Get Connected!

Come and join our community. Expand your network and get to know new people!

Sorry, we currently have no events.
View All Events
tetough created new blog entry Why Using WoW Gold Is Important? in GameWorld 12 minutes ago

Internet is the best resource to experience quite a few free internet games along with a majority of individuals utilize their free time by playing free online games and perhaps acquire enjoyment nowadays. Blizzard Enterta ...

3CE là thương hiệu mỹ phẩm Hàn Quốc vô cùng nổi tiếng trực thuộc thương hiệu Stylenanda. Nhưng giờ đây 3CE đã được L’Oréal mua lại, hứa hẹn sẽ có sự... Show more

Loading content, please wait.
5 hours 11 minutes ago
Press Start: Σε ποιό παιχνίδι έχετε επενδύσει τις περισσότερες ώρες; 5 hours 11 minutes ago

Άξιζε ο χρόνος σας τελικά;

Όλοι όσοι μεγαλώσαμε με τα video games, αλλά ακόμη και αυτοί που ξεκίνησαν να παίζουν σε μεγαλύτερη ηλικία, έχουμε βρεθεί κάποια στιγμή να αφιερώνουμε πολλές ώρες μπροστά από την κονσόλα ή το PC μας, για χάρη κάποιου καλοφτιαγμένου τίτλου. Μπορώ να θυμηθώ χαρακτηριστικά την παρανοϊκή μετάβαση στα MMORPGs πριν από 15 χρόνια περίπου, όπου τα Internet Cafe ήταν γεμάτα, καθώς οι περισσότεροι δεν είχαν ούτε τον εξοπλισμό, ούτε και την απαιτούμενη σύνδεση στο internet για να μπορέσουν να παίξουν τα τότε Lineage 2, World of Warcraft, Diablo και ούτω καθεξής.

Προσωπικά τις περισσότερες ώρες τις έχω ρίξει στο FIFA τα τελευταία χρόνια, με εξαίρεση την φετινή χρονιά, στην οποία αποφάσισα να απέχω. Στο FIFA 19 βέβαια, το κοντέρ έγραψε 1400 ώρες gameplay, μέσα σε 9 μήνες, κάτι που μπορεί για κάποιους να είναι καθημερινότητα, για εμένα όμως αποδείχτηκε υπερβολή. Με αντίστοιχο τρόπο αποχωρίστηκα και τον κόσμο του World of Warcraft, όταν μετά από δύο μέρες σερί και άυπνος, αποκοιμήθηκα στο γραφείο. Όταν ξύπνησα πιασμένος και χαράματα, με την οθόνη ανοιχτή και το αίσθημα της αηδίας, σιχάθηκα την υπερβολή μου. Έκανα απεγκατάσταση το παιχνίδι, μάζεψα ότι είχε σχέση με αυτό και έφυγαν όλα μία και καλή. Φυσικά δεν μου φταίει κανένα παιχνίδι, παρά μόνο η υπερβολή μου. Εσείς σε ποιο παιχνίδι έχετε επενδύσει της περισσότερες ώρες; Παίζετε ακόμα; Αφήστε ένα σχόλιο παρακάτω για να κουβεντιάσουμε. Καλή εβδομάδα σε όλους.

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.

 

Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδας 

Press Start: Σε ποιο παιχνίδι έχετε συναντήσει τα πιο απολαυστικά mechanics;

Το πιο πρόσφατο user Blog 

FANNY FLUTTERS. E.RACING γράφει ο teo123stouf

Το πιο πρόσφατο user Review

Blair Witch γράφει ο Μανώλης Σαρικλώγλου

Παντελάκης Ευάγγελος απάντησε στο θέμα 'Dark Souls' στο φόρουμ. 10 hours 23 minutes ago

snikefriend έγραψε: Το Dark Souls II μου πήρε γύρω στις 120 ώρες πάλι για όλα τα achievements (ναι, έχω 100% και τα 2 :woohoo: ) δηλαδή New Game ++ και κάποιες ώρες multiplayer και farming. Στο πρώτο playthrough πρέπει να μου πήρε γύρω στις 60 ώρες αν θυμάμαι καλά αλλά δεν παίρνω και όρκο. Ελπίζω κάποια στιγμή να πάρω και το ΙΙΙ !


Εμένα το Dark Souls 2 Scholar of the first sin το πρώτο Dark Souls με το οποίο ασχολήθηκα και που είναι το αγαπημένο μου,μου πήρε πάνω από 800 ώρες για το 100 % Complete.

To Dark Souls 3 ήταν λόγο πιο εύκολο από το Dark Souls 2 Scholar of the first sin καθώς τα DLCs δεν ήταν απαραίτητα για τα Trophies και μου πήρε 1 μήνα για το 100 % Complete.

Στο Dark Souls 2 Scholar of the first sin με βοήθησε αρκετά το Online στα DLCs Crown of the Sunken King και Crown of the old iron king .

Στο Dark Souls 3 δεν έπαιζα Online καθώς δεν έχω PS Plus γι'αυτό και δεν κατάφερα να κερδίσω ποτέ τον Midir και τον Slave Knight Gael.Αν είχα online βοήθεια θα τους κέρδιζα όπως κέρδισα τον Fume Knight.

Με το πρώτο Dark Souls δεν έχω ασχοληθεί ακόμα.

Διαβάστε περισσότερα...

Παντελάκης Ευάγγελος απάντησε στο θέμα 'Microsoft Solitaire.' στο φόρουμ. 11 hours 4 minutes ago

Τι μου θύμισες,,,όταν πήγαινα Γυμνάσιο το 1998-2000 έπαιζα Πασιέντζα,

Διαβάστε περισσότερα...

11 hours 20 minutes ago
Η πασιέντζα της Microsoft έγινε 30 ετών 11 hours 20 minutes ago

Ο δημιουργός της δεν πληρώθηκε ποτέ.

Το Microsoft Solitaire, η γνωστή αγαπημένη πασιέντζα της Microsoft, έγινε 30 ετών.

Κυκλοφόρησε στις 22 Μαϊου 1990 ως μέρος των Windows 3.0 και τελικά καθιερώθηκε και στις επόμενες γενιές. Την δημιούργησε ο Wes Cherry, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα τ ου στη Microsoft το 1988. Μάλιστα, δήλωσε στο Great Big Story το 2017 ότι "Δεν πληρώθηκε ούτε ένα σεντ για τις ώρες που αφιέρωσε στο development της πασιέντζας".

Από τότε μέχρι σήμερα, το παιχνίδι έχει επεκταθεί στο Microsoft Solitaire Collection, το οποίο περιέχει μαζί και τα Spider, FreeCell, Pyramid και TriPeaks, πέρα από το αρχικό Klondike.

Η Microsoft Solitaire είναι διαθέσιμη δωρεάν για PC, Android και iOS.

Συζητήστε για το Microsoft Solitaire στο παρακάτω forum topic.

Μάνος Γρυπάρης δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Microsoft Solitaire.' στο φόρουμ. 11 hours 21 minutes ago

Το Microsoft Solitaire, η γνωστή αγαπημένη πασιέντζα της Microsoft, έγινε 30 ετών.
Κυκλοφόρησε στις 22 Μαϊου 1990 ως μέρος των Windows 3.0 και τελικά καθιερώθηκε και στις επόμενες γενιές. Την δημιούργησε ο Wes Cherry, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα τ ου στη Microsoft το 1988. Μάλιστα, δήλωσε στο Great Big Story το 2017 ότι "Δεν πληρώθηκε ούτε ένα σεντ για τις ώρες που αφιέρωσε στο development της πασιέντζας".

