Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Formula 1 / MotoGP / WRC

09 Jun 2013 23:11 #125577 by Κώστας Λάβαρης
F1 GP Καναδά - RACE: Εύκολα ο Vettel!



Μεγάλη νίκη του Vettel στον Καναδά (η 1η του) που τον εδραιώνει την κορυφή της βαθμολογίας. 2ος ο Alonso, 3ος ο Hamilton.

Επιβλητική εμφάνιση από τον Sebastian Vettel στο σιρκουί Gilles Villeneuve, υπό καλές καιρικές συνθήκες, ελέγχοντας πλήρως τον αγώνα και ρίχνοντας γύρο μέχρι και τον 6ο Jean-Eric Vergne!

Τρίτη και φαρμακερή για τον Γερμανό 3 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή που την προηγούμενη 2ετία ξεκινούσε από την pole position στον Καναδά αλλά δεν μπορούσε να τη μετουσιώσει σε νίκη, κάτι που κατάφερε τελικά φέτος.

Κάνοντας εξαιρετική εκκίνηση, ο Vettel δεν κινδύνευσε σε κανένα σημείο του αγώνα, ανοίγοντας συνεχώς τη διαφορά του από τον Lewis Hamilton που βρισκόταν στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα στη 2η θέση. Ακόμα και το λάθος που έκανε στον 52ο γύρο (βγήκε στο γρασίδι) του κόστισε 4 δευτερόλεπτα, αλλά η διαφορά του ήταν τέτοια σε εκείνο το σημείο (18"+) από τον Bρετανό πιλότο της Mercedes AMG Petronas που δεν έθεσε σε κίνδυνο την πρωτοπορία.

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε ο Fernando Alonso που ξεκίνησε από την 6η θέση και κατάφερε να τερματίσει 2ος περνώντας τον Hamilton στον 63ο γύρο με τα μονοθέσιά τους να έχουν επαφή. Ο Hamilton προσπάθησε να απαντήσει, χωρίς όμως να τα καταφέρει 2 γύρους αργότερα, με την Mercedes να ακουμπά στο πίσω μέρος της Ferrari, χωρίς όμως να έχει δυσάρεστες συνέπειες για κανέναν. Νωρίτερα (στον 42ο) ο Ισπανός είχε περάσει τον Mark Webber ο οποίος είχε μια άτυχη στιγμή όταν στην προσπάθειά του να ρίξει γύρο στον van der Garde, ο Ολλανδός αγνόησε τις μπλε σημαίες, τον έκλεισε με αποτέλεσμα τα μονοθέσιά τους να ακουμπήσουν και να σπάσουν κάποια στοιχεία στην εμπρός αεροτομή της Red Bull του Αυστραλού.

Ο Nico Rosberg έφερε τη 2η Mercedes W04 στην 5η θέση χωρίς να εντυπωσιάσει με την απόδοσή του, ενώ εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o Jean-Eric Vergne τερματίζοντας 6ος. Ο Paul di Resta που ξεκίνησε από την 17η θέση «έβγαλε» 57 γύρους με τη μεσαία γόμα και με στρατηγική ενός pit stop κατάφερε να φτάσει μέχρι την 7η!

Καλή εμφάνιση για τον Felipe Massa που στον τελευταίο γύρο «έκλεψε» με ωραία κίνηση την 8η θέση από τον Kimi Raikkonen. Ο Φινλανδός που ξεκίνησε από τη 10η θέση λόγω ποινής που δέχθηκε μετά τις κατατακτήριες γιατί πήρε λάθος θέση στην έξοδο του pitlane, δεν έκανε καλό αγώνα αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα κατά τη διάρκεια των 70 γύρων. Το πρώτο κομμάτι του αγώνα ήταν πολύ δύσκολο για τον iceman που αντιμετώπισε πρόβλημα στα φρένα, είχε ένα αργό pit stop όπου έχασε χρόνο λόγω λάθους του ανθρώπου που κρατούσε το γρύλο, ενώ είχε και θέμα με την κατανάλωση του καυσίμου. Η πτώση της καρό σημαίας τον βρήκε στην 9η θέση έχοντας δεχθεί γύρο από τον Vettel. Το μόνο θετικό, το ότι ισοφάρισε το ρεκόρ των 24 συνεχόμενων τερματισμών στους βαθμούς που είχε ο Michael Schumacher.

Tην βαθμολογούμενη 10άδα έκλεισε ο Adrian Sutil. Σε ρηχά νερά οι McLaren, με τον Sergio Perez να τερματίζει 11ος και τον Jenson Button να ακολουθεί μια θέση πιο κάτω.

Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται το 3ήμερο 28-30 Ιουνίου με τον αγώνα του Silverstone.

