Zaratoth wrote: Αν και γενικά δεν μου άρεσε το Skyrim, είχα πετύχει ένα mod πριν κανένα δίμηνο που μου φάνηκε ενδιαφέρον. Είχε να κάνει με μεγαλύτερο βάθος σε NPCs, δυνατότητα romances κλπ, που για έναν Role-Player δίνει πολλές καινούργιες δυνατότητες. Δυστυχώς, δεν μπορώ να βρω αυτή τη στιγμή ποιο mod συγκεκριμένα είναι.
Αγαπημένο Elder Scrolls και γιατί; Εμένα το Morrowind γιατί είχε αρκετά πιο σκοτεινή ατμόσφαιρα και κάπως πιο Lovecraftιανή ιστορία.
Oblivion γιατί για μένα είχε επικό main story και επικά faction side quest. Μυθικός Grey Fox, μυθική Dark Brotherhood με αξεπέραστο Luchien Lachance και φυσικά τα επικά Daedric quest. Γενικά επικοί χαρακτήρες! Άπειροι συνδυασμό σε όπλα και spells, υπέροχα τοπία, υπέροχη μουσική, εξαιρετικοί εχθροί. Απλά έπος.
Αγαπημένος μαχητής από Street Fighter;