Zaratoth wrote: Για να επανέλθουμε στο θέμα, θα πω το DMC 4, αν και έπαιξα πρώτο το 3, το οποίο ήταν αρκετά πιο αστείο και κουλ σαν ιστορία. Το 4 όμως έχει καλύτερα γραφικά, πιο καλό χειρισμό (στο pc πάντα) και ο 25+ Dante είναι πιο κουλ από το πιτσιρίκι.
Αγαπημένο action παιχνίδι;
Ναι ήταν πολύ πιο cool και στυλάτος ο Dante στο 4.
Ένα απο τα πολύ αγαπημένα είναι το Dishonored.Γενικά υπάρχουν πολλά που θεωρωή εκπληκτικά αλλά απο τα πιο πρόσφατα το Dishonored.Δε ξέρω πλέον πως να γίνεται η κατάταξη.Τα πάντα έχουν και κάτι άλλο μέσα...Δηλαδή το Dishonored το λες και action και stealth και FPS και δε ξερω και εγω τι άλλο
Αγαπημένο adventure;
Εμένα το Life Is Strange.