Athens Digital Week 2010: Best Of

Hot
GameWorld
GameWorld

GameWorld  

PRWorld: Το Social Media Agency του GameWorld. Κάνε Level Up την επιχείρησή σου στο -> PRWorld.gr .
 
0.0 (0)
0 0 0 0 0

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
Σκηνές αυστηρώς κατάλληλες για καμένους.



Ευτράπελα και άλλα περίεργα από την τρίτη Athens Digital Week, που διεξήχθη για άλλη μια φορά στην Τεχνόπολη, στο Γκάζι.

Οι εικόνες που κατέγραψε ο φακός του GameWorld μιλούν από μόνες τους. Ευχαριστούμε όλους όσους συμμετείχατε σε άλλο ένα μεγάλο event, στο οποίο το GameWorld ήταν χορηγός επικοινωνίας.



Ένας σωστός, καυ****νος gamer δεν σηκώνει το παντελόνι
του, αν δεν τελειώσει πρώτα την ρημάδα την πίστα!




O Στέφανος (Thunderhawk) δοκιμάζει τις δυνατότητές του στο Rock Band 2

Το "παλικάρι" αυτό έπαιζε τα μισά games για Xbox 360 επί 4 ώρες.
Μην το γελάτε καθόλου, σε λίγα χρόνια έτσι θα είμαστε!



Πάμε στη Nintendo και τώρα καλύτερα να μιλήσουμε με πιο σοβαρές ηλικίες
Ο Μάνος Γρυπάρης υψώνει το λάβαρο της επανάστασης στους τοίχους της Τεχνόπολης



Ο Στέφανος (Thunderhawk) κι ο Νικολής (Nikolis) μόλις "κουμπώθηκαν"
Από το τραπέζι λείπει ο σοuvlaki13! Τραγικό!

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 rafor (Level18) 11/10/2010 07:41
Το παλικαρι ηταν αψογο!Μια χαρα , ποιος θα του ελεγε ''παππου φυγε λιγο να παιξουμε και οι αλλοι''????
#2 Geonick (Level31) 11/10/2010 10:58
lol κακοπερασατε πουλακια μου εεεε?κανα booth babe δεν επαιζε ρε?
#3 BigBoss (Level24) 11/10/2010 11:23
Γαμωτο... δεν βγηκε πλαστικο το χαμογελο... Αλλα rapist... :D

http://www.youtube.com/watch?v=bhuYIr1J1zc
#4 Zaratoth (Level28) 11/10/2010 11:28
Αχαχαχαχα. Το πλαστικό χαμόγελο λέει. Και σκάσαμε όλοι στα γέλια. xD
#5 kammeno souvlaki (Level18) 11/10/2010 14:37
μπορει να μην ηρθα στα σουβλακια αλλα βρισκομουν στα σουβλακια!παντως κριμα που εφυγα
#6 mordred (Level19) 11/10/2010 16:07
Ρε Νικολή ποιός είσαι ο Siepen?!
#7 Zaratoth (Level28) 11/10/2010 16:21
Μακάρι να ήμουν. :woohoo:
#8 TheReaper (Level23) 11/10/2010 22:19
Πρέπει και ο Mumm-Ra να βάλει τις φωτογραφίες που έβγαλε! Εκεί κι αν δείχνει κάψιμο!
#9 ThunderHawk (Level16) 12/10/2010 20:41
Ενα έχω να πω, όποιος δεν ήταν εκεί έχασε. :P
#10 rafor (Level18) 14/10/2010 21:25
Ρε σεις , στη φωτο που ειστε ολοι μαζι , καντε ενα εντιτ και βαλτε και τα username σας, για να ξερουμε ποιος ειναι ποιος!
#11 Manos (Level39) 03/11/2010 00:39
Δες εδώ:
http://www.gameworld.gr/forum/viewtopic.php?f=57&t=8651&p=81252#p81252