Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Pώτα κάτι τον επόμενο

More
06 Mar 2017 03:09 #194673 by Angel
Ελα για να σε βγάλω απο την δυσκολία!
Το χειρότερο πράγμα που σε χάλασε σε κάποια/ο κοπέλα/αγόρι;

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2017 11:46 #194682 by Νικολής Ασημάκης

Divine Raiden wrote: Το χειρότερο πράγμα που σε χάλασε σε κάποια/ο κοπέλα/αγόρι;


Αρνητική/ειρωνική προδιάθεση απέναντι σε βιβλία/διάβασμα (λογοτεχνικά κλπ).

Αν έπρεπε να διαλέξεις έναν μόνο κλάδο για να ασχοληθείς για όλη σου τη ζωή, ποιον θα διάλεγες και γιατί;
The following user(s) said Thank You: Αγγελική Γοργορίνη

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2017 12:24 #194684 by Angel
Θα διάλεγα το gaming επαγγελματικά.Δηλαδή να γίνω σε κάποιο παιχνίδι επαγγελματίας και να βγάζω λεφτά απο χορηγίες,stream και τουρνουά.Γιατι;Γιατι ποιος δε θέλει να κάνει το hobby του εππαγελμα; :P
Ιδανικό πρωινό ( είτε γεύμα είτε μια φάση ξερω γω σηκώνομαι παω για τρέξιμο,αράζω με το αμόρε μου κτλπ);

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2017 12:35 #194685 by Blood Prince

Divine Raiden wrote: Θα διάλεγα το gaming επαγγελματικά.Δηλαδή να γίνω σε κάποιο παιχνίδι επαγγελματίας και να βγάζω λεφτά απο χορηγίες,stream και τουρνουά.Γιατι;Γιατι ποιος δε θέλει να κάνει το hobby του εππαγελμα; :P
Ιδανικό πρωινό ( είτε γεύμα είτε μια φάση ξερω γω σηκώνομαι παω για τρέξιμο,αράζω με το αμόρε μου κτλπ);


Πολύ ερωτιάρης έχεις βγεί :p Ποιο amore πρωί πρωί ; Για μένα ο καλύτερος συνδυασμός είναι Ντούς με Γυμναστική..απλά Ηδονή.

Ερώτηση: Ποιό παιχνίδι σας ενθουσίασε τόσο που να αδιαφορείτε για τα πάντα ;

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2017 12:50 #194686 by Angel

Blood Prince wrote:

Divine Raiden wrote: Θα διάλεγα το gaming επαγγελματικά.Δηλαδή να γίνω σε κάποιο παιχνίδι επαγγελματίας και να βγάζω λεφτά απο χορηγίες,stream και τουρνουά.Γιατι;Γιατι ποιος δε θέλει να κάνει το hobby του εππαγελμα; :P
Ιδανικό πρωινό ( είτε γεύμα είτε μια φάση ξερω γω σηκώνομαι παω για τρέξιμο,αράζω με το αμόρε μου κτλπ);


Πολύ ερωτιάρης έχεις βγεί :p Ποιο amore πρωί πρωί ; Για μένα ο καλύτερος συνδυασμός είναι Ντούς με Γυμναστική..απλά Ηδονή.

Ερώτηση: Ποιό παιχνίδι σας ενθουσίασε τόσο που να αδιαφορείτε για τα πάντα ;

Δεν ξέρω απο που βγήκε αυτο το συμπέρασμα :P
Είχα καεί άσχημα οταν πρωτοάρχισα WoW,είχα εξαφανιστεί απο προσώπου γης :P
Το πιο αδιάφορο game που έχεις δοκιμάσει;

The sword of destiny has two edges. You are one of them.
The following user(s) said Thank You: Blood Prince

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2017 13:24 #194692 by Παναγιώτης Πολυδεύκης

Divine Raiden wrote:

Blood Prince wrote:

Divine Raiden wrote: Θα διάλεγα το gaming επαγγελματικά.Δηλαδή να γίνω σε κάποιο παιχνίδι επαγγελματίας και να βγάζω λεφτά απο χορηγίες,stream και τουρνουά.Γιατι;Γιατι ποιος δε θέλει να κάνει το hobby του εππαγελμα; :P
Ιδανικό πρωινό ( είτε γεύμα είτε μια φάση ξερω γω σηκώνομαι παω για τρέξιμο,αράζω με το αμόρε μου κτλπ);


Πολύ ερωτιάρης έχεις βγεί :p Ποιο amore πρωί πρωί ; Για μένα ο καλύτερος συνδυασμός είναι Ντούς με Γυμναστική..απλά Ηδονή.

