές και Μουρίνιο ήταν μία γροθιά., Το Ολύμπικο έκανε sold out, με αντιπάλους την Σαλερνιτάνα και την Βενέτσια. Η ατμόσφαιρα που επικράτησε μέσα και έξω από το γήπεδο στον ημιτελικό με την Λέστερ ήταν μοναδική. Ο Μουρίνιο γνώριζε, πως με έναν τίτλο θα γίνουν όλα πιο εύκολα.

Έχει κάτι να δείξει στον Ντιμπάλα

Τώρα θα είναι και πιο εύκολη η προσέγγιση μεγάλων ονομάτων. Ξέρει καλά πως ο ανταγωνισμός στην Ιταλία είναι υψηλός. Μίλαν, Ίντερ, Νάπολι, Γιουβέντους ανήκουν σε πιο υψηλό επίπεδο, έχουν μεγαλύτερο βάθος στο ρόστερ τους και περισσότερους ποιοτικούς ποδοσφαιριστές.

Για να κάνει το επόμενο βήμα, χρειάζεται να πείσει παίκτες που τους θέλει όλη η Ευρώπη, όπως ο Ντιμπάλα και ο Μπρέμερ της Τορίνο, να αγνοήσουν μεγαλύτερους συλλόγους και να δουν την προοπτική της Ρώμης. Να τους πείσει πως όπου αλλού πάνε θα είναι απλά καλοί ποδοσφαιριστές, αλλά στην Ρώμη θα έχουν μία ξεχωριστή θέση στην ομάδα και στην καρδιά του κόσμου, αλλά και ότι ο ίδιος έχει τον τρόπο για να πετύχουν μαζί. Πλέον έχει κάτι να τους δείξει.

Στην πρώτη χρονιά του Μουρίνιο η Ρόμα κατέκτησε τίτλο μετά από συνολικά 14 χρόνια, αλλά και ευρωπαϊκό τίτλο μετά από 61 ολόκληρα χρόνια.

Read More...

Ρόμα - Φέγενορντ 1-0: Η special ομάδα του Μουρίνιο κατέκτησε το πρώτο Europa Conference League
roma.jpgΗ Ρόμα επικράτησε 1-0 της Φέγενορντ στα Τίρανα για τον τελικό του Europa Conference League χάρη σε γκολ του Νικολό Τζανιόλο και κατέκτησε την πρώτη έκδοση του νεοσύστατου τουρνουά. Πέμπτο ευρωπαϊκό τρόπαιο για τον Ζοζέ Μουρίνιο.

Η Ρόμα κατέκτησε την "παρθενική" έκδοση του Europa Conference League , ύστερα από τη νίκη της με 1-0 επί της Φέγενορντ στον τελικό της "Κομπουτάρε Αρένα" στα Τίρανα.

Πρωταγωνιστής του αγώνα ο Νικολό Τζανιόλο, ο οποίος πέτυχε το μοναδικό γκολ του αγώνα στο 32ο λεπτό. Δύο δοκάρια με την έναρξη του 2ου μέρους η Φέγενορντ, η οποία έχασε πολλές ευκαιρίες για γκολ, αλλά βρήκε απέναντί της έναν σταθερό Ρουί Πατρίσιο.

Ο Ζοζέ Μουρίνιο έφτασε τα πέντε ευρωπαϊκά τρόπαια στην καριέρα του, με τους "τζιαλορόσι" να κατακτούν το πρώτο μεγάλο στην ιστορία τους.

