Zaratoth wrote: Medieval 2: Total War. Είχα κλείσει συνεχόμενο 24ωρο (ένα από τα 2 που έχω καταφέρει για χάζεμα και όχι δουλειά) πριν αρκετά χρόνια.
Αγαπημένο τραγούδι από game;
Χαχα, κι εγώ με το ίδιο το είχα πάθει, αλλά δεν είχα πλησιάσει καν το 24ωρο.
Αν εννοείς τραγούδι τραγούδι, δηλαδή με λόγια, τότε το Room of Angel από Silent Hill 4. Αν εννοείς γενικά soundtrack, τα αγαπημένα μου είναι απ' τα Dark Souls και Bloodborne αλλά δε μπορώ να επιλέξω ένα μόνο. Ορισμένα απ' τα πιο αγαπημένα μου πάντως είναι η μουσική των Abyss Watchers (Dark Souls 3), Gwyn, Lord Of Cinder (Dark Souls 1) και The First Hunter (Bloodborne).
Αν είχες τη δυνατότητα, για ποιο game θα διέγραφες απ' τη μνήμη σου όλη την εμπειρία που σου έχει προσφέρει, ώστε να το παίξεις απ' την αρχή, σαν να είναι η πρώτη φορά?