Φίλιππος Κανελλόπουλος

Φίλιππος Κανελλόπουλος (Dylandog)
Experience: 1361 (219 points to next level)

 
600
6 days ago
RIVE 6 days ago

Ο σκουπιδιάρης του διαστήματος.

Τα τελευταία χρόνια οι ΑΑΑ τίτλοι σε κονσόλες και PCs έχουν θαμπώσει τους gamers με τα απίστευτου κάλλους γραφικά και την κινηματογραφική πλοκή και δομή τους. Παράλληλα παρατηρείται και μια διάθεση πολλών μικρότερων εταιρειών ανάπτυξης, να δουλεύουν σε projects τα οποία κοιτώντας στο παρελθόν, έχουν μια πιο χαλαρή προσέγγιση στο τελικό αποτέλεσμα. Η Two Tribes αφουγκραζόμενη την ανάγκη αυτή για απλούστερο gameplay και γραφικά κυκλοφόρησε στις 13 Σεπτεμβρίου του 2016 για PC και PS4 και στις 17 Νοεμβρίου του 2017 για Switch, το Platform Shooter, RIVE.

Η Ολλανδική εταιρεία έπαυσε την βασική ομάδα ανάπτυξης το 2013 και το RIVE είναι το πρώτο παιχνίδι της μετά την επανέναρξή της. Αρχικά προοριζόταν να κυκλοφορήσει το μακρινό 2005 ως 3D Shooter για το Nintendo DS, αλλά τελικά έκανε την πρώτη του εμφάνιση στις αρχές του 2014 με τη μορφή που κυκλοφόρησε για τα προαναφερθέντα formats. Χρησιμοποιεί την ίδια μηχανή γραφικών με το Toki Tori 2+ και ο πυρήνας της ομάδας που το ανέπτυξε αποτελείται από τρεις developers.

RIVE 1

Άλλη μια μέρα στη δουλειά
Στο RIVE αναλαμβάνετε τον ρόλο του Roughshot, του redneck σκουπιδιάρη με την αντίστοιχη ντοπιολαλιά, ο οποίος βγάζει τα προς το ζην μαζεύοντας διαστημικά σκουπίδια με το πιστό του λιλιπούτειο σκάφος. Μια πληροφορία για ένα διόλου ευκαταφρόνητο απόθεμα σε ένα τεράστιο διαστημόπλοιο, τον οδηγεί να το εξερευνήσει για να συνειδητοποιήσει ότι τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται. Η αρχική σκηνή είναι ένας φόρος τιμής στο Asteroids αφού τεράστιες πέτρινες μάζες έρχονται καταπάνω σας για να τις πετσοκόψετε σε μικρότερες. Το σενάριο είναι απλά το όχημα που θα σας οδηγήσει στις ατελείωτες μάχες με κάθε λογής εχθρούς, παρόλο που οι developers του Platform Shooter προσπάθησαν να δημιουργήσουν ένα σχετικό υπόβαθρο εμπλουτίζοντάς το με twist το οποίο ξετυλίγεται λίγο άγαρμπα όμως. Νωρίς κατά την εξερεύνηση του διαστημικού σκάφους, θα συναντήστε τον Dariel Lloyd Lancaster (ναι, DLL είναι το ακρωνύμιό του), ο οποίος είναι το ρομπότ-ιθύνων νους κάθε λογής εχθρών και παγίδων που θα κληθείτε να αντιμετωπίσετε και είναι ο κινητήριος μοχλός του σεναρίου.

Ο DLL λειτουργεί σαν ένα alter ego του Wheatley από το πρώτο Portal, χωρίς όμως να μοιράζεται την ίδια ευστροφία στους διαλόγους ή φυσικά το υψηλό επίπεδο voice acting του Stephen Merchant. Γενικά οι αναφορές σε άλλα games διαφόρων genres είναι ένα αξιοσημείωτο στοιχείο το οποίο αν μη τι άλλο δείχνει ότι τα μέλη της Two Tribes είναι πρώτα gamers και μετά developers. Ενδεικτικά θα αναφέρω το σχόλιο για το BFG, την ατάκα ορόσημο ''Would you kindly'' του Andrew Ryan από το πρώτο Bioshock την οποία χρησιμοποιεί κατά κόρον και ο DLL, το ''Guru Meditation'' όταν χάνετε (εποχές Amiga), αλλά και μια ολόκληρη πίστα όπου κοντέινερς ίδια με τα τουβλάκια του Tetris πέφτουν επάνω σας υπό τους ήχους του κλασικού Puzzle του Αλεξέι Πάζιτνοβ.

