Game Development: Γενική συζήτηση

12 Jan 2018 20:01 #211367 by Angel
Εγκρίθηκε χρηματοδότηση 6.500.000 ευρώ


Σύμφωνα με την El Pais, η Ισπανική κυβέρνηση απέρριψε τα 2 εκατομμύρια ευρώ για τους indie developers, προκειμένου να τους εγκρίνει ένα μεγαλύτερο ποσό, αυτό των 6,5 εκατομμυρίων ευρώ.

"Το μέλλον της βιομηχανίας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την επιτυχία των ανεξάρτητων developers και από την απασχόληση που μπορούμε να έχουμε από τους επαγγελματίες του μέλλοντος" δήλωσε ο πρόεδρος των game developers της Ισπανίας, Luis Quintans.

Οι game developers της Ισπανίας μπορούν πλέον να κάνουν αίτηση χρηματοδότησης για έως και 150.000 ευρώ.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.
The following user(s) said Thank You: A

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 Jan 2018 08:30 #211375 by A
Αυτές είναι ευκαιρίες εργασίας. Τελικά άδικα τους κράξαμε, κόψανε τα δυο μύρια για να δώσουν 6.5 .

"Well, we're not here to sell cookies"
Marcus Fenix, Gears of War.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 Mar 2018 22:32 #213355 by Βοβ ρος
Θα ηθελα να γινω game developer και δεν ξερω πως να συνεχισω αφου ολοκληρωσω το πανεπιστημιο πληροφορικης. Τι θα μου προτεινατε ωστε να μπορω να εξειδικευτώ πανω στο game developing?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 Mar 2018 14:04 #213390 by Lyricaldemon
Διάλεξε μια μηχανή γραφικών Unity,Unreal engine,Διάλεξε κάποιο πρόγραμμα να σε βοηθήσει σε αυτό
επίσης.Βρηκα κάτι εδώ ελπίζω να βοηθήσει.
kotaku.com/5979539/a-beginners-guide-to-making-your-first-video-game
Δοκίμασε να φτίαξεις ένα απλό android game for starters

Please Log in or Create an account to join the conversation.

06 Jul 2019 12:07 #225717 by Μάνος Γρυπάρης


Με το Brexit να βρίσκεται προ των πυλών, η Γαλλία ανακοίνωσε φοροελαφρύνσεις και επιδοτήσεις σε όλους τους developers παγκοσμίως, έχοντας όμως ως κύριο στόχο να προσελκύσει την μεγαλύτερη μάζα αυτών στην Ευρώπη, η οποία βρίσκεται στη Μεγάλη Βρετανία.

Η καμπάνια "Join the Game" της Γαλλικής κυβέρνησης έχει στόχο να δίνει μικρότερους συντελεστές φόρων και επιδοτήσεις, ενώ θα δίνονται ακόμη και δάνεια σε όσες εταιρείες το ζητήσουν, αφού η μετεγκατάστασή τους σημαίνει ότι πλέον θα φορολογούνται και θα αποδίδουν τα έσοδά τους εντός της Γαλλίας. Τα video games στη Γαλλία βρίσκονται αυτή τη στιγμή "στη δεύτερη θέση στις βιομηχανίες κουλτούρας, με τα βιβλία να είναι στην πρώτη θέση και το cinema στην τρίτη" δηλώνει η Γαλλική Διεύθυνση Επιχειρήσεων, έχοντας προφανώς μαύρα μεσάνυκτα σχετικά με τις πωλήσεις βιβλίων.

Στη Γαλλία βρίσκονται εταιρείες παγκόσμιας κλάσης, όπως οι Ubisoft, Quantic Dream, Arkane Studios, Atari και Dontnod Entertainment. Όλες τους συνεισφέρουν ένα μεγάλο ποσοστό του ΑΕΠ της Γαλλίας κάθε χρόνο με 4,9 δις ευρώ (περίπου το 1/4 του ΑΕΠ της Κύπρου για να έχετε μια εικόνα) και απασχολούν πάνω από 5.000 εργαζόμενους, αριθμός αξιοσημείωτος αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται για μερικές δεκάδες γνωστές εταιρείες, συν αρκετές ακόμη indie.

Η πίστωση στους φόρους για όσες εταιρείες μεταναστεύσουν στη Γαλλία υπολογίζεται ότι θα τους αποφέρει έως και 30% μειωμένα έσοδα, ενώ το μπάτζετ περικοπής φόρων ανέρχεται στα 6 εκατομμύρια ευρώ. Παράλληλα, παρέχονται υποδομές και για νέες εταιρείες με πρωτότυπες ιδέες, ενώ κάθε εταιρεία θα μπορεί να δανειστεί έως και 2 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία θα αποπληρώνονται σταδιακά, όσο θα αποκτά έσοδα. Ο Ian Livingstone, ιδρυτής της Games Workshop και ιστορική μορφή της Βρετανικής gaming βιομηχανίας (τον οποίο το GameWorld είχε συναντήσει στο επετειακό event του Tomb Raider στο Μιλάνο), είχε προειδοποιήσει ότι "Αφαιρώντας την σιγουριά και τα πλεονεκτήματα του να είσαι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης με ένα Brexit φοβάμαι ότι θα εμποδίσει την φιλοδοξία της Μ. Βρετανίας να έχει μία από τις καλύτερες gaming βιομηχανίες του κόσμου".

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη τον Μάρτιο του 2017, πάνω από τα 2/5 των εταιρειών στη Μ. Βρετανία σκέφτονται να μετεγκατασταθούν σε άλλη χώρα. Το 57% των game developers στη Μ. Βρετανία απασχολούν εργαζόμενους από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κάτι που σημαίνει ότι οι συγκεκριμένοι άνθρωποι θα χρειάζονται πλέον διαβατήριο και άδεια παραμονής για να εργαστούν.

Η απάντηση της TIGA
Άμεση ήταν η απάντηση της TIGA (The Independent Game Developers Association), η οποία εκπροσωπεί τους game developers της Μ. Βρετανίας καθώς οι ιθύνοντές της ζήτησαν από την κυβέρνηση της χώρας να λάβει μέτρα.

Η TIGA επιθυμεί να συνεχιστούν τα μέτρα ανακούφισης και "οι φοροελαφρύνσεις να αυξηθούν σε ποσοστό 25-30%". Αυτό σημαίνει αντίστοιχα ότι θα υπάρξουν 700 νέες θέσεις εργασίας, 95 εκατομμύρια λίρες κόστος ανάπτυξης και 86 εκατομμύρια λίρες είσπραξη σε φόρους. Επιπλέον, η TIGA ζητά να υπάρξει επενδυτικό κονδύλι ανάπτυξης, το οποίο θα επιφέρει επιπλέον 1.500 θέσεις εργασίας και 197 εκατομμύρια λίρες επιπλέον έσοδα για το κράτος από τους φόρους.

Τέλος, η Ομοσπονδία ζητά το σύστημα μετανάστευσης μετά το Brexit να επιτρέψει στις εταιρείες της gaming βιομηχανίας να προσλαμβάνουν με ευκολία εργαζόμενους εκτός της χώρας, καθώς σε πολλές θέσεις εργασίας απαιτείται εξειδίκευση και εμπειρία σε μεγάλες εταιρείες του κλάδου.

Το 2018 η gaming βιομηχανία της Μ. Βρετανίας απέφερε 1.8 δις έσοδα στη χώρα.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

26 Jan 2021 13:28 - 26 Jan 2021 13:31 #245190 by Frazzle

Joji wrote: Θα ηθελα να γινω game developer και δεν ξερω πως να συνεχισω αφου ολοκληρωσω το πανεπιστημιο πληροφορικης. Τι θα μου προτεινατε ωστε να μπορω να εξειδικευτώ πανω στο game developing?


Πέρα από σεμινάρια που μπόρεις να παρακολουθήσεις, έχουν βγει πολλά κολλέγια στη χώρα μας που πρόσφατα προσφέρουν BSc και MSc πάνω στο Game development και Games Programming. Κάνε expand το portfolio σου με απλά games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 Jan 2022 20:31 #260101 by Nikos Georgopoulos
Ο Ian Livingstone, συνιδρυτής της Games Workshop, έγινε Sir




Μας είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο GameWorld για τα 10 χρόνια Tomb Raider.

Ο Ian Livingstone έχει μια εξαιρετικά αξιοσημείωτη καριέρα, η οποία περιλαμβάνει βιβλία, επιτραπέζια παιχνίδια, games και επιχειρήσεις.

O… Sir πλέον Ian Livingstone είναι τόσο δημιουργός όσο και ηγέτης του κλάδου, με αστείρευτη δίψα για νέα έργα. Μεταξύ των πιο διάσημων δημιουργιών του είναι τα βιβλία παιχνιδιού της σειράς Fighting Fantasy. Ακόμα, υπήρξε συνιδρυτής του Games Workshop, ενώ έπαιξε επίσης κεντρικό ρόλο στην ιστορία της Eidos Interactive και, αργότερα, ηγήθηκε του Next Gen Skills Review για τη βελτίωση της ψηφιακής εκπαίδευσης και της εκπαίδευσης υπολογιστών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο Ian Livingstone είχε ήδη βραβευτεί με OBE το 2006 και CBE το 2013, αλλά τώρα του έχει απονεμηθεί ο τίτλος του Iππότη. O Ian Livingstone δήλωσε: "Είμαι χαρούμενος και πολύ περήφανος που μου απονεμήθηκε το κύρος του Ιππότη. Είναι μια φανταστική αναγνώριση για τη βιομηχανία gaming και τους λαμπρούς ανθρώπους που είναι μέρος της. Απόλαυσα κάθε λεπτό των 47 χρόνων μου στη βιομηχανία, και εύχομαι η πορεία μου να συνεχιστεί".


Thank you. It's an incredible honour for me personally and wonderful recognition for the games industry. t.co/rOGaEm2idy

— Ian Livingstone (@ian_livingstone) December 31, 2021

Μόλις τον αγγίξει το βασιλικό σπαθί, ο απλός Ian Livingstone θα γίνει Sir Ian Livingstone. Λόγω της πανδημίας, το πότε θα πραγματοποιηθεί η συνηθισμένη τελετή είναι ασαφές. Οι απονομές έχουν αναβληθεί από τον Απρίλιο του 2020, με απόφαση της βρετανικής κυβέρνησης. Σημαντικά στελέχη της βιομηχανίας του Ηνωμένου Βασιλείου, συμπεριλαμβανομένου του David Braben, απέτισαν φόρο τιμής στον Sir Ian Livingstone:


Happy new year to everyone, and congratulations to Sir @ian_livingstone - well done!

— David Braben (@DavidBraben) January 1, 2022

Ο Livingstone είχε περιγραφεί κάποτε από το Spectator ως "Ασθενής Μηδέν για την επιδημία της geek culture στο Ηνωμένο Βασίλειο", μια φράση που τώρα αναφέρει περήφανα στο βιογραφικό του. Ο αντίκτυπός του σε γενιές geeks πρώτα στο Ηνωμένο Βασίλειο και τώρα παγκοσμίως είναι τεράστιος, και ο αριθμός των έργων που έχει δημιουργήσει ή με τα οποία έχει ασχοληθεί ή έχει χρηματοδοτήσει μοιάζει ανυπολόγιστος. Η ζωή του είναι γεμάτη επιτεύγματα. Όταν ο Ian Livingstone ήταν Product Acquisition Director στην Eidos, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο Μάνο Γρυπάρη για το περιοδικό Games και το GameWorld με αφορμή τα 10 χρόνια Tomb Raider.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification