Σύμφωνα με πρώην artist της Blizzard North.
Το δημοφιλές RPG της Blizzard, Diablo 3, είχε δεχθεί κριτική κυρίως για τα πολύ έντονα και φωτεινά γραφικά του, εν συγκρίσει με την πιο σκοτεινή προσέγγιση των 2 πρώτων installments.
Όπως δήλωσε ο Oscar Cuesta, πρώην artist της Blizzard North, η οποία είχε αναλάβει την ανάπτυξη του Diablo 3: ''Τα μοντέλα του παιχνιδιού, ήταν αρκετά χαμηλής ανάλυσης και χρησιμοποιούσαμε βασικά χρώματα για τους χάρτες''.
Οι εικόνες του Diablo 3 που ανέβασε ο ίδιος ο Cuesta, έχουν μια ξεκάθαρη οπτική συνάφεια με την σκοτεινή ατμόσφαιρα του προκατόχου του. Η Blizzard North, διαλύθηκε το 2005, δίνοντας τα ηνία στην ανάπτυξη και ολοκλήρωση του Diablo 3, στην Blizzard Irvine.
Η Blizzard Entertainment, στα μέχρι τώρα στοιχεία για το Diablo 4 που έχει δημοσιεύσει, δείχνει μια προσπάθεια επιστροφής σε μια πιο σκοτεινή παλέτα χρωμάτων, χωρίς να έχουμε όμως ημερομηνία κυκλοφορίας.
Δείτε όλα τα νέα για το Diablo 4 και συζητήστε γι'αυτό στο αντίστοιχο forum topic forum topic.