- Ειδήσεις
- Gameplay videos
- Live: Football Manager 2013 beta
Live: Football Manager 2013 beta
Hot
Live: Football Manager 2013 beta
Πληροφορίες
Δείτε το επεισόδιο της Πέμπτης με την Football Manager 2013 Beta. Αύριο παίζουμε Skyrim και Dawnguard!
Στο τελευταίο επεισόδιο του GameWorld TV παίξαμε την beta του Football Manager 2013 και μοιράσαμε beta keys μέσω του Mumble Voice Chat.
Δείτε το νέο mode που θα προστεθεί φέτος στο Football Manager 2013, με τίτλο "Football Manager Classic", την γρήγορη ταχύτητα του loading και τις αλλαγές στο gameplay.
Αύριο Κυριακή στις 16:00 θα παίξουμε The Elder Scrolls V: Skyrim και Dawnguard expansion!
Θα είμαστε ντυμένοι με armor...εντός κι εκτός παιχνιδιού! Κι αν δεν καταλάβατε τι εννοούμε δείτε κι αυτό.
{youtube}5tmmQSmpdDs|400|300{/youtube}
Ραντεβού την Κυριακή στις 16:00, μέχρι...όσο αντέξουμε. Το περιεχόμενο της εκπομπής θα είναι το The Elder Scrolls V: Skyrim και φυσικά πολλές...καμένες καταστάσεις! Δείτε live την εκπομπή απ' το GTV.gr.

Comments
Σε τι από όλα αναφέρεσε? Διότι εμείς αναφέρουμε τι είπε ο ίδιος στην Eurogamer Expo πριν λίγες μέρες καθώς και την είδηση που βγήκε από Κορεάτικο site και κάνει λόγο για Νοέμβριο.
+1 αν συμφωνείτε
Κι εγώ το διάβασα σήμερα στο Eurogamer.Απλά ο φίλος μάλλον είναι άσχετος και πάει να το παίξει έξυπνος.Το ότι οι έλληνες είμαστε άσχετοι φαίνεται και μόνο από τα games που παιζουμε (Pro,Counterstrike).
Manos αυτό το link που πόσταρες αναφέρει απλά μια φήμη. Άλλο rumor και άλλο fact. Η Arenanet δεν έχει ανακοινώσει ακριβή ημερομηνία. Ο Νοέμβριος είναι πριν το τέλος του 2011 οπότε θα μου πεις καλύπτεται η ανακοίνωση της εταιρίας, αλλά και πάλι αυτό δεν παύει να είναι απλά μια φήμη.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Το ξαναλέω για 2η φορά ότι η είδηση είναι φρέσκια. Εσύ στο 1ο σου comment είπες "Το οποίο το είχε ανακοινώσει η Arenanet από το Φλεβάρη. Απλά τώρα το πήρατε μυρωδιά."
Είναι προφανές λοιπόν ότι κι εσύ δεν είχες ιδέα για το τι έγινε σήμερα.
Η είδηση αυτή έχει ανέβει και σε πoλλά μεγάλα sites. Κι αυτό γιατί όλα τα game sites παγκοσμίως ανεβάζουν ακόμα και φήμες. Δεν βρίσκω λοιπόν τον λόγο για τον οποίο δεν θα πρέπει εμείς να ανεβάζουμε φήμες ή γιατί θα πρέπει να απολογούμαστε σε σένα ή τον οποιονδήποτε για τον λόγο που ανεβάζουμε την κάθε είδηση.
Το ερωματικό που μπήκε στον τίτλο μετά απο 3 update με καλύπτει.
Είδατε live μόνο το Skyrim. Ούτε κάμερα, αλλά ούτε και ήχο.
Παρακαλείστε να μπαίνετε όλοι στο Mumble για να κάνετε τυχόν παρατηρήσεις. Την ώρα που είμαι στον αέρα δεν μπορώ να βλέπω τι φαίνεται, συν ότι οι streaming εφαρμογές είναι τίγκα στα bugs, μαζί και το ασύμβατο headset Logitech G35 το οποίο θα αντικατασταθεί πάραυτα από κάποιο Razer.