- Posts: 19
- Thank you received: 0
Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Agent94 wrote:
Ναι μαλλον για fallout 4 παω.Στο ps4 θα το παρω.Mystique wrote:
Agent94 wrote: Παιδια fallout 4 ή phantom pain να αγορασω?
Στο ps4 θα το αγορασεις?. Εγω θα επαιρνα το Fallout 4 με κλειστα ματια. Μετα απο περιπου 50 ωρες παιχνιδιου μπορω να πω οτι αξιζει με το παραπανω τα λεφτα του (που ειναι αρκετα ομως). Το Metal Gear Solid δεν το εχω παιξει, με κανενα απο την σειρα δεν εχω ασχοληθει.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Καλησπέρα, μπορείς να διαβάσεις τα previews των δύο παιχνιδιών εδώ και εδώ . Πιο αναλυτική απάντηση δε θα σου δώσει κανείς! Προσωπικά, αν έπρεπε να επιλέξω κάποιο από τα δύο, θα κατέληγα στο H1Z1.trioborgsector wrote: Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα ζόμπι-επιβίωσης παιχνίδι για τον υπολογιστή. Είμαι ανάμεσα σε Dayz και στο H1z1.
Ποια είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά στα δύο αυτά παιχνίδια; Αν γίνεται, δώστε μου αναλυτικές απαντήσεις. Για να κάνω μια σωστή αγορά ρωτάω, εκτός εάν μου προτείνετε και τα δύο παιχνίδια. Θα ήθελα, π.χ., να μου πείτε ποιο παιχνίδι έχει μεγαλύτερο κόσμο, ποιο έχει περισσότερο περιεχόμενο κτλ. Ευχαριστώ!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Prince of Persia 30 wrote: Είμαι μεταξύ του Dead Space 2 και του Tomb Raider 2013..το Tomb Raider 2013 το βρίσκω αρκετά φτηνό για να το αγοράσω από το internet,κάτω από 10 € !!! και το Dead Space 2 παρόλο που είναι πιο παλιό το βρίσκω 18 €..
Αναρωτιέμαι μήπως η τιμή έχει αντίκτυπο και στην ποιότητα του κάθε παιχνιδιού ;; Τι λέτε ;;
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Shikabane_Hime7 wrote:
Prince of Persia 30 wrote: Είμαι μεταξύ του Dead Space 2 και του Tomb Raider 2013..το Tomb Raider 2013 το βρίσκω αρκετά φτηνό για να το αγοράσω από το internet,κάτω από 10 € !!! και το Dead Space 2 παρόλο που είναι πιο παλιό το βρίσκω 18 €..
Αναρωτιέμαι μήπως η τιμή έχει αντίκτυπο και στην ποιότητα του κάθε παιχνιδιού ;; Τι λέτε ;;
Πάρε Tomb Raider. Πολλά τα 18 για το dead space 2. Προτιμώ Λάρα έτσι και αλλιώς, από τα dead space μόνο το 1ο μου άρεσε.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
efane wrote: Φίλε μου πάρε με κλειστά μάτια την λαρα την κουκλαρα. Θα ευχαριστηθείς το παιχνίδι και βλέπω ότι έχει και καλή τιμή
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Prince of Persia 30 wrote:
efane wrote: Φίλε μου πάρε με κλειστά μάτια την λαρα την κουκλαρα. Θα ευχαριστηθείς το παιχνίδι και βλέπω ότι έχει και καλή τιμή
Το παρήγγειλα το Tomb Raider πριν λίγο από το Πλαίσιο..αφού έχω το Dead Space το πρώτο πιστεύω έκανα πολύ καλά.Το μεγαλύτερο λάθος που έκανα ήταν όταν είχα πάρει το Black Ops 2.Αν και θεωρείται καλό παιχνίδι,δεν με ενθουσίασε τόσο.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
efane wrote:
Prince of Persia 30 wrote:
efane wrote: Φίλε μου πάρε με κλειστά μάτια την λαρα την κουκλαρα. Θα ευχαριστηθείς το παιχνίδι και βλέπω ότι έχει και καλή τιμή
Το παρήγγειλα το Tomb Raider πριν λίγο από το Πλαίσιο..αφού έχω το Dead Space το πρώτο πιστεύω έκανα πολύ καλά.Το μεγαλύτερο λάθος που έκανα ήταν όταν είχα πάρει το Black Ops 2.Αν και θεωρείται καλό παιχνίδι,δεν με ενθουσίασε τόσο.
Καλή επιλογή έκανες. Θα σε κρατήσει ώρες το game. Εγώ το έπαιξα στο PC και πρόσφατα το τερμάτισα και στο One.
Το black ops 2 είναι καλό παιχνίδι, δοκίμασε να το παίξεις(όταν ξεμείνεις απι games) σε πιο δυνατό mode. Ίσως σε τραβήξει περισσότερο
Please Log in or Create an account to join the conversation.