Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Kinect: Γενική συζήτηση/Απορίες

23 Jun 2009 13:30 #54715 by stelios 7
paidia dn kserw pantws ean bgei kana podosfero h mpasket h polemika panw sto project natal pisteuw oti to ps3 tha patwsei

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 Oct 2009 19:27 #62435 by Μάνος Γρυπάρης


Το Project Natal στο Tokyo Game Show
Το νέο επίτευγμα της Microsoft που ακούει στο όνομα Project Natal και το οποίο -όπως έχουμε προαναφέρει- θα καταγράφει πλήρως τις κινήσεις του σώματός σας, έδειξε στο Tokyo Game Show περισσότερα στοιχεία για την λειτουργία του. Συγκεκριμένα, ο διευθυντής του Project Natal Kudo Tsunoda, ανέφερε ότι η κάμερα καταγραφής κίνησης χρησιμοποιεί σε πρώτη φάση μια κωδικοποίηση, ώστε να «διαβάζει» τον χρήστη που θα σταθεί μπροστά απ’ την κάμερα για να παίξει. Στη συνέχεια, δημιουργεί στη μνήμη έναν «σκελετό», αποκωδικοποιώντας μόνο τις κινήσεις του χρήστη. Έτσι, το Project Natal θα καταγράφει μόνο όσα άτομα θέλουν να παίξουν, χωρίς να υπάρχει φόβος για τυχόν παρεμβολές από άλλους ανθρώπους στο ίδιο δωμάτιο.

Αυτή τη στιγμή το Project Natal έχει κάποια μικρά θέματα καθυστέρησης σωστής καταγραφής όλων των σημείων του σώματος, αλλά όλα φαίνεται να είναι υπό έλεγχο για την τελική έκδοση. Τα παιχνίδια που παρουσίασε η Microsoft στο Tokyo Game Show ήταν το Ricochet (ένα παιχνίδι στο οποίο αποκρούετε μπάλες), το Beautiful Katamari και το Burnout Paradise της Electronic Arts. Από τους τρεις αυτούς τίτλους, ο τελευταίος παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Για να παίξετε ένα τέτοιο παιχνίδι, όπως και οποιοδήποτε άλλο racing στο Project Natal, θα πρέπει απλά να καθίσετε στην καρέκλα σας, να σχηματίσετε ένα τιμόνι με τα χέρια σας και κινώντας τα πόδια σας μπρος και πίσω να χειρίζεστε το γκάζι και το φρένο.

Ο χειρισμός του Project Natal έχει βέβαια κι ένα αρνητικό το οποίο αξίζει να παρατηρήσουμε. Ακριβώς επειδή θα πρέπει να κινείτε ολόκληρο το σώμα σας, μετά από λίγα λεπτά είναι φυσικό να κουράζεστε και να χρειάζεστε κάποιες ανάσες. Είναι δηλαδή μια διαδικασία πολύ πιο δύσκολη για το σώμα σας, από το να παίζετε π.χ. Wii χρησιμοποιώντας μόνο το ένα χέρι για το Wiimote.

Όσο για τα games του Project Natal, η Epic Games, η Bungie, η Electronic Arts, η Activision Blizzard, η Ubisoft, η Bethesda Softworks, η MTV Games (Rock Band), η THQ, η Capcom, η Namco, η Sega και η Square Enix έχουν ήδη ξεκινήσει την συνεργασία τους με την Microsoft, ώστε τα games τους να υποστηρίζουν την νέα αυτή τεχνολογία που ετοιμάζεται για το Xbox 360.

Το «Project Natal» για το Xbox 360 Διεγείρει τη Φαντασία της Παγκόσμιας Βιομηχανίας Βιντεοπαιχνιδιών
Οι κορυφαίοι δημιουργοί παιχνιδιών στον κόσμο επιβεβαιώνουν την υποστήριξη τους προς το «Project Natal», βοηθώντας έτσι στη δημιουργία μίας νέας κατηγορίας παιχνιδιών και ψυχαγωγίας που καταργεί τα χειριστήρια.

