Featured
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης (Manos)
Experience: 113703 (17349 points to next level)

 
600
7 hours 42 minutes ago
Παίζουμε Death Stranding 7 hours 43 minutes ago

100% στα ελληνικά!

Στο αποψινό μας livestream στις 22:00 θα παίξουμε το νέο Stealth game του Hideo Kojima. Το πολυαναμενόμενο Death Stranding.

Το livestream, πλέον σε 1080p HD, θα μεταδοθεί πλήρως στα ελληνικά, καθώς θα ενεργοποιήσουμε το ελληνικό voice acting, αλλά και τους ελληνικούς υπότιτλους. Συντονιστείτε στο www.YouTube.com/Gameworldgr.

Μαζί μας θα βρίσκεται παρέα ο Γιώργος Χαραλάμπους.

Διαβάστε το review του Death Stranding και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

7 hours 46 minutes ago
Πριν το αγοράσετε 5: 9 facts για το The Outer Worlds 7 hours 47 minutes ago

Με Θετικά και αρνητικά αλλά και μεγαλύτερη έμφαση στο gameplay.

Από σήμερα η σειρά "Πριν το αγοράσετε" εξελίσσεται και πλέον γίνεται πιο ουσιώδης, ώστε να σας βοηθήσει στην αγορά νέων games.

Στα νέα μας επεισόδια θα αναλύουμε καταρχήν κατά πλειοψηφία θέματα που αφορούν το gameplay ενός παιχνιδιού και κατά μειοψηφία το σενάριό του. Δεν θα κάνουμε αναφορές σε στοιχεία που δεν αφορούν την αγορά του. Παράλληλα, θα σας παρουσιάζουμε τόσο τα θετικά, όσο και τα αρνητικά στοιχεία ενός παιχνιδιού.

Δείτε λοιπόν το νέο μας βίντεο για το The Outer Worlds, το First-Person Action RPG της Obsidian, το οποίο...μιμείται κατά κάποιο τρόπο το Fallout, καθώς θυμίζουμε ότι στην Αμερικανική εταιρεία ανάπτυξης υπάρχουν στελέχη τα οποία είχαν εργαστεί στα Fallout 1 και 2.

http://www.youtube.com/watch?v=-6vSMMpECV4

Το review του The Outer Worlds θα ανέβει σύντομα στο GameWorld. Συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

yesterday
Δημιουργοί Diablo: "Η Blizzard άλλαξε τελείως και θέλει να ικανοποιεί τους μετόχους της" yesterday

Μόνο 2 άτομα έμειναν από τους 180 την εποχή των πρώτων Diablo.

Οι δημιουργοί του Diablo δήλωσαν στην ExileCon της Νέας Ζηλανδίας ότι η Blizzard έχει αλλάξει τελείως και θέλει πλέον να ικανοποιεί τους μετόχους της.

Οι David Brevik, Erich Schaefer και Max Schaefer, τοποθετήθηκαν για την ανακοίνωση του Diablo Immortal για κινητά, το ban του Blitzchuong στη Hearthstone, επειδή ο παίκτης έκανε δημόσια δήλωση υπέρ των διαδηλώσεων του Χονγκ Κονγκ, ενώ ακολούθησε και ban σε δύο casters.

Ο David Brevik δήλωσε συγκεκριμένα: "Δεν είναι ότι απλά η Blizzard άλλαξε, έχει αλλάξει τελείως. Οι μόνοι αρχικοί developers που παρέμειναν είναι ο senior Art Director Samwide Didier και ο πρόεδρος J. Allen Brack, με τον οποίο μιλάω συχνά. Όταν φύγαμε υπήρχαν 180 υπάλληλοι. Τώρα υπάρχουν χιλιάδες. Η όλη αυτοκρατορία που έχει στηθεί είναι διαφορετική και η Activision δεν έχει επιρροή στη Blizzard. Μόνο η Blizzard και ένας εμπορικός μέτοχος, η Vivendi ή κάποιος άλλος. Τώρα η Blizzard είναι μια αυτοκρατορία που θέλει να καθησυχάσει τους μετόχους της".

