Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Skyrim Anniversary Edition

31 Oct 2021 12:43 - 31 Oct 2021 12:48 #256897 by Μάνος Γρυπάρης
Η Bethesda ανακοίνωσε και επίσημα την Skyrim Anniversary Edition.

Με αφορμή την συμπλήρωση 10 ετών από την κυκλοφορία του παιχνιδιού, η Skyrim Anniversary Edition έρχεται στις 11 Νοεμβρίου, την ημέρα που είχε βγει το αρχικό Skyrim πριν από 10 χρόνια.

Η Skyrim Anniversary Edition θα έχει νέα όπλα, armor, κειμήλια και άλλα αντικείμενα, ορισμένα εκ των οποίων είναι σχεδιασμένα από τους fans του παιχνιδιού στο Creation Club. Θα υπάρχει Survival mode στο παιχνίδι, το οποίο θα έχει πείνα, εξουθένωση, ενώ θα πρέπει να κρατιέστε και ζεστοί σε περιοχές όπου υπάρχει παγωνιά και ειδικά χιόνι. Θα υπάρχει επίσης ψάρεμα με πολλά χαρακτηριστικά που συνδέονται με το μαγείρεμα.

Ακολουθεί το τρέιλερ της Bethesda, το οποίο εισέπραξε ένα μεγάλο ποσοστό από dislikes.



Θα υπάρχουν επίσης νέα στοιχεία όσον αφορά στα σπίτια και τα pets, αλλά και όπλα από το Morrowind, νέοι εχθροί και νέα mounts.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

01 Nov 2021 00:26 #256916 by Μητσακούλης Απόστολος
Είναι είδη τέλειο. Άραγε θα ξεπεράσει και τον εαυτό του?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

09 Nov 2021 11:04 #257182 by Stathis Moose Stathopoulos
Η Skyrim Anniversary Edition κοστίζει 55 ευρώ ή 20 ευρώ αν έχετε την Special Edition



Οι Αμερικανοί θα δώσουν 50 δολάρια.

Η Bethesda ανακοίνωσε ότι η Skyrim 10th Anniversary Edition θα κοστίζει 55 ευρώ ή 50 δολάρια για τους Αμερικανούς gamers.

Όσοι έχετε ήδη την Skyrim Special Edition θα μπορείτε να κάνετε upgrade με 20 ευρώ ή δολάρια. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το ότι η πλήρης τιμή είναι 50 δολάρια αλλά αντίστοιχα 55 ευρώ είναι κάπως...περίεργο και προφανώς έχει να κάνει με τους Αμερικανικούς δασμούς.





Δωρεάν next-gen upgrade
Όσοι αποκτήσετε το Skyrim 10th Anniversary Edition για PS4 ή Xbox One, θα έχετε δωρεάν upgrade σε PS5 ή Xbox Series X/S αντίστοιχα. Θα είναι διαθέσιμο τόσο για τους κατόχους της Skyrim: Special Edition, όσο και της Anniversary Edition. Τα trophies ωστόσο δεν θα μεταφερθούν για τους κατόχους PlayStation, παρά μόνο τα achievements στα άλλα format. Η next-gen έκδοση παρέχει μεταξύ άλλων ανώτερα γραφικά, ταχύτερο loading κ.α.

Οι δημιουργοί αρκετών mods έχουν προειδοποιήσει ότι η Anniversary Edition "μπορεί να μην έχει διαθέσιμα ορισμένα από τα ήδη υπάρχοντα mods", ειδικά το δημοφιλές Skyrim Script Extender (SKSE) plug-in. 

Η Skyrim 10th Anniversary Edition θα κυκλοφορήσει στις 11 Νοεμβρίου για όλα τα format.
The following user(s) said Thank You: Μητσακούλης Απόστολος

Please Log in or Create an account to join the conversation.

09 Dec 2021 02:48 #257762 by Stathis Moose Stathopoulos
<b>Η Skyrim Anniversary Edition κοστίζει 55 ευρώ ή 20 ευρώ αν έχετε την Special Edition</b>




Οι Αμερικανοί θα δώσουν 50 δολάρια.

