Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword
×
Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Half-Life: Alyx

More
04 Dec 2019 13:47 #228921 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Half-Life: Alyx
Το Index VR headset της Valve ξεπούλησε μετά την ανακοίνωση του Half-Life: Alyx
Κυρίως σε Αμερική και Καναδά αφού η τιμή του είναι υπερβολικά υψηλή.


Λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση του Half-Life: Alyx, που αποτελεί το νέο VR game της Valve, το VR headset της Αμερικάνικης εταιρείας με τίτλο Valve Index, άρχισε να ξεπουλάει στα περισσότερα καταστήματα, σύμφωνα με το RoadtoVR.

Προφανώς το παιχνίδι αποτελεί ναυαρχίδα των VR games και καθότι είναι Half-Life, οι fans της σειράς θέλουν να το παίξουν με το ιδανικό headset. Το Index VR ξεπούλησε σε πολλά καταστήματα της Αμερικής και του Καναδά. Στην Ευρώπη δεν υπήρξε μεγάλη διαφορά, μιας και κυκλοφορεί σε πολύ λιγότερα καταστήματα, όπως για παράδειγμα στης Αγγλίας και της Γερμανίας, χωρίς να καταγράφει αξιοσημείωτες πωλήσεις.

Εν τω μεταξύ το headset κοστίζει 999 δολάρια και το full kit 1.400 δολάρια. Αυτό που δεν μάθαμε είναι πόσα ακριβώς VR headsets έχουν κατασκευαστεί και πόσα έχουν πουληθεί.

Το VR gaming περιορίζεται σε μερικά εκατομμύρια VR headsets παγκοσμίως (σ.σ. μονοψήφιο αριθμό) και πολύ περιορισμένη υποστήριξη σε games, καθότι οι gamers δεν το έχουν τιμήσει ιδιαίτερα.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Dec 2019 14:39 #229462 by Cefirul
Cefirul replied the topic: Half-Life: Alyx
Ο οικοδεσπότης των The Game Awards 2019 Geoff Keighley είχε αναφέρει ότι οι fans θα μαθαίνανε περισσότερα για τον επερχόμενο VR τίτλο της Valve κατά την διάρκεια των βραβείων, αλλά όσοι παρακολούθησαν το πρόγραμμα δεν είδαν καμία πληροφορία να βγαίνει στην επιφάνεια. Από ότι φαίνεται η Valve αφαίρεσε την παρουσίαση των νέων πληροφοριών για το Half-Life: Alyx την τελευταία στιγμή.

Μερικές ώρες πριν από το show η εταιρεία ανάρτησε στον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter ότι το Half-Life: Alyx δεν θα είναι τελικά στο πρόγραμμα των The Game Awards. Συγκεκριμένα έγραψε “Μετά λύπης μας σας ανακοινώνουμε ότι το Half-Life: Alyx δεν θα εμφανιστεί στα The Game Awards απόψε. Η ομάδα δουλεύει σκληρά πάνω στο game και είμαστε ενθουσιασμένοι για την παρουσίαση περισσότερων πληροφοριών μέσα στην νέα χρονιά, όσο κοντεύουμε στην κυκλοφορία του Μαρτίου.”


Valve

@valvesoftware
We're sorry to say Half-Life: Alyx won’t be shown at The Game Awards tonight. The team is hard at work on the game, and we’re excited to show you more in the new year as we approach the March release!

15,8 χιλ.
12:15 π.μ. - 13 Δεκ 2019
Πληροφορίες και απόρρητο για τις Διαφημίσεις του Twitter
2.423 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό
Αυτό φυσικά γεννά διάφορα ερωτήματα του τύπου “Γιατί η Valve ακύρωσε την επίδειξη τελευταία στιγμή;” και η απάντηση σύμφωνα με τον Tyler McVicker στο κανάλι Velve News Netwirk στο YouTube ήταν ότι αυτό συνέβη λόγω της πρόσφατης κυκλοφορίας του VR τίτλου Boneworks.

Το Boneworks κυκλοφόρησε μέσα στην εβδομάδα και φαίνεται να έχει επιτυχία στον χώρο του VR. Έχει ορισμένα από τα πιο εντυπωσιακά physics που έχουμε δει ποτέ σε VR και επίσης διαθέτει ανίχνευση κίνησης. Συγκριτικά, το συγκεκριμένο build του Half-Life: Alyx, το οποίο επρόκειτο να παρουσιαστεί στα The Game Awards, θα διέθετε μόνο κίνηση τηλεμεταφοράς. Η πλήρης λειτουργία locomotion είναι προγραμματισμένη να κυκλοφορήσει τον Μάρτιο. Δεν ήταν δηλαδή κάτι που η Valve ήταν έτοιμη να δείξει σε gameplay στα The Game Awards 2019.


Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα το Half-Life: Alyx να φανεί κατά πολύ κατώτερο του Boneworks που έχει την προσοχή όλων όσων παίζουν VR αυτή τη στιγμή. Οπότε από το να παρουσιαστεί το Half-Life: Alyx συγκριτικά κατώτερο του ανταγωνισμού η Valve αποφάσισε να αναβάλει την παρουσίαση των λεπτομερειών για τις αρχές του νέου έτους.


Κάτι τέτοιο είναι λογικό να ενόχλησε όσους περίμεναν να δουν περισσότερες πληροφορίες του πολυαναμενόμενου FPS, όμως είναι μια λογική κίνηση από την σκοπιά της εταιρείας, αφού η πρώτη εντύπωση είναι πολύ σημαντική και δεν θέλησε να την σπαταλήσει χωρίς να πάρει τις καλύτερες δυνατές εντυπώσεις που ενδεχομένως να καταφέρει να πάρει αναβάλλοντας την παρουσίαση.

Το Half-Life: Alyx έχει προγραμματιστεί για κυκλοφορία τον Μάρτιο του 2020 μέσω της πλατφόρμας του Steam.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Dec 2019 15:18 #229877 by Cefirul
Cefirul replied the topic: Half-Life: Alyx

Η Valve έχει δείξει μόνο ένα trailer για το Half-Life: Alyx μέχρι στιγμής, όμως μερικοί που πήγαν και το έπαιξαν άρχισαν να δημοσιοποιούν την εμπειρία τους.
Ο Norman Chan της Tested επισκέφθηκε τα γραφεία της Valve και είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει για αρκετές ώρες το πολύαναμενόμενο Half-Life: Alyx, χρησιμοποιώντας φυσικά το headset της εταιρείας αλλά και φθηνότερα headsets. O ίδιος ανέβασε ένα βίντεο μεγάλης διάρκειας για να μοιραστεί τις εντυπώσεις του με το κοινό.
Έχει ενδιαφέρον το πώς λειτουργούν τα διάφορα headsets με το Half-Life: Alyx. Τα περισσότερα λειτουργούν μια χαρά με μερικούς αναμενόμενους περιορισμούς λόγω των motion control και tracking δυνατοτήτων τους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jan 2020 13:54 - 22 Jan 2020 13:55 #231038 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Half-Life: Alyx
Δωρεάν τα Half-Life μέχρι να βγει το Half-Life: Alyx
Κατεβάστε τα από τώρα.


Κάποιοι χρήστες του Steam έλαβαν χθες μία ειδοποίηση που διαφήμιζε το Half-Life: Alyx.

Η ειδοποίηση ισχυριζόταν πως το Half-Life Collection θα είναι δωρεάν έως την κυκλοφορία του VR τίτλου της Valve.

[UPDATE] Τελικά μόλις λίγα λεπτά μετά το email που στάλθηκε στους παραπάνω χρήστες, όλα τα Half-Life είναι διαθέσιμα δωρεάν στο Steam!

Παίξτε τα Half-Life δωρεάν μέχρι την 1η Απριλίου, από τα παρακάτω links:
Half-Life
Half-Life: Opposing Force
Half-Life: Blue Shift
Half-Life: Source
Half-Life 2
Half-Life 2: Episode One
Half-Life 2: Episode Two

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.
Last Edit: 22 Jan 2020 13:55 by BigGreekGamer.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Jan 2020 13:44 #231076 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Half-Life: Alyx
Half-Life: Alyx: Περίοδος κυκλοφορίας
Έρχεται τον Μάρτιο και "δεν θα καθυστερήσει" σύμφωνα με την Valve.


Η Valve απάντησε σήμερα σε ένα AMA (Ask Me Anything) μέσω του Reddit σχετικά με το Half-Life: Alyx.

Οι Robin Walker και Erik Wolpaw δήλωσαν ότι ο μήνας κυκλοφορίας θα είναι σίγουρα ο Μάρτιος του 2020 και ότι είναι βέβαιοι πως "δεν θα υπάρξει καθυστέρηση καθώς το παιχνίδι έχει ολοκληρωθεί".

Το μόνο που γίνεται τώρα είναι κάποιες τελικές αλλαγές και επιπλέον playtesting.





Η ομάδα της Valve που ήταν παρόν στο AMA ήταν οι Robin Walker, Jamaal Bradley, David Feise, Greg Coomer, Corey Peters, Erik Wolpaw, Tristan Reidford, Chris Remo, Jake Rodkin και Kaci Aitchison Boyle, οι οποίοι επιβεβαίωσαν τα παραπάνω, ότι δηλαδή απλά τελειοποιούν το Half-Life: Alyx.

