Get Connected!

Come and join our community. Expand your network and get to know new people!

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Hitman 3' in the forum. 50 minutes ago

Οι developers του Hitman εμπνεύστηκαν από τον Tarantino και την Coca-Cola

hitman-tarantino-coca-cola-39-1657054884.jpg


Taste the feeling!

Οι developers του Hitman εμπνεύστηκαν από την Coca-Cola και τον Tarantino.

Σε ένα επερχόμενο βιβλίο για τα stealth games, η IO Interactive, εταιρεία ανάπτυξης του Hitman αποκάλυψε πως ο Quentin Tarantino και η Coca-Cola ήταν πηγές έμπνευσης για το παιχνίδι. Η έμπνευση έρχεται από διάφορα μέρη, κάποια προφανή και κάποια όχι και τόσο. Έτσι, η είδηση πως εμπνεύστηκαν από τον Tarantino είναι αναμενόμενη αλλά για την Coca-Cola όχι και τόσο. Κι όμως ισχύουν και τα δύο.

Αυτή η πληροφορία μας έρχεται από το επερχόμενο βιβλίο του δημοσιογράφου Kirk McKnead με τίτλο “History of the Stealth Game”. Πρόσφατα μοιράστηκε μερικά αποσπάσματα από το βιβλίο του, όπου μίλησε με developers από την IO Interactive για το ανθρακούχο ποτό και τον διάσημο σκηνοθέτη. Το πρώτο απόσπασμα σχετίζεται με την αρχή του development του Hitman, όπου η IO Interacative πάσχιζε να διατηρήσει τα δικαιώματα του χαρακτήρα. Ήταν σκληρή μάχη στην αρχή καθώς η publisher Eidos Interactive ήθελε να πάρει τα δικαιώματα. Εν τέλει, ωστόσο, κατάφερε να τα διατηρήσει.


Here's an excerpt from my upcoming book. The chapter focuses on the formation of IO Interactive and the development of the Hitman series. Links to pre-order are included. Shares are massively appreciated. t.co/t6VN0XhcVN pic.twitter.com/Bu3OVv0BdM

— Kirk McKeand (@MckKirk) June 27, 2022

Έπειτα από αυτό η IO Interactive κατάφερε να δημιουργήσει ένα δυνατό και αναγνωρίσιμο brand. Ο συνιδρυτής της έστρεψε την προσοχή του προς την Coca-Cola και πως αν έχεις απλώς ένα C από ένα παλιό μπουκάλι, θα το αναγνωρίσεις. Η ιδέα της δημιουργίας μίας εικόνας που αναγνωρίζεις αμέσως χρησιμοποιήθηκε στον σχεδιασμό του Agent 47. Φυσικά μεγάλο μέρος της οφείλεται στην φαλάκρα του. “Μα αυτός θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε καραφλός άνδρας με ένα κοστούμι,” έγραψε ο McKnead. “Έτσι η ομάδα πήρε έμπνευση από ένα μπουκάλι Coca-Cola και δημιούργησε ένα barcode στο πίσω μέρος του κεφαλιού του χαρακτήρα.”

Η έμπνευση από την δουλειά του Tarantino προέρχεται από τον art director, Tore Blydstal, ο οποίος ήθελε ένα διαφορετικό ύφος στο Hitman Absolution. “Με καθοριστική την επιρροή από τις ταινίες του Tarantino, το ύφος μεταβλήθηκε στο γνώριμο μαύρο χιούμορ της σειράς, με το Σικάγο να επιλέγεται ως setting λόγω της αστικής του ποικιλομορφίας, τους ερημότοπους του, τα κοιμισμένα του προάστια, την γοητευτική αρ ντεκό αρχιτεκτονική του και τα ενθουσιώδη αστικά τοπία του.”

Για εσάς που θέλετε να μάθετε περισσότερα για την ιστορία των stealth games, το “The History of the Stealth Game” θα κυκλοφορήσει στις 30 Οκτωβρίου.

Read More...

Polium One: Ανακοινώθηκε η πρώτη NFT κονσόλα

Polium-One-38-1657052120.jpg


Θα τρέχει παιχνίδια από διαφορετικά blockchains.

Η πρώτη NFT κονσόλα είναι γεγονός.

Το Polium One αναπτύχθηκε από την Web 3 και μπορεί να παίζει games που προέρχονται από διάφορα blockchains. Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα το Polium One είναι “αρκετά ισχυρή να τρέξει απαιτητικά games και θα είναι αρκετά απλή ώστε να μπορεί να την χρησιμοποιήσει ένας παίκτης που δεν καταλαβαίνει το Web 3.”

To Polium One θα υποστηρίζει 4Κ UHD gaming, ray-tracing και 120 fps. Θα περιέχει επίσης TouchID και 8K HDR . Ωστόσο, η Web 3 γρήγορα ανακάλεσε τις δηλώσεις της. Αρχικά, στο επίσημο website, το TouchID αλλάχτηκε σε “Scanner” με ένα εικονίδιο αντίχειρα. Πιθανώς η αλλαγή έγινε γιατί το TouchID ανήκει στην Apple. Τώρα και η ένδειξη 8Κ HDR αφαιρέθηκε. Την ίδια στιγμή, η ένδειξη 8K HDR αφαιρέθηκε και αυτή. Οι πρώτες προωθητικές εικόνες παρουσιάζουν μία κονσόλα που έχει το μέγεθος ενός τηλεχειριστηρίου.