Η Bethesda ανακοίνωσε ότι η Skyrim 10th Anniversary Edition θα κοστίζει 55 ευρώ ή 50 δολάρια για τους Αμερικανούς gamers.

Όσοι έχετε ήδη την Skyrim Special Edition θα μπορείτε να κάνετε upgrade με 20 ευρώ ή δολάρια. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το ότι η πλήρης τιμή είναι 50 δολάρια αλλά αντίστοιχα 55 ευρώ είναι κάπως...περίεργο και προφανώς έχει να κάνει με τους Αμερικανικούς δασμούς.

<youtube>0kQjFqkeOTQ</youtube>

Δωρεάν next-gen upgrade
Όσοι αποκτήσετε το Skyrim 10th Anniversary Edition για PS4 ή Xbox One, θα έχετε δωρεάν upgrade σε PS5 ή Xbox Series X/S αντίστοιχα. Θα είναι διαθέσιμο τόσο για τους κατόχους της Skyrim: Special Edition, όσο και της Anniversary Edition. Τα trophies ωστόσο δεν θα μεταφερθούν για τους κατόχους PlayStation, παρά μόνο τα achievements στα άλλα format. Η next-gen έκδοση παρέχει μεταξύ άλλων ανώτερα γραφικά, ταχύτερο loading κ.α.

Οι δημιουργοί αρκετών mods έχουν προειδοποιήσει ότι η Anniversary Edition "μπορεί να μην έχει διαθέσιμα ορισμένα από τα ήδη υπάρχοντα mods", ειδικά το δημοφιλές Skyrim Script Extender (SKSE) plug-in. 

Η Skyrim 10th Anniversary Edition θα κυκλοφορήσει στις 11 Νοεμβρίου για όλα τα format.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

09 Dec 2021 03:54 #257841 by Stathis Moose Stathopoulos
Το Skyrim Anniversary Edition crash-άρει επειδή ο κώδικας τρέχει πολύ γρήγορα




Δημιουργεί πρόβλημα με τα mods.

Το Skyrim Anniversary Edition εμφάνισε ένα περίεργο bug , όπου όταν προσπαθείτε να το κάνετε reload εμφανίζει μαύρη οθόνη ενώ η μουσική συνεχίζει να παίζει.

Ο modder Joseph Russell, δημιουργός του mod Lucien, κατάφερε να εντοπίζει τον λόγο για τον οποίο το Skyrim Anniversary Edition crash-άρει. Τα crash οφείλονται στο ότι τα scripts του Skyrim εκτελούνται πιο γρήγορα από ότι προηγουμένως. Αυτό δημιουργεί προβλήματα στα mods, τα οποία βασίζονται στα scripts αυτά. Είτε αγοράσατε την Skyrim Anniversary Edition, είτε έχετε την Skyrim Special Edition, αμφότερα έχουν αναβαθμιστεί αυτόματα σε μια έκδοση η οποία έχει αναπτυχθεί από έναν νέο compiler. Η νέα έκδοση χρησιμοποιεί τον compiler Visual Studio 2019, ενώ η παλιά το Visual Studio 2015. Αυτή η διαφορά κάνει τα scripts να τρέχουν πιο αποδοτικά.

Ο Russel δήλωσε τα εξής: “Το πρόβλημα προέκυψε από το σύστημά στο οποίο δεν είχα κάνει το patch και αυτό τσεκάρει τα mods όταν φορτώνουν στο game και κοιτάει τα aliases των NPCs από άλλα mods, όπως το Inigo. Τα scripts για το σύστημα, το οποίο ψάχνει για .esp files (mods), έτρεχε πιο γρήγορα αοπ ότι έπρεπε. Αυτό σημαίνει ότι όταν ο παίκτης φόρτωνε το game, το esp του Inigo ανιχνευόταν, επομένως το game προσπαθούσε να βρει το reference και να το βάλει στο alias. Ωστόσο, το script έτρεχε τόσα γρήγορα, ώστε το reference του Inigo δεν προλάβαινε να φορτώσει και επομένως το script προσπαθούσε να φορτώσει το alias με NULL (κενό), προκαλώντας crash.”

