Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Dark Souls ΙΙ

10 Feb 2014 19:59 #140360 by Κώστας Λάβαρης
Το Dark Souls II κυκλοφορεί στις 14 Μαρτίου και οι Collector's Editions έχουν ανακοινωθεί απ' την Namco Bandai. Η ευρωπαϊκή συλλεκτική έκδοση θα έχει τα εξής περιεχόμενα:

- Μια φιγούρα 30 εκατοστών
- Το παιχνίδι
- Soundtrack
- Artbook
- Χάρτη



Ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει η ιαπωνική συλλεκτική έκδοση. Διαθέτει τα παραπάνω μόνο που αντί για την φιγούρα 30 εκατοστών οι ασιάτες gamers θα απολαύσουν αυθεντικές ρέπλικες όπλων, φτιαγμένες από μέταλλο.

[youtube:2u0ihh9j]
[/youtube:2u0ihh9j]

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

03 Mar 2014 21:28 #141282 by Κώστας Λάβαρης
Η Namco Bandai Games ανακοίνωσε πως το Dark Souls II θα κυκλοφορήσει στις 25 Απριλίου στα PC . Το Dark Souls II για PC θα έχει 4x resolution σε σχέση με την έκδοση για τις κονσόλες και θα τρέχει με 60 frames το δευτερόλεπτο.



Μένει να δούμε αν θα μεταφέρουν σωστά τα controls στα PC. Εκτός αν θέλουν να τα σπάσουμε όλα. Πύργο, πληκτρολόγιο και ποντίκι. :P

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

08 Mar 2014 02:20 #141543 by Κώστας Λάβαρης
Ανακοινώθηκαν από τη Bandai Namco, οι απαιτήσεις του Dark Souls 2 για τα PC . Τι λέτε; Θα το τρέχετε εύκολα;

Minimum

OS: Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
Processor: AMD Phenom II X2 555 3.2Ghz or Intel Pentium Core 2 Duo E8500 3.17Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9600GT, ATI RadeonHD 5870
Hard Drive: 8 GB available space

Recommended

OS: Windows 7 SP1
Processor: Intel CoreTM i3 2100 3.10GHz or AMD A8 3870K 3.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 465 or higher, ATI Radeon HD 6870 or higher
Hard Drive: 8 GB available space

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 Mar 2014 21:04 #141804 by Παντελής Δασκαλέλος
Πριν από λίγα λεπτά ανέβηκε το review του Dark Souls II , για το οποίο δεν έχω να προσθέσω πολλά πράγματα. Κατά την άποψή μου η σειρά είναι love it or hate it, δεν υπάρχει μέση κατάσταση. Όσοι έλιωσαν το Dark Souls, θα λιώσουν και αυτό. Επειδή ακούστηκαν πολλά για το επίπεδο δυσκολίας, όπως αναφέρω και στο review αρχικά όλα μοιάζουν με βόλτα στην παραλία. Έχεις τα flasks, έχεις και τα life gems και αισθάνεσαι άρχοντας. Στην πορεία όμως και αφού πεθάνεις δύο τρεις φορές τα hit points μειώνονται. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι όταν έριξα το πρώτο boss είχα τα μισά από τα αρχικά μου hit points και ήμουν ένα hit στην κυριολεξία.

Ο μηχανισμός με τον πυρσό μου άρεσε επίσης, όπως είχαμε δει και στην beta. Βέβαια η ιδέα αυτή δεν είναι και η πιο πρωτότυπη, καθώς είχα δει κάτι αντίστοιχο στο Dragon's Dogma παρόλα αυτά εδώ υλοποιείται διαφορετικά. Σε σχέση με το Dark Souls, είδα τρομερή διαφορά στο τεχνικό κομμάτι, καθώς τόσο τα lighting effects, όσο και τα animations έχουν υποστεί μεγάλη βελτίωση.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 Mar 2014 21:14 #141805 by Jester
Replied by Jester on topic Dark Souls ΙΙ

Lordwinter wrote: Κατά την άποψή μου η σειρά είναι love it or hate it, δεν υπάρχει μέση κατάσταση... Ενδεικτικά να αναφέρω ότι όταν έριξα το πρώτο boss είχα τα μισά από τα αρχικά μου hit points και ήμουν ένα hit στην κυριολεξία.


Παντελή νομίζω ότι το παραπάνω σχόλιό σου αποτελεί τον καλύτερο επίλογο για το review σου και θα συμφωνήσω απόλυτα. Τα Dark Souls κατά τη γνώμη μου είναι παιχνίδια που ή θα τα λατρέψεις ή θα τα σιχαθείς, δεν υπάρχει μέση κατάσταση. Ομολογώ ότι δεν τα έχω τιμήσει όπως θα έπρεπε. Tα έχω εντάξει σε μία κατηγορία παιχνιδιών, τα οποία αποφεύγω λόγω ηλικίας (άρα και κατάστασης των νεύρων μου :P ), επαγγελματικών υποχρεώσεων και διαθέσιμου χρόνου.
Ωστόσο δεν μπορώ παρά να αναγνωρίσω ότι πρόκειται για κοσμήματα του χώρου του gaming και θα πάω κι ένα βήμα παραπέρα προσθέτοντας ότι πραγματικά προσφέρουν στο χώρο δείχνοντας στις εταιρείες ότι οι πελάτες τους, οι παίχτες, δεν είμαστε botάκια κι ότι αναζητούμε αξιόλογες, ενδιαφέρουσες και δύσκολες δοκιμασίες στα παιχνίδια μας. Υπό αυτό το πρίσμα μοιραζόμουν κι εγώ την ανησυχία των φαν της σειράς και δεν ήθελα να βγουν αληθινές οι πληροφορίες που ήθελαν και αυτό το "οχειρό" δυσκολίας και διαφορετικότητας να πέφτει για χάριν του ενδεχομένως μεγαλύτερου κέρδους.
Όπως διαπιστώνω από το δικό σου και άλλα reviews τελικώς το "οχειρό" κράτησε και αυτό μόνο ευτυχές μπορεί να είναι για το gaming συνολικά. Ελπίζω στο μέλλον να βρω χρόνο και να ασχοληθώ ενδελεχώς και με τα δύο παιχνίδια της σειράς που έχουν κυκλοφορήσει για το Xbox 360.