https://www.youtube.com/watch?v=s__RCSvSAH8

Κατά τη διάρκεια της περιπέτειάς σας θα έρθετε αντιμέτωποι με διαφόρων ειδών εχθρούς όπως μεταλλικές νυχτερίδες και καλαμάρια, νάρκες πλατφόρμες ενώ στο τέλος αρκετών levels κάνουν την εμφάνισή τους, bosses με ευφάνταστα ονόματα όπως Willy Walker, Super Skywhale και Mega Smashbot μεταξύ άλλων. Αντίστοιχα θα πρέπει να είστε και πολύ προσεκτικοί και με το ίδιο το περιβάλλον του αφιλόξενου, γεμάτου παγίδες, διαστημικού σκάφους αφού ο DLL έχει σκαρφιστεί αρκετούς τρόπους για να σας κάνει τη ζωή δύσκολη.

Παλιά τα λέγαμε Shoot ‘em up και δεν ήταν τυχαίο
Τα modes που κάνουν την εμφάνισή τους στο μενού του παιχνιδιού είναι τρία, με το regular να είναι το βασικό, το speedrun στο οποίο εκτός των άλλων έχετε να αντιμετωπίσετε και το χρόνο και το single credit στο οποίο σας δίνεται μόνο μια ζωή για να δείτε μέχρι που μπορείτε να φτάσετε, υπογραμμίζοντας την retro νοσταλγία του παιχνιδιού. Τα challenges είναι ένα mode με διάφορα tasks του τύπου σκοτώστε τόσες κατσαρίδες (ναι έχει και κατσαρίδες με πράσινα ζουμιά) μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό όριο, τα οποία και αναβαθμίζονται καθημερινά. Το Battle Arenas χαρακτηρίζεται ως endless fighting, αντιμετωπίζοντας εχθρούς μέχρι τελικής πτώσης.

RIVE 2

Το gameplay του RIVE ουσιαστικά χωρίζεται σε δυο σκέλη. Το πρώτο έχει τη μορφή Shooter με δυνατότητα περιστροφής του σκάφους σας 360 μοίρες και το δεύτερο που είναι και το πιο βασικό, έχει τη λογική ενός καθαρόαιμου Platform Shooter, όπου η βαρύτητα κάνει την εμφάνισή της και το double jump είναι η βασική σας κίνηση. Κάθε εχθρός αφήνει πίσω του παξιμάδια τα οποία έχουν την λογική του currency και τα ξοδεύετε για τα upgrades του σκάφους σας. Μπορείτε να αναβαθμίσετε όπλα, armor, την δυνατότητα να προσελκύετε τα παξιμάδια από μακρύτερη απόσταση και θα τα χρειαστείτε όλα, γιατί ο βαθμός δυσκολίας αυξάνεται απότομα και λίγο άνισα.

Ένα χαρακτηριστικό του RIVE το οποίο δίνει μια ανάσα διαφορετικότητας στο genre, είναι η δυνατότητα να ''πειράξετε'' με hack, εχθρικά drones ώστε να τα στρατολογήσετε στις ατελείωτες μάχες σας. Τα nurse drones σας ακολουθούν σαν πιστοί νοσοκόμοι γεμίζοντάς σας ενέργεια, τα turret drones λειτουργούν ως έξτρα γραμμή πυρός και τα kamikaze δημιουργούν gravity bubbles, φούσκες δηλαδή κενές βαρύτητας που μπορούν να σας μεταφέρουν σε δύσβατα μέρη των levels. Αυτό που είναι σίγουρο πάντως είναι η φρενήρης δράση τύπου….R-Type και τον δείκτη κολλημένο στο αριστερό πλήκτρο του mouse για ακατάπαυστους πολυβολισμούς. Το δεξιό πλήκτρο χρησιμεύει για το έξτρα όπλο που το περισυλλέγετε από κιβώτια που αφήνουν οι εχθροί. Shotguns, ρουκέτες και χειροβομβίδες, όλα στη φαρέτρα σας για να κατατροπώσετε τους μεταλλικούς θαμώνες του διαστημόπλοιου.

https://www.youtube.com/watch?v=E_T7IXcBoxs

Trial and Error λέγεται και είναι απλό.

Όπως κάθε Platform Shooter που σέβεται τον εαυτό του, έτσι και το RIVE αναγάγει το trial and error σε βασικό πυλώνα του gameplay με ότι αυτό συνεπάγεται για τα νεύρα σας και την υπομονή σας, ειδικά σε οριακές στιγμές εν μέσω μαχών. Τουλάχιστον η Two Tribes επιδεικνύει μια σαρκαστική διάθεση και κάθε φορά που χάνετε, εμφανίζεται και ένα μήνυμα τέλους το οποίο σχετίζεται με τον τρόπο θανάτου σας. Για παράδειγμα, το ''Burn, baby burn'' εμφανίζεται όταν πέφτετε σε λάβα, το ''Really?'' όταν χάνετε σε άκυρη στιγμή ενώ όταν έχετε κολλήσει και πεθαίνετε στο ίδιο σημείο σας προτείνει να… ''Deal with it!'' . Οι υποβρύχιες μάχες είναι ένα ευπρόσδεκτο κομμάτι του gameplay αφού δεν μπορείτε να βάλετε κατά των εχθρών, ευνοώντας έτσι την χάραξη κάποιου είδους στρατηγικής.

Στην κοιλιά του κήτους 
Το τεράστιο διαστημόπλοιο στο οποίο διαδραματίζεται το μεγαλύτερο μέρος του RIVE απεικονίζεται με έναν απλό αλλά ταιριαστό τρόπο. Τεράστιοι σκουριασμένοι σωλήνες που στάζουν και δεν καταλήγουν πουθενά, φώτα που τρεμοσβήνουν, έλικες που γυρίζουν αλόγιστα στο background, κοντέινερς τα όποια έμειναν στην μέση της μεταφοράς τους, συνθέτουν το πεδίο το όποιο θα συνοδεύει το βλέμμα σας κατά τις μάχες που θα δώσετε. Τα γραφικά χαρακτηρίζονται από μια διαστημική ημι -καρτουνίστικη χροιά και χωρίς να είναι κάτι τρομερό κάνουν την δουλειά σωστά εν τέλει, αποδίδοντας και τον retro χαρακτήρα του παιχνιδιού. Εκρήξεις, φωτισμοί, τεράστια bosses έχουν εντυπωθεί σωστά στην γενικότερη κατεύθυνση του RIVE, αλλά εννοείται ότι λειτουργούν συνοδευτικά της φρενήρης, τις περισσότερες φορές, δράσης.

RIVE 3

Στο διάστημα κανείς δεν μπορεί να σε ακούσει όταν ουρλιάζεις
Η Sonic Picnic η οποία μεταξύ άλλων είχε αναλάβει και τον ηχητικό τομέα του Horizon Zero Dawn, είναι υπεύθυνη (προφανώς με μικρότερα production values, συγκριτικά με το παιχνίδι της Guerilla) για τη μουσική και τα ηχητικά εφέ του RIVE. Η μουσική πλημμυρίζει με έντονα ηλεκτρονικά κομμάτια τα ηχεία σας κατά την διάρκεια των μαχών εντείνοντας την αγωνία σας, ενώ είναι πιο χαλαρή στα αντίστοιχα αποσπάσματα του παιχνιδιού. To voice acting του Roughshot αλλά και του DLL είναι απλά αλλά καλοδουλεμένα. Ο ήρωας σας με την οδοντόβουρτσα στο στόμα, πετάει ατάκες για άλλα games με την χαρακτηριστική προφορά του Αμερικάνικου Νότου, ενώ το ρομπότ το οποίο είναι και ο μόνος NPC με τον οποίο συνομιλείτε σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, έχει την χαρακτηριστική μεταλλική χροιά η οποία χρωματίζεται από την αφέλεια της ίδιας του της ύπαρξης.

 Ένα μικρό διάλειμμα για δράση στο διάστημα
Οι έξι με εφτά ώρες που θα χρειαστείτε για τα 12 chapters και τον επίλογο του regular mode σε συνδυασμό με τα 15 ευρώ σε Steam και PS Store, ανεβάζουν τον πήχη απόκτησης του RIVE, στο πιο οριακό του σημείο. Η Two Tribes έχει προσθέσει και άλλα modes με σκοπό να επεκτείνουν την διάρκεια ενασχόλησης αλλά δύσκολα θα επιστρέψετε μετά τους τίτλους τέλους.

Θετικά:
- Καταιγιστική δράση
- Retroception με άλλα games διαφόρων ειδών
- Απλό αλλά διασκεδαστικό gameplay
- Το hacking ως ιδέα και υλοποίηση

 Αρνητικά:
- Trial and error
- Μικρή διάρκεια
- Επαναλαμβανόμενα levels
- Δυσκολία άνισα και απότομα αυξανόμενη

 Βαθμολογία
Γραφικά: 6.5
Ήχος: 7
Gameplay: 7
Σενάριο: 6
Αντοχή: 6.5
Γενικά: 6.8

Ο Roughshot έχει βγει προς άγρα διαστημικών σκουπιδιών με το πιστό του σκάφος-χελώνα. Θα τον ακολουθήσετε έστω και για λίγο;


Φίλιππος Κανελλόπουλος

 

Φίλιππος Κανελλόπουλος replied to the topic 'Battletoads' in the forum. 2 weeks ago

Battletoads: Ημερομηνία κυκλοφορίας
Τα βατράχια επιστρέφουν 26 χρόνια μετά.


Το Action Platform το οποίο αναπτύσσεται από την Dlala Studios επαναπροσδιορίζει το κλασικό gameplay της εποχής του προηγουμένου τίτλου με σύγχρονη οπτική.

Όπως φαίνεται και στο τρέιλερ που κυκλοφόρησε μαζί με την ανακοίνωση για την ημερομηνία κυκλοφορίας στο Battletoads θα αντικρίσετε το ίδιο καρτουνίστικο ύφος των προκατόχων του αλλά
με πιο καθαρά, φτιαγμένα στο χέρι γραφικά και καλύτερα animations.
www.youtube.com/watch?v=32PO-pllPBo

Στο Battletoads θα συναντήσετε τους πρωταγωνιστές Zitz, Rash και Pimple και την ατέρμονη έχθρα τους με την Dark Queen. Το gameplay θα αλλάζει από το αναμενόμενο side scrolling Beat ‘em up και το Platform βασισμένο στους γρίφους, σε 3D σκηνές που θα περιλαμβάνει και οχήματα.
Η εταιρεία ανάπτυξης Dlala Studios καθησυχάζει τους παλιούς fans της υψηλής δυσκολίας των παλιότερων εκδόσεων της σειράς λέγοντας όμως ότι παίκτες όλων των skills θα μπορούν να ευχαριστηθούν το επερχόμενο Battletoads. To Action Platform Θα υποστηρίζει μέχρι και τρεις παίκτες σε local co-op, με την δυνατότητα να μπαίνουν στο παιχνίδι κατά βούληση.

Το Battletoads θα κυκλοφορήσει για Xbox One και PC μέσω Windows Store and Steam στις 20 Αυγούστου ενώ θα είναι μέρος του Xbox Game Pass του μήνα κυκλοφορίας του. Οι κάτοχοι Xbox Game Pass θα μπορούν να προεγκαταστήσουν το παιχνίδι από σήμερα κιόλας.

Read More...

2 weeks ago
Battletoads: Ημερομηνία κυκλοφορίας 2 weeks ago

Τα βατράχια επιστρέφουν 26 χρόνια μετά.