Ο Russell κατάφερε να διορθώσει το πρόβλημα προσθέτοντας μια καθυστέρηση τριών δευτερολέπτων στο script. Το crash αυτό προκύπτει αν έχετε ενεργοποιημένα τα mods.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

09 Dec 2021 04:41 #258003 by Stathis Moose Stathopoulos
Καμένος gamer τερμάτισε το Skyrim μόνο με το καλάμι ψαρέματος




Μιας και η Anniversary Edition πρόσθεσε το ψάρεμα!

Ο χρήστης του Reddit TheFogFrog τερμάτισε το Skyrim χρησιμοποιώντας μόνο το καλάμι ψαρέματος (Fishing Rod).

Ο gamer ανέβασε screenshot με τον Alduin νεκρό, κοινώς το τελικό boss του παιχνιδιού, λέγοντας: "Όταν έμαθα ότι μπορείς να κρατήσεις καλάμι ψαρέματος τότε αποφάσισα να επιδοθώ σε μάχη σώμα με σώμα στο Skyrim μόνο με ένα καλάμι ψαρέματος".

Το ψάρεμα προστέθηκε στο The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition, την δεκαετή επετειακή έκδοση του παιχνιδιού. Ωστόσο, το 99,99% των χρηστών χρησιμοποιούν το καλάμι όντως για να ψαρέψουν, σε αντίθεση με τον "καμένο" φίλο μας που προσθέτει άλλο ένα περίεργο ρεκόρ τερματισμού του Skyrim, σε μία τεράστια πλέον λίστα.

Δείτε το βίντεο του παίκτη.

<youtube>8nnr8GxPNHM</youtube>

Όπως θα έλεγαν και οι Viva La Dirt League: "Mornin'! Nice day for fishing, ain't it? Huhah!"

Please Log in or Create an account to join the conversation.

09 Dec 2021 11:28 #258138 by Γιώργος Σκένδρος
Ο λυκάνθρωπος του Skyrim θα ήταν αρχικά ένα κανονικό ανθρώπινο σώμα με το κεφάλι ενός σκύλου πάνω του.

  Μερικοί από τη δημιουργική ομάδα του Skyrim αποκαλύπτουν πώς έπρεπε να παλέψουν για να κάνουν τον λυκάνθρωπο "μια μεγάλη φαντασίωση δύναμης" για τους παίκτες. Ένας από τους καλλιτέχνες χαρακτήρων του Skyrim, ο Jonah Lobe, για τον εορτασμό της 10ης επετείου του Skyrim,  μίλησε με άλλους εννέα πρώην developers της Bethesda που εργάστηκαν στο Skyrim.Ένα βίντεο διάρκειας μιας ώρας, με τίτλο "You're Finally Awake", παρουσιάζει διάφορα θέματα σχετικά με την ανάπτυξη του διάσημου RPG, συμπεριλαμβανομένου ενός τμήματος αφιερωμένου στην όχι και τόσο εντυπωσιακή αρχική ιδέα για τον λυκάνθρωπο, η οποία ήταν απλώς να χρησιμοποιηθεί ένα κανονικό μοντέλο χαρακτήρα αλλά να του βάλουν το κεφάλι ενός σκύλου. Ο Nate Purkeypile, world artist αναφέρει: "Αυτό ήταν πάντα απολύτως ξεκαρδιστικό, ότι θα ήταν άνθρωποι με κεφάλια σκύλων και εντελώς φυσιολογικά σώματα. Και όλοι θα τους φοβόντουσαν. Εν τω μεταξύ, έχεις κάποιον ναρκομανή γατόπαρδο που τριγυρνάει στην πόλη και όλοι είναι εντάξει μαζί τους".
 

 O καλλιτέχνης χαρακτήρων του Skyrim, Dennis Mejillones, ο οποίος ήθελε να κάνει τον λυκάνθρωπο σε μια "μεγάλη φαντασίωση δύναμης" για τους παίκτες αναφέρει ότι η αρχική ιδεά ήταν φρικτή. Οι ιδέες του συνάντησαν μεγάλη αντίσταση από άλλους προγραμματιστές της ομάδας του Skyrim. Ο Mejillones λέει ότι ένας animator, ο Jeremy Bryant, σκέφτηκε ένα ωραίο κόλπο, χρησιμοποιώντας μια αλλαγή στο ζουμ της κάμερας του παίκτη για να φαίνεται ότι ο λυκάνθρωπος τρέχει πιο γρήγορα από ό,τι στην πραγματικότητα, ώστε να μην χαλάσει το παιχνίδι. Ο Mejillones αναφέρει ότι είχε υπέρ του τον Todd Howard ενώ δεν ήταν όλοι στην ομάδα ευχαριστημένοι με το γεγονός ότι έπρεπε να βρουν τρόπους για να κάνουν τον λυκάνθρωπο να λειτουργήσει στο Skyrim. Ο Dennis Mejillones αναφέρει: "Θυμάμαι την πρώτη φορά που το δείξαμε στον Todd ως proof of concept και είπε: Αυτό είναι γαμάτο". Παρά τις διαφωνίες της ομάδας το concept πήρε το πράσινο φώς σχετικά με την πιο ρεαλιστική μορφή του λυκανθρώπου.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 Dec 2021 21:49 #258302 by Stathis Moose Stathopoulos
Οι λυκάνθρωποι του Skyrim αρχικά ήταν απλώς άνθρωποι με κεφάλι σκύλου



Ο Todd Howard ήταν εξαρχής υπέρ ενός ρεαλιστικού λυκανθρώπου.Ο λυκάνθρωπος του Skyrim θα ήταν αρχικά ένα κανονικό ανθρώπινο σώμα με το κεφάλι ενός σκύλου πάνω του.Μερικοί από τη δημιουργική ομάδα του Skyrim αποκαλύπτουν πώς έπρεπε να παλέψουν για να κάνουν τον λυκάνθρωπο "μια μεγάλη φαντασίωση δύναμης" για τους παίκτες. Ένας από τους καλλιτέχνες χαρακτήρων του Skyrim, ο Jonah Lobe, για τον εορτασμό της 10ης επετείου του Skyrim,  μίλησε με άλλους εννέα πρώην developers της Bethesda που εργάστηκαν στο Skyrim.Ένα βίντεο διάρκειας μιας ώρας, με τίτλο "You're Finally Awake", παρουσιάζει διάφορα θέματα σχετικά με την ανάπτυξη του διάσημου RPG, συμπεριλαμβανομένου ενός τμήματος αφιερωμένου στην όχι και τόσο εντυπωσιακή αρχική ιδέα για τον λυκάνθρωπο, η οποία ήταν απλώς να χρησιμοποιηθεί ένα κανονικό μοντέλο χαρακτήρα αλλά να του βάλουν το κεφάλι ενός σκύλου. Ο Nate Purkeypile, world artist αναφέρει: "Αυτό ήταν πάντα απολύτως ξεκαρδιστικό, ότι θα ήταν άνθρωποι με κεφάλια σκύλων και εντελώς φυσιολογικά σώματα. Και όλοι θα τους φοβόντουσαν. Εν τω μεταξύ, έχεις κάποιον ναρκομανή γατόπαρδο που τριγυρνάει στην πόλη και όλοι είναι εντάξει μαζί τους".<youtube>JSRtYpNRoN0</youtube>O καλλιτέχνης χαρακτήρων του Skyrim, Dennis Mejillones, ο οποίος ήθελε να κάνει τον λυκάνθρωπο σε μια "μεγάλη φαντασίωση δύναμης" για τους παίκτες αναφέρει ότι η αρχική ιδεά ήταν φρικτή. Οι ιδέες του συνάντησαν μεγάλη αντίσταση από άλλους προγραμματιστές της ομάδας του Skyrim. Ο Mejillones λέει ότι ένας animator, ο Jeremy Bryant, σκέφτηκε ένα ωραίο κόλπο, χρησιμοποιώντας μια αλλαγή στο ζουμ της κάμερας του παίκτη για να φαίνεται ότι ο λυκάνθρωπος τρέχει πιο γρήγορα από ό,τι στην πραγματικότητα, ώστε να μην χαλάσει το παιχνίδι. Ο Mejillones αναφέρει ότι είχε υπέρ του τον Todd Howard ενώ δεν ήταν όλοι στην ομάδα ευχαριστημένοι με το γεγονός ότι έπρεπε να βρουν τρόπους για να κάνουν τον λυκάνθρωπο να λειτουργήσει στο Skyrim. Ο Dennis Mejillones αναφέρει: "Θυμάμαι την πρώτη φορά που το δείξαμε στον Todd ως proof of concept και είπε: Αυτό είναι γαμάτο". Παρά τις διαφωνίες της ομάδας το concept πήρε το πράσινο φώς σχετικά με την πιο ρεαλιστική μορφή του λυκανθρώπου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 Dec 2021 22:11 - 12 Dec 2021 22:15 #258320 by Stathis Moose Stathopoulos
Οι λυκάνθρωποι του Skyrim αρχικά ήταν απλώς άνθρωποι με κεφάλι σκύλου




Ο Todd Howard ήταν εξαρχής υπέρ ενός ρεαλιστικού λυκανθρώπου.

Ο λυκάνθρωπος του Skyrim θα ήταν αρχικά ένα κανονικό ανθρώπινο σώμα με το κεφάλι ενός σκύλου πάνω του.

Μερικοί από τη δημιουργική ομάδα του Skyrim αποκαλύπτουν πώς έπρεπε να παλέψουν για να κάνουν τον λυκάνθρωπο "μια μεγάλη φαντασίωση δύναμης" για τους παίκτες. Ένας από τους καλλιτέχνες χαρακτήρων του Skyrim, ο Jonah Lobe, για τον εορτασμό της 10ης επετείου του Skyrim,  μίλησε με άλλους εννέα πρώην developers της Bethesda που εργάστηκαν στο Skyrim.

Ένα βίντεο διάρκειας μιας ώρας, με τίτλο "You're Finally Awake", παρουσιάζει διάφορα θέματα σχετικά με την ανάπτυξη του διάσημου RPG, συμπεριλαμβανομένου ενός τμήματος αφιερωμένου στην όχι και τόσο εντυπωσιακή αρχική ιδέα για τον λυκάνθρωπο, η οποία ήταν απλώς να χρησιμοποιηθεί ένα κανονικό μοντέλο χαρακτήρα αλλά να του βάλουν το κεφάλι ενός σκύλου. Ο Nate Purkeypile, world artist αναφέρει: "Αυτό ήταν πάντα απολύτως ξεκαρδιστικό, ότι θα ήταν άνθρωποι με κεφάλια σκύλων και εντελώς φυσιολογικά σώματα. Και όλοι θα τους φοβόντουσαν. Εν τω μεταξύ, έχεις κάποιον ναρκομανή γατόπαρδο που τριγυρνάει στην πόλη και όλοι είναι εντάξει μαζί τους".



O καλλιτέχνης χαρακτήρων του Skyrim, Dennis Mejillones, ο οποίος ήθελε να κάνει τον λυκάνθρωπο σε μια "μεγάλη φαντασίωση δύναμης" για τους παίκτες αναφέρει ότι η αρχική ιδεά ήταν φρικτή. Οι ιδέες του συνάντησαν μεγάλη αντίσταση από άλλους προγραμματιστές της ομάδας του Skyrim. Ο Mejillones λέει ότι ένας animator, ο Jeremy Bryant, σκέφτηκε ένα ωραίο κόλπο, χρησιμοποιώντας μια αλλαγή στο ζουμ της κάμερας του παίκτη για να φαίνεται ότι ο λυκάνθρωπος τρέχει πιο γρήγορα από ό,τι στην πραγματικότητα, ώστε να μην χαλάσει το παιχνίδι. 

Ο Mejillones αναφέρει ότι είχε υπέρ του τον Todd Howard ενώ δεν ήταν όλοι στην ομάδα ευχαριστημένοι με το γεγονός ότι έπρεπε να βρουν τρόπους για να κάνουν τον λυκάνθρωπο να λειτουργήσει στο Skyrim. Ο Dennis Mejillones αναφέρει: "Θυμάμαι την πρώτη φορά που το δείξαμε στον Todd ως proof of concept και είπε: Αυτό είναι γαμάτο". Παρά τις διαφωνίες της ομάδας το concept πήρε το πράσινο φώς σχετικά με την πιο ρεαλιστική μορφή του λυκανθρώπου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification