Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword
×
Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Take-Two: Γενική συζήτηση

More
06 Apr 2012 16:20 - 17 May 2018 11:43 #106588 by eliminator
eliminator created the topic: Take-Two: Γενική συζήτηση
Σε αυτό το topic θα συζητάμε για την Take-Two, την μαμά εταιρεία των Rockstar, 2K Games και 2K Sports.

Κόντρα μεταξύ Take-Two και THQ και ξέσπασε, με αφορμή το μέλλον της δεύτερης
Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, δήλωσε στο Joystiq ότι η THQ δεν θα υπάρχει σε έξι μήνες από τώρα.

"Η στρατηγική της THQ μέχρι τώρα ήταν να αγοράσει licences από άλλους, όπως τα UFC, WWE ή μία εμπορική ταινία, και να φτιάχνει games από αυτά. Η δική μας στρατηγική ήταν 100% ιδιόκτητα licences." είπε μεταξύ άλλων ο Zelnick, ενώ φάνηκε ιδιαίτερα καυστικός για τις υπηρεσίες που προσφέρει η THQ: "Η πιο σημαντική διαφορά μεταξύ μας είναι η ποιότητα. Η Take-Two έχει την καλύτερη δυνατή ποιότητα από τα μέχρι τώρα reviews, σύμφωνα με το Metacritic και τα όσα πιστεύουν οι άνθρωποι της βιομηχανίας. Η THQ είχε κάποια καλά games των οποίων όμως η ποιότητα δεν ανέβηκε".

Τέλος, για το μέλλον της THQ, ο Strauss Zelnick ήταν ιδιαίτερα προκλητικός λέγοντας: "Η στρατηγική της THQ δεν έπιασε κι η εκτέλεση ήταν κακή. Σαν να έχεις κακό φαγητό και σε μικρές ποσότητες. Δεν βλέπω την THQ να υπάρχει σε έξι μήνες από τώρα."

Άμεση ήταν η απάντηση της αντιπροέδρου εμπορικής επικοινωνίας της THQ, Angela Emery, η οποία δήλωσε στο Eurogamer: "Προφανώς η αντίληψη του κ. Zelnick είναι ξεπερασμένη και ανακριβής. Τα σχόλιά του είναι ανεύθυνα και ψευδή. Καλό θα ήταν να σχολιάζει την δική του επιχείρηση".

Η μάχη στο ρινγκ φαίνεται ότι άναψε για τα καλά και προφανώς η Take-Two θέλει να "τελειώσει" τους μετόχους της THQ για να βγάλει τον ανταγωνιστή απ' τη μέση.
Last Edit: 17 May 2018 11:43 by Manos.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Manos
  • Manos's Avatar
  • Online
  • Αρχισυντάκτης
  • Αρχισυντάκτης
  • Για ανταλλαγή απόψεων το ιδανικό μέρος είναι το forum του GameWorld.gr!
More
17 May 2018 11:44 - 17 May 2018 11:44 #215089 by Manos
Manos replied the topic: Take-Two: Γενική συζήτηση


GTA 5: Μήνυση προς την Take-Two απ' τον πρώην πρόεδρο της Rockstar
Απολύθηκε χωρίς να το γνωρίζει και αναμένει μερίδιο κερδών.

Το 2016, ο πρώην πρόεδρος της Rockstar North, Leslie Benzies, μήνυσε την Take-Two, μαμά-εταιρεία της Rockstar North, για το ποσό των 150 εκατομμυρίων δολαρίων που αφορούν δικαιω΄ματα επί των πωλήσεων.

Ο Benzies αναφέρει ακόμη ότι πιέστηκε να αποχωρήσει από την εταιρεία. Σύμφωνα ωστόσο με απόφαση του Ανώτατου δικαστηρίου της Νέας Υόρκης, που βγήκε στις 29/3/2018, ο Benzies είχε υπογράψει συμφωνητικό που δεν του επέτρεπε να έχει πλήρη αποζημίωση. Επίσης, ο Benzies κατηγορείται ότι παραβίασε την συμφωνία περί "ποσοστού επί των πωλήσεων" την οποία υπέγραψε το 2009. Ωστόσο, το τότε συμφωνητικό ως προς μερίδιο επί των κερδών ήταν ασαφές εξού και η δικαστική διαμάχη.