Το Xbox 360 κατάφερε με το «Project Natal», που αποτελεί έναν εντελώς καινούριο τρόπο παιχνιδιού καταργώντας το χειριστήριο, να ενθουσιάσει τις κορυφαίες εταιρείες ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο. Δημιουργοί από όλο τον κόσμο έχουν ήδη «αγκαλιάσει» τη νέα τεχνολογία και ξεκίνησαν να εργάζονται σε τίτλους που θα προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες ψυχαγωγίας για όλους. Μόλις τρεις μήνες μετά την αποκάλυψη του «Project Natal» στην E3, οι ανακοινώσεις στο Tokyo Game Show επιβεβαιώνουν την ταχύτατη ανταπόκριση και υποστήριξη του κλάδου για τις επαναστατικές εμπειρίες χωρίς χειριστήριο που αναπτύσσονται αποκλειστικά για το Xbox 360, το κορυφαίο σύστημα παιχνιδιών και ψυχαγωγίας.
Στην ελίτ των εταιρειών ανάπτυξης παιχνιδιών που δουλεύουν εντατικά σε παιχνίδια που αξιοποιούν το «Project Natal», συγκαταλέγονται οι Activision Blizzard, Bethesda Softworks, CAPCOM, Disney Interactive, Electronic Arts, Konami, MTV Games, Namco Bandai, Sega, Square Enix, THQ Inc. και Ubisoft. Στο σύνολο τους, αυτές οι εταιρείες εκπροσωπούν περισσότερο από το 70 % των πωλήσεων λογισμικού τρίτων για κονσόλες αυτής της γενιάς αλλά και την πλειοψηφία των πλέον αναγνωρισμένων βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο.
«Το Project Natal δίνει στους δημιουργούς του κλάδου την ελευθερία να οραματιστούν νέες εμπειρίες», δήλωσε ο Don Mattrick, Senior Vice President των Interactive Entertainment Business της Microsoft Corp. «Η υποστήριξη αυτών των επινοητικών συνεργατών μαρτυρά τον ενθουσιασμό που έχει προκαλέσει το Project Natal μεταξύ των πλέον δημιουργικών ταλέντων στον κλάδο και αποτελεί περίτρανη απόδειξη του ότι το Xbox 360 όχι μόνο προσφέρει τα καλύτερα παιχνίδια για υψηλής ποιότητας ψυχαγωγία , αλλά το ότι θα εξακολουθήσει να κατέχει ηγετική θέση, παρουσιάζοντας νέους τρόπους διασκέδασης στο μέλλον.»
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα νέα project, που εμπνέονται από το «Project Natal», θα ανακοινωθούν στο μέλλον.
Ενισχύοντας τον ήδη υπάρχοντα ενθουσιασμό για το «Project Natal», το Xbox 360 φιλοξένησε ένα δυναμικό πάνελ στο Tokyo Game Show, αποτελούμενο από τρεις διακεκριμένους Ιάπωνες που θεωρούνται αυθεντίες στον κλάδο: τον Keiji Inafune της CAPCOM, δημιουργό των «Mega Man» και «Dead Rising», τον Toshihiro Nagoshi της Sega, δημιουργό του «Super Monkey Ball» και τον Hideo Kojima της Konami, δημιουργό της σειράς «Metal Gear Solid». Οι τρεις δημιουργοί συζήτησαν για τις δυνατότητες των νέων εκπληκτικών εμπειριών που θα μπορεί να βιώσει κανείς μέσω του «Project Natal».
Το «Project Natal», τα αποκαλυπτήρια του οποίου έγιναν για πρώτη φορά τον περασμένο Ιούνιο, είναι η κωδική ονομασία ενός εντελώς νέου τρόπου παιχνιδιού. Συνδυάζοντας μία κάμερα RGB, έναν αισθητήρα βάθους και ένα πολυδιάστατο μικρόφωνο μαζί με ειδικό λογισμικό, το «Project Natal» παρέχει στους παίκτες τη δυνατότητα να παίζουν με ένα νέο ρεαλιστικό και φιλικό τρόπο, καταρρίπτοντας τα εμπόδια που συνεπάγεται η χρήση χειριστηρίων και αξιοποιώντας τη κίνηση, ομιλία και όραση του παίχτη.
Οι εταιρείες που έλαβαν τα development kits από τη Microsoft στις αρχές του Ιουνίου αξιοποίησαν τα εγκαίνια του Tokyo Game Show για να εκφράσουν τον ενθουσιασμό τους για το «Project Natal».
«Το Project Natal της Microsoft μπορεί να επιφέρει ριζικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες παίζουν αθλητικά παιχνίδια», δήλωσε ο Πρόεδρος της EA Sports, Peter Moore. «Κάποιες από τις κορυφαίες ομάδες ανάπτυξης μας στην EA πειραματίζονται με αυτά τα εργαλεία με στόχο να ανανεώσουν κατηγορίες όπως τα αθλητικά παιχνίδια και τα παιχνίδια racing.»
«Η Activision στηρίζει την καινοτομία που θα φέρει το Project Natal στην βιομηχανία παιχνιδιών και την αλλαγή στην όλη αντίληψη και εμπειρία που θα ζήσουν οι καταναλωτές όσον αφορά στα βιντεοπαιχνίδια. Ήδη ομάδες ανάπτυξης δουλεύουν πάνω στο Project Natal και τα εργαλεία του, ώστε να διερευνήσουν τα περιθώρια δημιουργίας που ενέχει αυτή η νέα τεχνολογία», δήλωσε ο Dusty Welch, Senior Vice President and Head of Publishing της Activision/Blizzard.
«Πιστεύω ακράδαντα ότι το Project Natal θα διευρύνει τον ορίζοντα του gaming. Πρόκειται για άλλο ένα στοιχείο που συμβάλλει στην επιτυχία του Xbox 360 και επιδεικνύει στους χρήστες το εύρος της ψυχαγωγίας που προσφέρει», δήλωσε ο Keiji Inafune, managing corporate officer and head of Research & Development Management Group της CAPCOM. «Προσωπικά, είμαι και εγώ εξαιρετικά ενθουσιασμένος με το Project Natal. Είναι γεγονός ότι θα αφυπνίσει το δημιουργικό μας πνεύμα. Πιστεύω ότι θα σηματοδοτήσει την έλευση νέων μορφών παιχνιδιού και νέων εκπλήξεων για τους λάτρεις του Xbox 360 και θα συνεισφέρει στην περαιτέρω ανάπτυξη ενός απόλυτα πρωτότυπου περιεχομένου. Το Project Natal είναι αναμφισβήτητα μια νέα τεχνολογία, την οποία ο κόσμος πρέπει οπωσδήποτε να γνωρίσει.».
«Η Ubisoft διαβλέπει τεράστιες δυνατότητες στο Project Natal. Με την τρισδιάστατη κάμερα, το ίδιο το σώμα του χρήστη μπορεί να αποτελέσει μέσο χειρισμού», δήλωσε ο Yves Guillemot, chief executive officer της Ubisoft. «Πλέον καταργείται οποιοδήποτε εμπόδιο που μπορεί να αντιμετώπιζαν οι παίκτες στο παρελθόν εξαιτίας της χρήσης των παραδοσιακών χειριστηρίων. Η Ubisoft ήδη αξιοποιεί αυτή τη σημαντική εξέλιξη, προγραμματίζοντας την ανάπτυξη παιχνιδιών που προσφέρουν αυτή τη νέα εμπειρία και ενθαρρύνοντας με αυτόν τον τρόπο περισσότερο κόσμο να παίξει βιντεοπαιχνίδια.»
Εκτός απο την ευρύτατη υποστήριξη του κλάδου, η Microsoft Game Studios εργάζεται εντατικά για να δημιουργήσει παιχνίδια που εξασφαλίζουν ποικιλία εμπειριών και καλύπτουν μία ευρεία γκάμα ψυχαγωγικών προτιμήσεων.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 Oct 2009 20:01 #62436 by thanasis
Δεν θα ειχε πλακα να επερνες ενα νεροπιστολο και να επεζες
call of duty??Τι λες ΒigBoss?? :mrgreen: :mrgreen:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 Oct 2009 08:31 #62447 by Μπάμπης Χαραλάμπους

8@no$ wrote: Δεν θα ειχε πλακα να επερνες ενα νεροπιστολο και να επεζες
call of duty??Τι λες ΒigBoss?? :mrgreen: :mrgreen:


Από ότι έχω δει από τα διάφορα βιντεάκια που κυκλοφορούν, οτι δείχνεις στο Natal "μπαίνει" στο παιχνίδι όπως είναι δηλαδή το νεροπίστολο θα μπει στο CoD ως νεροπίστολο! Θα είναι οι αλλο μεσα εκει με τα M4 και εγω με το πιστολακι απο το ψιλικατζίδικο; Λίγο άδικο είναι xD Θα πετάω και νερά δηλαδή γύρω γύρω; :P

I am you and you are me. Carry that with you wherever you go. Thank you, my friend. From here on out, you're Big Boss.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

23 Oct 2009 18:28 #63062 by Kwnstantina
εννοείται ότι δεν θα είναι έτσι!!!!
δε θα χρειάζονται αντικείμενα για να προσωμοιωθούν άλλα αντικείμενα,απλά θα χρησιμοποιούμε τα χερια και το σώμα μας για να χειριστούμε τα αντικείμενα του παιχνιδιού όπως πχ τα όπλα

εγώ προσωπικά είδα το gamer (την ταινία) και υποθέτω πως θα είναι κάπως έτσι η όλη φάση....
απλά τέλειο.....can't wait!!!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

23 Oct 2009 21:34 #63108 by Μπάμπης Χαραλάμπους

TziniSan wrote: εννοείται ότι δεν θα είναι έτσι!!!!
δε θα χρειάζονται αντικείμενα για να προσωμοιωθούν άλλα αντικείμενα,απλά θα χρησιμοποιούμε τα χερια και το σώμα μας για να χειριστούμε τα αντικείμενα του παιχνιδιού όπως πχ τα όπλα

εγώ προσωπικά είδα το gamer (την ταινία) και υποθέτω πως θα είναι κάπως έτσι η όλη φάση....
απλά τέλειο.....can't wait!!!!


Δεν χρειάζονται, υποστηρίζονται ομως!

I am you and you are me. Carry that with you wherever you go. Thank you, my friend. From here on out, you're Big Boss.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

23 Oct 2009 22:15 #63112 by Kwnstantina
ναι αν σε κάνουν να νιώθεις πιο άνετα,γιατί όχι
πλάκα θα έχει να μπορείς να χρησιμοποιήσεις ότι βρίσκεις μπροστά σου...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

30 Oct 2009 20:40 #63712 by BilLyGaTe7
αφτα ειναι παιδια :icon bow: :icon bow: :icon bow: :icon bow: :icon bow: αντε να βγει να ξεπαραδιαστουμε παλι \:D/ \:D/ \:D/ ελπιζω να μην το παρατραβηξουν στην τιμη και να ειναι οσο πιο λογικη γινεται..... :?: :?: :?:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

30 Oct 2009 21:14 #63716 by Kwnstantina
γύρω στο 50 ευρω θα είναι το natal γιατί όπως είπε και ο Bill Portas,το xbox 360 βγήκε με σκοπό το ’’χτίσιμο’’ του brand και της εταιρίας,οπότε και το περιφερειακό θα ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο ώστε να είναι προσιτό στους καταναλωτές που ήδη διαθέτουν θρι-σιξτι αλλά και σε αυτούς που θα δελεαστούν από το bundle 360-natal

(εξάλλου τα χρήματα λίγο-πολύ η microsoft θα το κονομήσει από την πώληση των engine που θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή games με την υποατήριξη του natal,από τις εταιρίες που σχεδιάζουν τα παιχνίδια,οπότε δεν ανησυχούν και τόσο πολύ για την τιμή του περιφερειακού,κίνηση που εμάς ως καταναλωτές μας συμφέρει απίστευτα!)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

31 Oct 2009 17:18 #63776 by Maldino
Αντε να κερδίσουμε απόψε το xbox να αγοράσουμε και το project natal... φάση θα είχε πάντως να παίζεις και san andreas αμάξια όπλα, κολύμπι κλπ κλπ κλπ... :mrgreen:

Please Log in or Create an account to join the conversation.