Τempora mutantur et nos mutamur in illis

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 Mar 2014 22:46 #141806 by Κώστας Λάβαρης
Μετά από την ανάγνωση του review του Παντελή Χείμαρρου Δασκαλέλου, ακόμα δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν θα το αγοράσω. Προφανώς και αμφιταλαντεύομαι γιατί θα έχω πρόβλημα hardware... Όλο και κάποιο ποντίκι θα περάσει μέσα από την οθόνη, συνοδευόμενο και από τα κατάλληλα καντήλια. :P χαχαχ Πέρα από την πλάκα το παιχνίδι είναι αυτό που μας έχει δείξει εδώ και καιρό. Ένας πολύ καλός και δύσκολος τίτλος που αξίζει να παίξετε. Συν τοις άλλοις, πρόσεξα πως πολλοί λένε ότι ο τίτλος έγινε πιο βατός για τους νέους παίκτες του είδους, χωρίς όμως να χάσει καθόλου από τη δυσκολία που το χαρακτηρίζει. Μπράβο και πάλι μπράβο στους developers.

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 Mar 2014 23:34 #141810 by Μάνος Γρυπάρης
Εχοντας παιξει Demon's Souls και Dark Souls και με την δυσκολία που είδα, διαβάζοντας στο review του Παντελή "κάθε φορά που πεθαίνετε, τα διαθέσιμα hit points σας μειώνονται σημαντικά" τρέμω και μόνο στην σκέψη. Με ψήνει να κάνω livestream στην PC version αλλά έχω να φάω τόσο ξύλο...που είμαι σίγουρος ότι δεν θα το τερματίσω, όπως και τα δύο πρώτα άλλωστε.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 Mar 2014 00:02 #141812 by Παντελής Δασκαλέλος
Αυτό με τα hit points συνέβαινε και στο Demon's Souls, αλλά εκείνο έβγαινε και ως Hollow χωρίς να χαλάσεις το Humanity. Εδώ το item που χρησιμοποιείς να αναπληρώσεις την μπάρα, ονόματι Human Effigy είναι εξαιρετικά δυσεύρετο από κάποια στιγμή και μετά και μάλιστα οι vendors έχουν συγκεκριμένο stock αν προσπαθήσεις να το αγοράσεις. Θα κάνουμε livestream στα PC Μάνο παρέα και θα φάμε το ξύλο της αρκούδας!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

20 Mar 2014 23:08 #142182 by Φώτης
Replied by Φώτης on topic Dark Souls ΙΙ
Το Ring of Binding πάει την απώλεια του HP στο 75%, όταν πεθαίνεις, αντί για 50%. Διόλου ευκαταφρόνητο. Παντελή, πάντως, η επιθυμία σου, που ήταν και δική μου παρεμπιπτόντως, δεν έγινε πραγματικότητα, δυστυχώς, για παύση (pause) στο παιχνίδι. Κατά τα άλλα, πάντως, πρόκειται για έναν πολύ σημαντικό τίτλο για το 2014.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

21 Mar 2014 19:09 #142230 by Παντελής Δασκαλέλος

FotisOL wrote: Το Ring of Binding πάει την απώλεια του HP στο 75%, όταν πεθαίνεις, αντί για 50%. Διόλου ευκαταφρόνητο. Παντελή, πάντως, η επιθυμία σου, που ήταν και δική μου παρεμπιπτόντως, δεν έγινε πραγματικότητα, δυστυχώς, για παύση (pause) στο παιχνίδι. Κατά τα άλλα, πάντως, πρόκειται για έναν πολύ σημαντικό τίτλο για το 2014.


Ισχύει αλλά δεν ξεκινάς με το Ring of Binding και το βρίσκεις μετά το δεύτερο boss αν θυμάμαι καλά. Εγώ αυτό που παρατήρησα αφότου άνοιξαν οι servers είναι ότι τα bosses με δύο white phantoms βγαίνουν απλά για πλάκα. Δεν μπορώ να πω ότι με εκφράζει απόλυτα αυτό σίγουρα τα bosses βγαίνουν από ένα άτομο, αλλά πρέπει να φτύσεις αίμα, από την άλλη στο co-op βγαίνουν για πλάκα. Δεν υπάρχει το ανάλογο balancing πχ που έχουμε δει στο Soul Sacrifice.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification