Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword
×
Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Witchfire

  • Manos
  • Manos's Avatar Topic Author
  • Online
  • Αρχισυντάκτης
  • Αρχισυντάκτης
  • Για ανταλλαγή απόψεων το ιδανικό μέρος είναι το forum του GameWorld.gr!
More
08 Dec 2017 05:47 #209101 by Manos
Manos created the topic: Witchfire
Οι The Astronauts, μια εταιρεία ανάπτυξης που έχει developers που μας έχουν χαρίσει τα The Vanishing of Ethan Carter, Painkiller και Bulletstorm αναπτύσσει ένα νέο FPS, το Witchfire.

Δείτε το πρώτο τρέιλερ, το οποίο παρουσιάστηκε στα The Game Awards 2017.




"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2019 20:12 #229234 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Witchfire
Witchfire: gameplay videos
Αρνητικά τα σχόλια για την εμφανή αλλαγή του Shooter.


Πάει λίγος καιρός από την τελευταία φορά που είδαμε gameplay του Witchfire και έχουμε νέο υλικό που αποκαλύπτει ένα τελείως διαφορετικό Shooter.

Μπορεί να έχετε ξεχάσει το Witchfire, το gothic Shooter από την Πολωνική Astronauts. Είχε αποκαλυφθεί δύο χρόνια πριν στα The Game Awards και είχε αφήσει καλές εντυπώσεις. Στο διάστημα ανάμεσα σε αυτά τα δύο έτη, η εταιρεία μοιραζόταν κάποιες δώσεις gameplay, όμως η αποκάλυψη αυτής της εβδομάδας προκαλεί έκπληξη.

Η διαφορά στην παρουσίαση είναι ξεκάθαρη:


Το Witchfire τώρα μοιάζει να έχει περισσότερο χρωματισμένα visuals, αριθμοί πετάγονται πάνω από τα κεφάλια των αντιπάλων όταν τους πυροβολείτε, και διάφορα pools με loots πετάγονται όταν τους νικήσετε, υιοθετώντας ένα διαφορετικό στυλ Shooter.

Περιττό να πούμε ότι η αλλαγή έχει προκαλέσει κύμα δυσαρέσκειας από το κοινό, με σχόλια να βρίσκουν χώρο σε YouTube και άλλες πλατφόρμες. Κοιτώντας στα posts της εταιρείας μέσα στην χρονιά, γίνεται ξεκάθαρο ότι το όραμα της ομάδας ανάπτυξης ήταν να δημιουργήσει ένα Shooter πιο κοντά στο Dark-Souls και με στοιχεία από το Destiny.

Δεν είναι η κατεύθυνση που περίμενε το κοινό, όμως θα πρέπει να τους δοθούν τα εύσημα για την πολύ καλή ποιότητα απεικόνισης για ακόμη μια φορά.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.434 seconds
Notification