Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Diablo 2 & Expansions: Γενική συζήτηση

Poll: Ποιος είναι ο αγαπημένος σας χαρακτήρας στο Diablo II ? (was ended 0000-00-00 00:00:00)

Amazon
1 3.6%
Sorceress
5 17.9%
Paladin
7 25%
Necromancer
5 17.9%
Barbarian
6 21.4%
Assassin
3 10.7%
Druid
1 3.6%
Total number of voters: 14 ( Μάνος Γρυπάρης, Giorgos Tsolaridis, Παναγιώτης, ghost dog, L33t H@xx0r ) See more
Only registered users can participate to this poll
23 Aug 2006 20:20 #18485 by Γιώργος Φωτόπουλος
Ο νεκρομάντης δεν είναι κακό στο Diablo : :cool:
Necro και μαγούλα παίρνω, γιατί θέλω να σκοτώνω γρήγορα γρήγορα :lol:

Do I look like the sort of man who'd go and find unsuspecting Japanese schoolgirls in short skirts and white panties and ask them if they want to see my "Cthulu Special"?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

23 Aug 2006 21:26 #18494 by xrhstos
Barberian kai Necro gia mena

Please Log in or Create an account to join the conversation.

18 Oct 2006 18:43 #21227 by Παναγιώτης
Με διαφορά ο Summoner Necromancer.....
Δεν πολυβάζω πόντους στα υπόλοιπα skills παρά στα summons.....

Είχα πρωτοξεκινήσει με έναν Νεψρομανψερ με hacks και κόλλησε μία πίστα πριν τον Diablo στο Ηell.... :cry:

Έτσι λοιπόν το πήρα απόφαση και ξεκίνησα με έναν Barbarian χωρίς κλεψίματα κτλ και είμαι στο Act1 Hell και επειδή δεν την πολυπαλέυω στο επίπεδο συσκολίας αυτό έφτιαξα την αγάπη μου....
Έναν Necromancer και πάλι λοιπόν ο οποίος τώρα είναι 70lvl Hell....

Και συνεχίζω για να το τερματίσω.....
:roll:

Walk down the right back alley of Sin City....
And you can find anything.....

\

Please Log in or Create an account to join the conversation.

29 May 2010 22:42 #72932 by Νικολής Ασημάκης
Ξεκινάω εγώ με μια απορία για όποιον ξέρει (κυρίως Mordred) το κομμάτι που παίζει στο cinematic "Sisters of Lament" συμπεριλαμβάνεται στο official soundtrack του παιχνιδιού και αν ναι πως λέγεται?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

31 May 2010 01:48 #73008 by Alex
Οχι... Αλλά δεν είναι ένα κομμάτι...

Intel i7 940 ASUS A6T-Deluxe Corsair DDR3 1333Mhz 12GB 2xSapphire 5870 1GB OC Vapor-X Crossfire OCZ 120GB Revodrive Coolermaster Cosmos RC-1000 Topower PowerBird 1100W Full Modular
EIZO S2401W 24'' TFT

Please Log in or Create an account to join the conversation.

20 Apr 2017 21:24 #197185 by Angel
Τερμάτισε το Diablo II Χωρίς Καμία Επίθεση

Ένα νέο speedrun του Diablo II κατάφερε να ξεχωρίσει από άλλα με έναν πολύ ενδιαφέρον τρόπο. Το παιχνίδι τερματίστηκε χωρίς να γίνει ούτε μια επίθεση στους αντιπάλους. Ολοκληρώθηκε σε μέτρια δυσκολία μέχρι και την τελευταία περιοχή του παιχνιδιού, την Act V, όπου τελικό boss ήταν ο Baal. Το speedrun ολοκληρώθηκε σε 7 ώρες και 41 λεπτά.

Ο streamer DrCliche που ολοκλήρωσε το παιχνίδι με αυτό τον ειρηνιστικό τρόπο, χρησιμοποίησε εξοπλισμό που προκαλούσε ζημιά στους επιτιθέμενους ενώ ταυτόχρονα έπαιρνε φίλτρα για να αντέξει στις μάχες.

Δείτε το σχετικό video.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

23 Nov 2019 13:48 #228640 by Giorgos Tsolaridis
Το Diablo 2 δεν έχει τα πηγαία assets για να γίνει Remaster
Η Blizzard θα πρέπει να δουλέψει από το μηδέν!