Όσον αφορά την αλλαγή στάσης στις αξίας της Blizzard, που κάποτε ήταν η ελευθερία λόγου των χρηστών της, ο Brevik πρόσθεσε ότι "Αυτό δεν είναι κάτι το νέο. Συμβαίνει με τις εταιρείες συνεχώς. Είναι λογικό σε οποιαδήποτε εταιρεία που μεγαλώνει σε τεράστιο επίπεδο". Ακόμα και κατά την ανάπτυξη του Diablo 2 υπήρχαν διαρκώς διαφωνίες σχετικά με το splatter και την αισθητική του αίματος που υπήρχε ανάμεσα στην Blizzard North και την Blizzard Entertainment, όπου βρίσκονταν τα κεντρικά, εταιρεία δηλαδή που είχαν ιδρύσει οι Mike Morhaime, Allen Adham και Frank Pearce. Όσο η Blizzard συνέχισε να μεγαλώνει μετά τις επιτυχίες των Diablo, Warcraft και StarCraft, το τρίο δημιουργών του Diablo είχε ακόμη πιο δύσκολο έργο στο να καταφέρει εις πέρας τον δημιουργικό σχεδιασμό και να αποφύγει την εμπορική γραφειοκρατεία. Ο Erich Schaefer πρόσθεσε σε όλα αυτά ότι "Τότε δεν μιλούσαν στην  Blizzard για τα θέλω της Κινεζικής κυβέρνησης, παρά μόνο για το τι ήθελαν οι fans".

 

Συζητήστε για το Hearthstone και το ban του Blitzchung στο σχετικό forum topic.

yesterday
yesterday
Το Diablo 2 δεν έχει τα πηγαίνα assets για να γίνει Remaster yesterday

Η Blizzard θα πρέπει να δουλέψει από το μηδέν!

Το Diablo 2 Remaster ίσως βρίσκεται σε ανάπτυξη, αλλά οι δημιουργοί της σειράς δήλωσαν στην ExileCon 2019 ότι η Blizzard δεν έχει τα αρχικά assets του παιχνιδιού και οι γραφίστες της θα πρέπει να τα φτιάξουν από το μηδέν!

Οι Max Schaefer, Erich Schaefer και David Brevik δήλωσαν ότι υπήρξε μια δύσκολη στιγμή στην ανάπτυξη του Diablo II. Την 11η ώρα της ανάπτυξης του Diablo II, το source code του παιχνιδιού και τα γραφικά του χάθηκαν. Ο σκληρός δίσκος χτύπησε σφάλμα και οι developers δεν είχαν κρατήσει backup. Έτσι υπήρξε ένας πανικός δύο ημερών με όλη την εταιρεία να μην ξέρει τι να κάνει.

"Πήγαμε σπίτι και φέραμε τους σκληρούς δίσκους"
Ευτυχώς η ομάδα της Blizzard North κατάφερε να αναπτύξει εκ νέου ένα μεγάλο μέρος του κώδικα και των assets από την έκδοση του Diablo II που πήραν οι developers σπίτι τους για να το παίξουν. Δυστυχώς ο πηγαίος κώδικας και πολλά γραφικά χάθηκαν, κάτι που σημαίνει ότι οι developers της Blizzard θα είχαν ένα δύσκολο έργο στο να φτιάξουν το Diablo II Remaster.

Ο Erich Schaefer δήλωσε: "Καταφέραμε να αναπτύξουμε ξανά ένα μεγάλο μέρος των όσων χάσαμε. Πήγαμε στα σπίτια μας, βγάλαμε τους σκληρούς δίσκους μας και καθίσαμε για μέρες ώστε να ανακατασκευάσουμε ότι είχαμε, κάτι που εν τέλει δούλεψε σωστά, εκτός από το γεγονός ότι χάσαμε όλο το ιστορικό. Χάσαμε δηλαδή τα assets (σ.σ. γραφικά). Θα είναι έτσι δύσκολο για την Blizzard να φτιάξει ένα Diablo 2 Remaster γιατί δεν υπάρχουν τα assets (σ.σ. εννοεί στα αρχικά τους αρχεία, όπως τα δημιούργησαν οι γραφίστες με τα προγράμματα σχεδίασης) αλλά οι τελικές τους εκδόσεις. Θα πρέπει να τα φτιάξουν από την αρχή".

Μία από τις φήμες της BlizzCon 2019 είναι ότι η Blizzard θα ανακοίνωνε ένα remaster του Diablo II. Γιατί άραγε οι δημιουργοί της σειράς το ανέφεραν; Προφανώς αυτό κάτι σημαίνει, αν και για περισσότερα θα πρέπει προφανώς να περιμένουμε την BlizzCon του 2020. Ο Erich Schaefer πάντως δήλωσε ότι "Η Blizzard αγόρασε το Diablo ως brand πριν την κυκλοφορία της πρώτης έκδοσης του 1996 και μάλιστα σε τιμή ευκαιρίας (300.000 δολάρια), αφού οι δημιουργοί είχαν ένα σωρό φόρους να πληρώσουν. Δεν υπήρχαν καθόλου χρήματα".

Οι προβλέψεις των αδερφών Schaefer για τις πωλήσεις του πρώτου Diablo ήταν 20.000. Τελικά πούλησε αρκετά εκατομμύρια.

2 days ago
2 days ago
Golden Joystick Awards 2019: Οι νικητές 2 days ago

Το Days Gone έκανε αναπάντεχες εκπλήξεις.

Το GamesRadar ανακοίνωσε τους νικητές των βραβείων Golden Joystick 2019.

Ορισμένα αποτελέσματα ήταν απορίας άξιο πως προέκυψαν, αφού το καλύτερο storytelling και το βραβείο του καλύτερου PS4 game πήγαν στο Days Gone.

Ακολουθούν οι νικητές:

BEST STORYTELLING
Days Gone

BEST MULTIPLAYER GAME
Apex Legends

STILL PLAYING AWARD
Minecraft

BEST VISUAL DESIGN
Devil May Cry 5

BEST INDIE GAME
Outer Wilds

ESPORTS GAME OF THE YEAR
Fortnite

BEST AUDIO
Resident Evil 2

BEST GAME EXPANSION
GTA Online Diamond Casino & Resort

BEST VR/AR GAME
Beat Saber

BEST GAMING HARDWARE
NVIDIA 20-series Super graphics cards

BEST PERFORMANCE
Logan Marshall-Green (Telling Lies)

BEST STUDIO
Epic Games

BEST NEW STREAMER/BROADCASTER
FaZe EwOk

BREAKTHROUGH AWARD
Untitled Goose Game

MOBILE GAME OF THE YEAR
BTS World

OUTSTANDING CONTRIBUTION AWARD
Life is Strange

PC GAME OF THE YEAR
World of Warcraft Classic

PLAYSTATION GAME OF THE YEAR
Days Gone

XBOX GAME OF THE YEAR
Gears 5

NINTENDO GAME OF THE YEAR
Super Smash Bros. Ultimate

MOST WANTED GAME
Cyberpunk 2077

CRITICS' CHOICE AWARD
Control

LIFETIME ACHIEVEMENT
Yu Suzuki

ULTIMATE GAME OF THE YEAR
Resident Evil 2

Δείτε τις υποψηφιότητες των βραβείων Golden Joystick 2019.  Συζητήστε για τα Golden Joystick Awards 2019 στο παρακάτω forum topic.

2 days ago
Path of Exile Mobile 2 days ago

Έρχεται σε Android και iOS.

Η εταιρεία ανάπτυξης Grinding Gear Games ανακοίνωσε στην ExileCon την έκδοση του Path Of Exile για κινητά.

Η μεταφορά του δημοφιλούς online RPG θα ονομάζεται Path of Exile Mobile και θα κυκλοφορήσει ως free-to-play έκδοση (όπως και η desktop άλλωστε) για Android και iOS. Επίσης, ο τίτλος του παιχνιδιού κατά πάσα πιθανότητα θα αλλάξει.

http://www.youtube.com/watch?v=f_YjBTYHhug

Το development του παιχνιδιού θα συνεχίσει ανάλογα με το feedback του Path of Exile community. Φυσικά αξίζει να σημειωθεί ότι οι developers της Grinding Gear πρόσεξαν  ότι η Blizzard έκανε το λάθος να ανακοινώσει το Diablo Immortal για κινητά πριν από το Diablo 4 που περίμενε ο κόσμος και έτσι στη δικιά τους παρουσίαση ανακοίνωσαν την ίδια ημέρα πρώτα το Path of Exile 2 και μετά το path of Exile Mobile.

Το Path of Exile Mobile θα κυκλοφορήσει για Android και iOS συσκευές. Δείτε την ανακοίνωση του Path of Exile 2 και συζητήστε για το Path of Exile Mobile στο παρακάτω forum topic.

Μάνος Γρυπάρης δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Path of Exile Mobile' στο φόρουμ. 2 days ago

Η εταιρεία ανάπτυξης Grinding Gear Games ανακοίνωσε την έκδοση του Path Of Exile για κινητά.

Η μεταφορά του δημοφιλούς online RPG θα ονομάζεται Path of Exile Mobile και θα κυκλοφορήσει ως free-to-play έκδοση (όπως και η desktop άλλωστε) για Android και iOS. Επίσης, ο τίτλος του παιχνιδιού κατά πάσα πιθανότητα θα αλλάξει.

www.youtube.com/watch?v=f_YjBTYHhug

Το development του παιχνιδιού θα συνεχίσει ανάλογα με το feedback του Path of Exile community. Φυσικά αξίζει να σημειωθεί ότι οι developers της Grinding Gear πρόσεξαν ότι η Blizzard έκανε το λάθος να ανακοινώσει το Diablo Immortal για κινητά πριν από το Diablo 4 που περίμενε ο κόσμος και έτσι στη δικιά τους παρουσίαση ανακοίνωσαν την ίδια ημέρα πρώτα το Path of Exile 2 και μετά το path of Exile Mobile.

Το Path of Exile Mobile θα κυκλοφορήσει για Android και iOS συσκευές.

Διαβάστε περισσότερα...

Notification