Νέο Third-Person Stealth.
Super Mario...Roguelike!
Συνεχίζει να βρίσκεται σε ανάπτυξη.
Ανακοινώθηκε, αποκλειστικά για το Switch.
Σύμφωνα με την αντιπρόεδρο της Sony.
Χρειάστηκε περισσότερες από 1000 προσπάθειες.
Παίξτε εκατοντάδες demos για μία εβδομάδα.
Το demo θα είναι διαθέσιμο μετά το livestream. [UPDATE]
Μια μικρή δόση κατάθλιψης.
Resident...Hill 2 μήπως;