Ο Ζοζέ Μουρίνιο ρίσκαρε με τη συμμετοχή του ανέτοιμου Χενρίχ Μχιταριάν στο αρχικό σχήμα και τελικά το πλήρωσε με μια αλλαγή στο 15', αφού ο Αρμένιος μεσοεπιθετικός υπέστη υποτροπή στο μυικό τραυματισμό του στο μηρό. Ο Σέρζιο Ολιβέιρα πέρασε στη θέση του κι έτσι η ενδεκάδα των Ιταλών έγινε γρήγορα ίδια με το αρχικό σχήμα κόντρα στη Λέστερ. Οι Ολλανδοί είχαν τους ίδιους παίκτες στο γήπεδο σε σχέση με το δικό τους τελευταίο ημιτελικό, με εξαίρεση το τέρμα, αφού επέστρεψε ο αρχηγός Τζάστιν Μπάιλοου.

Τα πρώτα 30 λεπτά πέρασαν χωρίς κάτι το ξεχωριστό πλην της αναγκαστικής αλλαγής της Ρόμα. Στο 32', μία λάθος αντίδραση του Γκέρνοτ Τράουνερ σε γέμισμα του Τζιανλούκα Μαντσίνι έφερε τον Νικολό Τζανόλο σε θέση τετ α τετ με τον τερματοφύλακα της Φέγενορντ, κάνοντας το 1-0. Ο διεθνής επιθετικός που επέστρεψε από ρήξη χιαστού στα δύο γόνατα έγινε ο πρώτος Ιταλός που σκόραρε σε ευρωπαϊκό τελικό από τον Φιλίπο Ιντζάγκι το 2007 και φυσικά πέτυχε το πρώτο γκολ στην... ιστορία των τελικών του νεοσύστατου τουρνουά.

Οι Ολλανδοί επιχείρησαν να αντιδράσουν, όμως η Ρόμα έπαιξε ιδανική άμυνα, είτε σε ποδοσφαιρικό επίπεδο είτε σε επίπεδο ψυχολογίας και εκνευρισμού των αντιπάλων της, με συνέπεια να κρατήσει το μηδέν. Ένα σουτ του Ορκούν Κεκτσιού στο οποίο έκανε λάθος ο Ρούι Πατρίσιο ήταν η μοναδική ανησυχία στο 1ο ημίχρονο για τους "τζιαλοορόσι".

Στο 2ο μέρος όλα άλλαξαν. Μέχρι το 51', η Φέγενορντ είχε δύο δοκάρια και ο Πορτογάλος τερματοφύλακας είχε προβεί σε δύο εντυπωσιακές επεμβάσεις. Οι παίκτες του Άρνε Σλοτ είχαν εγκλωβίσει τους Ιταλούς στο γήπεδό τους και σε συνδυασμό με την πελαγοδρόμηση των αμυντικών τους, η μία επικίνδυνη στιγμή διαδεχόταν την άλλη.

Μία κούρσα του Τάμι Έιμπραχαμ στο 52' που ανακόπηκε με τράβηγμα φανέλας από τον Μάρκος Σένεσι πριν ο Άγγλος μπει στην περιοχή οδήγησε σε έντονες διαμαρτυρίες για κόκκινη στον Αργεντινό στόπερ, με διαιτητή και VAR να μη συμφωνούν.

Αφού δεν έγινε μέσω του διαιτητή, ο Μουρίνιο προσπάθησε να ανακόψει το μομέντουμ της Φέγενορντ με αλλαγές, ρίχνοντας στο παιχνίδι τον Λεονάρντο Σπινατσόλα και τον Ζορντάν Βερτού. Ο στόχος επετεύχθη σε ένα σημείο, αφού οι Ολλανδοί δυσκολεύτηκαν να βρουν τις ίδιες συνθήκες για τελικές προσπάθειες, όπως τα προηγούμενα λεπτά.

Μάλιστα, οι "τζιαλορόσι" ήταν αυτοί που ανησύχησαν περισσότερο τον αντίπαλο τερματοφύλακα, με φάσεις από κόρνερ. Η είσοδος του Μπράιαν Λίνσεν στην επίθεση της Φέγενορντ δεν είχε αποτέλεσμα, αφού η Ρόμα είχε καταφέρει να πάρει τον έλεγχο του παιχνιδιού και κυκλοφορούσε την μπάλα, στερώντας την από τους Ολλανδούς.

Στα τελευταία λεπτά, η Ρόμα κράτησε με άνεση το προβάδισμα κι έτσι έφτασε στην κατάκτηση του πρώτου ευρωπαϊκού τροπαίου της ιστορίας της.

ΡΟΜΑ: Πατρίσιο, Μαντσίνι, Σμόλινγκ, Ιμπάνιεζ, Κάρσντορπ (89' Βίνια), Μχιταριάν (15' Ολιβέιρα), Κριστάντε, Ζαλέβσκι (67' Σπινατσόλα), Τζανιόλο (67' Βερτού), Πελεγκρίνι, Έιμπραχαμ (89' Σομουρόντοβ)

ΦΕΓΕΝΟΡΝΤ: Μπάιλοου, Χεερτρούιντα, Τράουνερ (74' Πέντερσεν), Σένεσι, Μαλάσια (89' Τζαχανμπάκς), Άουρσνες, Κεκτσιού (89' Βάλεμαρκ), Νέλσον (74' Λίνσεν), Τιλ, Σινιστέρα, Ντέσερς

Highlights.

Read More...

Το νέο Ni No Kuni MMORPG θα έχει NFT

ni-no-kuni-nft-43-1653562032.jpg


Τα  σχέδια της περιλαμβάνουν και δύο άλλα games.

H εταιρεία ανάπτυξης Netmarble έχει σχέδια γύρω από τα NFTs και το blockchain για το νέο Ni No Kuni.

Tα microtranscations φαίνεται ότι αναπόφευκτα θα εισέλθουν στο Ni No Kuni καθώς μια αναφορά του Απριλίου στο site της Netmarble αναφέρει ότι τα μελλοντικά blockchain σχέδια της περιλαμβάνουν το Ni No Kuni και δύο άλλα games, το Monster Arena και το Everybody's Marble. Αυτά τα σχέδια είναι ασαφή, αλλά έχει ήδη εφαρμόσει το blockchain στο MMO A3: Still Alive του 2020.

www.youtube.com/watch?v=nZwEGP2t2Vw

Η έκθεση αναφέρει: "Ένα νέο dungeon με την ονομασία 'Inetrion' προστέθηκε στο A3: Still Alive. Οι χρήστες μπορούν να αποκτήσουν το 'Inetrion Ore' και να το μετατρέψουν για το κουπόνι του video game 'INETRIUM(ITU)'. Το INETRIUM θα μπορεί να μετατραπεί σε MBX, το βασικό νόμισμα του οικοσυστήματος blockchain της Netmarble. Oι χρήστες του Ni No Kuni: Cross Worlds θα μπορούν να αποκτούν νομίσματα του video game κυνηγώντας σε ένα συγκεκριμένο πεδίο ή dungeon και ανταλλάσσοντάς τα με μεμονωμένα κουπόνια video game και MBX. Πώς θα συνδεθεί η τεχνολογία blockchain με τα διάφορα περιεχόμενα του 'Ni No Kuni: Cross Worlds'; Είμαστε πολύ περίεργοι!"

Το Ni no Kuni: Wrath of the White Witch θα κυκλοφορήσει στις 25 Μαϊου για PC, iOS και Android.

Read More...

Το World of Warcraft επιτρέπει επιτέλους στους παίκτες της Horde και της Alliance να συνεργαστούν

wow-horde-alliance-46-1653560656.jpg


Το patch 9.2.5 θα περιλαμβάνει και μια νέα PvP arena. 

To νέο patch 9.2.5 θα επιτρέψει στους παίκτες της Horde και της Alliance να συνεργαστούν.

Το Warcraft ήταν πάντα δύο σετ από φανταστικές φιγούρες δράσης που πολεμούσαν μεταξύ τους, Orcs και Humans, Horde και Alliance. Oι αντίπαλες φατρίες έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν για να νικήσουν μεγάλους κακούς, ποτέ όμως δεν μπόρεσαν να το κάνουν ως μόνιμη λειτουργία των συστημάτων grouping του MMO . Το patch 9.2.5 του Shadowlands της επόμενης εβδομάδας αλλάζει ακριβώς αυτό.

Οι παίκτες Horde και Alliance θα μπορούν να ενωθούν μεταξύ τους στο πλαίσιο της ίδιας ομάδας και να ολοκληρώσουν μαζί τα dungeons και τα raids , καθώς και να συνεργαστούν για PvP, χρησιμοποιώντας τους αντίστοιχους matchmakers ή προσκαλώντας ο ένας τον άλλον μέσω BattleTags. Kάποιοι περιορισμοί υπάρχουν ακόμα: οι προδημιούργητες ομάδες έχουν τη δυνατότητα να απενεργοποιήσουν το cross- faction play, τα guilds παραμένουν κλειδωμένα σε φατρίες και μια μικρή λίστα από legacy instances δεν θα το υποστηρίζουν. Οι φατρίες που ήταν η μία ενάντια της άλλης αφηγηματικά (και λιγότερο κοινωνικά όσο περνούσε ο καιρός) είναι τώρα σε θέση να συνεργαστούν σε περιεχόμενο endgame .

www.youtube.com/watch?v=3ZtedjN1JXY

Ο game director του World of Warcraft, Ion Hazzikostas, δήλωσε: "Στην BlizzCon το 2019, όταν ένας παρευρισκόμενος ρώτησε για το cross-faction play, απαντήσαμε τότε ότι "ο διαχωρισμός Alliance και Horde είναι ένας πυλώνας αυτού που κάνει το Warcraft, Warcraft. Αλλά αν το καλοσκεφτούμε, αυτό είναι μια υπεραπλούστευση: Η ταυτότητα της Συμμαχίας και της Ορδής είναι αυτό που είναι θεμελιώδες στο Warcraft. Και ενώ κατά καιρούς αυτή η ταυτότητα ήταν μια ταυτότητα διαίρεσης και ανοιχτής σύγκρουσης, έχουμε δει την Alliance και την Horde να βρίσκουν κοινό έδαφος και να συνεργάζονται από το Warcraft 3 (κυρίως συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας φορά που ένα κεφάλαιο του Warcraft ονομαζόταν Eternity's End...), και οι περιπτώσεις συνεργασίας στο ίδιο το World of Warcraft είναι πάρα πολλές για να τις μετρήσουμε".

Το patch περιλαμβάνει επίσης μια λίστα με άλλες αλλαγές, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής μιας νέας PvP αρένας που ονομάζεται Enigma Crucible, όπως και οι άλλες αρένες του παιχνιδιού, είναι ένα κυρίως συμμετρικό πεδίο μάχης για ομάδες παικτών που μονομαχούν στην πιο ανταγωνιστική μορφή PvP του παιχνιδιού. Ο χρήστης του Reddit Grayvves επισημαίνει ότι η ενημέρωση θα περιλαμβάνει επίσης μια νέα έκδοση υψηλής ευκρίνειας του κλασικού cursor του θωρακισμένου χεριού και κανέναν άλλο δρομέα υψηλής ευκρίνειας.

Το patch 9.2.5 τίθεται σε λειτουργία την Τρίτη 31 Μαΐου.

Read More...

Ο Elon Musk δημοσίευσε το build του στο Elden Ring στο Twitter

elon-musk-elden-ring-36-1653558307.jpg


Oι fans του video game είναι λίγο μπερδεμένοι με τις επιλογές του.

Ο Elon Musk μπορεί να είναι ο CEO της Tesla και δισεκατομμυριούχος, αλλά σύμφωνα με σχεδόν όλους, το build του στο Elden Ring χρειάζεται λίγη δουλειά.

Ο Musk, ο οποίος αντιμετωπίζει σήμερα κατηγορίες για σεξουαλική ανάρμοστη συμπεριφορά, είναι μεγάλος fan του παιχνιδιού, έχοντας γράψει στο Twitter για αυτό πολλές φορές από την κυκλοφορία του. O δισεκατομμυριούχος έγραψε στο Twitter ότι "το Elden Ring, βιωμένο στο σύνολό του, είναι η πιο όμορφη τέχνη που έχω δει ποτέ" ενώ Όταν ρωτήθηκε τι είδους χαρακτήρα έπαιζε στο επιτυχημένο RPG της From Software, ο Musk απάντησε λέγοντας ότι ήταν "ένας power mage αλλά αξιοπρεπής με σπαθί/κατανά". Ένα screenshot του build ακολούθησε, σημειώνοντας ότι το "φορτίο εξοπλισμού του θα είναι χαμηλότερο αν χρειάζεται γρήγορο ρολό".

Οι fans του Elden Ring είναι, για να το θέσουμε ήπια, πολύ μπερδεμένοι με τον χαρακτήρα Elden Ring του Musk καθώς ισχυρίζεται ότι είναι ένας χαρακτήρας power mage (και πράγματι έχει πολλούς πόντους σε Intelligence και Mind), αλλά φοράει βαριά πανοπλία και έχει εξοπλισμένα όχι ένα, αλλά δύο σπαθιά. Τα σπαθιά είναι εξοπλισμένα στο ίδιο χέρι με το ραβδί του, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορεί να κάνει εύκολα ξόρκια και να επιτίθεται με το όπλο του, αλλά πρέπει να εναλλάσσεται μεταξύ τους, με την υποδοχή του αριστερού χεριού να είναι αφιερωμένη αποκλειστικά στο να κρατάει μία από τις δύο ασπίδες του.


Equipped load will be lower if fast roll is needed pic.twitter.com/OTSqKrrIv4

— Elon Musk (@elonmusk) May 24, 2022

Ο Musk σημειώνει ότι θα μειώσει το φορτίο του εξοπλισμού του αν χρειαστεί, αλλά για κάποιο λόγο έχει δύο βαριές ασπίδες εξοπλισμένες, κάτι που είναι εντελώς περιττό και απλώς προσθέτει περιττό βάρος στο φορτίο του εξοπλισμού του. Οι χαρακτήρες που μαγεύουν συνήθως θέλουν να φορούν ελαφρύτερη πανοπλία που τους επιτρέπει να απομακρύνονται γρήγορα από τον κίνδυνο, αλλά ο χαρακτήρας του Musk έχει αντ' αυτού ένα βαρύ φορτίο εξοπλισμού που θα τον αναγκάσει να κάνει το φοβερό "χοντρό ρολό" αν προσπαθήσει να αποφύγει τις επιθέσεις του εχθρού. Το γεγονός ότι έχει τόσα πολλά όπλα και ασπίδες σημαίνει ότι είναι πιθανό τα περισσότερα από αυτά να μην έχουν αναβαθμιστεί όσο θα μπορούσαν, αφού τα υλικά αναβάθμισης, όπως οι Smithing Stones υψηλότερου επιπέδου, μπορεί να είναι σε περιορισμένη προμήθεια για μεγάλο μέρος του παιχνιδιού. Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν μένει με μία ασπίδα και ένα σπαθί, χάνει την υψηλότερη άμυνα και damage που θα του παρείχε ο πλήρως αναβαθμισμένος εξοπλισμός.

Τα Talismans του είναι εξίσου αινιγματικά καθώς χρησιμοποιεί το Soreseal του Radagon, το οποίο αυξάνει τα στατιστικά Vigor, Endurance, Strength και Dexterity, αλλά με κόστος να δέχεται 15% περισσότερο damage. Αυτό είναι ένα τρομερό Talisman για έναν χαρακτήρα που εστιάζει στο casting, καθώς ωφελεί κυρίως χαρακτήρες που βασίζονται σε φυσικά όπλα. Ο Musk χρησιμοποιεί ένα άλλο Talisman, το Crimson Amber Medallion, για να ενισχύσει τα HP του, προκειμένου να αντισταθμίσει τις αρνητικές επιδράσεις του Radagon's Soreseal. Ο χαρακτήρας του φοράει επίσης το φυλαχτό Green Turtle Talisman, το οποίο ενισχύει την αποκατάσταση της αντοχής. Ο χαρακτήρας του Musk, σύμφωνα με τα tweets του, δεν κάνει κανένα από αυτά τα πράγματα καλά ωστόσο, χρησιμοποιεί το Talisman Graven School, το οποίο ενισχύει τη δύναμη των sorceries. Αυτό, τουλάχιστον, είναι λογικό.

Read More...

Teaser του Hideo Kojima με ρολόι και φακό

kojima-watch-45-1653555231.jpg


Από βίντεο που ανέβασε στο Instagram.

O Hideo Kojima κάνει teaser, ενδεχομένως για ένα νέο video game, στο οποίο ντύθηκε πιτσαδόρος και χρησιμοποιεί φακό με τον οποίο στοχεύει σε ένα ρολόι.

O Hideo Kojima ντυμένος ως delivery boy κάποιας πιτσαρίας φαίνεται στο βίντεο που δημοσιεύτηκε στο Instagram να κρατάει έναν φακό με UV light και να τον στρέφει σε ένα ρολόι πιθανώς αναζητώντας στοιχεία. To ρολόι προέρχεται από το τρέιλερ της τέταρτης σεζόν του Stranger Things το οποίο θα παίζει βασικό ρόλο στην πλοκή της σειράς σύμφωνα με δήλωση από τον συνδημιουργό Ross Duffer.



 

 
 


 


View this post on Instagram


A post shared by Hideo Kojima (@hideo_kojima)

Ο Kojima είχε κάνει ένα παρόμοιο tease με ρολόγια και τον Απρίλιο

Oι fans άρχισαν αμέσως τις εικασίες και ξεκίνησαν να αναρρωτιούνται τι θα επακολουθήσει. Τα λόγια του Kojima είναι κοφτά και γρήγορα και όταν δείχνει την ετικέτα της πίτσας στο πουκάμισο λέει σύμφωνα με τα σχόλια στην ανάρτηση: "Άλλαξα ρούχα, πιτσαρία, αυτός είναι φακός". Τα σχόλια άρχισαν να αναφέρονται σε νέα games ή κάποιο remaster ενώ άλλοι υπέθεσαν την συμμετοχή του Kojima στο Stranger Things.

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'For the King 2' in the forum. 6 hours 38 minutes ago

For the King 2

for-the-king-2-10-1653553400.jpg


Το τρέιλερ καλεί τους fans να το βάλουν στο wishlist.

Το For the King 2 ανακοινώθηκε και βασίζεται στο δημοφιλές αρχικό video game, το οποίο αποτελεί ένα μείγμα στρατηγικής, μάχης RPG και στοιχείων roguelike.

Αυτή τη φορά, μπορείτε να συμμετάσχετε σε co-op με έως και τέσσερις παίκτες ή, όπως και στο φοβερό πρωτότυπο, να παίξετε μόνοι σας ή με δύο άλλους παίκτες.Το For the King 2 προσφέρει νέους βιότοπους για εξερεύνηση, ανανεωμένο καλλιτεχνικό στυλ και ολοκαίνουργιο πρωτότυπο soundtrack και θα μεταφερθείτε βαθιά στο Fahrul, όπου θα οδηγηθείτε πιο μακριά από πριν σε αυτή τη χώρα της περιπέτειας.

www.youtube.com/watch?v=KgImylI_baI

Ο κόσμος του Fahrul αλλάζει διαρκώς και διαθέτει έναν τεράστιο αριθμό συνδυασμών χαρακτήρων και αντικειμένων και διαδικαστικά παραγόμενους χάρτες, αποστολές, λάφυρα και γεγονότα. Το For the King 2 δίνει μεγαλύτερη έμφαση στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, στο customization της πανοπλίας, των όπλων και των classes ενώ θα πρέπει να διαλέγετε προσεκτικά τις μάχες σας, εξοπλίζοντας τους χαρακτήρες σας με τις δεξιότητες και τον εξοπλισμό που απαιτούνται για να πετύχετε. Όσοι επιθυμείτε έχετε την δυνατότητα είτε να πολεμήσετε πλάι-πλάι με τους φίλους σας είτε να χωριστείτε για να διεκδικήσετε όλα τα λάφυρα για τον εαυτό σας, τα οποία θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε τα abilities, τα πλεονεκτήματα τακτικής και τα synergies.

Το For the King 2 αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2023 σε PC.

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Homebody' in the forum. 6 hours 38 minutes ago

Homebody

homebody-new-horror-76-1653550318.jpg


H Rogue Games ανακοίνωσε την κυκλοφορία του νέου Horror Adventure.

Η εταιρεία ανάπτυξης Rogue Games πίσω από το Dream Daddy: A Dad Dating Simulator αποκάλυψε το νέο τους Horror Adventure, Homebody.

Το Homebody είναι ένα αφηγηματικό παιχνίδι ψυχολογικού τρόμου που θυμίζει τις κλασικές ταινίες slasher της δεκαετίας του 1980 και θα κυκλοφορήσει για PC και κονσόλες αργότερα φέτος. Η πλοκή ακολουθεί την Emily και τους φίλους της καθώς στοιχειώνονται από τις αναμνήσεις του παρελθόντος με τη μορφή ενός αδυσώπητου δολοφόνου και εναπόκειται στον παίκτη να ανακαλύψει μια διέξοδο από το σπίτι πριν τους σκοτώσει όλους έναν προς έναν.

Οι παίκτες θα αποκαλύψουν τα μυστικά του παρελθόντος της Emily και θα βρουν μια διέξοδο από το σπίτι, ενώ παράλληλα θα αποφεύγουν τον δολοφόνο, θα λύνουν γρίφους και θα παίρνουν αποφάσεις διαλόγου. Ο game director, Jory Griffis, δήλωσε: "Έχουμε εμμονή με τα παιχνίδια τρόμου, οπότε όταν τελειώσαμε με το Dream Daddy, ήταν μια φυσική αλλαγή να εξερευνήσουμε το είδος του τρόμου. Ήμασταν ενθουσιασμένοι που μπορέσαμε να διατηρήσουμε τις αφηγηματικές και αφηγηματικές αξίες που μάθαμε κάνοντας το Dream Daddy και να τις χρησιμοποιήσουμε σε ένα παιχνίδι με εντελώς διαφορετικό τόνο και φιλόδοξους νέους μηχανισμούς".

www.youtube.com/watch?v=1YYl9UJi06U

Ένα νέο τρέιλερ ανακοίνωσης μοιράστηκε επίσης με την Emily να περπατάει στο μεγάλο σπίτι, με αυτό που φαίνεται να είναι σταθερές γωνίες κάμερας, παρόμοια με τα αρχικά παιχνίδια Resident Evil. O Chris Archer της Rogue Games δήλωσε: "Είμαστε μεγάλοι fans όλων όσων κάνει η Game Grumps. Από την κωμωδία τους μέχρι την ανάπτυξη των παιχνιδιών τους, η Game Grumps ενσαρκώνει όλα όσα θέλουμε να ενισχύσουμε ως εκδότης και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα βοηθήσουμε να φέρουμε το Homebody στους παίκτες αργότερα φέτος".

Read More...

Τα  σχέδια της περιλαμβάνουν και δύο άλλα games. Read More

Notification