Live: Football Manager 2013 beta

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Live: Football Manager 2013 beta

Live: Football Manager 2013 beta

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Δείτε το επεισόδιο της Πέμπτης με την Football Manager 2013 Beta. Αύριο παίζουμε Skyrim και Dawnguard!

Στο τελευταίο επεισόδιο του GameWorld TV παίξαμε την beta του Football Manager 2013 και μοιράσαμε beta keys μέσω του Mumble Voice Chat.

Δείτε το νέο mode που θα προστεθεί φέτος στο Football Manager 2013, με τίτλο "Football Manager Classic", την γρήγορη ταχύτητα του loading και τις αλλαγές στο gameplay.

Αύριο Κυριακή στις 16:00 θα παίξουμε The Elder Scrolls V: Skyrim και Dawnguard expansion!

Θα είμαστε ντυμένοι με armor...εντός κι εκτός παιχνιδιού! Κι αν δεν καταλάβατε τι εννοούμε δείτε κι αυτό.

{youtube}5tmmQSmpdDs|400|300{/youtube}

Ραντεβού την Κυριακή στις 16:00, μέχρι...όσο αντέξουμε. Το περιεχόμενο της εκπομπής θα είναι το The Elder Scrolls V: Skyrim και φυσικά πολλές...καμένες καταστάσεις! Δείτε live την εκπομπή απ' το GTV.gr.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 elijahkout (Level1) 27/09/2011 22:26
Κάτι το οποίο είναι γνωστό από πέρσι το Φλεβάρη και παρ' όλα αυτά το παρουσιάζετε τώρα σαν είδηση..
#2 Zagnaphein (Level20) 27/09/2011 22:51

Quoting elijahkout:

Κάτι το οποίο είναι γνωστό από πέρσι το Φλεβάρη και παρ' όλα αυτά το παρουσιάζετε τώρα σαν είδηση..



Σε τι από όλα αναφέρεσε? Διότι εμείς αναφέρουμε τι είπε ο ίδιος στην Eurogamer Expo πριν λίγες μέρες καθώς και την είδηση που βγήκε από Κορεάτικο site και κάνει λόγο για Νοέμβριο.
#3 elijahkout (Level1) 27/09/2011 22:56
Το οποίο το είχε ανακοινώσει η Arenanet από το Φλεβάρη. Απλά τώρα το πήρατε μυρωδιά.
#4 eliminator (Level26) 27/09/2011 23:06
Μερικοί μπαίνουν στο site μόνο και μόνο για να το παίξουν έξυπνοι πετάγοντας μια χαζομάρα είτε στα review είτε στις ειδήσεις έτσι ώστε να βγάλουν τους συντάκτες "γατάκια" χωρίς να υπάρχει λόγος.
+1 αν συμφωνείτε
#5 Manos (Level39) 27/09/2011 23:09
elijahkout, το ότι "το πήραμε μυρωδιά τώρα" από που το συμπέρανες? Τι σχέση έχει η ανακοίνωση της NCsoft στις αρχές της χρονιάς με την είδηση του MMOCrunch (www.mmocrunch.com/2011/09/20/rumor-guild-wars-2-closed-beta-begins-in-nov/) που βγήκε σήμερα? Και που κάνει λόγο για Νοέμβριο (διορθώθηκε κι ο τίτλος σε περίπτωση που δεν το παρατήρησες μέσα στο κείμενο).
#6 landogar (Level13) 27/09/2011 23:21
eliminator +1
Κι εγώ το διάβασα σήμερα στο Eurogamer.Απλά ο φίλος μάλλον είναι άσχετος και πάει να το παίξει έξυπνος.Το ότι οι έλληνες είμαστε άσχετοι φαίνεται και μόνο από τα games που παιζουμε (Pro,Counterstrike).
#7 elijahkout (Level1) 27/09/2011 23:23
Η Arenanet και όχι η Ncsoft ανανέωσε το FAQ στο επίσημο site του guild wars 2 τον Φεβρουάριο λέγοντας εκεί ότι το παιχνίδι εντός του 2011 θα περάσει από closed beta. Αυτό που εσείς σήμερα, και πολλά άλλα site δε λέω, το αναφέρουν σαν νέα είδηση.

Manos αυτό το link που πόσταρες αναφέρει απλά μια φήμη. Άλλο rumor και άλλο fact. Η Arenanet δεν έχει ανακοινώσει ακριβή ημερομηνία. Ο Νοέμβριος είναι πριν το τέλος του 2011 οπότε θα μου πεις καλύπτεται η ανακοίνωση της εταιρίας, αλλά και πάλι αυτό δεν παύει να είναι απλά μια φήμη.


Quoting landogar:

Το ότι οι έλληνες είμαστε άσχετοι φαίνεται και μόνο από τα games που παιζουμε (Pro,Counterstrike).


Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
#8 Manos (Level39) 27/09/2011 23:46
Κάθε εταιρεία ανακοινώνει μια περίοδο κυκλοφορίας της beta ή της τελικής έκδοσης και στις μισές περιπτώσεις την αναιρεί. Η ArenaNet είχε πει για "μέχρι το τέλος του 2011" και τώρα μπαίνει Οκτώβριος!Έπρεπε ήδη να έχει ανακοινωθεί ημερομηνία της beta.Κι επειδή σε 3 μήνες το 2011 τελειώνει και μας ρωτάτε πολλοί πότε θα ξεκινήσει η beta, γι' αυτό και ανεβάσαμε την είδηση.

Το ξαναλέω για 2η φορά ότι η είδηση είναι φρέσκια. Εσύ στο 1ο σου comment είπες "Το οποίο το είχε ανακοινώσει η Arenanet από το Φλεβάρη. Απλά τώρα το πήρατε μυρωδιά."
Είναι προφανές λοιπόν ότι κι εσύ δεν είχες ιδέα για το τι έγινε σήμερα.

Η είδηση αυτή έχει ανέβει και σε πoλλά μεγάλα sites. Κι αυτό γιατί όλα τα game sites παγκοσμίως ανεβάζουν ακόμα και φήμες. Δεν βρίσκω λοιπόν τον λόγο για τον οποίο δεν θα πρέπει εμείς να ανεβάζουμε φήμες ή γιατί θα πρέπει να απολογούμαστε σε σένα ή τον οποιονδήποτε για τον λόγο που ανεβάζουμε την κάθε είδηση.
#9 elijahkout (Level1) 27/09/2011 23:54
Δε θα σχολιάσω τίποτα άλλο. Ο κάθε αναγνώστης ξέρει να κρίνει.
Το ερωματικό που μπήκε στον τίτλο μετά απο 3 update με καλύπτει.
#10 draginfable (Level23) 27/09/2011 23:55
:o Μήπως να τσεκάρουμε πριν κρίνουμε;
#11 Manos (Level39) 27/09/2011 23:58
Ειδικά για σένα το βάλαμε. :-)
#12 Geonick (Level31) 28/09/2011 00:00
elijahkout κατι μου λεει οτι σε βαλανε στα διχτυα ρε φιλε.Χαχαχαχα! Περαστικα σου και χαλαρωσε.
#13 landogar (Level13) 28/09/2011 00:06
elijahkout χωρις να θελω να σε προσβαλω αλλα για σενα το ειπα ρε φιλε επειδη οπως ειπε κι ο eliminator μπηκες να το παιξεις έξυπνος χωρίς να έχεις ιδέα.
#14 eliminator (Level26) 28/09/2011 11:51
Δεν είναι επειδή δε ξέρει, και να μη ξέρει θα μάθει κάποια στιγμή, για αυτό άλλωστε υπάρχει και το site. Το θέμα είναι ότι μπήκε με το ύφος του ξερόλα να το παίξει έξυπνος λες και ξέρει τον συντάκτη προσωπικά και να τον βγάλει "γατάκι". Αν είδε κάτι λάθος θα μπορούσε να το πει πιο ευγενικά, δεν είναι κακό αν δεις κάτι λάθος να το στείλεις στον συντάκτη να το διορθώσει αλλά όχι να το πεις έτσι...
#15 zaylen (Level9) 09/11/2011 00:28
κανε θεε μου να αληθευει.. κατ 'εμαι το καλυτερο mmorpg που θα βγει ποτε και για τα επομενα χρονια .. αναμενουμεεεε :woohoo:
#16 airgeo (Level6) 28/10/2012 10:16
Αξιζει να ξαναδει καποιος την εκπομπη με το fm13 μονο και μονο για το παιχνιδι με την μπριζ!!!!!!! γρυπαρης= 2 αλεφαντους!!!!
#17 Tas13 (Level14) 28/10/2012 13:55
Χαχαχα,αλεπού των πάγκων ο Μάνος!Ούτε ο Δώνης δεν θα τα έχωνε τόσο...
#18 mike kodima (Level20) 28/10/2012 14:12
Ανυπομονησία μεγάλη να παρακολουθήσω dawnguard
#19 Manos (Level39) 28/10/2012 20:23
Σήμερα στο streaming το XSplit μας έκανε πάλι τα κουλά του.
Είδατε live μόνο το Skyrim. Ούτε κάμερα, αλλά ούτε και ήχο.

Παρακαλείστε να μπαίνετε όλοι στο Mumble για να κάνετε τυχόν παρατηρήσεις. Την ώρα που είμαι στον αέρα δεν μπορώ να βλέπω τι φαίνεται, συν ότι οι streaming εφαρμογές είναι τίγκα στα bugs, μαζί και το ασύμβατο headset Logitech G35 το οποίο θα αντικατασταθεί πάραυτα από κάποιο Razer.
#20 asmilon (Level26) 29/10/2012 19:42
ΟΚ Μανο θα το εχω υπ' οψιν αλλη φορα, μπηκα την Κυριακη, αλλα με σκετο streaming του Skyrim δε ηξερα τι γινοταν...