Το Diablo 2 Remaster ίσως βρίσκεται σε ανάπτυξη, αλλά οι δημιουργοί της σειράς δήλωσαν στην ExileCon 2019 ότι η Blizzard δεν έχει τα αρχικά assets του παιχνιδιού και οι γραφίστες της θα πρέπει να τα φτιάξουν από το μηδέν!

Οι Max Schaefer, Erich Schaefer και David Brevik δήλωσαν ότι υπήρξε μια δύσκολη στιγμή στην ανάπτυξη του Diablo II. Την 11η ώρα της ανάπτυξης του Diablo II, το source code του παιχνιδιού και τα γραφικά του χάθηκαν. Ο σκληρός δίσκος χτύπησε σφάλμα και οι developers δεν είχαν κρατήσει backup. Έτσι υπήρξε ένας πανικός δύο ημερών με όλη την εταιρεία να μην ξέρει τι να κάνει.

"Πήγαμε σπίτι και φέραμε τους σκληρούς δίσκους"
Ευτυχώς η ομάδα της Blizzard North κατάφερε να αναπτύξει εκ νέου ένα μεγάλο μέρος του κώδικα και των assets από την έκδοση του Diablo II που πήραν οι developers σπίτι τους για να το παίξουν. Δυστυχώς ο πηγαίος κώδικας και πολλά γραφικά χάθηκαν, κάτι που σημαίνει ότι οι developers της Blizzard θα είχαν ένα δύσκολο έργο στο να φτιάξουν το Diablo II Remaster.

Ο Erich Schaefer δήλωσε: "Καταφέραμε να αναπτύξουμε ξανά ένα μεγάλο μέρος των όσων χάσαμε. Πήγαμε στα σπίτια μας, βγάλαμε τους σκληρούς δίσκους μας και καθίσαμε για μέρες ώστε να ανακατασκευάσουμε ότι είχαμε, κάτι που εν τέλει δούλεψε σωστά, εκτός από το γεγονός ότι χάσαμε όλο το ιστορικό. Χάσαμε δηλαδή τα assets (σ.σ. γραφικά). Θα είναι έτσι δύσκολο για την Blizzard να φτιάξει ένα Diablo 2 Remaster γιατί δεν υπάρχουν τα assets (σ.σ. εννοεί στα αρχικά τους αρχεία, όπως τα δημιούργησαν οι γραφίστες με τα προγράμματα σχεδίασης) αλλά οι τελικές τους εκδόσεις. Θα πρέπει να τα φτιάξουν από την αρχή".

Μία από τις φήμες της BlizzCon 2019 είναι ότι η Blizzard θα ανακοίνωνε ένα remaster του Diablo II. Γιατί άραγε οι δημιουργοί της σειράς το ανέφεραν; Προφανώς αυτό κάτι σημαίνει, αν και για περισσότερα θα πρέπει προφανώς να περιμένουμε την BlizzCon του 2020. Ο Erich Schaefer πάντως δήλωσε ότι "Η Blizzard αγόρασε το Diablo ως brand πριν την κυκλοφορία της πρώτης έκδοσης του 1996 και μάλιστα σε τιμή ευκαιρίας (300.000 δολάρια), αφού οι δημιουργοί είχαν ένα σωρό φόρους να πληρώσουν. Δεν υπήρχαν καθόλου χρήματα".

Οι προβλέψεις των αδερφών Schaefer για τις πωλήσεις του πρώτου Diablo ήταν 20.000. Τελικά πούλησε αρκετά εκατομμύρια.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 May 2020 17:59 #233932 by Giorgos Tsolaridis
Φήμη: Diablo 2 Remastered με την ονομασία Diablo 2: Resurrected
Με εταιρεία ανάπτυξης την Vicarious Visions.

Όταν η Blizzard κυκλοφόρησε το StarCraft: Remastered, είχε ρωτήσει τους fans της αν θέλουν να δουν κυκλοφορία μιας remastered έκδοσης του Diablo 2. Ο Project και Design Lead David Brevik, είχε δηλώσει ότι οι developers της Blizzard είχαν πολύ δουλειά και θα έπρεπε να σταματήσουν την ενασχόλησή τους με άλλα projects για να ασχοληθούν με κάτι τέτοιο.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν πηγές του Γαλλικού site Actugaming, οι οποίες αναφέρουν ότι η Vicarious Visions (σ.σ. θυγατρική της Activision που ανέπτυξε και το επιτυχημένο remake του Crash Bandicoot N. Sane Trilogy) δουλεύει πάνω σε ένα remaster του Diablo 2, το οποίο θα ονομάζεται Diablo 2 Resurrected.

