Get Connected!

Come and join our community. Expand your network and get to know new people!

Sorry, we currently have no events.
View All Events
Axilleas Loizidis created a new topic ' User του μήνα: Απρίλιος 2019' in the forum. 5 minutes ago

Ήρθε η ώρα να επιβραβεύσουμε τον καλύτερο user. Δείτε τη λίστα και πείτε μας ποιος είναι ο καλύτερος

Read More...

Blood Prince απάντησε στο θέμα 'Now Playing: Ποια games παίζετε σήμερα?' στο φόρουμ. 1 hour 17 minutes ago

Μετά την απογοήτευση που ένιωσα με τα Rise of the tomb raider και Fifa 19 το AC Odyssey επιτέλους το ευχαριστιέμαι και νιώθω ικανοποίηση που αγόρασα την Gold Edition και τα λεφτά μου δεν πήγαν χαμένα.

Βρίσκομαι 4 ώρες και 30 λεπτά στην Κεφαλλονιά και ακόμα δεν έχω αποχωρήσει για Μέγαρα.Το κερασάκι στην τούρτα ήταν το παλάτι του Οδυσσέα στην Ιθάκη.Μιλάμε φοβερό !

Το τοπίο μου θυμίζει Skyrim αρκετές φορές.Επίσης μου αρέσει περισσότερο όταν είναι μέρα.

Διαβάστε περισσότερα...

2 hours 38 minutes ago
Καλό Πάσχα 2019 2 hours 39 minutes ago

Εορταστικές ευχές από όλο το team.

Έφτασε άλλη μία περίοδος εορτών, η οποία ξεκίνησε από σήμερα το βράδυ και θα ολοκληρωθεί τα μεσάνυκτα της Δευτέρας.

Οι συντάκτες και το Community του GameWorld.gr σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα! Να περάσετε καλά το τετραήμερο που έρχεται και να γεμίσετε τις μπαταρίες σας. Εμείς ως συνήθως θα σας κρατάμε συντροφιά με ειδήσεις, reviews που έχουν προγραμματιστεί για δημοσίευση, αλλά και νέα βίντεο.

Καλό Πάσχα, καλές γιορτές, να περάσετε όλοι καλά όπου κι αν βρίσκεστε και...προσοχή στο αρνί και το κοκορέτσι! Α και...διπλή προσοχή στην επιστροφή.

Μετά τις γιορτές όταν θα βρισκόμαστε όλοι στις θέσεις μας ετοιμάζουμε και την καθιερωμένη έρευνα αναγνωστών όπου περιμένουμε τις απόψεις σας.

Σας ευχαριστούμε για άλλη μια φορά για την υποστήριξη!

Βασίλης Φρίγκας απάντησε στο θέμα 'Μπάσκετ: Γενική Συζήτηση' στο φόρουμ. 5 hours 9 minutes ago

Περί ΝΙΚ ΚΑΛΑΘΗ ο λόγος...
Πρωτιστως πρεπει να αποσαφηνίσουμε τι εννοουμε με τον όρο ηγέτης για να απαντήσουμε έπειτα αν ο Καλάθης είναι ή όχι ο ηγέτης του ΠΑΟ.

Διαβάστε περισσότερα...

Blood Prince απάντησε στο θέμα 'The Last of Us 2' στο φόρουμ. 13 hours 50 minutes ago

Τώρα που το τσέκαρα αναφέρει bude dostupný (θα είναι διαθέσιμα) 31.12.19

Διαβάστε περισσότερα...

Blood Prince απάντησε στο θέμα 'Είστε off-topic; Γράψτε ότι θέλετε ΕΔΩ!' στο φόρουμ. 14 hours 7 minutes ago

TheReaper έγραψε: Έχω αγοράσει το Dishonored 2 Collector's Edition κι ακόμη δεν το έχω παίξει. Έχω αρχίσει να έχω πλέον υπαρξιακά προβλήματα σχετικά με το κατά πόσο είμαι gamer ή συλλέκτης memorabilia...



Συλλέκτης νιώθω και εγώ αλλά για τον λόγο πως ενώ έχω επιθυμία να αγοράσω διάφορα παιχνίδια,όταν τα αγοράζω,τώρα τελευταία,σε αρκετά από αυτά,δεν είμαι ευχαριστημένος όταν τα παίζω. :lol:

Διαβάστε περισσότερα...

Blood Prince απάντησε στο θέμα 'Now Playing: Ποια games παίζετε σήμερα?' στο φόρουμ. 15 hours 35 minutes ago

Ξεκίνησα να παίζω το AC Odyssey.Στόχος μου είναι μακροπρόθεσμα να καθαρίσω όλον τον χάρτη όπως έκανα στο AC Origins κάτι που λογικά θα μου πάρει πάνω από 100 ώρες εφόσον ο χάρτης είναι μεγαλύτερος και οι αποστολές περισσότερες.Μπορεί να ξεπεράσω και τις 200 ώρες.

Για επίπεδο δυσκολίας το ξεκίνησα στο Normal αλλά επειδή έκανα μια ώρα να κερδίσω έναν Mercenary το έβαλα στο Easy γιατί ο βασικός μου στόχος είναι να απολαύσω το τοπίο,να καθαρίζω εύκολα τον χάρτη και όχι να κάνω μια ώρα με τον κάθε αντίπαλο.

Μου κακοφάνηκε που δεν βρήκα λίστα με completed quests όπως στο Origins αλλά τελοσπάντων.

Από χαρακτήρα πήρα την όμορφη Κασάνδρα γιατί στο Origins είχα τον αρσενικό Bayek .

Πάντως το gameplay παρουσιάζει αρκετές ομοιότητες με το Origins π.χ να κάνω loot treasures,να σκοτώσω αρχηγό οχυρού κ.λ.π με κάποιες προσθήκες/διαφοροποιήσεις.

Διαβάστε περισσότερα...

Giorgos Tsolaridis απάντησε στο θέμα 'Bloodborne' στο φόρουμ. 16 hours 32 minutes ago

Bloodborne: The Board Game
Τρέιλερ με τα περιεχόμενά του.

Η CMON Games αποκάλυψε τα περιεχόμενα του επιτραπέζιου Bloodborne μέσω του παρακάτω τρέιλερ.

Δείτε τους χαρακτήρες, τις κάρτες και τον πίνακα.
youtu.be/ZlFelry1e1w

Διαβάστε περισσότερα...

Giorgos Tsolaridis απάντησε στο θέμα 'Borderlands 3' στο φόρουμ. 16 hours 34 minutes ago

To Borderlands 3 θα περιέχει νέο damage type
Το όνομα του αναφέρεται ως "Radiation".

Borderlands3-New-Damage-Type-Radiation-50-1555930681.jpg
Σε μια διαφήμιση για το Borderlands 3 στο Twitter νωρίτερα μέσα στον μήνα , παρατηρήθηκε ένα όπλο τύπου shotgun με damage type "radiation".

Στα προηγούμενα Borderlands υπήρχαν τύποι για να προκαλέσεις ζημιά στον αντίπαλο σας όπως το slag και τo explosive. O διευθύνον σύμβουλος της Gearbox Randy Pitchford, επιβεβαίωσε την προσθήκη του νέου type αλλά σημείωσε ότι θα αντικαταστήσει ένα υπάρχον.

Συγκεκριμένα ανέφερε μέσω του λογαριασμού του στο Twitter: " There is no slag", ενώ συνέχισε λέγοντας: " Θα το αντικαταστήσουμε με κάτι το οποίο βγάζει λίγο νόημα. Το νέο "element" damage type έχει την επίδραση μιας πυρηνικής ραδιενεργής έκρηξης, είναι παρόμοιε επίδραση με αυτή του slag ( αυξάνει την ευπάθεια στον αντίπαλο), ενώ είναι damage-over-time."

Κυκλοφορεί ότι ο νέος τύπος για να βλάψετε τον αντίπαλο σας θα είναι παρόμοιος με αυτόν του corrosive damage που υπήρχε στο πρώτο Borderlands, μειώνοντας την αντίσταση του αντιπάλου αλλά και έχοντας και damage-over-time χαρακτήρα.

Διαβάστε περισσότερα...

Giorgos Tsolaridis απάντησε στο θέμα 'Titanfall Apex Legends' στο φόρουμ. 16 hours 35 minutes ago

Bug του Apex Legends εκτοξεύει τους παίκτες σε μακρινές τοποθεσίες
Περισσότερα για το νέο bug στα supply bins.

apex-legends-38-1555762309.jpg
Tο συγκεκριμένο bug δεν προκαλεί καμία ζημία στον χαρακτήρα κατά την πτώση, οπότε όλο και περισσότεροι το χρησιμοποιούν. Πρόσφατα, ένας χρήστης του Reddit ανέφερε ότι δεν χρειάζεται να ενεργοποιήσετε το άλμα αμέσως μετά το άνοιγμα του καλύμματος, αλλά να το "κρατήσετε" για αργότερα.

Αυτό κατά κάποιο περίεργο λόγο οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το άλμα σχετίζετε περισσότερο με τον κάθε χαρακτήρα του παιχνιδιού και όχι με το άνοιγμα και μόνο του κουτιού.

Διαβάστε περισσότερα...

Giorgos Tsolaridis απάντησε στο θέμα 'The Last of Us 2' στο φόρουμ. 16 hours 37 minutes ago

The Last of Us Part II: Περίοδος κυκλοφορίας
Site Σλοβακικού καταστήματος αναφέρει κυκλοφορία το φθινόπωρο.

the-last-of-us-part-2-release-date-42-1507568599.jpg
Το Σλοβακικό κατάστημα Pro Gaming Shop αναφέρει στο site του ότι το The Last of Us Part II θα κυκλοφορήσει στις 27 Σεπτεμβρίου. Η εν λόγω ημερομηνία πέφτει Παρασκευή, μέρα που η Sony συνηθίζει να κυκλοφορεί τα μεγάλα της games όπως τα Days Gone, God of War κλπ, κάτι που δίνει κάποια σχετική βάση στην φήμη, όμως απ' την άλλη γνωρίζουμε πως μόλις τελείωσε το motion capture του παιχνιδιού και ο Σεπτέμβριος φαίνεται να είναι υπερβολικά κοντά, ακόμα και αν ήταν να κυκλοφορήσει μέσα στο 2019.

Διαβάστε περισσότερα...

Giorgos Tsolaridis απάντησε στο θέμα 'Nintendo Switch: Γενική συζήτηση/Νέες ειδήσεις' στο φόρουμ. 17 hours 2 minutes ago

To Nintendo Switch ξεπέρασε τις πωλήσεις του Nintendo 64
Με σύνολο τις 33.15 εκατομμύρια πωλήσεις.

switch-beats-nintendoo-64-35-1556015454.jpg


Το Nintendo Switch κατάφερε να περάσει τις συνολικές πωλήσεις του Nintendo 64 κατά ένα εκατομμύριο.

Οι πωλήσεις του Nintendo Switch ανά ηπείρους είναι, 11.59 εκατομμύρια πωλήσεις στην Αμερική, 8.82 στην Ευρώπη και τέλος 7.86 εκατομμύρια αποκλειστικές πωλήσεις στην Ιαπωνία. Στην Ευρώπη οι πωλήσεις άγγιξαν τα 1.7 εκατομμύρια στην Αγγλία και 2.24 στην Γαλλία ενώ στην Γερμανία οι πωλήσεις έφτασαν τα 1.42 εκατομμύρια. Η κονσόλα ωστόσο δεν έχει σπάσει το ρεκόρ του Nintendo 64 το οποίο είχε πουλήσει 224.947 εκατομμύρια παιχνίδια στην αντίστοιχη περίοδο κυκλοφορίας του. Το Nintendo Switch κατάφερε να πουλήσει 163.61 εκατομμύρια παιχνίδια μέχρι το 2018. Αυτό που κατάφερε ωστόσο ήταν να περάσει τις μακροχρόνιες πωλήσεις του Nintendo 64 οι οποίες είχαν αγγίξει τα 32.93 εκατομμύρια.

Το Mario Kart 8 Deluxe ήταν το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις στο Nintendo Switch, με το σύνολο τους να αγγίζει τα 15 εκατομμύρια μέχρι το 2018.

Διαβάστε περισσότερα...

Giorgos Tsolaridis απάντησε στο θέμα 'Cyberpunk 2077' στο φόρουμ. 17 hours 5 minutes ago

Cyberpunk 2077
"To Cyberpunk 2077 έχει αλλάξει πολύ από το demo της περσινής E3"

cyberpunk-2077-gamescom-18-4-4-1534862376.jpg
H CD Projekt RED έχει πλέον μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για την τελική μορφή του Cyberpunk 2077 και τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργούν τα συστήματά του.

Σε πρόσφατη συνέντευξη με το ισπανικό site AreaJugones, ο quest director Mateusz Tomaszkiewcz δήλωσε ότι, "προφανώς υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν έχουμε αποκαλύψει για το παιχνίδι ακόμα, υπάρχουν πράγματα στα οποία δουλεύουμε ακόμη και θα έλεγα ότι το game είναι αρκετά διαφορετικό από το gameplay [στην περσινή επίδειξη], αλλά όπως είπα, υπάρχουν ακόμη λεπτομέρειες πάνω στις οποίες εργαζόμαστε αυτή τη στιγμή," σχετικά με το πώς έχει εξελιχθεί το Cyberpunk 2077 από το demo στην περασμένη E3.

"Βελτιστοποιούμε τα πάντα και σκεφτόμαστε συνεχώς πώς να κάνουμε το game πιο ενδιαφέρον, πώς να κάνουμε το gameplay πιο ωραίο και, βασικά, το gameplay που δείξαμε πέρσι ήταν ένα μικρό κομμάτι του παιχνιδιού. Δεν υπήρχε καθαρή εικόνα του πώς το gameplay θα προσαρμοζόταν σε ένα open world ή πώς ταίριαζε στην ευρύτερη εικόνα του game."

Δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι δύο από τα πιο καταξιωμένα First-Person RPGs ενέπνευσαν την ανάπτυξη του Cyberpunk 2077. Καθώς η CD Projekt RED ήθελε να διατηρήσει την οπτική πρώτου προσώπου για το μέγιστο immersion του παίκτη, η ομάδα άντλησε έμπνευση από δύο από τα καλύτερα games του είδους. "Για εμένα προσωπικά, το Vampire Bloodlines. Υπό την έννοια του τι είναι ένα RPG σε First-Person και του τρόπου με τον οποίο η μη-γραμμικότητά του είναι ενσωματωμένη στο gameplay και στο διάλογο, σίγουρα αυτό. Συγκεκριμένα επειδή είναι το τέλειο παράδειγμα ενός First-Person RPG, που εγώ προσωπικά απόλαυσα," εξηγεί ο Tomaszkiewicz.

"Και θα ήθελα επίσης να πω το Deus Ex franchise, ειδικά το αυθεντικό Deus Ex. Το συγκεκριμένο είχε μεγάλη επίδραση σε εμένα ως developer και παίκτη, όταν το έπαιξα για πρώτη φορά πριν πολλά χρόνια. Και αυτό που μου άρεσε πραγματικά στο game ήταν [το ότι μπορούσες να ολοκληρώσεις] αποστολές με πολλούς τρόπους. Δεν ήταν μόνο βασισμένο σε επιλογές διαλόγου, αφού υπήρχαν επίσης παράγοντες ως προς το χάρτη, τα διάφορα σημεία εισόδου για να μπεις σε κτίρια, καθώς και στοιχεία που άνοιγαν διαφορετικά μονοπάτια. Με λίγα λόγια, το Vampire Bloodlines και το Deus Ex, αυτές είναι οι μεγαλύτερες πηγές έμπνευσής μου."

Η CD Projekt RED έχει ανακοινώσει ότι η ερχόμενη E3 θα είναι η σημαντικότερη ως τώρα για το Cyberpunk 2077. Προς το παρόν δε έχουμε οριστικές πληροφορίες σχετικά με την ημερομηνία κυκλοφορίας του Cyberpunk 2077.

Διαβάστε περισσότερα...

Giorgos Tsolaridis απάντησε στο θέμα 'Cyberpunk 2077' στο φόρουμ. 17 hours 5 minutes ago

Cyberpunk 2077
"To Cyberpunk 2077 έχει αλλάξει πολύ από το demo της περσινής E3"

cyberpunk-2077-gamescom-18-4-4-1534862376.jpg
H CD Projekt RED έχει πλέον μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για την τελική μορφή του Cyberpunk 2077 και τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργούν τα συστήματά του.

Σε πρόσφατη συνέντευξη με το ισπανικό site AreaJugones, ο quest director Mateusz Tomaszkiewcz δήλωσε ότι, "προφανώς υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν έχουμε αποκαλύψει για το παιχνίδι ακόμα, υπάρχουν πράγματα στα οποία δουλεύουμε ακόμη και θα έλεγα ότι το game είναι αρκετά διαφορετικό από το gameplay [στην περσινή επίδειξη], αλλά όπως είπα, υπάρχουν ακόμη λεπτομέρειες πάνω στις οποίες εργαζόμαστε αυτή τη στιγμή," σχετικά με το πώς έχει εξελιχθεί το Cyberpunk 2077 από το demo στην περασμένη E3.

"Βελτιστοποιούμε τα πάντα και σκεφτόμαστε συνεχώς πώς να κάνουμε το game πιο ενδιαφέρον, πώς να κάνουμε το gameplay πιο ωραίο και, βασικά, το gameplay που δείξαμε πέρσι ήταν ένα μικρό κομμάτι του παιχνιδιού. Δεν υπήρχε καθαρή εικόνα του πώς το gameplay θα προσαρμοζόταν σε ένα open world ή πώς ταίριαζε στην ευρύτερη εικόνα του game."

Δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι δύο από τα πιο καταξιωμένα First-Person RPGs ενέπνευσαν την ανάπτυξη του Cyberpunk 2077. Καθώς η CD Projekt RED ήθελε να διατηρήσει την οπτική πρώτου προσώπου για το μέγιστο immersion του παίκτη, η ομάδα άντλησε έμπνευση από δύο από τα καλύτερα games του είδους. "Για εμένα προσωπικά, το Vampire Bloodlines. Υπό την έννοια του τι είναι ένα RPG σε First-Person και του τρόπου με τον οποίο η μη-γραμμικότητά του είναι ενσωματωμένη στο gameplay και στο διάλογο, σίγουρα αυτό. Συγκεκριμένα επειδή είναι το τέλειο παράδειγμα ενός First-Person RPG, που εγώ προσωπικά απόλαυσα," εξηγεί ο Tomaszkiewicz.

"Και θα ήθελα επίσης να πω το Deus Ex franchise, ειδικά το αυθεντικό Deus Ex. Το συγκεκριμένο είχε μεγάλη επίδραση σε εμένα ως developer και παίκτη, όταν το έπαιξα για πρώτη φορά πριν πολλά χρόνια. Και αυτό που μου άρεσε πραγματικά στο game ήταν [το ότι μπορούσες να ολοκληρώσεις] αποστολές με πολλούς τρόπους. Δεν ήταν μόνο βασισμένο σε επιλογές διαλόγου, αφού υπήρχαν επίσης παράγοντες ως προς το χάρτη, τα διάφορα σημεία εισόδου για να μπεις σε κτίρια, καθώς και στοιχεία που άνοιγαν διαφορετικά μονοπάτια. Με λίγα λόγια, το Vampire Bloodlines και το Deus Ex, αυτές είναι οι μεγαλύτερες πηγές έμπνευσής μου."

Η CD Projekt RED έχει ανακοινώσει ότι η ερχόμενη E3 θα είναι η σημαντικότερη ως τώρα για το Cyberpunk 2077. Προς το παρόν δε έχουμε οριστικές πληροφορίες σχετικά με την ημερομηνία κυκλοφορίας του Cyberpunk 2077.

Διαβάστε περισσότερα...

Giorgos Tsolaridis απάντησε στο θέμα 'Titanfall Apex Legends' στο φόρουμ. 17 hours 20 minutes ago

Τα views των streams Apex Legends μειώθηκαν κατά 75%
Αναλυτές συμβουλεύουν τους επενδυτές να μην αγοράσουν μετοχές της EA.

apex-legends-views-drop-96-1555961607.jpg
Ο οικονομικός τομέας παρατήρησε ήδη την πτώση του Apex Legends και ορισμένοι αναλυτές της αγοράς προειδοποιούν τους επενδυτές να μην αγοράσουν μετοχές της EA προσδοκώντας το Apex Legends να ανταγωνιστεί το Fortnite.

Η WY Capital αποκάλεσε το game "υπερτιμημένο", αλλά παραδέχτηκε ότι είναι δύσκολο να καθοριστεί με ακρίβεια η αξία του, λόγω του γεγονότος ότι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του, το Fortnite, είναι προϊόν ιδιωτικής εταιρείας, ενώ η EA είναι εισηγμένη (στο χρηματιστήριο).

Διαβάστε το review του Apex Legends και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Διαβάστε περισσότερα...

Giorgos Tsolaridis απάντησε στο θέμα 'Νέο RPG από την Obsidian' στο φόρουμ. 17 hours 23 minutes ago

The Outer Worlds
Nέες λεπτομέρειες για τα RPG στοιχεία του.

the-outer-worlds-55-1544153240.jpg
Σε συνέντευξή τους για το DualShockers, ο Charles Staples, Lead Designers του The Outer Worlds και η Megan Starks, Senior Narrative Designer στο game αναφέρθηκαν σε συγκεκριμένα στοιχειά του παιχνιδιού, που αφορούν τους πιο πιστούς RPG fans.

Ένα από τα πρωτότυπα συστήματα του The Outer Worlds θα είναι το flaws (μειονεκτήματα/ψεγάδια) system, το οποίο όπως αναφέρει η Starks, παρότι δεν φαίνεται πως θα έχει κρίσιμη επίδραση στην αφήγηση, θα έχει ορισμένες εφαρμογές και εκτός συστημάτων combat και εξερεύνησης, όπως στο διάλογο. Για παράδειγμα αναφέρει ότι, "μου άρεσε πολύ το robophobia flaw, όπου καμιά φορά όταν μιλάς με ρομπότ έχεις επιλογή διαλόγου που απλά ουρλιάζεις μπροστά στα μούτρα τους."

Σχετικά με την επίδραση των επιλογών του παίκτη στον κόσμο και στην αφήγηση, ο Staples απαντά πως "το game θα τελειώνει με slides τέλους που λένε ότι αυτό είναι το αποτέλεσμα του παιχνιδιού σύμφωνα με τις πράξεις και τις επιλογές σου. Ανάλογα με τα διαφορετικά πράγματα που έχεις κάνει, θα υπάρχουν δραματικά διαφορετικά αποτελέσματα. "Όσον αφορά τον κόσμο και τα περιβάλλοντα του The Outer Worlds, ο Lead Designer αναφέρει πως, "έχουμε ένα αρκετά μεγάλο εύρος περιοχών". Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχει μια τεράστια περιοχή και πολλές άλλες μικρότερες, ενώ οι παίκτες θα ενθαρρύνονται να εξερευνούν βρίσκοντας νέα όπλα και ιστορίες.

Σύμφωνα με τους developers, το χιούμορ έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και στις εύρεση νέων ιδεών για το παιχνίδι. Συγκεκριμένα ο Staples αναφέρει πως, καθώς παίζουν διάφορα builds του game, η ομάδα συναντά διάφορες αστείες, διασκεδαστικές στιγμές τυχαία και στη συνέχεια αναρωτιέται πώς θα μπορούσε να τις αναπαράγει στοχευμένα για την εμπειρία του παίκτη. Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί το Mandibular Rearranger, ένα science gun που προέκυψε από ένα bug, αλλά και άλλα όπλα όπως το Shrink Ray συρρικνώνει τους αντιπάλους σας, μειώνοντας ταυτόχρονα το health και το damage τους.

Η Megan Starks, όταν τη ρωτούν τι άλλο θα ήθελε να γνωρίζουν οι δυνητικοί παίκτες για το game, απαντά πως ακόμη δεν έχουν αποκαλυφθεί τα δύο companions για τα οποία έχει γράψει, ενώ ο Staples προσθέτει πως είναι πολλά ακόμη τα πράγματα για τα οποία δεν μιλά η εταιρεία ανάπτυξης και πιστεύει ότι ο κόσμος θα τα βρει διασκεδαστικά.

Διαβάστε περισσότερα...

Giorgos Tsolaridis απάντησε στο θέμα 'ΠΑΟΚ 2018-2019' στο φόρουμ. 17 hours 29 minutes ago

Βιεϊρίνια: «Στόχος μας να έχουμε μια κυριαρχία σαν αυτή του Ολυμπιακού»
Ένα σερί πρωταθλημάτων σαν αυτό που είχε πετύχει ο Ολυμπιακός τα προηγούμενα χρόνια έθεσε ως στόχο του ΠΑΟΚ για το μέλλον ο Αντελίνο Βιεϊρίνια.

202718.jpg
Μεγάλη συνέντευξη στο maisfutebol παραχώρησε ο Αντελίνο Βιεϊρινια.

Ο αρχηγός του ΠΑΟΚ μίλησε για την κατάκτηση του τίτλου και έθεσε ως στόχο για το μέλλον μια κυριαρχία σαν αυτή του Ολυμπιακού τα προηγούμενα χρόνια.

Επίσης μίλησε για το περσινό πρωτάθλημα, για τα συναισθήματά τουόταν μπήκε τραυματίας στο ματς-φιέστα, αλλά και γιατί θα μείνει για πάντα στην Ελλάδα.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Βιεϊρίνια στο maisfutebol:

Ξεκουράστηκες από τη φιέστα;

«Ναι, ήταν μέχρι τις 6 το πρωί, αλλά την επόμενη μέρα συνέχισα την αποθεραπεία μου».

Τι είναι πιο κουραστικό; Να τρέχεις 90 λεπτά σε ένα παιχνίδι ή να γιορτάζεις έναν τίτλο μετά από 34 χρόνια;

«Η φιέστα δεν είναι τόσο κουραστική. Νομίζω ότι πιο κουραστική είναι η αναμονή. Για να είμαι ειλικρινής αυτό το περιμέναμε εδώ και κάποιο καιρό. Η διαφορά των πόντων που είχαμε από τον Ολυμπιακό μας έδινε το περιθώριο να περιμένουμε για αυτή τη μέρα. Όμως έπρεπε να σκεφτόμαστε παιχνίδι με το παιχνίδι μέχρι να κατακτήσουμε μαθηματικά τον τίτλο»

Έχεις κατακτήσει σχεδόν μια ντουζίνα τίτλους. Είναι αυτός ο πιο ξεχωριστός;

«Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα θα είναι πάντα το πιο σημαντικό σημείο της καριέρας μου γιατί εκπροσωπούσα τη χώρα μου. Αλλά σε συλλογικό επίπεδο, αυτός είναι χωρίς αμφιβολία ο πιο σημαντικός τίτλος. Ο ΠΑΟΚ είναι η ομάδα που με βοήθησε να εκφραστώ στο ποδόσφαιρο, η ομάδα που με εμπιστεύτηκε και μου έδωσε την ευκαιρία να συνεχίσω την καριέρα μου αφότου έφυγα από την Πορτογαλία».

Έχεις επίγνωση του αντίκτυπου που έχει το βίντεο της εισόδου σου στον αγωνιστικό χώρο στα τελευταία λεπτά του αγώνα με τον Λεβαδειακό;

«Πρέπει να ήταν η πρώτη φορά στην ιστορία του ποδοσφαίρου που ένας παίκτης μπήκε στον αγωνιστικό χώρο με ρήξη χιαστών. Επίσης δείχνει μόνο την ευγνωμοσύνη και την αγάπη που αισθάνονται οι άνθρωποι για μένα. Το έκανα, αλλά δεν μου κοστίζει τίποτα και είναι πάντα καλό να το κάνω και πάλι: Να ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη και την αγάπη του προπονητή και των συμπαικτών μου για την ευκαιρία να βγω στο γήπεδο στα τελευταία λεπτά του παιχνιδιού-φιέστα. Αυτές ήταν στιγμές που θα με σημαδέψουν για το υπόλοιπο της ζωής μου».

Τι σου πέρασε από το μυαλό εκείνα τα λεπτά;

«Ήταν η εκπλήρωση ενός ονείρου. Από την πρώτη μέρα που έφτασα σε αυτό το σύλλογο ένιωθα την αγάπη των οπαδών. Όπως είπα, ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Όλα πέρασαν από το μυαλό μου σε αυτά τα λεπτά: η αδικία που έζησε αυτός ο σύλλογος τα τελευταία χρόνια, πώς χάσαμε το πρωτάθλημα πέρυσι ...

Η αφαίρεση βαθμών και ο τρόπος με τον οποίο δεν κερδίσαμε την ΑΕΚ. Λόγω αυτού του δυσάρεστου γεγονότος, στο οποίο επικύρωσαν ένα γκολ μας και έπειτα το ακύρωσαν, ο πρόεδρός μας μπήκε στο γήπεδο. Και μπήκε επειδή συνέβαινε κάτι: δεν μπήκε επειδή είναι τρελός. Αλλά για αυτό έχουμε ήδη μιλήσει πολύ και δεν αξίζει να το ξαναλέμε.

Όπως είπα, πολλά πέρασαν από το μυαλό μου. Ήταν κυρίως η εκπλήρωση του ονείρου να κερδίσω ένα πρωτάθλημα με αυτόν το σύλλογο που είναι τα πάντα για μένα. Σκέφτηκα την οικογένειά μου και την κόρη μου, που εμφανίζεται στο βίντεο για να μου δώσει ένα φιλί όταν είμαι στον πάγκο. Γι 'αυτό δεν μπορούσα να κρατήσω τα δάκρυα πριν και μετά την είσοδό μου στο γήπεδο».

Ξέρατε ότι θα μπείτε στο παιχνίδι τραυματίας;

«Δεν είχε ιδέα ότι θα γινόταν. Άρχισα να το σκέφτομαι μόνο όταν οι δύο τελευταίοι παίκτες που προθερμαίνονταν κάθισαν στον πάγκο, γιατί έπρεπε να γίνει μια αλλαγή. Τότε άρχισα να συνειδητοποιώ ότι κάτι θα συνέβαινε. Ο προπονητής μου είχε μιλήσει την προηγούμενη εβδομάδα για να βρεθώ στον πάγκο για να δώσω στους συμπαίκτες μου δύναμη. Το κατανόησα γιατί είμαι και ο αρχηγός της ομάδα. Ήταν μια χειρονομία ευγνωμοσύνης».

Και αυτό ήταν αρκετό για σένα;

«Ήταν, αλλά δεν χρειαζόταν. Έλαβα επίσης μηνύματα και τηλεφωνήματα από συμπαίκτες και παίκτες από αντίπαλες ομάδες. Αυτό ήταν ήδη μια μορφή ευγνωμοσύνης και αναγνώρισης για το έργο που έκανα σε αυτό το σύλλογο και σε αυτή τη χώρα».

Ξέρεις ποιανού ήταν η ιδέα;

«Όπως ξέρω, της συζύγου μου. Οι πρώτες λέξεις ήταν δικές της και τότε νομίζω ότι ήταν ο τερματοφύλακας της ομάδας μας, ο οποίος είναι φίλος μου, που είπε στο τεχνικό τιμ ότι θα ήταν μια ωραία αφιέρωση για μένα το να μπω στο γήπεδο».

Το είχες σχολιάσει αυτό πριν με τη γυναίκα σου;

«Σχολίασα μόνο μαζί της, τους φίλους μου και τους συμπαίκτες μου ότι μετά από τόσο μεγάλη προσπάθεια και θυσίες ήταν κρίμα να μην είναι παρών στο σημαντικότερο παιχνίδι του πρωταθλήματος».

Θεωρείς ότι είσαι ξεχωριστό κομμάτι στην ιστορία του ΠΑΟΚ;

«Περισσότερο από μένα, πιστεύω ότι αυτή η ομάδα έχει μια ξεχωριστή θέση. Όχι μόνο για την κατάκτηση του τίτλου επειδή υπήρχαν πολλά χρόνια αναμονής, αλλά και επειδή αν κερδίσουμε ή δεν χάσουμε στο επόμενο παιχνίδι θα είμαστε η πρώτη ομάδα τα τελευταία 50 ή 60 χρόνια που θα τελειώσει το πρωτάθλημα χωρίς ήττες. Αν δεν κάνω λάθος, ο μόνος που το πήρε ήταν ο Παναθηναϊκός και νομίζω ότι ήταν με έξι ισοπαλίες. Αυτή η ομάδα θα είναι για πάντα στην ιστορία του συλλόγου».

Το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός δεν έχει κερδίσει το πρωτάθλημα τα τελευταία δύο χρόνια αντιπροσωπεύει μια αλλαγή στυλ; Είναι δύσκολο το να ξαναδούμε περιόδους μακράς κυριαρχίας μιας ομάδας;

«Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να κυριαρχούμε. Το μεγάλο έργο αυτού του προέδρου δεν είναι να κερδίσει ένα πρωτάθλημα από τύχη, αλλά να συνεχίσει το έργο που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια. Στόχος μας είναι να μπορέσουμε να κάνουμε ό,τι έκανε ο Ολυμπιακός τις τελευταίες δεκαετίες. Γνωρίζουμε όμως ότι ο μεγάλος στόχος των ομάδων της Αθήνας είναι να μας πάρουν το πρωτάθλημα».

Πιστεύετε όμως ότι το πρωτάθλημα είναι πιο «δημοκρατικό»;

«Φυσικά! Τα πράγματα αλλάζουν. Φέτος τα ντέρμπι άρχισαν να έχουν ξένους διαιτητές και είμαστε πρωταθλητές. Θα μπορούσε ή και όχι να είναι σύμπτωση. Αλλά το περιμέναμε αυτό από τότε που ο πρόεδρος πήρε τον έλεγχο του συλλόγου. Πήρε τα χρέη του συλλόγου, κάτι που άλλοι σύλλογοι δεν έκαναν, όπως η ΑΕΚ, που προτίμησε να πέσει στη Γ' Εθνική. Από τότε που επέστρεψα - από την επένδυση που έκανε ο πρόεδρος, τη νέα οργάνωση του συλλόγου και τους παίκτες που έφερε - περίμενα να είναι πρωταθλητής. Δεν συνέβη πέρυσι, συνέβη φέτος».

Στο προηγούμενο πέρασμα σου από τον ΠΑΟΚ, ήταν άλλη η διοίκηση;

«Ήταν η διοίκηση του Ζαγοράκη, ο οποίος ήταν ο αρχηγός της ελληνικής ομάδας που κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα το 2004. Υπήρχαν οικονομικά προβλήματα που τελικά υπαγόρευαν την έξοδό μου. Εάν δεν μπορούσαν να βρουν το ποσό για το οποίο πωλήθηκα μέχρι το τέλος του έτους ή τον Ιανουάριο, δεν θα μπορούσαν να πάνε στους ευρωπαϊκές διοργανώσεις τα επόμενα χρόνια. Αυτός ήταν ο κύριος λόγος που έφυγα για τη Βόλφσμπουργκ».

Θεωρείς πιθανό να μείνει ο Ολιβέιρα στον ΠΑΟΚ;

«Θέλω να μένει εδώ. Είναι ένας φανταστικός παίκτης, αλλά η ρήτρα του είναι 12 εκατ. ευρώ. Ας ελπίσουμε ότι θα υπάρξει συμφωνία μεταξύ του ΠΑΟΚ και της Πόρτο, όπως συνέβη όταν ήρθα εδώ».

Ποια είναι τα πλάνα του Βιεϊρίνια;

«Από την αποχώρηση έλεγα πάντα ότι ήθελα να επιστρέψω στον ΠΑΟΚ και να τελειώσω την καριέρα μου. Είμαι 33 ετών και δεν σκέφτομαι να φύγω από αυτή την ομάδα. Όπως είπα, είναι μια ομάδα που μου έδωσε τα πάντα και τώρα είναι η σειρά μου να συνεισφέρω με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Θέλω να συνεχίσω να ζω στην Ελλάδα μετά την ολοκλήρωση της καριέρας μου. Η γυναίκα μου είναι Ελληνίδα από τη Θεσσαλονίκη. Αυτό που έχτισα για να μπορώ να συνεχίσω τη ζωή μου μετά το ποδόσφαιρο ήταν σε αυτή τη χώρα».

Και το χειρουργείο στο γόνατο είναι προγραμματισμένο;

«Είναι προγραμματισμένο για τις 6 Μαΐου, αλλά εξαρτάται πολύ από τον τρόπο με τον οποίο το γόνατο θα εξελιχθεί μέχρι εκείνη την ημέρα όσον αφορά την κινητικότητα και την ευελιξία. Έχω ήδη περάσει από αυτό και θα κάνω τα πάντα για να μπορέσω να παίξω και πάλι μέσα σε έξι μήνες».

Διαβάστε περισσότερα...

Giorgos Tsolaridis απάντησε στο θέμα 'Ολυμπιακός 2018/2019' στο φόρουμ. 17 hours 33 minutes ago

Μεταγραφή με μεγάλο ρίσκο στον Ολυμπιακό - Είναι δύο χρόνια εκτός δράσης
Όπως γράφτηκε, βρίσκεται μία ανάσα από τον Πειραιά, ωστόσο είναι μία επιλογή που εμπεριέχει αρκετούς κινδύνους.

203000.jpg

Μαρφόνα - Ολυμπιακός: Αν το πει κανείς Ζοσέ Κάρλος Κοεντράο, το πιθανότερο είναι να αποκριθεί μόνο αυτός που το ξέρει όλο το… μακρυνάρι. Αντίθετα, ως Μαραφόνα όμως είναι αρκετά γνωστός. Τουλάχιστον στον ποδοσφαιρικό κόσμο της Πορτογαλίας, αλλά και στον Ολυμπιακό. Εστω και… εξ ανάγνωσης, αφού από πέρυσι το όνομα του φιγουράριζε σε σενάρια που τον ήθελαν να έχει τραβήξει το ενδιαφέρον των «ερυθρόλευκων».

Πέρυσι, η συγκεκριμένη προσέγγιση ήταν μάλλον αστήριχτη και σίγουρα επιφανειακή. Σημερινά όμως δημοσιεύματα επαναφέρουν το θέμα, κάνοντας λόγο μάλιστα για συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών και άφιξη του 32χρονου τερματοφύλακα στην Αθήνα τον Ιούνιο, αφού μένει ελεύθερος από την Μπράγκα, τη φανέλα της οποίας φοράει από τον Ιανουάριο του 2016.


Και ουσιαστικά… σταμάτησε να τη φορά το καλοκαίρι του 2017. Εξηγούμαστε. Ενας σοβαρότατος τραυματισμός στο γόνατο τον υποχρέωσε να χάσει όλη την περυσινή σεζόν και μαζί και τη θέση βασικού που είχε στους «αρσεναλίστας», αφού φέτος, επιστρέφοντας, έχει αρκεστεί σε παιχνίδια μόνο στο Κύπελλο και στο Λιγκ Καπ Πορτογαλίας, όντας ξεκάθαρα ο τρίτος σε αξιολόγηση πλέον τερματοφύλακας της Μπράγκα. Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό πως το τελευταίο παιχνίδι πρωταθλήματος που έπαιξε ο 32χρονος κίπερ ήταν στις 21 Μαϊου του 2017 (όταν και υπέστη τον σοβαρό τραυματισμό στο γόνατο).
marafona23726.jpg

Γι’ αυτό και ο πορτογαλικός σύλλογος δεν έχει καμία διάθεση και πρόθεση να επεκτείνει το συμβόλαιο του, αφήνοντας τον να αποχωρήσει από την Μπράγκα. Εμπειρος κίπερ, καλός σίγουρα για να φτάσει να είναι βασικός εκεί, το θέμα είναι όμως πως προέρχεται από έναν σοβαρότατο τραυματισμό, που δεδομένα τον πήγε πίσω και δεδομένα τον έχει αφήσει σε απραξία για δύο χρόνια.

Εξυπακούεται βέβαια πως ακόμη και αν ισχύει τα όσα γράφουν οι Πορτογάλοι, ο Μαραφόνα δεν προαλείφεται για κανένα λόγο για βασικός στον Ολυμπιακό. Αν και εφόσον ισχύουν και αν και εφόσον έρθει, θα είναι σίγουρα δεύτερος στην ιεράρχηση, είτε πίσω από τον Σα είτε πίσω από τον όποιον έρθει στη θέση του Πορτογάλου (και προφανώς αυτό σηματοδοτεί και την αποχώρηση – αναμενόμενη καθ’ όλα – του Λοντίγκιν).

Διαβάστε περισσότερα...

Giorgos Tsolaridis απάντησε στο θέμα 'Ολυμπιακός 2018/2019' στο φόρουμ. 17 hours 36 minutes ago

Συναινετικό διαζύγιο με Νάτχο ο Ολυμπιακός
Πρόωρα θα ολοκληρωθεί η συνεργασία των δύο πλευρών.

072638.jpg
Σε συναινετικό διαζύγιο θα προχωρήσουν Ολυμπιακός και Ίσμαελ Νάτχο, ενόψει της ερχόμενης μεταγραφικής περιόδου.

Ο Ισραηλινός μέσος έχει εκφράσει την επιθυμία του να παίζει βασικός, κάτι που δεν πρόκειται να συμβεί αφού δεν βρίσκεται στα κυρίως πλάνα του Πέδρο Μαρτίνς.

Διαβάστε περισσότερα...

Notification