We are introducing the Polium One, A multi-chain console for Web 3 Gaming. #Web3OnConsole pic.twitter.com/tkRaP2O13A

— Polium (@Polium__) July 2, 2022

Στο website συναντά κανείς πολλές ανακρίβειες κι έτσι είναι δύσκολο να εντοπιστούν τα πραγματικά specs. Στα faq γράφουν: “Στοχεύουμε να φτιάξουμε μία κονσόλα υψηλών επιδόσεων. Τα specs που βλέπετε δεν μπορούν να επιβεβαιωθούν μέχρι να έχουμε ένα πρωτότυπο που λειτουργεί.” Επιπλέον η Web 3 δέχεται προπαραγγελίες προτού ακόμα έχει στα χέρια της ένα λειτουργικό πρωτότυπο. Γράφει και πάλι στα faq: “Δεχόμαστε παραγγελίες προτού είναι πλήρως έτοιμο ένα πρωτότυπο. Αυτό θα μας βοηθήσει να συγκεντρώσουμε feedback από τους καταναλωτές, ιδέες και επιβεβαίωση.”

Οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν προπαραγγελία αγοράζοντας ένα “Polium Pass” το οποίο είναι ένα NFT στο Ethereum Network, εκ των οποίων θα κυκλοφορήσουν 1.000. Με άλλα λόγια, δεν θα μπορείτε να προπαραγγείλετε την κονσόλα με πραγματικά χρήματα. Σε άλλους μπελάδες, το logo της κονσόλας μοιάζει υπερβολικά με το logo του GameCube.

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Destiny 2' in the forum. 1 hour 25 minutes ago

Φήμη: Bungie και NetEase ετοιμάζουν νέο Destiny για κινητά

destiny-mobile-78-1657049403.jpg


Θα είναι νέα έκδοση και όχι port .

Η Bungie και η Netease θα δημιουργήσουν ένα Destiny mobile game.

Η μυστική συνεργασία της Bungie με την Κινεζική εταιρία NetEase περιλαμβάνει ένα mobile shooter που διαδραματίζεται στο σύμπαν του Destiny, σύμφωνα με πληροφορίες. Αγγελίες εργασίας για ένα poject σχετικά με το Destiny εντοπίστηκαν πρώτη φορά πέρυσι από το The Game Post . Οι απαραίτητες δεξιότητες περιελάμβαναν “θέληση για ταξίδια στην Κίνα” σε συχνή βάση. Η NetEase επένδυσε 100 εκατομμύρια ευρώ στην Bungie το 2018, παρόλο που οι δύο εταιρίες δεν αποκάλυψαν πάνω σε τι εργάζονται.

Φήμες τις ήθελαν να δουλεύουν στον επόμενο ΑΑΑ τίτλο της Bungie. Αγγελίες εργασίας που κυκλοφόρησαν το 2020 δείχνουν πως θα είναι “κωμικός τίτλος” με “ξέγνοιαστους και παιχνιδιάρικους χαρακτήρες”. Τώρα, πάλι από πηγή του The Game Post μαθαίνουμε για τα σχέδια της NetEase να αναπτύξει ένα shooter για κινητά στο σύμπαν του Destiny, κάτι προς το οποίο δουλεύει εδώ και χρόνια. Φήμες θέλουν τον τίτλο να είναι ένα νέο παιχνίδι και όχι κάποιο port του Destiny 1 ή 2.

Η NetEase έχει, φυσικά μεγάλη εμπειρία με τα mobile games. Πρόσφατα συνεργάστηκε με την Blizzard στην κυκλοφορία του Diablo Immortal για PC και κινητά. Τον περασμένο Φεβρουάριο η Sony ανακοίνωσε πως θα αγοράσει την Bungie έναντα 3,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ο CEO της Sony δήλωσε πως η αγορά ήταν “ένα σημαντικό βήμα στην στρατηγική μας να επεκτείνουμε το PlayStation σε ένα ακόμα μεγαλύτερο κοινό”.

Read More...

Πτώση αναμένεται στα έσοδα της βιομηχανίας των video games μέσα στο 2022

Video-Game-Market-Recession-75-1657047497.jpg


Πληθωρισμός και ελλείψεις σε hardware οι αιτίες, σύμφωνα με μελέτη.

Μία νέα μελέτη δείχνει την πορεία της βιομηχανίας των video games στην διάρκεια του 2022 και προβλέπει σταδιακή μείωση της κάθε χρόνο, μετά από μία περίοδο ανάπτυξης.

