World of Warcraft: Γενική συζήτηση

11 Apr 2024 10:40 #275595 by Nikos Georgopoulos
Νέα ταινία Warcraft




Αν η Blizzard βρει τον κατάλληλο συνεργάτη.

Ενώ η Blizzard έθεσε το πρότυπο για την αφήγηση RTS και MMO εδώ και καιρό, αυτό δεν ήταν ιδιαίτερα εμφανές στην ταινία Warcraft του 2016, η οποία, παρόλο που είχε μεγάλη επιτυχία στην Κίνα, απέτυχε να ισορροπήσει τα κέρδη και τα κόστη της και έλαβε πολλές αρνητικές κρητικές. Αλλά αυτό δεν απέτρεψε τον σκηνοθέτη της σειράς, John Hight, από την υλοποίηση μιας άλλης μεταφοράς του Warcraft στην μεγάλη οθόνη. Στο Game Developers Conference 2024, ο Hight δήλωσε ότι η συγκεκριμένη σκέψη θα ήταν «σίγουρα ενδιαφέρουσα», αλλά με κάποιες σημαντικές προϋποθέσεις.

Όσον αφορά στις κινηματογραφικές μεταφορές των games, η ταινία Warcraft δεν ήταν ιδιαίτερα κακή. Σίγουρα σεβάστηκε το αρχικό υλικό, κυρίως στο πρωτότυπο RTS, Warcraft: Orcs and Humans. Ο Hight θεωρεί ότι μια ακόμα προσπάθεια αξίζει τον κόπο, αλλά δεν πιστεύει ότι η Blizzard θα έπρεπε να ασχοληθεί τόσο πολύ με τη βιομηχανία του κινηματογράφου. «Φτιάχνουμε games και νομίζω ότι τα games θα είναι πάντα ο πυρήνας μας και έτσι το Warcraft θα έχει το επίκεντρό του στη δημιουργία των games», είπε.

Αν η Blizzard ενέκρινε μια συνέχεια ή μια εντελώς νέα μεταφορά του Warcraft στην μεγάλη οθόνη, θα έπρεπε να βρει έναν κατάλληλο συνεργάτη. «Ασφαλώς είμαστε ανοιχτοί σε άτομα που πραγματικά καταλαβαίνουν τι θέλουμε και έχουν μια ωραία ιδέα για το πώς να παρουσιάσουν το Warcraft και που νιώθουμε ότι αισθητικά θα μπορέσουν να φτάσουν τον πήχη», είπε ο Hight. Αυτός ο συνεργάτης θα έπρεπε να έχει την ικανότητα να μεταφέρει games στην μεγάλη οθόνη, αλλά ο Hight αναγνωρίζει ότι είναι μια πολύ νέα ειδικότητα. Παραμένει ανοιχτός σε αυτό, όμως, επειδή, όπως δήλωσε «θέλω να έχω το Warcraft εκεί έξω λίγο περισσότερο από ό,τι είναι τώρα».

Ο στόχος, λοιπόν, θα ήταν «να αξιοποιήσουμε άλλες εταιρείες που μοιράζονται την αγάπη μας για αυτό, έχουν πραγματικά καλές ιδέες, μοιράζονται την πίστη μας στην ποιότητα και έχουν τη δυνατότητα κάνουν ποιοτικά projects. Αλλά η λίστα με τις απαιτήσεις μας πιθανότατα είναι λίγο μικρή, έτσι δεν είναι;». Θεωρητικά, αυτό ακούγεται έξυπνο, όμως αγνοεί το γεγονός πως η ταινία Warcraft του 2016 ήταν το προϊόν ανθρώπων και εταιρειών που νοιάζονταν για τη σειρά. Ο σκηνοθέτης και συν-συγγραφέας Duncan Jones ήταν ήδη fan, και η Blizzard δεν είχε μια ανέμελη προσέγγιση, χάρη στην οποία ο Uwe Boll δεν ανέλαβε την σκηνοθεσία της. Συμπεραίνουμε πως το να βρεις τους σωστούς ανθρώπους δεν εγγυάται την επιτυχία. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification