An arrow in the knee wrote: Το gameplay του πρώτου Dishonored με κέρδισε με την πρώτη, οπότε και θα πω αυτό.
Από ακόμα πιο action θα πω το Halo:Combat Evolved.
*Να πέφτουν τα edit και πάλι:Καλή επιλογή το Dishonored 
Από adventure είμαι ανάμεσα στο Life is Strange και το Firewatch.Δύσκολη επιλογή.
Πιο ακυρωμένο παιχνίδι θα ήθελες να συνεχίσει το development?
Τι θα γίνει με τις ταυτόχρονες απαντήσεις τις τελευταίες μέρες;

Απαντάω και στις δυο ερωτήσεις.
Το Scalebound θα ήθελα να δω μιας και μου είχε τραβήξει το ενδιαφέρον.
Απο horror μόνο το τελευταίο Resident Evil έχω παίξει οπότε δεν έχω και επιλογές

Αν μου μετράς και το Metro Last Light τότε αυτό
Αγαπημένο platform game;