Η υπόθεση για τυχόν αποζημίωση βρίσκεται ακόμη υπό εισαγγελική έρευνα, επειδή το 2012 υπεγράφη ένα νέο συμφωνητικό μεταξύ Rockstar North και Leslie Benzies. Η Take-Two θεωρεί ότι το συγκεκριμένο συμφωνητικό δεν παραγράφει την προηγούμενη συμφωνία του 2009, ενώ ο Benzies έχει αντίθετη άποψη. Επίσης, το δικαστήριο τάσσεται υπέρ του Benzies στο θέμα της "άδικης απομάκρυνσής του από την Rockstar".

Πως τον "παραίτησαν"
Η αρχική αγωγή του πρώην διευθυντή της Rockstar North, κατηγορεί τον πρώην επικεφαλής της Take-Two (σ.σ. προφανώς εδώ εννοείται ο Strauss Zelnick) του είπε "Πήγαινε σε μόνιμη άδεια όταν κυκλοφορήσει το GTA V ώστε να ξεκουραστείς και να μας φέρεις νέες ιδέες για τα μελλοντικά projects της εταιρείας". Ο Benzies πήρε άδεια...17 μηνών (!) και έμαθε προς έκπληξή του ότι δεν είχε δουλειά! Συν τις άλλοις, έμαθε πως οι ιδρυτές της Rockstar, Sam και Dan Houser, αποκόμισαν 93 εκατομμύρια δολάρια ως μερίδιο κερδών από τις πωλήσεις του Grand Theft Auto V, ενώ ο ίδιος δεν έλαβε ούτε ένα δολάριο για το ποσοστό που του είχε υποσχεθεί η διοίκηση.



"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last Edit: 17 May 2018 11:44 by Manos.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Manos
  • Manos's Avatar
  • Online
  • Αρχισυντάκτης
  • Αρχισυντάκτης
  • Για ανταλλαγή απόψεων το ιδανικό μέρος είναι το forum του GameWorld.gr!
More
21 Jun 2018 10:44 #215525 by Manos
Manos replied the topic: Take-Two: Γενική συζήτηση


Take-Two:"Ο τζόγος στα eSports είναι κάτι θετικό"
Η εταιρεία προβλέπει ένα κερδοφόρο μέλλον.

Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ αποφάνθηκε την περασμένη εβδομάδα την άρση της απαγόρευσης του τζόγου στα αθλήματα και αν και δεν αναφέρθηκε συγκεκριμένα στα esports, ο διαχωρισμός τους που μειώνεται συνεχώς φαίνεται πως θα έχει αντίκτυπο στην βιομηχανία των games.

Η απόφαση αυτή φαίνεται να ικανοποίησε τον Strauss Zelnick, διευθύνοντα σύμβουλο της Take-Two (στην οποία ανήκει το 50% του NBA 2K esports league), ο οποίος δήλωσε στο gamesindustry ότι ο τζόγος στα esports θα μπορούσε να αποβεί θετικότατος για την εταιρεία, επηρεάζοντας τα κέρδη της στο σχετικά κοντινό μέλλον. “Σίγουρα πιστεύουμε πως είναι μια καλή απόφαση η οποία μας επηρεάζει θετικά”, είπε ο Zelnick. “Ωστόσο, ο τζόγος στα esports δεν είναι άμεση προτεραιότητα για εμάς, δεν έχουμε προσδοκίες από αυτόν απλά παρατηρούμε πως υπάρχουν ευκαιρίες για το μέλλον. Πάντως, θα μου έκανε μεγάλη έκπληξη αν ο τζόγος στα αθλήματα δεν διασταυρωθεί με τον τζόγο τα esports στο μέλλον.”

"Τα single-player games δεν έχουν πεθάνει"
O διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, Strauss Zelnick, δήλωσε ότι τα single-player games δεν έχουν πεθάνει και πως δεν πρόκειται να ακολουθήσει την συγκεκριμένη μόδα.
Συγκεκριμένα είπε ότι "Κάποιοι λένε ότι το single-player δεν θα δουλέψει αν δεν είναι free-to-play Battle Royale. Αυτά δεν τα ακούω. Το single-player αξίζει κατά την γνώμη μου και δεν έχει πεθάνει, ούτε καν. Οι εταιρείες που πιστεύουν ότι θα αποφύγουν την σκληρή δουλειά του να φτιάξεις μια ιστορία και τους χαρακτήρες ή να πας κατευθείαν εκεί που είναι τα λεφτά δηλαδή στο multiplayer, να ξέρουν ότι δεν δουλεύει έτσι το σύστημα. Θα είχα εκπλαγεί αν δούλευε έτσι".