Το Diablo 2 έχει ίσως το πιο φανατικό "σκληροπυρηνικό" κοινό της Blizzard, καθώς έδινε στους παίκτες μεγαλύτερη ελευθερία στο levelling system, είχε εκπληκτική ατμόσφαιρα, πληθώρα χαρακτήρων, διπλάσια διάρκεια από το Diablo 3 και άλλα ωραία καλούδια. Οπότε ένα Remaster θα πουλούσε σίγουρα. Γιατί όχι κι ένα remake; Για μια τέτοια απόφαση θα άξιζε να ανοιχτεί ένα γκάλοπ από την Blizzard, η οποία δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τίποτα επίσημα.

Πάντως, η Blizzard έπαθε μεγάλη ζημιά με το Warcraft 3 Reforged, το οποίο έλαβε βροχή από αρνητικά user reviews στο Metacritic.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

25 Aug 2020 14:25 #237803 by Φίλιππος Κανελλόπουλος
To Diablo 2 είχε 3-4 μήνες "crunch time" για τους developers μέχρι να ολοκληρωθεί
O David Brevik, πρώην πρόεδρος της Blizzard North παραδέχεται την πίεση που δέχθηκε η ομάδα ανάπτυξης για την ολοκλήρωση του παιχνιδιού.


Το Diablo 2 θεωρείται ως ένα από τα καλύτερα games του 2020 και 20 χρόνια μετά θεωρείται ένα από τα καλύτερα της Blizzard North. O David Brevik μίλησε για την ανάπτυξή του και το μεγάλο crunch time που υπέστησαν οι developers μέχρι την κυκλοφορία του.

Ο Brevik αναφέρθηκε πρώτα στην εποχή που αναπτυσσόταν το αρχικό Diablo και την τριών τεσσάρων μηνών ‘’crunch time’’ για την ολοκλήρωσή του. Όπως ήταν λογικό πέρασαν μερικοί μήνες μέχρι να σκεφτούν οι developers για κάποιο sequel στο το οποίο ήθελαν να προσθέσουν εξελιγμένο multiplayer και οικονομία με πραγματικούς όρους ‘’δούναι και λαβείν’’. Ο Brevik είπε: ‘’ Αυτό ήταν και ένα από τα μεγαλύτερα κίνητρα αφού το community αγάπησε το παιχνίδι από τη μια αλλά ήταν πολύ επικριτικό -δικαίως- για την online εμπειρία’’.

Η ομάδα ανάπτυξης μεγάλωσε από 20 developers σε 40, θέλοντας να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι διπλάσιο από το αρχικό. Το εύρος αυτό όμως σήμαινε και πολύ περισσότερες ενασχόλησης μέχρι και την κυκλοφορία του. Ο πρώην πρόεδρος της εταιρείας δήλωσε: ‘’Δεν είναι μια καλή απόφαση και δεν το συνιστώ. Μου κόστισε σε τεράστιο βαθμό στις σχέσεις μου, στην ίδια μου την ψυχή, όπως και σε όλους τους εμπλεκομένους αλλά το πράξαμε εν τέλει.’’ Ο Brevik υπολόγισε ότι εργάστηκε περίπου 12 ώρες καθημερινά για επτά ημέρες κατά την διάρκεια του crunch time, το οποίο διήρκεσε από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούνιο του 2000, όταν και κυκλοφόρησε το Diablo 2. Συνέχισε λέγοντας ότι όλοι δούλευαν και τα Σαββατοκύριακα ενώ κάποιοι κοιμόντουσαν και στο γραφείο.

Κοιτώντας το παρελθόν, ο Brevik είναι χαρούμενος που το Diablo 2 είναι τόσο δημοφιλές αν και ήταν τόσο επίπονη η ανάπτυξή του. Το Diablo IV βρίσκεται υπό ανάπτυξη αν και όπως συνηθίζει η Blizzard δεν έχει αναφέρει συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας. Λογικά θα υπάρξουν νεότερα κατά την ψηφιακή BlizzCon το 2021.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.