Από τότε μέχρι σήμερα, το παιχνίδι έχει επεκταθεί στο Microsoft Solitaire Collection, το οποίο περιέχει μαζί και τα Spider, FreeCell, Pyramid και TriPeaks, πέρα από το αρχικό Klondike.

Η Microsoft Solitaire είναι διαθέσιμη δωρεάν για PC, Android και iOS.

Διαβάστε περισσότερα...

11 hours 35 minutes ago
Παίκτης στο World of Warcraft κάνει 115 εκατομμύρια damage με exploit 11 hours 35 minutes ago

Πως τον πετσόκοψε έτσι;

Τα raid bosses στο World of Warcraft προσφέρουν υψηλό βαθμό πρόκλησης και απαιτούν μια ομάδα πολλών παικτών για να φέρουν την αποστολή εις πέρας και να τα εξολοθρεύσουν.

Ο Rextroy ωστόσο είχε άλλη γνώμη. Κατάφερε να τελειώσει το πιο απαιτητικό raid με το boss Ny'alotha, κάνοντας...115 εκατομμύρια damage. Ο τρόπος που το έκανε εξηγείται στο παρακάτω βίντεο. Το κλειδί της στρατηγικής του κρύβεται στο Diver's Folly, ένα one-handed axe με special ability το Bioelectric charge. Όποτε επιτίθεστε μπορείτε να το κάνετε prime, κάτι που διατηρεί 5% του damage για 12 δευτερόλεπτα. Ο παίκτης χρησιμοποίησε ένα dungeon όπου μέσω boss πήρε damage boost κατά 2.000% και μαζί το ειδικό αντικείμενο Mantid Firebomb. Παράλληλα ωστόσο, ο Rextroy χρησιμοποίησε και τα τέρατα γύρω α πό το boss για το exploit.

http://www.youtube.com/watch?v=_VAp5DsV8jE

Δείτε ακόμη τι παίζει με το επιτραπέζιο Small World of Warcraft.

Διαβάστε περισσότερα για το World of Warcraft: Shadowlands και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

11 hours 47 minutes ago
Βίντεο από το ακυρωθέν Half-Life 2: Episode 4 11 hours 47 minutes ago

Το ανέπτυσσε η Arkane Studios.

Η Arkane Studios επρόκειτο να αναλάβει το Half-Life 2: Episode 4, αλλά τελικά το project δεν προχώρησε από την μεριά της Valve, με την οποία και συνεργαζόταν.

Στο τρέιλερ του  Untold History of Arkane Studios από το κανάλι NoClip στο YouTube, υπάρχουν στελέχη της εταιρείας, τα οποία παρουσιάζουν αποσπάσματα από το τέταρτο επεισόδιο του δημοφιλούς FPS που θα έτρεχε τότε στην Source Engine και δείχνουν μια πόλη που έχει μολυνθεί από ζόμπι.

http://www.youtube.com/watch?v=oalyXOkaKz8

Ο πρωταγωνιστής σκοτώνει ζόμπι με το πιστόλι του και λύνει ένα γρήγορο γρίφο χρησιμοποιώντας το περιβάλλον για να εξολοθρεύσει τους αντιπάλους του.

Η Arkane Studios δεν είναι η μόνη εταιρεία που επρόκειτο να συνεργαστεί με την Valve στη σειρά Half-Life. Στην ίδια μοίρα επρόκειτο να βρεθεί και η Junction Point του Warren Spector.

Δείτε γιατί η Valve δεν συνέχισε το Half-Life 2: Episode 3 και συζητήστε για το Half-Life 2 στο σχετικό forum topic.

12 hours 5 minutes ago
Η Unreal Engine 5 τρέχει καλύτερα σε high-end laptops απ' ότι στο PS5 12 hours 5 minutes ago

Στην ίδια ανάλυση το tech demo είχε περισσότερα fps.

Ένας τεχνικός της Epic China (σ.σ. παράρτημα της Epic Games στην Κίνα) δήλωσε ότι το Unreal Engine 5 tech demo, το οποίο παρουσιάστηκε πρόσφατα και έτρεχε σε PS5, έτρεχε λίγο καλύτερα σε laptop.

Το PS5 έτρεξε το demo σε 30 fps με ανάλυση 1440p, ενώ στο laptop, στην ίδια ανάλυση (1440p) το demo έτρεχε στα 40 frames το δευτερόλεπτο. Το laptop είχε κάρτα γραφικών Nvidia RTX 2080 και σκληρό δίσκο Samsung 970 Evo Plus (SSD).

Ένα PC μπορεί να έχει σαφώς καλύτερη τεχνολογία από μία κονσόλα αν ο gamer βάλει το χέρι στην τσέπη. Από την άλλη, θα μπορέσει η Unreal Engine 5 να τρέχει στα 60 fps στις κονσόλες PS5 και Xbox Series X ή πιστεύετε ότι θα αντιμετωπίσουμε κάποιο πρόβλημα και θα αρκεστούμε σε λιγότερα fps; Η σωστή η απάντηση εδώ είναι: "Ανάλογα με το παιχνίδι".

Πάντως, όσες εταιρείες χρησιμοποιήσουν την Unreal Engine 5 δεν θα πληρώνουν δικαιώματα.

Η Unreal Engine 5 θα είναι συμβατή εκτός από PC και με το PS5 και το Xbox Series X.

Διαβάστε όλα όσα έχουν γίνει γνωστά για την Unreal Engine 5 και συζητήστε γι΄ αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

Παντελάκης Ευάγγελος απάντησε στο θέμα 'The Last of Us 2' στο φόρουμ. 12 hours 41 minutes ago

Brazhlias έγραψε:

Blood Prince έγραψε: Εμένα πάντως το πρώτο με είχε δυσκολέψει μέχρι να μάθω να αντιμετωπίζω αθόρυβα τους Clickers...επίσης σε κάποια σημεία χανόμουν και δεν ήξερα που να κατευθυνθώ...ελπίζω στο Part 2 να βρίσκουμε πιο εύκολα τον δρόμο.


Σε τι επιπεδο το επαιξες;


Στο Easy και στο Easy + το έπαιξα.Ξέρω είναι περίεργο αλλά στην αρχή έχανα αρκετές φορές από τους Clickers.Επίσης κάποιες φορές είχε γρίφους και ζορίστηκα λίγο για το που θα κατευθυνθώ.

Διαβάστε περισσότερα...

Παντελάκης Ευάγγελος απάντησε στο θέμα 'Ολυμπιακός 2019/2020' στο φόρουμ. 12 hours 44 minutes ago

Brazhlias έγραψε: Αντε να ξανααρχισει το πρωταθλημα να γουσταρουμε.


6 Ιουνίου θα αρχίσει.

Διαβάστε περισσότερα...

Παντελάκης Ευάγγελος απάντησε στο θέμα 'PlayStation 5' στο φόρουμ. 12 hours 47 minutes ago

Brazhlias έγραψε: Μακαρι να ειναι τοσο καλο οσο λεγεται και μακαρι να βγει και σε καλη τιμη. Αν γινεται και κατω απο το xboxseriesx


Χλωμό.Με βάση τα τώρα δεδομένα θα κοστίζει πάνω από 500 € η βασική έκδοση και θα είναι ακριβότερο από το xbox series x .

Διαβάστε περισσότερα...

Παντελάκης Ευάγγελος απάντησε στο θέμα 'Ghost of Tsushima' στο φόρουμ. 12 hours 49 minutes ago

Η From Software βγάζει δύσκολα...επίσης δύσκολα είναι και παιχνίδια όπως το Ghost of Tsushima αλλά το καλό που έχουν είναι το επίπεδο δυσκολίας ώστε να μένουν ικανοποιημένοι και όσοι θέλουν να παίζουν στο δύσκολο και όσοι θέλουν εύκολο.

Διαβάστε περισσότερα...

Notification