Dead Space remake

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 ()
1
Dead Space remake

Dead Space remake

Το πρώτο developer diary με την πρώιμη έκδοση. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 22/7/21] Το μέχρι πρότινος φημολογούμενο Dead Space remake είναι γεγονός καθώς ανακοινώθηκε και επίσημα από την EA στα πλαίσια του EA Play 2021.

Το Dead Space remake αναπτύσσεται από την EA Motive. Στο πρώτο βίντεο θα δείτε γνώριμα πλάνα από το διαστημόπλοιο και τους Necromorphs. Αναπτύσσεται με την Frostbite engine.(Battlefield, Star Wars Battlefront) και θα έχει gameplay πιστό στην αρχική έκδοση, αλλά με βελτιώσεις στον χειρισμό. Φυσικά θα έχει άφθονο splatter. Η EA Motive δήλωσε ότι το παιχνίδι δεν θα έχει μικροσυναλλαγές.

Δείτε το πρώτο τρέιλερ παρακάτω:

[UPDATE: 25/7/21 - Ορισμένα στοιχεία που δεν δούλευαν σωστά έχουν κοπεί] Η EA Motive δήλωσε ότι έχει περικόψει στο remake ορισμένα στοιχεία από την αρχική έκδοση του 2008, τα οποία "δεν δούλευαν" σωστά.

Ο Philippe Ducharme, επικεφαλής παραγωγής, δήλωσε: "Έχουμε concept art, οδηγίες για το πως θα δημιουργήσουμε τα γραφικά, πηγαία αρχεία, σημειώσεις για τους διαλόγους, η γνώση που αποκτήθηκε, όλα αυτά θα ενταχθούν στο παιχνίδι, το οποίο αναπτύσσεται από το μηδέν με την Frostbite engine. Θα έχει νέα γραφικά, νέα μοντέλα χαρακτήρων και νέα περιβάλλοντα, αν και βασίζουμε όσα θα δημιουργήσουμε στα αρχικά σχέδια. Θα υπάρχουν νέοι τομείς, νέα μοντέλα σύγκρουσης χαρακτήρων κτλ. Θα διατηρήσουμε την ίδια ιστορία και την ίδια δομή. Θα νιώσετε το βάθος κάθε δωματίου ή το "πάχος" του αέρα. Θα παίξουμε με τις σκιές, με τον δυναμικό φωτισμό, ώστε να μην υπάρχει μόνο η διάθεση και η ατμόσφαιρα, αλλά επίσης να υπάρχει επίδραση στο gameplay, διότι ο παίκτης έχει την ικανότητα να ελέγχει τον φωτισμό σε διάφορους τομείς του αεροσκάφους".

Επίσης, στο Dead Space remake δεν θα υπάρχουν loading screens, λόγω της τεχνολογίας SSD σκληρών δίσκων, στα PC, το PS5 και τα Xbox Series X/S. Ο Mike Yazijian, Art Director (σ.σ. ήταν και στο Dead Space 2), πρόσθεσε ότι οι developers αφαίρεσαν στοιχεία τα οποία δεν δούλευαν σωστά στο αρχικό παιχνίδι. Γενικά όμως θα μείνουν πιστοί σε όλα τα υπόλοιπα που αφορούν το αρχικό, όπως η ιστορία και το art direction.

[UPDATE 2: 2/8/21 - Director θα είναι ο director του Assassin's Creed] Ο Eric Baptizat, πρώην director του Assassin's Creed, θα είναι director στο Dead Space remake. Προσλήφθηκε φέτος από την EA Motive, όπως έγραψε στο προφίλ του στο Linkedin.

Στο παρελθόν ήταν game director στο Assassin's Creed Valhalla και lead game designer στα Assassin's Creed Black Flag και Assassin\s Creed Origins. Η ομάδα ανάπτυξης EA Motive έχει επίσης πρώην εργαζόμενους της Ubisoft, όπως τον Creative Director Roman Campos-Oriola (For Honor) και τον Senior Producer Philippe Ducharme (Watch Dogs Legion). Στην ομάδα είναι επίσης και ο art director Michael Yazijian, ο οποίος είχε τον ίδιο ρόλο στο Dead Space 2 και user interface designer είναι ο Dino Ignacio, ο οποίος είχε τον ίδιο ρόλο και στα τρία Dead Space. Η EA Motive έχει προσλάβει επείσης και πρώην στελέχη της BioWare τα οποία εργαζόντουσαν σε παλιότερα Dead Space.

[UPDATE 3: 30/8/21 - Η EA Motive ανακοίνωσε ότι θα φιλοξενήσει ένα livestream για την ανάπτυξη του Dead Space ] H εταιρεία ανάπτυξης αποκάλυψε ότι σκοπεύει να παρουσιάσει μια "πολύ πρώιμη ματιά στην ανάπτυξη" του remake, η οποία θα μας δώσει λίγες περισσότερες πληροφορίες για το project. Το livestream θα πραγματοποιηθεί στις 31 Αυγούστου μέσω του καναλιού EA Motive Twitch στις 20:30.

[UPDATE 4: 31/8/21 - Livestream με σχόλια από τους developers] Οι developers της EA Motive παρουσίασαν μία πρώτη ιδέα από τους νέους μηχανισμούς του Dead Space remake. Για αρχή, θα δείτε απλά τους μηχανισμούς και το βασικό μοντέλο του χαρακτήρα, αλλά και ορισμένων τεράτων, μιας και το μεγαλύτερο μέρος από το περιβάλλον είναι ακόμα υπό κατασκευή. 

Με το νέο μοντέλο διαμελισμού εχθρών, θα υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Κάθε όπλο θα έχει διαφορετικές ιδιότητες, ενώ θα βλέπετε την σάρκα και τα κόκκαλα να διαμελίζονται πιο εντυπωσιακά. Στη συνέχεια του βίντεο, θα δείτε ορισμένα μοντέλα εχθρών και πλοήγηση σε levels που έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί.

Ο Gunner Wright θα υποδυθεί ξανά τον Isaac Clarke. Είχε συμμετάσχει και στην πρώτη έκδοση του 2008. Απλά θα μιλάει μόνο σε συγκεκριμένες περιστάσεις, μιας και υποτίθεται ότι ο χαρακτήρας του είναι απομονωμένος. Θα μιλάει κυρίως όταν του μιλούν και όταν θα αναγκαστεί να μιλήσει, καθώς θα ήταν...περίεργο αν παρέμενε σιωπηλός και τότε.

Το Dead Space Remake θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2022 για PC, PS5 και Xbox Series X/S. 

Διαβάστε τα reviews των Dead Space games. Για εκτενή συζήτηση επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 Nemesis11 (Level 9) 26/07/2021 17:39
Το περιμένω ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ............ ............... ............... ............... ............... ...!! :eek:
Notification