Οι πωλήσεις games, κονσόλων και συνδρομητικών υπηρεσιών είχαν συνολική αξία 187 εκατομμύρια ευρώ το 2021, οι οποίες θα γνωρίσουν μία μικρή πτώση στα 183 εκατομμύρια φέτος, σύμφωνα με την Ampere Analysis . Αυτό μας έρχεται μετά από μία σημαντική αύξηση από τις αρχές της πανδημίας, με ένα μεγάλο άλμα να παρατηρείται ιδιαίτερα από την αρχή του 2020 και έπειτα.

Η αιτία για αυτή την πτώση αλλάζει σε κάθε πλατφόρμα, με ελλείψεις στα αποθέματα να συμβάλλουν στην περιορισμένη διαθεσιμότητα κονσόλων και PC hardware. Η Ampere εντοπίζει μεγάλο πλήγμα στο PC gaming σε ασιατικές αγορές κλειδιά, μετά το κλείσιμο των Internet Cafe, με τον ερχομό του Covid-19, αλλαγές στην πολιτική απορρήτου των κινητών να επηρεάζει τον ερχομό νέων χρηστών και την παύση της υποστήριξης της Ρωσικής αγοράς από τις Δυτικές χώρες μετά την εισβολή στην Ουκρανία.

Η έρευνα σημειώνει πως τα video games δεν ξεφεύγουν από τις ευρύτερες επιπτώσεις του παγκοσμίου πληθωρισμού και το υψηλό κόστος ζωής , όπως κάποιοι επισημαίνουν. Ωστόσο, φαίνεται πως η βιομηχανία θα ανακάμψει το 2023, καθώς οι ελλείψεις σε πρώτες ύλες θα αντιμετωπιστούν, τα video games που έχουν καθυστερήσει, θα κυκλοφορήσουν και νέες αγορές θα συνεχίσουν να ενσωματώνουν το gaming. “Μετά από δύο χρόνια τεράστιας ανόδου, η βιομηχανία των video games θα χάσει μέρος αυτής της προόδου φέτος καθώς ο συνδυασμός πολλών παραγόντων την υποβαθμίζει.”, είπε ο Piers Harding Rolls, υπεύθυνος της έρευνας και επί πολλά χρόνια αναλυτής της βιομηχανίας των video games και πρόσθεσε: “Ακόμα κι έτσι τα νούμερα στο τέλος της χρονιάς θα είναι μπροστά από εκείνα της περιόδου πριν την πανδημία, και οι προβλέψεις για τον τομέα στο σύνολο του παραμένουν θετικές, με την ανάπτυξη να αναμένεται να επιστρέψει μέσα στο 2023.”

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Dr. Mario World' in the forum. 1 hour 25 minutes ago

Το Dr. Mario Insurance είναι ένα game παρωδία για τα ασφαλιστικά πακέτα

Dr-Mario-Insurance-84-1657044741.jpeg


Δυσκολεύει...όσο πιο ακριβό είναι το πακέτο σας.

Ένα νέο, fan-made Dr. Mario game, το οποίο μπορείτε να παίξετε απευθείας στο browser σας, σας κάνει να δείτε με διαφορετικό μάτι την ασφάλισή σας, αλλάζοντας την δυσκολία του με βάση το πακέτο σας.

Το παιχνίδι με τον τίτλο Dr. Mario Insurance , είναι μία αντισυμβατική απόπειρα marketing που προσπαθεί να συγκεντρώσει υποστήριξη και να ενημερώσει σχετικά με ένα σύστημα υγείας για όλους. Για να παίξετε πρέπει να γράψετε το όνομα σας, το πακέτο ασφάλισης σας και το ετήσιο ποσό που πληρώνετε. Η απόσταση από την οποία ξεκινάτε από την κορυφή εξαρτάται από την επιλογή σας. Αναλόγως τον οργανισμό παροχής ασφάλισης που έχετε επιλέξει και το ετήσιο ποσό που πληρώνετε, ενδέχεται να έχετε μόλις μερικές γραμμές πρωτού φτάσετε σε game over.

www.youtube.com/watch?v=IHXdtKEHDNU

Το original Dr. Mario βάζει τον αγαπημένο μας υδραυλικό στον ρόλο ενός γιατρού που προσπαθεί να καταστρέψει ιούς που αναπτύσσονται στο σύστημα κάποιου, με την χρήση πολύχρωμων φαρμάκων. Αν και συχνά συσχετίζουμε το υψηλό κόστος του συστήματος υγείας με χειρουργεία ή διαμονή στο νοσοκομείο, αυτό επεκτείνεται και στα φάρμακα. Καθώς το game δεν είναι επίσημη κυκλοφορία της Nintendo, είναι θέμα χρόνου προτού εξαφανιστεί από το διαδίκτυο, οπότε αν θέλετε να το παίξετε, βιαστείτε.

Read More...

A.I. θα σας αναφέρει αν οι απολαβές από την εργασία σας είναι ικανοποιητικές

Sarah-Bana-AI-Learning-10-1657044161.jpg


Τέλος η μυστικοπάθεια στις αγγελίες εργασίας.

Ερευνήτρια στο Stanford αναπτύσσει AI προκειμένου να προβλέψει τις μελλοντικές σας αποδοχές και να σας δημιουργήσει πιο χρήσιμες επαγγελματικές δεξιότητες.

Πόσο βολικό θα ήταν αν μπορούσατε να γνωρίζετε τον μισθό μίας θέσης εργασίας, ή τουλάχιστον το εύρος του μισθού, προτού στείλετε βιογραφικό; Ένα AI κάνει ακριβώς αυτό. Από ότι φαίνεται οι εργοδότες διστάζουν να αποκαλύψουν τον μισθό που συνοδεύει μία θέση κατά την διαδικασία της αποστολής βιογραφικών, μα ερευνητές στο Stanford Institute for Human-Centered Artificial Intelligence προσπαθούν να καταλύσουν αυτό το εμπόδιο με την βοήθεια AI. Συμφωνα με το Venturebeat , στόχος τους, οι πιθανοί εργαζόμενοι να μπορούν να αποφασίσουν μόνοι τους αν μία προσφορά εργασίας αξίζει τον χρόνο τους.

Η διαδικασία περιλαμβάνει την εξάσκηση του AI με δεδομένα που περιλαμβάνουν πάνω από 1 εκατομμύριο αγγελίες εργασίας, κάτι που του επιτρέπει να “χρησιμοποιεί το κείμενο των αγγελιών ώστε να αξιολογεί τις θέσεις εργασίας με βάση τον μισθό, σχεδόν σε πραγματικό χρόνο.” Η ακρίβεια του φτάνει το 87%, σε σύγκριση με το 69% που επέδειξε όταν χρησιμοποίησε μόνο τους τίτλους και την τοποθεσία των αγγελιών.

Μία μελέτη με δείγμα 6.000 επαγγελματίες στο Ηνωμένο Βασίλειο έδειξε πως το 81% θεωρούν τον μισθό ως τον σημαντικότερο παράγοντα επιλογής μίας θέσης. Παρόλα αυτά η διαφάνεια στο θέμα του μισθού απουσιάζει. Σύμφωνα με έρευνα του BBC , που πραγματοποιήθηκε το 2019, μόλις το 12,6% των εταιριών παγκοσμίως αποκαλύπτουν το εύρος του μισθού στις αγγελίες τους. Το ποσοστό αυτό μεγαλώνει, αλλά με αργούς ρυθμούς.

Η Sarah Bana, από το Stanford Digital Economy Lab είναι η ερευνήτρια που εξασκεί το AI ώστε να προβλέπει το εύρος των μισθών. Η έρευνα της αποδεικνύει πως από την στιγμή που “το κείμενο στις αγγελίες είναι γραμμένο σε απλή γλώσσα” είναι απολύτως δυνατό να προβλέψει το εύρος μισθού με μία τεχνική που ονομάζει “transfer learning.” Επί της ουσίας το AI μπορεί να δώσει στους εργαζόμενους την δυνατότητα να επιλέγουν τις δουλειές που στέλνουν βιογραφικό αντί να στέλνουν σε όλες και να απογοητεύονται. Λέει πως “θα κάνει την διαδικασία αιτήσεων για δουλειές πιο διαφανή και θα βελτιώσει την προσέγγιση μας ως προς την εκπαίδευση του εργατικού δυναμικού.”

Read More...

Lollipop Chainsaw remake

lollipop-chainsaw-remake-rumours-76-1657040841.jpg


Επαναδημιουργία του τίτλου με την υποστήριξη της Warner Bros.

Η Dragami Games ανακοίνωσε το Remake του Lollipop Chainsaw. Το αρχικό παιχνίδι κυκλοφόρησε το 2012, ενώ το Remake στοχεύει για κυκλοφορία τον επόμενο χρόνο. Στο Remake εργάζονται και developers από το original game. O παραγωγός του Original, Yoshimi Yasuda, θα συμμετέχει στην ανάπτυξη, επίσης το game σκοπεύει να κάνει μερικές αλλαγές στο σενάριο τις πρωταγωνίστριας, η οποία βρίσκεται στη μέση μιας επίθεσης από ζόμπι.

Τα γραφικά του Lollipop Chainsaw Remake θα έχουν μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση, χάρις στην δύναμη των νέας γενιάς κονσόλων και των PC. Όσον αφορά το soundtrack, κάποια κομμάτια του original game, δεν θα περιλαμβάνονται στο Remake λόγω πνευματικών δικαιωμάτων και θα αντικατασταθούν με νέα.

Ο Yashuda έγραψε στο Twitter:” Δυστυχώς, κάποιοι παράγοντες επηρέασαν τα πράγματα και πλέον οι fans δεν είναι και τόσο εύκολο να παίξουν το Lollipop Chainsaw σε προηγούμενες κονσόλες, και εδώ και κάποιο καιρό δεν έχουν πρόσβαση στο παιχνίδι ούτε στις τωρινές κονσόλες. Γι’αυτό, αγοράσαμε τα πνευματικά δικαιώματα του παιχνιδιού από το Kadokawa Games και αποφασίσαμε να κάνουμε ένα Remake. Έχουμε ήδη επικοινωνήσει με την Warner Bros και έχουμε την υποστήριξη τους. Στο original game εργάστηκε και ο Goichi Suda ως director ενώ το σενάριο έγραψε ο James Gunn, γνωστός από τις ταινίες Guardians of The Galaxy.


