Απαντάω και στους 2, μιας και η Αγγελική αγνόησε τον Άγγελο (ωπ, τι έγινε εδώ; ΩΠΩΠΩΠΩΠΩΠ;;

.
Αγαπημένος χαρακτήρας από MOBA; 2 MOBA (ανάμεσα στα 5-6 που έχω παίξει) έχω λατρέψει στην ζωή μου: DotA (=Defence of the Ancients) και LoL (=League of Legends), οπότε θα πω έναν και απ' τα 2. Από την DotA θα πω τον Gyrocopter, μιας και αυτόν με έβαλε ο ξάδερφός μου να μάθω, όταν ξεκίνησα να παίζω (εκείνος με μύησε, δηλαδή, στον κόσμο των MOBA). Από το LoL, θα διαλέξω το καλύτερο ρομπότ έβερ, δηλαδή τον Blitzcrank. Ως main support, πάντα τον pickάρω όταν θέλω να κερδίσω.

Αγαπημένος DC ήρωας; Μου άρεσουν πάρα πολλοί και είναι λιγάκι δύσκολο να ξεχωρίσω κάποιον. Θα πω τον Lucius Fox (μεγάλε Morgan Freeman xD).
Αγαπημένος ήρωας της Marvel;