Στις υπόλοιπες λεπτομέρειες, ανακοινώθηκε ότι ο χειρισμός όπλων θα γίνεται με το ένα χέρι και το δεύτερο θα είναι ελεύθερο. Τα πυρομαχικά θα ελέγχονται από ένα inventory στο ύψος του ώμου, ενώ στο βασικό χέρι θα γίνεται και η επιλογή όπλων.

Το Half-Life: Alyx θα κυκλοφορήσει μέσα στον Μάρτιο του 2020.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Jan 2020 13:40 #231245 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Half-Life: Alyx
Μετά την ανακοίνωση του Half-Life: Alyx η Valve διπλασίασε τις πωλήσεις της σε VR headsets
Αποδεικνύεται καλή η στρατηγική της εταιρείας.


Φαίνεται πως η απόφαση της Valve να δημιουργήσει τον VR τίτλο Half-Life έχει βγει σε καλό, αφού το Valve Index Headset σημείωσε πάνω από τις διπλάσιες πωλήσεις μετά την επίσημη ανακοίνωση του.

Σύμφωνα με τα στατιστικά από την SuperData, έχουν πουληθεί περισσότερα από 46 χιλιάδες κομμάτια πριν το Q4 του 2019, ενώ μετά την ανακοίνωση του Νοεμβρίου ο αριθμός ανέβηκε στις 149 χιλιάδες. Αυτό σημαίνει ότι 103 χιλιάδες headsets πουλήθηκαν μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου, δηλαδή περισσότερες από τις διπλές πωλήσεις που είχαν σημειωθεί μέσα στην χρονιά πριν την ανακοίνωση.

Τα στατιστικά είναι εντυπωσιακά ειδικά αν αναλογιστούμε την τιμή του VR kit που ανέρχεται πάνω από 1.000€, και θα ήταν εντυπωσιακότερα τα νούμερα αν υπήρχαν στις αποθήκες περισσότερα κομμάτια προς πώληση. Η SuperData λέει ότι το Index είναι αυτή τη στιγμή το PC VR headset με τις περισσότερες πωλήσεις, αλλά όπως μπορείτε να δείτε στο γράφημα παρακάτω έχει μεγάλη διαφορά από το PlayStation VR όπως και το OculuσsQuest.



Όποιος αγοράζει το headset παίρνει δώρο το Half-Life: Alyx και είναι μια καλή στρατηγική που ενισχύει τις πωλήσεις της Valve.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Feb 2020 15:55 #231625 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Half-Life: Alyx
Half-Life: Alyx: Ημερομηνία κυκλοφορίας
Έρχεται τον Μάρτιο και "δεν θα καθυστερήσει" σύμφωνα με την Valve.


Η Valve ανακοίνωσε ότι το Half-Life: Alyx θα κυκλοφορήσει στις 23 Μαρτίου για PC, μέσω Steam.

Κοστίζει 50 ευρώ. Αν το προπαραγγείλετε θα έχετε έκπτωση 10%, άρα θα μπορέσετε να το πάρετε για 45 ευρώ. Βεβαιωθείτε όμως πρώτα ότι έχετε VR headset.
Κάντε κλικ εδώ για να το αποκτήσετε.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Mar 2020 13:05 #232048 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Half-Life: Alyx
Half-Life: Alyx gameplay videos
Τρία επίσημα gameplay videos από την Valve!

Η Valve έδωσε στη δημοσιότητα τρία επίσημα gameplay videos για το Half-Life: Alyx.

Τα γραφικά και το voice acting δείχνουν εκπληκτικά. Η δράση είναι ακατάπαυστη και τα ηχητικά εφέ με την μουσική βοηθούν στη δημιουργία της κατάλληλης ατμόσφαιρας. Μένει να δούμε και την τελική έκδοση.




Το Half-Life: Alyx θα κυκλοφορήσει στις 17 Μαρτίου για PC και θα απαιτεί VR headset.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Mar 2020 23:08 #232610 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Half-Life: Alyx
Gabe Newell: "Είμαστε πιο κοντά στο Matrix απ' ότι φαντάζεστε"
Ο επικεφαλής της Valve ετοιμάζει κάτι μεγάλο.


Ο Gabe Newell, συνιδρυτής της Valve, δήλωσε κατά λέξη: "Είμαστε πιο κοντά στο The Matrix απ' ότι ο κόσμος νομίζει", αναλύοντας τις τεχνολογίες των Brain Computer Interfaces.

Ο Newell ξεκίνησε λέγοντας ότι υπάρχει μία γκάμα από ενδιαφέρουσες προκλήσεις στο σύγχρονο game design και το Half-Life είναι το "crowbar" της Valve, όταν η Αμερικάνικη εταιρεία χρειάζεται να "αρπάξει" μια τέτοια πρόκληση. Επίσης, εξακολουθεί να πιστεύει ότι όταν θα παίξουμε το Half-Life: Alyx, τότε θα αντιληφθούμε γιατί η Valve επέλεξε να μεταθέσει τον κόσμο του Half-Life σε virtual reality.

Επίσης, όταν η προσοχή του δεν είναι στραμμένη στη Valve και το Half-Life, το ενδιαφέρον του πηγαίνει στο Brain Computer Interfaces, τα οποία θεωρεί ότι είναι το μέλλον. "Είμαστε πιο κοντά στο The Matrix απ' ότι ο κόσμος νομίζει. Θα έχουμε Matrix. Το Matrix είναι μια ταινία και χάνει όλες τις ενδιαφέρουσες, λεπτές αποχρώσεις, για το πόσο περίεργος θα είναι ο κόσμος με τα Brain Computer Interface. Οι τεχνολογίες αυτές θα έχουν τεράστιο αντίκτυπο στα είδη εμπειριών που μπορούμε να φτιάξουμε για τον κόσμο".


Ο Newell πρόσθεσε επίσης ότι οι συγκεκριμένες τεχνολογίες μπορεί να εξαλείψουν οποιαδήποτε άλλη μορφή διασκέδασης. Με την δική του ματιά, "το να συνδέεστε στον εγκέφαλο π.χ. ενός ανθρώπου και στα μάτια του, είναι πολύ πιο ελκυστικό απ' ότι είχε προηγουμένως προβλεφθεί, κάτι που δημιουργεί μια εναλλακτική μορφή διασκέδαασης -όπως για παράδειγμα η μετάβαση του Half-Life σε VR- κάτι που θα γίνει η νέα νόρμα και όποιες δημιουργίες δεν αναγνωρίσουν κάτι τέτοιο θα μείνουν πίσω.

Πρόσθεσε μάλιστα ότι οι τεχνολογίες αυτές είναι "σαν να προσπαθείς να περιγράψεις το Internet σε κάποιον που δεν το έχει ξαναχρησιμοποιήσει".

Το Half-Life: Alyx θα κυκλοφορήσει για PC και VR headsets στις 23 Μαρτίου.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Mar 2020 17:12 #232792 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Half-Life: Alyx
Η Valve δήλωσε τους λόγους για τους οποίους δεν συνέχισε στο Half-Life 2: Episode 3
Dario Casali: "Θέλαμε να το κάνουμε όσο καλύτερο γίνεται."


To Half-Life: Alyx δεν αποτελεί μονάχα την νέα προσθήκη της Valve στην σειρά εδώ και μια δεκαετία, αλλά και την επιστροφή της σε έναν τίτλο που βοήθησε πολύ στο χτίσιμο της φήμης της.

Η ερώτηση είναι το γιατί η εταιρεία δε συνέχισε στη δημιουργία του Half-Life 2: Episode 3 και σύμφωνα με τον level designer Dario Casali, αυτό έγινε επειδή η εταιρεία βλέπει το Half-Life ως τρόπο να ωθήσει την τεχνολογία ένα βήμα μπροστά και να λύσει περίπλοκα ζητήματα.

Στην αρχή η Valve ήταν ικανοποιημένη με το μοντέλο επεισοδίων, όμως η φιλοδοξία γρήγορα φούντωσε. Συγκεκριμένα αναφέρει: “Βρεθήκαμε να προσθέτουμε περισσότερα και περισσότερα και περισσότερα μέσα στο game επειδή θέλαμε να το κάνουμε όσο καλύτερο γίνεται. Έπειτα συνειδητοποιήσαμε ότι μετατρέπεται περισσότερο σε sequels… Κριτής μας είναι το playtesting, δεν είμαστε εμείς αλλά ένας εξωτερικός παράγοντας και πάντα μας λένε το πώς τα πάμε. Οτιδήποτε και αν φτιάχνουμε περνάμε από αυτή τη διαδικασία επαλήθευσης και μένουμε σε αυτήν με θρησκευτική ευλάβεια.”

Αυτό επίσης οδήγησε την εταιρεία στο να σκεφτεί ξανά την ανάπτυξη του και έτσι η ομάδα ξεκίνησε να αναζητά το κάτι που θα έχει μεγάλη επιρροή στα επόμενα χρόνια. Κατά την διάρκεια αυτής της φάσης, η εταιρεία δούλευε επίσης και στο Source 2.0 επειδή δεν ήταν ευχαριστημένη με τους περιορισμούς του πρωτότυπου. Αποτέλεσμα αυτής της δουλειάς είναι το Half-Life: Alyx, το οποίο και έλυσε το δίλλημα της ομάδας για το πώς να ωθήσει την τεχνολογία έα βήμα μπροστά.

Το Half-Life: Alyx κυκλοφορεί από τις 17 Μαρτίου για PC και θα απαιτεί VR headset.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.710 seconds
Notification