Lollipop Chainasaw Remake の発表に関する Producer message をお届けします…!!!
Please check Producer message about Lollipop Chainsaw Remake. #lollipopchainsaw #ロリポップチェーンソー pic.twitter.com/ILeLTKNVZ3

— 安田善巳 (@yasudaD5) July 5, 2022



Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Avatar 2' in the forum. 1 hour 26 minutes ago

Η παραγωγή των Avatar 4 και 5 εξαρτάται από το πως θα τα πάει το Avatar 2

maxresdefault-76-1657038356.jpg


Νέες λεπτομέρειες από τον James Cameron.

Ο James Cameron μοιράστηκε νέες πληροφορίες για την σειρά Avatar, λέγοντας σε μια συνέντευξη πως είναι ενθουσιασμένος για το Avatar 4 αλλά δεν είναι σίγουρος για το αν θα υλοποιηθεί. Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε:” Ότι έχω να πω σχετικά με την οικογένεια, την βιωσιμότητα, το κλίμα, τον φυσικό κόσμο, τα θέματα τα οποία μου είναι σημαντικά, στον πραγματικό και τον κινηματογραφικό κόσμο, μπορώ να τα εκφράσω μέσα από αυτόν τον καμβά. Ενθουσιαζόμουν όλο και περισσότερο όσο συνέχιζα. Η 4η ταινία είναι τέλεια, είναι γαμάτη. Ελπίζω να την υλοποιήσω, αλλά εξαρτάται από την αγορά”.

Το Avatar 3 είναι ολοκληρωμένο, οπότε θα βγει σίγουρα, δήλωσε ο Cameron. Αλλά το αν θα υλοποιηθούν τα Avatar 4 και 5 θα εξαρτηθεί από την επιτυχία του Avatar 2: The Way of Water και του Avatar 3. Πρόσθεσε :“Μακάρι να κάνουμε τα 4 και 5, εν τέλει είναι μια μεγάλη ιστορία”.

www.youtube.com/watch?v=a8Gx8wiNbs8

Εάν υλοποιηθούν τα Avatar 4 και 5, ίσως να μην είναι ο Cameron σκηνοθέτης. Δήλωσε πως η παραγωγή των Avatar ταινιών είναι εξουθενωτική και θέλει να δουλέψει και σε άλλα πράγματα. Είπε: “Πιστεύω πως εν τέλει, μετά την 3η ή 4η ταινία θα θέλω να περάσω την σκυτάλη σε έναν σκηνοθέτη που μπορώ να εμπιστευτώ, ώστε να μπορώ να ασχοληθώ με άλλα πράγματα. Μπορεί και όχι, δεν ξέρω ακόμα”.

Στο Avatar 2: The Way of Water θα πρωταγωνιστήσουν επίσης οι, Stephen Lang, Cliff Curtis, Joel Davis Maroe, CCH Pounder, Edie Falco, Jemaine Clement, Giovanni Ribisi και Kate Winslet, ενώ η ταινία θα κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους στις 16 Δεκεμβρίου του 2022. Στις 23 Σεπτεμβρίου θα επανακυκλοφορήσει η 1η ταινία Avatar η οποία έχει συγκεντρώσει 2.8 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα και είναι η εμπορικότερη ταινία όλων των εποχών.

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'NBA 2K23' in the forum. 1 hour 26 minutes ago

NBA 2K23 με τον Michael Jordan στο εξώφυλλο

michael-jordan-nba-2k23-main-76-1657036008.jpg


Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας.

Η 2K ανακοίνωσε πως, ο διάσημος μπασκετμπολίστας Michael Jordan θα είναι στο εξώφυλλο του NBA 2K23 Michael Jordan Edition και στο Championship Edition. Στην ανακοίνωση επιβεβαιώθηκε και η ημερομηνία κυκλοφορίας η οποία θα είναι στις 9 Σεπτεμβρίου.


First Look at our Cover Athlete Michael Jordan in #NBA2K23

? 80s MJ
? 90s MJ pic.twitter.com/r27VGCvQfU

— NBA 2K (@NBA2K) July 5, 2022

Ο Michael Jordan έχει γίνει 14 φορές ΝΒΑ All-Star, 5 φορές MVP και 6 φορές πρωταθλητής. Το 2009 μπήκε στο NBA Hall of Fame. Αυτή θα είναι η 4η φορά όπου ο πρωταθλητής θα είναι στο εξώφυλλο του NBA 2K, μετά τα NBA 2K11, NBA 2K12 και NBA 2K16 Special Edition.

www.youtube.com/watch?v=d4aawU6EOLo

Η 2K Sports ανακοίνωσε πως το NBA 2K23 θα περιλαμβάνει μια νέα έκδοση των Jordan Challenges του NBA 2K11, στα οποία οι παίκτες προσπαθούσαν να καταφέρουν, εικονικά, μερικά από τα κατορθώματα του Jordan. Σε ένα από αυτά έπρεπε να σκοράρεις τουλάχιστον 38 points και να κάνεις 7+ rebounds όπως έκανε ο Jordan τον Ιούνιο του 1997 σε ένα παιχνίδι του, όπου ήταν άρρωστος και παρόλα αυτά κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα. Θα υπάρχουν 15 Jordan Challenges, τα 10 θα είναι από το NBA 2K11, ανανεωμένα καθώς και 5 νέα. 

Η 2Κ δήλωσε: “Το Jordan Challenge παρουσιάζει μια σειρά από μαγευτικές εκτελέσεις στην καριέρα του Jordan και του NBA, όπου οι παίκτες μπορούν να βιώσουν μέσα από τα 15 challenges, επίσης περιέχουν βίντεο που συνοδεύονται με σχολιασμό από διακεκριμένους του NBA όπως, συμπαίκτες του Jordan, αντιπάλους και άλλες προσωπικότητες του χώρου, όπου τον είδαν να τα εκτελεί live”.Επίσης ανακοίνωσε ότι η Championship Edition θα περιλαμβάνει μια 12μηνη συνδρομή για το NBA League Pass στα 15 ευρώ το μήνα.

Η 2K Games δεν ανακοίνωσε την τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης άλλα οι προ παραγγελίες ξεκινούν από τις 7 Ιουλίου.

Το NBA 2K23 θα κυκλοφορήσει για PC, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One και Switch στις 9 Σεπτεμβρίου.

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'No Man's Sky' in the forum. 1 hour 26 minutes ago

Παίκτες του No Man’s Sky εφηύραν το δικό τους cryptocurrency

no-mans-sky-is-heading-to-switch-this-summer-1644444231438-5-1657032106.jpg


Το χρησιμοποιούν για in-game δραστηριότητες.

Παίκτες του No Man’s Sky εφηύραν το δικό τους cryptocurrency, αλλά ο σκοπός τους δεν είναι να βγάλουν χρήματα και θέλουν η αξία του να παραμείνει χαμηλή. Το συγκεκριμένο cryptocuurency δημιουργήθηκε από μέλη του Galactic Hub , μιας κοινότητας του No Man’s Sky η οποία λειτουργεί μέσω του παιχνιδιού, του Discord και του Twitter. Η συγκεκριμένη κοινότητα υπάρχει εδώ και πάνω από 5 χρόνια και σκοπός της είναι να εμπνέει τους παίκτες να δημιουργήσουν τις δικές τους co op κοινότητες στο παιχνίδι.

Το cryptocurrency το οποίο ονομάζεται HubCoin δημιουργήθηκε ως επέκταση αυτής της κοινότητας και απευθύνεται σε παίκτες οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει το game και δεν έχουν ανάγκη από το in game currency αλλά θέλουν να αποκτήσουν αντικείμενα τα οποία απαιτούν δραστηριότητες από τον παίκτη, σύμφωνα με τον δημιουργό του Galactic Hub, 7101334.

Επίσης δήλωσε: “Μπορεί απλά να θέλουν να πληρώσουν έναν πίνακα για την βάση τους, κάποιον PC παίκτη να κάνει save-edit ένα custom fauna companion για εκείνους, κάποιον ικανό αρχιτέκτονα να τους βοηθήσει να σχεδιάσουν την βάση τους ή μπορεί απλά να θέλουν να έχουν έτοιμα resources”.

www.youtube.com/watch?v=lzZLqWhURB4

Σκοπός του HubCoin είναι να καλύψει αυτό το κενό που υπάρχει, ενσωματώνοντας ένα cryptocurrency το οποίο δεν έχει αξία και τρέχει σε ένα Ethereum testnet. Ο ιδρυτής δήλωσε: “Δουλεύει σαν πραγματικό cryptocurrency αλλά δεν έχει αξία. Που σημαίνει ότι οι παίκτες δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το παιχνίδι για να βγάζουν χρήματα”.

Το HubCoin μπορεί να αποκτηθεί μέσω του Galactic Hub, του Discord, του Subreddit, του Twitter και συμμετέχοντας σε συγκεκριμένα in-game events. Μόλις αποκτηθεί μπορεί να εξαργυρωθεί σε αγορές in-game αντικειμένων και υπηρεσιών, σε πληροφορίες και βοήθεια από άλλους παίκτες, σε στοιχήματα στο Galactic Hub ή σε αγορές από το Galactic Hub Marketplace.

Οι παίκτες που χρησιμοποιούν το Hubcoin είναι μόνο 149, ενώ τα μέλη του Galactic Hub είναι παραπάνω από τα διπλάσια. Το πρόβλημα είναι, το ότι ενώ το HubCoin δεν έχει αξία, μπορεί κάποιοι παίκτες οι οποίοι να έχουν αρκετά HubCoins, να ζητούν πραγματικά χρήματα από άλλους προκειμένου να τους δώσουν μερικά. Προκειμένου να αποτρέψουν αυτό το φαινόμενο, το Galactic Hub δήλωσε πως θα βάζουν σε μαύρη λίστα όσους προσπάθησαν να ανταλλάξουν HubCoins για πραγματικά χρήματα.

Όσον αφορά την επίδραση στο περιβάλλον που έχουν τα cryptocurrencies, το Galactic Hub δήλωσε πως άλλαξαν σε “proof of authority” testnet, το οποίο αντλεί λιγότερη ενέργεια από το “proof of work” το οποίο συνήθως χρησιμοποιείτε σε crypto mining.

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'ZX Spectrum' in the forum. 1 hour 27 minutes ago

Τα games του ZX Spectrum είναι διαθέσιμα στο Steam

Spectrum-1-6-1657028004.jpg


Επανακυκλοφορούν μετά από 40 χρόνια.

H Pixel Games UK πρόσφατα άρχισε να κυκλοφορεί κυκλοφορεί games του ZX Spectrum στο Steam .

Ένα από αυτά είναι το top-down Platform Bounder που κυκλοφόρησε το 1985. Η Pixel Games UK κυκλοφορεί παλιά games στο Steam αρκετά χρόνια, αλλά πρόσφατα κυκλοφόρησε μια αρκετά μεγάλη συλλογή.

www.youtube.com/watch?v=e3Cb1ZyW-Rg

Games όπως το puzzle Pimania του 1982 με το οποίο μπορούσες να κερδίσεις κανονικά χρυσά σανδάλια , την αγαπημένη σειρά Hungry Horace . Επίσης games όπως το Shooter Penetrator έκαναν επιτυχία και απέκτησαν εκδόσεις για τον Commodore 64 και τον TRS-80.

www.youtube.com/watch?v=KwRMB7TP-FE

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Digimon Survive' in the forum. 1 hour 27 minutes ago

Digimon Survive gameplay trailer

Digimon-Survive-animation-23-1657025495.jpg


Μεγαλύτερη ματιά στο σύστημα μάχης.

Η Bandai Namco κυκλοφόρησε λένα νέο τρέιλερ για το επερχόμενο Tactical Battler, Digimon Survive, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 29 Ιουλίου αυτού του έτους.

Το Digimon Survive, το οποίο συνδυάζει την οπτική αφήγηση μυθιστορήματος με Tactical Battle στοιχεία, αναμένεται εδώ και αρκετό καιρό αφού έχει ήδη καθυστερήσει 3 φορές μιας και χρειάστηκε περισσότερο χρόνο ανάπτυξης.

www.youtube.com/watch?v=2wQi3BXhPSw

Το νέο παιχνίδι στη  ειρά Digimon, περιλαμβάνει ένα world map το οποίο είναι χωρισμένο σε περιοχές και τοποθεσίες που θα πρέπει να σκανάρεις για να βρεις “glitches” και items. Το Digimon Survive ανακοινώθηκε το 2018 στην 20η επέτειο του anime Digimon και προοριζόταν να κυκλοφορήσει το 2019.

Πλέον το Digimon Survive αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC, PS5, PS4, Xbox Series X/S και Switch στις 29 Ιουλίου.

Read More...

 



Ερευνήτρια στο Stanford αναπτύσσει AI προκειμένου να προβλέψει τις μελλοντικές σας αποδοχές και να σας δημιουργήσει πιο χρήσιμες επαγγελματικές δεξιότητες.Πόσο βολικό θα ήταν αν μπορούσατε να γνωρίζετε τον μισθό μίας θέσης εργασίας, ή τουλάχιστον το εύρος του μισθού, προτού στείλετε βιογραφικό; Ένα AI κάνει ακριβώς αυτό. Από ότι φαίνεται οι εργοδότες διστάζουν να αποκαλύψουν τον μισθό που συνοδεύει μία θέση κατά την διαδικασία της αποστολής βιογραφικών, μα ερευνητές στο Stanford Institute for Human-Centered Artificial Intelligence προσπαθούν να καταλύσουν αυτό το εμπόδιο με την βοήθεια AI. Συμφωνα με το Venturebeat , στόχος τους, οι πιθανοί εργαζόμενοι να μπορούν να αποφασίσουν μόνοι τους αν μία προσφορά εργασίας αξίζει τον χρόνο τους.Η διαδικασία περιλαμβάνει την εξάσκηση του AI με δεδομένα που περιλαμβάνουν πάνω από 1 εκατομμύριο αγγελίες εργασίας, κάτι που του επιτρέπει να “χρησιμοποιεί το κείμενο των αγγελιών ώστε να αξιολογεί τις θέσεις εργασίας με βάση τον μισθό, σχεδόν σε πραγματικό χρόνο.” Η ακρίβεια του φτάνει το 87%, σε σύγκριση με το 69% που επέδειξε όταν χρησιμοποίησε μόνο τους τίτλους και την τοποθεσία των αγγελιών.Μία μελέτη με δείγμα 6.000 επαγγελματίες στο Ηνωμένο Βασίλειο έδειξε πως το 81% θεωρούν τον μισθό ως τον σημαντικότερο παράγοντα επιλογής μίας θέσης. Παρόλα αυτά η διαφάνεια στο θέμα του μισθού απουσιάζει. Σύμφωνα με έρευνα του BBC , που πραγματοποιήθηκε το 2019, μόλις το 12,6% των εταιριών παγκοσμίως αποκαλύπτουν το εύρος του μισθού στις αγγελίες τους. Το ποσοστό αυτό μεγαλώνει, αλλά με αργούς ρυθμούς.Η Sarah Bana, από το Stanford Digital Economy Lab είναι η ερευνήτρια που εξασκεί το AI ώστε να προβλέπει το εύρος των μισθών. Η έρευνα της αποδεικνύει πως από την στιγμή που “το κείμενο στις αγγελίες είναι γραμμένο σε απλή γλώσσα” είναι απολύτως δυνατό να προβλέψει το εύρος μισθού με μία τεχνική που ονομάζει “transfer learning.” Επί της ουσίας το AI μπορεί να δώσει στους εργαζόμενους την δυνατότητα να επιλέγουν τις δουλειές που στέλνουν βιογραφικό αντί να στέλνουν σε όλες και να απογοητεύονται. Λέει πως “θα κάνει την διαδικασία αιτήσεων για δουλειές πιο διαφανή και θα βελτιώσει την προσέγγιση μας ως προς την εκπαίδευση του εργατικού δυναμικού.”

Πως σας φαίνεται αυτή η νέα προοπτική στην εύρεση εργασίας; Σας ενθαρρύνει κάτι τέτοιο ή σας περνάει αδιάφορο;

Read More...

Η 2K ανακοίνωσε πως, ο διάσημος μπασκετμπολίστας Michael Jordan θα είναι στο εξώφυλλο του NBA 2K23 Michael Jordan Edition και στο Championship Edition. Στην ανακοίνωση επιβεβαιώθηκε και η ημερομηνία κυκλοφορίας η οποία θα είναι στις 9 Σεπτεμβρίου. 

Read More...

One Piece Odyssey gameplay video

One-Piece-Odyssey-gameplay-video-confirmed-for-summer-sports-festival-50-1657013828.jpg


18 λεπτά δράσης.

Η Bandai Namco παρουσίασε 18 λεπτά γεμάτα δράση για το One Piece Odyssey, κατά την διάρκεια της Anime Expo 2022.

Το επερχόμενο JRPG δείχνει ενδιαφέρον, καθώς στο βίντεο ο Luffy και το υπόλοιπο πλήρωμα του Straw Hat εξερευνούν ένα μυστηριώδες νησί, συμμετέχοντας σε turn-based μάχες . Το gameplay και ακόμη και το art style θυμίζουν πολύ το Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age, με τις γρήγορες μάχες και την χρωματική παλέτα στους χαρακτήρες.

www.youtube.com/watch?v=v8_uSWqWXmI

Το One Piece Odyssey θα κυκλοφορήσει για PC, PS5, Xbox Series X, PS4 και Xbox One μέσα στο 2022. 

Read More...

Φήμη: Η Rockstar ετοίμαζε remasters των Red Dead Redemption και Grand Theft Auto IV

red-dead-redemption-2-55-1657009518.jpg


Ετοιμάζει next-gen έκδοση του Red Dead Redemption 2.

Η Rockstar Games ετοίμαζε remasters για τα Red Dead Redemption και Grand Theft Auto IV, αλλά τελικά δεν τα προχώρησε, σύμφωνα με φήμες.

Ο TezFunz2, ένας αξιόπιστος γνώστης των ειδήσεων που σχετίζονται με το Rockstar, μοιράστηκε πρόσφατα ένα tweet αποκαλύπτοντας ότι ορισμένες αξιόπιστες πηγές του είπαν ότι η Rockstar Games επέλεξε να μην εργαστεί σε remasters για το Grand Theft Auto IV ή το Red Dead Redemption πριν από μερικά χρόνια.

Οι πληροφορίες που είχε δεν αποκάλυψαν τους λόγους για αυτό, ούτε το πότε σταμάτησε το development . Αν σταμάτησε πέρυσι για παράδειγμα, τότε ο λόγος μπορεί να είναι οι κακές πωλήσεις και η αρνητική κριτική για το Grand Theft Auto The Trilogy The Definitive Edition.

Από την άλλη πλευρά, όταν ο Tez2 ρωτήθηκε σχετικά με την πιθανότητα next-gen έκδοσης του Red Dead Redemption 2, οι πληροφορίες ανέφεραν ότι η Rockstar Games έχει πράγματι σχέδιο να κυκλοφορήσει το παιχνίδι σε νέες κονσόλες με update, ωστόσο, υπάρχει δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πρόγραμμα κυκλοφορίας του και το αν θα υπάρχει κόστος.

Κατά τα άλλα, η Rockstar ανέπτυξε remasters των LA Noire και το Grand Theft Auto Trilogy, που περιέχει τρία από τα καλύτερα games της σειράς...με τα γνωστά όμως αποτελέσματα ως προς την ποιότητα του remaster.

Read More...

Notification