Ερώτηση: Ποιό παιχνίδι σας ενθουσίασε τόσο που να αδιαφορείτε για τα πάντα ;

Δεν ξέρω απο που βγήκε αυτο το συμπέρασμα :P
Είχα καεί άσχημα οταν πρωτοάρχισα WoW,είχα εξαφανιστεί απο προσώπου γης :P
Το πιο αδιάφορο game που έχεις δοκιμάσει;


Αδιάφορο δεν σημαίνει απαραίτητα κακό. Το Enslaved: Odyssey to the West θα πω. Ούτε ζέστη ούτε κρύο. Φαινόταν ότι θα είχε ενδιαφέρον αλλά τελικά δεν ήταν τίποτε το τρομερό και το ξέχασα γρήγορα.

Αγαπημένη πίτσα;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2017 13:36 #194699 by Blood Prince

Shikabane_Hime7 wrote:

Divine Raiden wrote:

Blood Prince wrote:

Divine Raiden wrote: Θα διάλεγα το gaming επαγγελματικά.Δηλαδή να γίνω σε κάποιο παιχνίδι επαγγελματίας και να βγάζω λεφτά απο χορηγίες,stream και τουρνουά.Γιατι;Γιατι ποιος δε θέλει να κάνει το hobby του εππαγελμα; :P
Ιδανικό πρωινό ( είτε γεύμα είτε μια φάση ξερω γω σηκώνομαι παω για τρέξιμο,αράζω με το αμόρε μου κτλπ);


Πολύ ερωτιάρης έχεις βγεί :p Ποιο amore πρωί πρωί ; Για μένα ο καλύτερος συνδυασμός είναι Ντούς με Γυμναστική..απλά Ηδονή.

Ερώτηση: Ποιό παιχνίδι σας ενθουσίασε τόσο που να αδιαφορείτε για τα πάντα ;

Δεν ξέρω απο που βγήκε αυτο το συμπέρασμα :P
Είχα καεί άσχημα οταν πρωτοάρχισα WoW,είχα εξαφανιστεί απο προσώπου γης :P
Το πιο αδιάφορο game που έχεις δοκιμάσει;


Αδιάφορο δεν σημαίνει απαραίτητα κακό. Το Enslaved: Odyssey to the West θα πω. Ούτε ζέστη ούτε κρύο. Φαινόταν ότι θα είχε ενδιαφέρον αλλά τελικά δεν ήταν τίποτε το τρομερό και το ξέχασα γρήγορα.

Αγαπημένη πίτσα;


Ολες για μένα είναι αρκετά γευστικές αλλά θα πω pizza napoletana

Ερώτηση:Αγαπημένη ομάδα ποδοσφαίρου απο Ιταλία ; (για όσους βλέπουν Serie A :P,για μένα Inter )

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Mar 2017 19:06 #194776 by Angel
Στο γυμνάσιο που είχα μια επαφή με το όλο θέμα υποστήριζα πολύ AC Milan :D
Σε ποιο event μουσικής του εξωτερικού θα ήθελες να πας;

The sword of destiny has two edges. You are one of them.
The following user(s) said Thank You: Blood Prince

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Mar 2017 20:25 #194781 by Αγγελική Γοργορίνη
Wacken!

Ιδανικό μέρος για να ζήσεις? (πόλη, χωριό, σε μια μικρή καλύβα στο βουνό :cheer: , κλπ...)

“What do you fear, lady?" [Aragorn] asked.
"A cage," [Éowyn] said. "To stay behind bars, until use and old age accept them, and all chance of doing great deeds is gone beyond recall or desire.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Mar 2017 22:15 #194783 by Angel

Dovahkiin wrote: Wacken!

Ιδανικό μέρος για να ζήσεις? (πόλη, χωριό, σε μια μικρή καλύβα στο βουνό :cheer: , κλπ...)

Μαζί θα πάμε στο Wacken :P Κοντά σε μια λίμνη με απόλυτη ησυχία και καλό ιντερνετ :P Τωρα το που θα είναι αυτό λίγο με καιει :P
Ποια είναι η πιο άβολη φάση που έχεις βιώσει;

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.