Τόνισε επίσης ότι το Grand Theft Auto V συνεχίζει να πληρώνει την Rockstar καθώς της δίνει έσοδα λόγω του GTA Online, αλλά πολλοί εξετάζουν ακόμη την ιστορία του. Επίσης, τα single-player games των εταιρειών της Take-Two έχουν προσέγγιση που πολλές φορές σημαίνει σκληρό πρόγραμμα από πλευράς developers.

"Γι' αυτό και δεν βγάζουμε ετήσια games ή καμιά φορά καθυστερούμε. Στόχος μας είναι να βεβαιωθούμε ότι κάθε νέος τίτλος μας είναι καλύτερος από τον προγούμενο. Δεν πετυχαίνουμε πάντα, αλλά αυτός είναι ο στόχος μας" δήλωσε χαρακτηριστικά. Επίσης, κατέληξε στο ότι δεν έχει ζητήσει ποτέ να του φτιάχνουν παιχνίδι Battle Royale.



"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Feb 2020 21:15 #231509 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Take-Two: Γενική συζήτηση
Οι developers του Mafia 3 αναπτύσσουν καινούργιο game
Σε συνεργασία με την 2K Silicon Valley.


Δύο από τα studio της Take-Two αναπτύσσουν μη-ανακοινωμένα games.

Η Take-Two σε σύσκεψη με τους επενδυτές, σχολίασε την πρόοδο των θυγατρικών της εταιριών ανάπτυξης. Η Hangar 13, η ομάδα πίσω από την ανάπτυξη του Mafia 3, εργάζεται πάνω σε ένα καινούργιο project. Ο πρόεδρος της Take-Two, Karl Slatoff, δεν ανακοίνωσε περί τίνος πρόκειται, όμως επιβεβαίωσε ότι θα μάθουμε περισσότερα τους ερχόμενους μήνες.

Άλλο ένα project για το οποίο θα μάθουμε πολλά στους επόμενους μήνες, είναι τo project πάνω στο οποίο εργάζεται η 2K Silicon Valley. Στο studio ηγείται ο συνιδρυτής της Sledgehammer, Michael Condrey. Στην ίδια σύσκεψη, η Take-Two είπε ότι η Cloud Chamber αναπτύσσει ένα καινούργιο Bioshock , ωστόσο βρίσκετε ακόμα σε πρώιμα στάδια.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 May 2020 14:30 #234614 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Take-Two: Γενική συζήτηση
H Take- Two Interactive αναπτύσσει 93 games
Δεν διευκρινίζει αν κάποιο από αυτά είναι το GTA 6.


H Take- Two Interactive, ιδιοκτήτρια της Rockstar Games και της 2K Games, επιβεβαίωσε σε πρόσφατη οικονομική αναφορά, ότι αναπτύσσει 93 νέους τίτλους, όμως δεν αποκαλύπτει το αν στην λίστα βρίσκεται και το Grand Theft Auto 6.

Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 May 2020 14:31 #234615 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Take-Two: Γενική συζήτηση
Η Take- Two Interactive αποκάλυψε τα έσοδα της από microtransactions
To ΝΒΑ 2Κ20 ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες.


Ως μέρος της οικονομικής αναφοράς της Take- Two Interactive, η εταιρεία αποκάλυψε τα έσοδα της από microtransactions και ποια από τα games της είναι διάσημα στο κοινό.

Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 May 2020 13:13 #234893 by ViKouk
ViKouk replied the topic: Take-Two: Γενική συζήτηση
Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two δήλωσε την απογοήτευσή του όσον αφορά το Google Stadia

O διευθύνων σύμβουλος της Take-Two Strauss Zelnick δήλωσε ότι το Google Stadia υποσχέθηκε πολλά από τεχνολογικής πλευράς και δεν φάνηκε να επεκτείνει την αγορά του όπως αναμενόταν.
Σε μία συζήτησή του στο Bernstein Annual Strategic Decisions Conference ο Strauss Zelnick εξήγησε γιατί η εταιρεία είχε υποστηρίξει αρχικά την κυκλοφορία του streaming και δεν ακούγεται πολύ θετικός όσον αφορά την πλατφόρμα μέχρι τώρα. Συγκεκριμένα είπε τα εξής: "Η τεχνολογία του streaming είναι εδώ. Η κυκλοφορία του Stadia ήταν αργή. Νομίζω ότι υπήρξαν μεγάλες υποσχέσεις για το τι μπορούσε να κάνει η τεχνολογία και ως αποτέλεσμα μερικοί καταναλωτές απογοητεύτηκαν."
Τα περισσότερα από τα σχόλιά του βέβαια ήταν επιχειρηματικής φύσεως. Ο Zelnick ήταν ιδιαίτερα επικριτικός όσον αφορά αυτή την πλευρά και άφησε να εννοηθεί ότι δεν έχει κάποιο άμεσο σχέδιο που να αφορά το Stadia. Τόνισε μάλιστα πως η πλατφόρμα δεν ήταν η "επανάσταση" που όλοι περίμεναν.

Διαβάστε ολόκληρη την είδηση κάνοντας κλικ εδώ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 May 2020 15:49 #234926 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Take-Two: Γενική συζήτηση
Take-Two: "Στο μέλλον δεν θα καταλαβαίνετε την διαφορά μεταξύ γραφικών και πραγματικότητας"
Ο Strauss Zelnick μιλάει για τις κονσόλες νέας γενιάς.

Ο επικεφαλής της Take-Two Interactive, μητρική της Rockstar Games και της 2K Games, έκανε μερικές δηλώσεις όσον αφορά τις κονσόλες νέας γενιάς, τα PlayStation 5 και Xbox Series X.

Ο Strauss Zelnick είπε ότι οι κονσόλες νέας γενιάς θα προσφέρουν πλουσιότερο και βαθύτερο gameplay: "Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για τις δυνατότητες που θα προφέρουν οι κονσόλες νέας γενιάς στις ομάδες ανάπτυξης. Εμείς προφανώς αναπτύσσουμε εδώ και λίγο καιρό games για τα νέα συστήματα, συνεπώς έχουμε εξοικειωθεί με τις δυνατότητες που προσφέρουν. Γενικώς προσφέρουν καλύτερη μνήμη, καλύτερα γραφικά, μεγαλύτερη πιστότητα και ομορφιά, περισσότερη λεπτότητα, περισσότερη ταχύτητα, περισσότερη ποικιλία και περισσότερο βάθος. Φυσικά και περισσότερους χαρακτήρες. Στο μέλλον τα συστήματα μας θα είναι τόσο προηγμένα που δεν θα μπορείτε να διακρίνεται την διαφορά ανάμεσα σε σκηνές δημιουργημένες σε PC και σε αυτές που θα δημιουργούνται με live κάμερες. Σε λίγο θα φτάσουμε το σημείο, όπου ο φωτορεαλισμός θα είναι εφικτός."

Ο Zelnick έφερε ως παράδειγμα τα Red Dead Redemption 2 και Red Dead Redemption 1 για να εξηγήσει το πως οι ομάδες ανάπτυξης εκμεταλλεύτηκαν την νέα τεχνολογία τότε, για την δημιουργία βαθύτερης εμπειρίας. Αναφέρει επίσης ότι τα γραφικά και η παρουσίαση της σειράς NBA 2K είναι τόσο προηγμένα που είναι σχεδόν όσο καλό είναι το live broadcast των αγώνων του NBA.

Διευκρίνισε επίσης ότι παρά το ότι μελλοντικά ο φωτορεαλισμός θα είναι εφικτός, κάτι τέτοιο δεν σημαίνει ότι κάθε ομάδα ανάπτυξης της Take-Two θα έχει ως στόχο την ρεαλιστική απεικόνιση, δίνοντας για παράδειγμα την σειρά Borderlands, το οποίο θα παραμείνει στο στυλ του και μελλοντικά.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Jul 2020 16:53 #237110 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Take-Two: Γενική συζήτηση
Take-Two θα συνεργαστεί με τρεις εταιρείες, μεταξύ αυτών και τους δημιουργούς του Ori
Ως publisher για νέα games.


Η Private Division, θυγατρική της Take-Two, θα συνεργαστεί ως publisher με τρεις εταιρείες ανάπτυξης και συγκεκριμένα τις Moon Studios, League of Geeks και Roll7.

Η Moon Studios, εταιρεία ανάπτυξης της σειράς Ori, αναπτύσσει ένα νέο Action RPG. Η League of Geeks θα αναπτύξει μια νέα σειρά και η Βρετανική Roll7 δουλεύει πάνω σε κάτι που δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί.

Περισσότερα για τα τρία αυτά games θα ανακοινωθούν στο μέλλον. Αναμένονται στο οικονομικό έτος της Take-Two που λήγει το 2022. Συνολικά η Take-Two είναι αυτή τη στιγμή publisher σε 93 games.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Sep 2020 13:19 #238857 by Dylandog
Dylandog replied the topic: Take-Two: Γενική συζήτηση
Take-Two: "Το συνδρομητικό μοντέλο στο gaming είναι δύσκολο να πετύχει σε σχέση με τις ταινίες"
Ο CEO της εταιρείας εκφράζει τις αμφιβολίες του.


O Strauss Zelnick CEO της Take-Two Interactive Software αναφέρθηκε στο σύστημα συνδρομών στο gaming, εκφράζοντας τις αμφιβολίες του.

Η Microsoft για την νέα γενιά κονσολών έχει ως βασική της στρατηγική το συνδρομητικό μοντέλο, τόσο για το Xbox Series S όσο και για το Xbox Series X μέσω των Xbox Game Pass Ultimate και Xbox All Access δίνοντας την ευκαιρία στους gamers να έχουν πρόσβαση σε δεκάδες games και δυνητικά και στις επερχόμενες κονσόλες της με το αντίστοιχο αντίτιμο. Η ημερομηνία κυκλοφορίας των Xbox Series S/X είναι κοντά και πολλοί developers έχουν εκφράσει την ευχαρίστησή τους για την συνεργασία με την Microsoft.

Μια από τις εταιρείες που έχουν εκφράσει την αμφιβολία τους για το συνδρομητικό μοντέλο στο gaming είναι η Take-Two Interactive Software μέσω του Strauss Zelnick, CEO της μαμάς εταιρείας της Rockstar Games. Ο Zelnick δήλωσε σε συνέντευξή του: ‘’ Πιστεύω ότι θα είναι σχετικά δύσκολο να υιοθετήσουμε το συγκεκριμένο μοντέλο συνδρομών στο gaming’’. Δικαιολόγησε αυτή του την άποψη λέγοντας ότι οι συνδρομές για σειρές και ταινίες έχουν μεγαλύτερη λογική αφού ο περισσότερος κόσμος παρακολουθεί τηλεόραση πολύ περισσότερες ώρες από αυτές που αφιερώνει για gaming, συγκρίνοντας έναν μέσο όρο 150 ωρών τηλεόρασης με 45 ώρες gaming. O Zelnick συνέχισε: ’’Αυτή η διαφορά, κάνει την συνδρομή στο εκάστοτε Netflix πιο ελκυστική από την αντίστοιχη στο Game Pass και δεν είναι σίγουρο ότι δίνοντας 35 δολάρια τον μήνα, όσο καλό και αν είναι το περιεχόμενο σε μια από τις δυο κονσόλες, θεωρείται καλό deal για τον μέσο gamer.’’

Πάντως δυο από τους πιο γνωστούς τίτλους της Rockstar Games έχουν κάνει την εμφάνισή τους στο Xbox Game Pass κατά το παρελθόν, όχι για πολύ καιρό όμως και ίσως τα σχόλια του Zelnick να συνηγορούν στην μη χρήση της υπηρεσίας από τα games της Take-Two.

To Xbox Game Pass Ultimate από σήμερα θα επεκταθεί με το Cloud Gaming.

To Xbox Series S και το Xbox Series X θα κυκλοφορήσουν στις 10 Νοεμβρίου.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.336 seconds
Notification