Συμβαίνει αρκετές φορές σε games, να ξεκλειδώνουν τα υψηλότερα difficulty levels μετά από ένα πρώτο πέρασμα του παιχνιδιού. Προσωπικά το βρίσκω αρκετά εκνευριστικό όταν γίνεται αυτό, ειδικά όταν αυτός ο βαθμός δυσκολίας δεν είναι απαγορευτικός για να πεις ότι δε μπορεί να παιχτεί αν δε χτίσεις τον χαρακτήρα σου την πρώτη φορά. Γι' αυτό πάντα την ψάχνω πριν ξεκινήσω να παίζω, διότι σχεδόν πάντα βρίσκω ένα πιθανό δεύτερο playthrough κατώτερο του πρώτου, καθώς μετά το πρώτο, το παιχνίδι σου δίνει μόνο "συμπληρώματα" στην εμπειρία που έχεις ήδη αποκομίσει. Π.χ. στο Mark of the Ninja kai το Alan Wake, μπορούσες να ξεκλειδώσεις το πιο δύσκολο level με κάποιου είδους cheat.
Υ.Γ.: Έστειλα πριν από λίγες ώρες μήνυμα στην Alientrap μέσω Facebook ρωτώντας σχετικά, αλλά ακόμη δεν έχει διαβαστεί. Στην Klei Entertainment μου είχαν απαντήσει εντός δύο ωρών για το Mark of the Ninja.