Το Action Platform το οποίο αναπτύσσεται από την Dlala Studios επαναπροσδιορίζει το κλασικό gameplay της εποχής του προηγουμένου τίτλου με σύγχρονη οπτική.

Όπως φαίνεται και στο τρέιλερ που κυκλοφόρησε μαζί με την ανακοίνωση για την ημερομηνία κυκλοφορίας στο Battletoads θα αντικρίσετε το ίδιο καρτουνίστικο ύφος των προκατόχων του αλλά με πιο καθαρά, φτιαγμένα στο χέρι γραφικά και καλύτερα animations.

https://www.youtube.com/watch?v=32PO-pllPBo

Στο Battletoads θα συναντήσετε τους πρωταγωνιστές Zitz, Rash και Pimple και την ατέρμονη έχθρα τους με την Dark Queen. Το gameplay θα αλλάζει από το αναμενόμενο side scrolling Beat ‘em up και το Platform βασισμένο στους γρίφους, σε 3D σκηνές που θα περιλαμβάνει και οχήματα.

Η εταιρεία ανάπτυξης Dlala Studios καθησυχάζει τους παλιούς fans της υψηλής δυσκολίας των παλιότερων εκδόσεων της σειράς λέγοντας όμως ότι παίκτες όλων των skills θα μπορούν να ευχαριστηθούν το επερχόμενο Battletoads. To Action Platform Θα υποστηρίζει μέχρι και τρείς παίκτες σε local co-op, με την δυνατότητα να μπαίνουν στο παιχνίδι κατά βούληση.
Το Battletoads θα κυκλοφορήσει για Xbox One και PC μέσω Windows Store και Steam στις 20 Αυγούστου ενώ θα είναι μέρος του Xbox Game Pass του μήνα κυκλοφορίας του. Οι κάτοχοι Xbox Game Pass θα μπορούν να προεγκαταστήσουν το παιχνίδι από σήμερα κιόλας.

Διαβάστε περισσότερα για το Battletoads και συζητήστε γι΄ αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

To Epic Games Store προσθέτει υποστήριξη για mods.
To Mechwarrior 5: Mercenaries το πρώτο παιχνίδι που θα το υποστηρίζει.


Μετά το σύστημα achievements η Epic προσθέτει άλλο ένα feature που ήδη έχει ο ανταγωνισμός.
Το Mechwarrior 5: Mercenaries έλαβε εχθές ένα update μέσω του οποίου θα υποστηρίζεται το modding, αν και μόνο για το single game. Όπως φαίνεται και στην σελίδα του παιχνιδιού στο Epic Games Store υπάρχει ένα mods tab όπου θα μπορείτε να δείτε τα mods που έχουν γίνει αλλά και να κατεβάσετε το modding tool.

Πάντως το feature βρίσκεται ακόμα σε beta και ως εκ τούτου δεν μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε όλες του τις εφαρμογές. Θα μπορείτε να φιλτράρετε μέσα από συγκεκριμένα tags, τα mods που θέλετε και να δείτε την αντίδραση του community σχετικά με τα mods ανάλογα με τα likes που έχει το καθένα. Λογικά κάποια στιγμή η Epic θα προσθέσει σχόλια και reviews, ενώ ανέφερε ότι περισσότερα games θα προστεθούν στη beta έκδοση για το mod support.

Read More...

2 weeks ago
To Epic Games Store προσθέτει υποστήριξη για mods 2 weeks ago

To Mechwarrior 5: Mercenaries το πρώτο παιχνίδι που θα το υποστηρίζει.

Μετά το σύστημα achievements η Epic προσθέτει άλλο ένα feature που ήδη έχει ο ανταγωνισμός.

Το Mechwarrior 5: Mercenaries έλαβε εχθές ένα update μέσω του οποίου θα υποστηρίζεται το modding, αν και μόνο για το single game. Όπως φαίνεται και στην σελίδα του παιχνιδιού στο Epic Games Store υπάρχει ένα mods tab όπου θα μπορείτε να δείτε τα mods που έχουν γίνει αλλά και να κατεβάσετε το modding tool.

Πάντως το feature βρίσκεται ακόμα σε beta και ως εκ τούτου δεν μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε όλες του τις εφαρμογές. Θα μπορείτε να φιλτράρετε μέσα από συγκεκριμένα tags, τα mods που θέλετε και να δείτε την αντίδραση του community σχετικά με τα mods ανάλογα με τα likes που έχει το καθένα. Λογικά κάποια στιγμή η Epic θα προσθέσει σχόλια και reviews, ενώ ανέφερε ότι περισσότερα games θα προστεθούν στη beta έκδοση για το mod support.

Διαβάστε για το σύστημα achievements του Epic Games Store και συζητήστε για την Epic στο αντίστοιχο forum topic.

Διαβάστε περισσότερα για το Mechwarrior 5: Mercenaries.

Φίλιππος Κανελλόπουλος replied to the topic 'Halo Infinite' in the forum. 2 weeks ago

Σύμφωνα με φήμες το multiplayer θα είναι free to play και θα τρέχει σε 120 fps .


Διάφοροι fans του FPS ανακάλυψαν μια περίεργη αναφορά σε λίστα ενός retailer σχετικά με το Xbox Series X. Η συγκεκριμένη λεπτομέρεια έχει να κάνει με μια φωτογραφία η οποία πλέον έχει διαγραφεί και στην οποία φαινόταν ότι το multiplayer του Halo Infinite θα είναι free to play και θα τρέχει σε 120 fps.

Πάντως ενώ οι retailers γενικά δεν θεωρούνται αξιόπιστες πηγές, την συγκεκριμένη φήμη υποστηρίζουν και γνωστοί Xbox insiders όπως ο @Klobrille o οποίος δήλωσε ότι το multiplayer θα είναι free to play για να προσελκύσει το μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό παικτών. Επίσης ο ίδιος Xbox insider αναφέρει ότι το παιχνίδι θα έχει Battle Pass και θα προσφέρει customization πρωτόγνωρο για τα δεδομένα του franchise.

To Windows Central έκανε τις ίδιες αποκαλύψεις σχετικά με το multiplayer και υποστηρίζει ότι τα 120 fps μπορούν να επιτευχθούν, όχι όμως και στις κονσόλες τωρινής γενιάς ενώ ο @Klobrille ανέφερε σχετικά με τα 120 fps, ότι είναι ο σκοπός της 343 Industries για το Arena mode. To Halo 5: Guardians ήταν η πρώτη απόπειρα της εταιρείας για μάχες ευρείας κλίμακας και ίσως συμβεί κάτι αντίστοιχο και στο Halo Infinite.

Read More...

2 weeks ago
Φίλιππος Κανελλόπουλος replied to the topic 'Σειρά The Last of Us' in the forum. 2 weeks ago

Το story της σειράς θα βασίζεται σε αυτό του παιχνιδιού, εξελίσσοντάς το.


Ο Craig Mazin, ο δημιουργός της σειράς Chernobyl, έχει αναλάβει όπως είναι γνωστό το adaptation του Action της Naughty Dog και αναφέρθηκε στο story του, το οποίο θα υπογράψει ο ίδιος ο Neil Druckmann.

Ο Mazin δήλωσε σε podcast του BBC:’’ Πιστεύω ότι γενικά οι fans ανησυχούν όταν αυτό που αγαπούν, περνάει σε άλλα χέρια από αυτά που το ανέπτυξαν πρωτίστως, γιατί θεωρούν ότι αυτό θα αλλαχθεί σε ένα βαθμό. Στην δικιά μου περίπτωση όμως, θα συνεργαστώ με τον ίδιο τον δημιουργό του παιχνιδιού και επομένως οι όποιες αλλαγές θα πραγματοποιήσουμε θα γίνουν με γνώμονα την ανάπτυξη του story και όχι την αλλαγή του.’’

Ο δημιουργός του Chernobyl τόνισε επίσης και το άγχος του λόγω των αντιδράσεων των fans αναφορικά με το The Last of Us. O Mazin είπε: ‘’Δημιουργούμε κάτι καινούργιο και ταυτόχρονα επαναπροσδιορίζουμε οτιδήποτε μπορεί να ενταχθεί στο adaptation. Είναι ένα όνειρο που πραγματοποιείται. Νομίζω πάντως ότι για κάποιο διάστημα θα κρυφτώ σε καταφύγιο γιατί ποτέ δεν μπορείς να ευχαριστήσεις τους πάντες.

Read More...

2 weeks ago

Παίκτες κατάφεραν πυρηνικό αποκλεισμό, πέντε χρόνια μετά την κυκλοφορία του.
Ομάδα παικτών κατάφερε να αφαιρέσει όλα τα πυρηνικά από το παιχνίδι του Hideo Kojima.



Στο Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, ενεργοποιείται ένα cutscene όταν έχετε καταφέρει να αποκλείσετε όλα τα πυρηνικά από το playthrough σας, το οποίο σημαίνει ότι κανείς στον server σας δεν έχει ή δεν αναπτύσσει πυρηνικά όπλα. Το συγκεκριμένο cutscene απαιτεί απόλυτη συνεργασία για να το ξεκλειδώσετε και τώρα, πέντε χρόνια μετά, ομάδα παικτών κατάφερε να το επιτύχει. Στην πραγματικότητα το γεγονός του αποκλεισμού έχει να επιτευχθεί από την δεκαετία του 1940.

Ο LoneQuacker ανέφερε το περιστατικό στο Reddit ανεβάζοντας το σχετικό cutscene που εμφανίστηκε όταν οι παίκτες του PS3 κατάφεραν τον αποκλεισμό όλων των πυρηνικών όπλων. Μάλιστα στην περιγραφή του βίντεο από όπου είναι το cutscene, διαβάζουμε ότι μας το προσφέρει η συμμορία κατά των πυρηνικών.
www.youtube.com/watch?v=XX-fpU2itDw

Ο Snake λέει χαρακτηριστικά ότι δεν περίμενε ποτέ αυτή την στιγμή με το cutscene να έχει ξαναπαίξει σε έκδοση για PC, χωρίς όμως να έχει υπάρξει η απαραίτητη προϋπόθεση ταυτόχρονου και καθολικού αποκλεισμού.

Read More...

2 weeks ago
Metal Gear Solid V: Παίκτες κατάφεραν πυρηνικό αποκλεισμό 2 weeks ago

Πέντε χρόνια μετά την κυκλοφορία του.

Ομάδα παικτών κατάφερε να αφαιρέσει όλα τα πυρηνικά από το παιχνίδι του Hideo Kojima.

Στο Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, ενεργοποιείται ένα cutscene όταν έχετε καταφέρει να αποκλείσετε όλα τα πυρηνικά από το playthrough σας, το οποίο σημαίνει ότι κανείς στον server σας δεν έχει ή δεν αναπτύσσει πυρηνικά όπλα. Το συγκεκριμάνο cutscene απαιτεί απόλυτη συνεργασία για να το ξεκλειδώσετε και τώρα, πέντε χρόνια μετά, ομάδα παικτών κατάφερε να το επιτύχει. Στην πραγματικότητα το γεγονός του αποκλεισμού έχει να επιτευχθεί από την δεκαετία του 1940.

Ο LoneQuacker ανέφερε το περιστατικό στο Reddit ανεβάζοντας το σχετικό cutscene που εμφανίστηκε όταν οι παίκτες του PS3 κατάφεραν τον αποκλεισμό όλων των πυρηνικών όπλων. Μάλιστα στην περιγραφή του βίντεο από όπου είναι το cutscene, διαβάζουμε ότι μας το προσφέρει η συμμορία κατά των πυρηνικών.

https://www.youtube.com/watch?v=XX-fpU2itDw

Ο Snake λέει χαρακτηριστικά ότι δεν περίμενε ποτέ αυτή την στιγμή με το cutscene να έχει ξαναπαίξει σε έκδοση για PC, χωρίς όμως να έχει υπάρξει η απαραίτητη προϋπόθεση ταυτόχρονου και καθολικού αποκλεισμού.

Διαβάστε τα reviews των Metal Gear Solid και συζητήστε για το Metal Gear Solid V: The Phantom Pain στο παρακάτω forum topic.

Notification