Πηγή: www.e-go.gr/wmotors

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

17 Jun 2013 16:10 #126159 by Κώστας Λάβαρης
MotoGP GP Catalunya - RACE: Μεγάλη νίκη για Lorenzo!



Πολύ μεγάλη για τον Jorge Lorenzo εντός έδρας, στην Catalunya, μπροστά σε σχεδόν 92.000 θεατών. Μια πίστα στην οποία ο αναβάτης της Yamaha έχει νικήσει τους τρεις από τους τέσσερις τελευταίους αγώνες.

Ο «Por Fuera» πήρε κεφάλι με την εκκίνηση, στρίβοντας πρώτος και οδήγησε την κούρσα μέχρι την πτώση της καρό σημαίας. Σε συνθήκες δύσκολες και πολύ απαιτητικές ιδιαίτερα για τα λάστιχα καθώς η άσφαλτος έβραζε στους 53 βαθμούς Κελσίου, ο Lorenzo είχε τον έλεγχο και επιδεικνύοντας χαρακτήρα Πρωταθλητή άντεξε στην πίεση που του άσκησε το δίδυμο της Repol Honda.

«Tέλεια ημέρα αλλά δεν περίμενα τη νίκη για να είμαι ειλικρινής. Ήξερα ότι είχα μια πιθανότητα, αλλά δεν ήμουν τόσο πεπεισμένος όπως στο Mugello. Ήταν πολύ απαιτητικά από φυσικής κατάστασης, καθώς ο αγώνας ήταν ο πιο ζεστός μέχρι τώρα στο Πρωτάθλημα! Συνέχιζα να πιέζω στο 100% σε όλο τον αγώνα, διότι το παραμικρό λάθος θα ήταν καταστροφικό!», σχολίασε ο Lorenzo και πρόσθεσε: «Δεν περίμενα να περάσω τον Dani στην αρχή, για να είμαι ειλικρινής μου προξένησε κι εμένα έκπληξη καθώς περίμενα να περάσω μόνο τον Cal. Το εκμεταλλεύτηκα όμως και προσπάθησα να μεγαλώσω τη διαφορά μας. Ο Dani όμως ήταν εκεί και παίξαμε μερικά 'παιχνίδια'. Ήμουν μισό δευτερόλεπτο μπροστά και μετά 2 δέκατα προσπαθούσα να ξεφύγω και αυτός κάλυπτε το χαμένο έδαφος. Στο τέλος, επειδή ήμουν δυνατός πνευματικά αλλά κι επειδή ποτέ δεν τα παράτησα, κατάφερα να πάρω μια διαφορά και να κερδίσω τον αγώνα!».

Dani Pedrosa και Marc Marquez ακολουθούσαν σε απόσταση αναπνοής περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να επιτεθούν, όμως ο Lorenzo δεν τους έδωσε την ευκαιρία. Στους τελευταίους γύρους, ο Marquez αποφάσισε να εξαπολύσει την επίθεσή του στον ομόσταβλό του γεγονός που επέτρεψε στον Lorenzo να αποκτήσει μια διαφορά της τάξης 1,7 δευτερολέπτων.

Ο πιτσιρικάς πάλευε σα λιοντάρι από εσωτερική και εξωτερική για να περάσει τον Pedrosa, λίγο έλειψε να πέσει μάλιστα σε μια απόπειρα του, αλλά τελικά δεν τα κατάφερε τερματίζοντας τελικά 3ος.

«Ήταν ένας παράξενος αγώνας. Δεν μπορέσαμε να δώσουμε το 100% και από φυσικής κατάστασης ήταν δύσκολα τα πράγματα, εξαιτίας της ζέστης της μοτοσυκλέτας και των ελαστικών. Όταν προσπαθούσα να ανοίξω το γκάζι το μπροστινό κουνούσε πολύ κι έπρεπε να είμαι πολύ προσεκτικός. Οι τρεις μπροστά είχαμε να δώσουμε μάχη και με τις συνθήκες σήμερα. Ήταν λίγο απογοήτευση που δεν μπορούσαμε να πιέσουμε περισσότερο, μιας και οι μεταξύ μας διαφορές ήταν μικρές. Περάσαμε όλον τον αγώνα χωρίς μια προσπέραση. Ήταν πολύ εύκολο να γίνει το λάθος και στο τέλος ο Marc παραλίγο να κάνει ένα, στο τέλος όμως καταφέραμε να πάρουμε μια πολύ σημαντική δεύτερη θέση», τόνισε ο Pedrosa που συμπλήρωσε 200 GP.

«Ήταν δύσκολος αγώνας. Περιμέναμε ότι θα ήταν δύσκολος αλλά δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα πάλευα για το βάθρο με τους Jorge και Dani. Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό το αποτέλεσμα! Μας δίνει εμπιστοσύνη μετά από ένα δύσκολο 2ήμερο, καθώς στο τέλος καταφέραμε να βρούμε ένα ιδανικό set-up», υποστήριξε από την πλευρά του ο Marquez. «Ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολη μια θέση στη πεντάδα, όμως καταφέραμε να πάρουμε μια θέση στο βάθρο! Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα! Τώρα σκεφτόμαστε το Assen και θα δούμε μήπως μπορέσουμε να βελτιώσουμε στο τεστ της Aragon», κατέληξε.

Στην 4η θέση βρέθηκε ο Valentino Rossi έπειτα από μοναχικό αγώνα χωρίς να μπορέσει να διατηρήσει την επαφή του με το γκρουπ της κορυφής. Λίγο έλειψε πάντως ο αγώνας του Ιταλού Πρωταθλητή να έχει την ίδια κατάληξη με το Mugello καθώς πριν τη συμπλήρωση του 1ου γύρου ο Alvaro Bautista επιχείρησε να τον περάσει από εσωτερική, αλλά έπεσε με την ακυβέρνητη μοτοσυκλέτα του να περνάει ξυστά από την M1 του Doctor.

«Θέλαμε να προσπαθήσουμε για μια θέση στο βάθρο, αλλά όπως και να έχει ήταν ένας καλός αγώνας. Αν εξαιρέσουμε τις άτυχες στιγμές, όπως στο Mugello, ωριμάζουμε και είμαι σε θέση να οδηγώ τη μοτοσυκλέτα με καλύτερο τρόπο. Έχουμε όμως ακόμα μερικές προκλήσεις μπροστά μας, όπως στο πρώτο κομμάτι του αγώνα, όταν και δεν έχω ακόμα τις κατάλληλες ρυθμίσεις για να πιέσω στο όριο. Μετά από μερικούς γύρους ο ρυθμός μου δεν ήταν άσχημος και δεν ήμασταν πολύ μακριά από τους μπροστά. Κάναμε καλή δουλειά και πλέον θέλουμε να βελτιωθούμε ακόμα περισσότερο στις δυο ημέρες δοκιμών που ακολουθούν. Δεν τα παρατάμε, θα κάνουμε ακόμα ένα βήμα μπροστά και δεν θα είμαστε τόσο μακριά από τους πρώτους», σχολίασε ο Rossi ο οποίος αναφέρθηκε και στην περίπτωση του Bautista που λίγο έλειψε να τον αφήσει εκτός αγώνα όπως συνέβη και στο Mugello.

«Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται με τον Bautista, είναι σαν να τρελαίνεται όταν βλέπει τους κορυφαίους οδηγούς να είναι μπροστά του. Για μένα η συμπεριφορά του δεν είναι και τόσο έξυπνη...», είπε χαρακτηριστικά.

Μοναχικό αγώνα έκανε και ο Stefan Bradl που τερμάτισε στην 5η θέση, ενώ στην 6η βρέθηκε ο Bradley Smith που θα έχει να λέει ότι 2 γύρους πριν το τέλος πέρασε τον Andrea Dovizioso. Οι πολλές εγκαταλείψεις είχαν ως αποτέλεσμα να δούμε και δυο αναβάτες με μοτοσυκλέτες CRT να μπαίνουν στη 10άδα, με πρώτο και καλύτερο τον Aleix Espargaro που έφερε την ART της Power Electronics Aspar στην 8η θέση και τον Colin Edwards με την FTR Kawasaki. Την 10άδα συμπλήρωσε ο Michele Pirro.

Όπως προαναφέραμε πολλές και σημαντικές ήταν οι εγκαταλείψεις, οι περισσότερες λόγω πτώσεων. Πέραν της περίπτωση του Bautista, είχαμε τον Cal Crutchlow να μένει εκτός αγώνα στον 5ο γύρο και ενώ βρισκόταν στην 4η θέση και τον Nicky Hayden να τον ακολουθεί στιγμές μετά και ενώ είχε προωθηθεί στην 5η θέση.

Μετά από έξι αγώνες, ο Dani Pedrosa εξακολουθεί να οδηγεί την κούρσα του Πρωταθλήματος έχοντας 123 βαθμούς. Ο Jorge Lorenzo με τις 2 συνεχόμενες νίκες του σε Mugello και Catalunya μείωσε τη διαφορά του από τον αναβάτη της Repsol Honda στους 7 βαθμούς (116), ενώ στην 3η θέση βρίσκεται ο Marc Marquez με 93.

Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται το 3ήμερο 27-29 του μηνός με τον αγώνα του Assen.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΒΑΤΩΝ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ

Πηγή: www.e-go.gr/wmotors

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

01 Jul 2013 14:30 #127195 by Κώστας Λάβαρης
F1 GP Μ. Βρετανίας - RACE: Rosberg σε αγώνα θρίλερ...



Κλαταρισμένα ελαστικά, κίτρινες σημαίες, αυτοκίνητα ασφαλείας συνέθεσαν ένα εκρηκτικό σκηνικό στο Silverstone, με τον Νico Rosberg να παίρνει τη νίκη εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Sebastian Vettel, 10 γύρους πριν το τέλος...

Αυτή ήταν η 3η νίκη του Γερμανού στην καριέρα του και η 2η στο φετινό Πρωτάθλημα, μετά το Monaco. Στα κρίσιμα σημεία διατήρησε την ψυχραιμία του και με τη συνδρομή της τύχης αφού είδε τους δύο πιλότους που ήταν μπροστά του είτε να χάνουν έδαφος από αναποιές (Ηamilton), είτε να εγκαταλείπουν (Vettel), έφτασε στη νίκη.

Μετά το τέλος του αγώνα ο Rosberg κλήθηκε να παραστεί ενώπιον των αγωνοδικών γιατί κατά τη διάρκεια του αγώνα δεν έκοψε ταχύτητα σε σημείο που υπήρχαν κίτρινες σημαίες. Δεν υπήρξε κάποια δυσάρεστη έκπληξη για τον Γερμανό που τη γλίτωσε με επίπληξη...

Εκπληκτικό αγώνα έκανε ο Mark Webber που μετά την τραγική του εκκίνηση (από 4ος βρέθηκε 15ος έχοντας μάλιστα επαφή με τον Grosjean) έκανε πράγματα και θαύματα σε μια πίστα που στο παρελθόν έχει σημειώσει 2 νίκες και στην οποία μετράει πέντε συνεχόμενες παρουσίες στο βάθρο.

Στην 3η θέση τερμάτισε ο Fernando Alonso που είδε τη διαφορά του από τον Vettel στη μάχη του τίτλου να μειώνεται. Ο Ισπανός είδε μέσα σε λίγα λεπτά την τύχη μια να του γυρίζει την πλάτη και μια να του χαμογελά.

Όταν επισκέφθηκε τα pits για προγραμματισμένη αλλαγή ελαστικών έμπαινε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας, 10 γύρους πριν το τέλος, για να απομακρυνθεί από την ευθεία εκκίνησης/τερματισμού η Red Bull του Vettel που έμεινε από κιβώτιο και ενώ οδηγούσε τον αγώνα.

Aυτό είχε ως αποτέλεσμα να πέσει στην 8η θέση από 4ος που ήταν και να εξαπολύσει επική επίθεση στους 6 τελευταίους γύρους καταφέρνοντας να πάρει τελικά την 3η θέση.

Η τύχη, όμως, του χαμογέλασε στον 47ο γύρο όταν για ελάχιστα εκατοστά απέφυγε τον Perez που είχε χάσει τον έλεγχο της McLaren ακριβώς μπροστά του λόγω κλαταρισμένου πίσω αριστερού ελαστικού! «Ήμουν πολύ τυχερός. Φοβήθηκα όταν το είδα να συμβαίνει μπροστά μου, απέφυγα τη σύγκρουση για ένα εκατοστό», τόνισε ανακουφισμένος στο τέλος.

Στην 5η θέση βρέθηκε ο poleman Lewis Hamilton, από τα θύματα των ελαστικών της Pirelli. Ο Βρετανός οδήγησε τον αγώνα μέχρι τον 8ο γύρο όταν ξαφνικά στην ευθεία το πίσω αριστερό λάστιχο διαλύθηκε με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και θέσεις μέχρι να μπει στα pits και να βρεθεί προσωρινά 21ος.

Και δεν ήταν το μοναδικό θύμα των ελαστικών. Μέσα στους επόμενους 7 γύρους άλλοι δύο πιλότοι, ο Felipe Massa (σ.σ. o Βραζιλιάνος που έχει κάνει την εκκίνηση της χρονιάς, ξεκινώντας από την 11η θέση και φτάνοντας στην 5η, ήταν 4ος τη στιγμή που κλάταρε το ελαστικό του) και ο Jean-Eric Vergne είδαν το πίσω αριστερό λάστιχο να γίνεται κουρέλι, για να ολοκληρωθεί το... κακό με τον Sergio Perez στον 47ο γύρο! Σημειώστε ότι ο Μεξικάνος πιλότος της McLaren αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα - κλαταρισμένο πίσω αριστερό λάστιχο και στο FP3!

Εκ των υστέρων έγινε γνωστό ότι κλαταρισμένο πίσω ελαστικό είχαν και οι Rosberg, Alonso, Hulkenberg αλλά στάθηκαν τυχεροί καθώς μπήκαν στα pits πριν αυτό εκραγεί και διαλυθεί!

«Η ασφάλεια είναι το σημαντικότερο θέμα. Το να έχουμε τόσα πολλά κλαταρισμένα ελαστικά είναι απαράδεκτο. Είμαι πολύ απογοητευμένος και αυτό οφείλεται στα λάστιχα», σχολίασε μετά την πτώση της καρό σημαίας ο Hamilton και δεν είχε άδικο.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα για να απομακρυνθούν τα κομμάτια ελαστικών που υπήρχαν στην πίστα την ώρα που οι άνθρωποι των ομάδων προσπαθούσαν να βρουν λύσεις στο πρόβλημα που αντιμετώπιζαν οι περισσότεροι πιλότοι με το πίσω αριστερό λάστιχο.

Η οδηγία που έδιναν στους πιλότους τους ήταν να αποφεύγουν τα περάσματα από τα κερμπς, ιδιαίτερα στις στροφές 4-5 και στις επόμενες επισκέψεις στα pits αύξαναν την πίεση των ελαστικών.

Ο Vettel τη γλίτωσε φθηνά στην αρχή καθώς στο σετ ελαστικών με το οποίο ξεκίνησε τον αγώνα διαπιστώθηκε ένα σχίσιμο στο πίσω αριστερό λάστιχο. H μοίρα, ωστόσο, του έπαιξε άσχημο παιχνίδι στη συνέχεια.

Ο 3 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής οδηγούσε τον αγώνα ελέγχοντας με σχετική άνεση τη διαφορά του από τον Rosberg, όμως 10 γύρους πριν την πτώση της καρό σημαίας, το κιβώτιο της RB9 παρέδωσε πνεύμα με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός αγώνα για πρώτη φορά φέτος.

Κερδισμένος της υπόθεσης ήταν ο Fernando Alonso που τερμάτισε στην 3η θέση κλείνοντας τη διαφορά του από τον Γερμανό στους 21 βαθμούς.

Πέραν του Vettel, χαμένος ήταν και ο Kimi Raikkonen, ο οποίος βρισκόταν στη 2η θέση την ώρα που το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα για να απομακρυνθεί η RB9, αλλά τα αντανακλαστικά της Lotus F1 δεν λειτούργησαν όπως των αντίπαλων της, με αποτέλεσμα ο Φινλανδός να μείνει με το ίδιο σετ (σκληρών) ελαστικών, το οποίο είχε βάλει στον 30ο γύρο. Στους γύρους που απέμεναν μέχρι την πτώση της καρό σημαίας, δεν άντεξε στην πίεση των Webber, Alonso, Hamilton τερματίζοντας τελικά 5ος.

«Είχαμε εύκολα την 2η θέση. Ρώτησα την ομάδα αν πρέπει να μπω για να αλλάξω λάστιχα και μου είπαν όχι. Προφανώς και μιλάμε για λάθος απόφαση. Είμαι απογοητευμένος, αλλά αυτή τη φορά δεν ήταν δικό μου το λάθος», είπε χαρακτηριστικά ο Φινλανδός μετά το τέλος του αγώνα.

Πολύ καλό αγώνα έκανε ο Adrian Sutil που τερμάτισε στην 6η θέση, ενώ ο Daniel Ricciardo ήταν 7ος. Την βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν ο Paul di Resta (σ.σ. ξεκίνησε τελευταίος καθώς ακυρώθηκε λόγω του ότι το μονοθέσιό του βρέθηκε ελαφρύτερο στο ζύγισμα μετά τις κατατακτήριες δοκιμές) και ο Nico Hulkenberg.

Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται το 3ήμερο 5-7 Ιουλίου με το γερμανικό GP που θα διεξαχθεί στην πίστα του Nurburgring.

Πηγή: www.e-go.gr/wmotors

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

01 Jul 2013 14:32 #127196 by Κώστας Λάβαρης
MotoGP GP Ολλανδίας - RACE: Στον «Καθεδρικό» προσκύνησαν τον Rossi!



Πέρασαν 2,5 χρόνια, σχεδόν 1000 μέρες (993 για την ακρίβεια), και 45 αγώνες μέχρι να επιστρέψει στις επιτυχίες ο Valentino Rossi. Από την Sepang το 2010 είχε να κερδίσει ο Doctor, πριν ακόμα αφήσει τη Yamaha για να ξεκινήσει την περιπέτειά του με την Ducati.

Στο Assen, στον «Καθεδρικό» των GP, μια πίστα όπου το 2009 είχε πανηγυρίσει την 100η του νίκη στα GP, o 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής επέστρεψε στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου σημειώνοντας την 106η νίκη της καριέρας του στα GP, την 80η στη μεγάλη κατηγορία και την 8η στην ολλανδική πίστα.

Μια νίκη-ένεση ηθικού που ήρθε με πειστικό τρόπο, με τρόπο «αλά Rossi» που είχαμε ξεχάσει για αρκετό καιρό.

Οι δοκιμές της Βαρκελώνης τον βοήθησαν να βρει την αυτοπεποίθησή που δεν είχε στο μπροστινό και από τη στιγμή που βελτίωσε την απόδοσή του στις κατατακτήριες καταφέρνοντας να πλασαριστεί στην 4η θέση, είχε καλύτερες πιθανότητες να διεκδικήσει ένα καλό αποτέλεσμα, όπως και έγινε. Στον 4ο γύρο είχε ανέβει στη 2η θέση και κυνηγούσε τον πρωτοπόρο Dani Pedrosa τον οποίο και πέρασε στον 6ο, από εσωτερική, ξεσηκώνοντας τα πλήθη στις εξέδρες.

Από κει και πέρα κράτησε σταθερά γρήγορο ρυθμό, ήταν αλάνθαστος και από τη στιγμή που οι Pedrosa - Marquez άρχισαν να... σφάζονται για την 2η θέση, άνοιξε τη διαφορά του και κλείδωσε τη νίκη.

O Pedrosa δεν άντεξε στην πίεση του Marquez και υπέκυψε στον 18ο γύρο, ενώ έχασε άλλη μια θέση από τον εξαιρετικό για ακόμα μια φορά Cal Crutchlow. Ο Βρετανός έκανε άσχημη εκκίνηση πέφτοντας από την pole, προσωρινά στην 5η θέση. Με αντεπίθεση διαρκείας όμως κατάφερε να καλύψει το χαμένο έδαφος και να ανέβει στην 3η θέση πιέζοντας μάλιστα τον Marquez μέχρι τον τελευταίο γύρο για τη 2η. Εκεί έκανε ένα λάθος επιχειρώντας να τον περάσει από εσωτερική (λίγο έλειψε να συγκρουστούν) με αποτέλεσμα να χάσει έδαφος και να μείνει 3ος.

Και πάμε στον Jorge Lorenzo, το πρόσωπο του 3ημέρου. Τον απίστευτο Ισπανό που έσφιξε τα δόντια και έκανε έναν από τους καλύτερους αγώνες της καριέρας του. Μόλις 36 ώρες μετά την επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε στην σπασμένη αριστερή του κλείδα, ο 2 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της κορυφαίας κατηγορίας υπερέβαλε εαυτόν φτάνοντας μέχρι την 5η θέση και ενώ είχε βρεθεί ακόμα και 4ος για μεγάλο διάστημα. Ηρωϊκή εμφάνιση και θετικότατο αποτέλεσμα αν αναλογιστεί κανείς ότι περιόρισε και με το παραπάνω τη ζημιά, αφού Rossi και Crutchlow έκαναν τη ζημιά στις Honda.

Έτσι, ο Lorenzo φεύγει από το Assen όντας μόλις 9 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Dani Pedrosa (136 έχει ο αναβάτης της Repsol Honda, 127 ο "Por Fuera"), κάτι που δεν θα φανταζόταν ούτε στα πιο τρελά του όνειρα μετά τον σοβαρό τραυματισμό του στο FP2 της Πέμπτης.

«Είμαι πολύ χαρούμενος, δεν λεω ότι δεν το πιστεύω, αλλά μετά από τόσο καιρό είναι μια τρομερή ικανοποίηση. Ευχαριστώ την ομάδα και όλους όσοι με βοήθησαν και έμειναν κοντά μου όλο αυτό το διάστημα. Κέρδισα έναν αγώνα πραγματικό, καθαρά, χωρίς την τύχη. Το ότι επέστρεψα στις νίκες είναι κάτι που δεν έχω συνειδητοποιήσει ακόμα. Πριν την εκκίνηση είπα στον εαυτό μου ότι πρέπει να παλέψω για τη νίκη. Τώρα έχω καταφέρει να οδηγώ καλύτερα τη μοτοσυκλέτα μου, απέκτησα ξανά την εμπιστοσύνη μου στο μπροστινό, ιδιαίτερα στο φρενάρισμα και αν θέλω να περάσω κάποιον μπορώ να το κάνω χωρίς να φοβηθώ. Επιπλέον κατάφερα να έχω σταθερό ρυθμό», δήλωσε πανευτυχής ο Doctor για να προσθέσει: «Όλο αυτό το διάστημα που έμεινα μακριά από τις νίκες είχα αμφιβολίες για τον εαυτό μου, για το αν θα μπορούσα ξανά να νικήσω. Ποτέ, όμως, δεν τα παράτησα. Ήταν δύσκολα χρόνια, αλλά από τη στιγμή που η Yamaha που έδωσε άλλη μια ευκαιρία ήξερα ότι μπορούσα να τα καταφέρω. Τώρα ελπίζω να διατηρηθώ σε αυτό το υψηλό επίπεδο μέχρι το τέλος. Κάποιες φορές τα πράγματα θα πάνε καλά, κάποιες άλλες όχι, αλλά το σημαντικότερο είναι να μείνω εκεί γιατί έχω την ταχύτητα. Πολλά εξαρτώνται και από τον εξοπλισμό, όταν υπάρχουν δυνατότητες, αισθάνομαι ότι μπορώ να κερδίσω και από ψυχολογικής πλευράς είμαι έτοιμος».

Συγκινητικές δηλώσεις έκανε ο Lorenzo, στιγμές μετά την αποθέωση που γνώρισε από τους ανθρώπους της Yamaha κατά την επιστροφή του στο γκαράζ της ομάδας του.

«Δεν είμαι εγώ ο ήρωας. Ήρωες είναι εκείνοι που κουράζονται και παιδεύονται να τα βγάλουν πέρα στο τέλος του μήνα, που κερδίζουν λίγα και βοηθούν τους συνανθρώπους τους. Εμένα αυτή είναι η δουλειά μου, πληρώνομαι γι' αυτό τον λόγο. Είμαι χαρούμενος, δεν μπορούσε να έχει καλύτερη εξέλιξη ο αγώνας για μένα. Έχασα μόνο 2 βαθμούς σε σχέση με τον Pedrosa στη μάχη του Πρωταθλήματος και αυτό είναι εξαιρετικό». Λίγο αργότερα, στον προσωπικό του λογαριασμό του twitter θα γράψει: «Δεν ξέρω τι να πω, αλλά έπρεπε να προσπαθήσω για την εξαιρετική ομάδα μου, για όλους όσοι με υποστηρίζουν. Σας ευχριστώ για άλλη μια φορά».

Ο Cruthclow από την πλευρά του είπε: «Είχα κάποια προβλήματα στην εκκίνηση και στο πρώτο κομμάτι του αγώνα η Yamaha δεν ήταν ευκολοδήγητη, αλλά είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα. Συγχαρητήρια στον Valentino για την νίκη του, είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτόν, όπως επίσης και για τον Lorenzo που έκανε έναν απίστευτο αγώνα με σπασμένη κλείδα. Συγχαρητήρια!».

Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται το 3ήμερο 12-14 Ιουλίου με το γερμανικό GP που διεξάγεται στην πίστα του Sachenring.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΒΑΤΩΝ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ

Πηγή: www.e-go.gr/wmotors

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

28 Oct 2013 17:26 #134665 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
Formula 1

4 σερί όπως ο Fangio & ο Schumi!
Είναι τόσο νέος κι όμως έχει πετύχει τόσα πολλά σε αυτά τα 7,5 χρόνια που βρίσκεται στο χώρο. O Sebastian Vettel αξίζει δικαιωματικά μια θέση στη λίστα των κορυφαίων του σπορ.



Με «ντόνατς» στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού -για τα οποία παρεμπιπτόντως τιμωρήθηκε με πρόστιμο 25.000 ευρώ η Red Bull και ο ίδιος με την πρώτη του επίπληξη για φέτος- πανηγύρισε την κατάκτηση του 4ου σερί Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της καριέρας του ο Sebastian Vettel, γνωρίζοντας την αποθέωση από τον κόσμο που βρέθηκε στις εξέδρες του Buddh circuit.

Στη συνέχεια βγήκε από την RB9, υποκλίθηκε μπροστά της και έτρεξε προς την κατάμεστη κεντρική εξέδρα για να πανηγυρίσει με το κοινό στο οποίο επίσης υποκλίθηκε και να πετάξει τα γάντια του.

Λίγο αργότερα δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του. Άνθρωπος είναι και αυτός, ασχέτως αν μέσα στην πίστα θυμίζει καλοκουρδισμένη μηχανή. Ο Γερμανός δεν είναι αντιπαθητικός χαρακτήρας. Τουναντίον. Και χιούμορ διαθέτει και ωραίος τύπος είναι από όσα λένε όσοι τον συναναστρέφονται - από δημοσιογράφους μέχρι πιλότους.

Το θέμα στην περίπτωσή του είναι ότι κερδίζει συνέχεια. Αυτό συνεπάγεται ότι ο κόσμος βαριέται και πρέπει κάπου να ξεσπάσει. Και μοιραία ξεσπά στον πιτσιρικά.

Στα 26 του έχει κατακτήσει τον κόσμο της F1, καταφέρνοντας κάτι σπάνιο: να πάρει τέσσερα -ή περισσότερα- συνεχόμενα Πρωταθλήματα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι συγκαταλέγεται στους κορυφαίους όλων των εποχών. Το αν είναι ο καλύτερος όλων που είπε και ο Bernie, ο χρόνος θα το δείξει.

«Είναι φανταστικό! Μόνο ένα έχω να πω για τον Sebastien: είναι ο καλύτερος στον κόσμο!», έλεγε πανευτυχής μετά το τέλος του αγώνα ο επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner.

Ενδεικτικό του τι έχει πετύχει ο Vettel αποτελεί το γεγονός ότι μέχρι σήμερα, μόλις δύο πιλότοι είχαν καταφέρει να κερδίσουν 4 ή και περισσότερα συνεχόμενα Πρωταθλήματα: Ο Michael Schumacher των 7 Πρωταθλημάτων και ο Juan Manuel Fangio των 5.

Τέσσερις τίτλους έχει στο παλμαρέ του και ο «καθηγητής» Alain Prost, μόνο που δεν ήταν συνεχόμενοι.

Κρατήστε επίσης ότι ο Vettel έφτασε τα 4 σε ηλικία μόλις 26 χρόνων. Ο Fangio ήταν 45 όταν πήρε το 4ο, ο Schumi 32 και ο Prost 38. Σημειώστε δε ότι ο Γάλλος πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στην F1 στα 26 του (1981, Dijon-Prenois με Renault)...

«Δεν έχω λόγια. Θέλω να ευχαριστήσω το κοινό. Είναι κρίμα που δεν θα έρθουμε εδώ του χρόνου. Είχα σκεφτεί να πω δυο λόγια, αλλά τώρα δε μου βγαίνει τίποτα», σχολίασε ο Γερμανός για να προσθέσει: «Μπορεί απ' έξω να φαινόταν ότι φέτος είχαμε μια εύκολη σεζόν, αλλά δεν είναι έτσι. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς έγινα δέκτης αποδοκιμασιών, αλλά το ξεπέρασα. Το να φτάσω στο σημείο να πετύχω ό,τι και οι Prost, Fangio και Schumacher, με κάνει να αισθάνομαι πολύ χαρούμενος. Είναι μια από τις καλύτερες μέρες της ζωής μου. Υπάρχουν τόσα πολλά πρόσωπα που θέλω να ευχαριστήσω από την εποχή που αγωνιζόμουν στα καρτ και στη Formula junior».

Άλλη μια εκπληκτική σεζόν για τον ίδιο και την Red Bull που διέλυσε τον ανταγωνισμό ειδικά από το φτάνοντας στο 4ο συνεχόμενο νταμπλ της ιστορίας της. Και όλα αυτά τρεις αγώνες πριν την ολοκλήρωση της χρονιάς.

Με 10 νίκες έως τώρα (6 εκ των οποίων συνεχόμενες), 7 pole positions και 13 παρουσίες στο βάθρο, ο Sebastian Vettel, από το Heppenheim της Γερμανίας, είναι πανάξια ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2014, όπως άλλωστε συνέβη το 2013, το 2012 και το 2011.

Aν νικήσει και τους τρεις εναπομείναντες αγώνες θα φτάσει τις 13 νίκες σε μια σεζόν κάτι που μέχρι σήμερα έχει καταφέρει μόνο ο συμπατριώτης του και ίνδαλμά του, Michael Schumacher (2004, 13 νίκες σε 18 αγώνες), ενώ θα σημειώσει και νέο ρεκόρ συνεχόμενων νικών σε μια σεζόν που έχει από το 2004 ο Schumi με 7 (ο Vettel έχει 6 αυτή τη στιγμή).

Τα συνολικά του στατιστικά όλα αυτά τα χρόνια που αγωνίζεται στη Formula 1 προκαλούν ίλιγγο: 36 νίκες (μόνο οι Senna, Prost, Schumi έχουν παραπάνω) εκ των οποίων οι 35 με τη Red Bull, σε σύνολο 117 εκκινήσεων, 43 pole positions (42 με την Red Bull) - υπολείπεται μόνο των Senna - Schumi, 59 παρουσίες στο βάθρο (58 με την Red Bull) και 21 ταχύτεροι γύροι αγώνα, όλοι με την Red Bull.

Πολλά credits φυσικά ανήκουν στον Adrian Νewey - τον δημιουργό αυτών των απίθανων μονοθεσίων που όσο βαρύ κι αν ακούγεται έχουν ταπεινώσει τα τελευταία χρόνια τις παραδοσιακές δυνάμεις του σπορ.

Σήμερα, ο 54χρονος Newey έγινε ο πρώτος σχεδιαστής στην ιστορία του σπορ με 10 τίτλους οδηγών και άλλους τόσους κατασκευαστών!

Του χρόνου κάτι καινούργιο ξεκινάει με τις αλλαγές των τεχνικών κανονισμών. Ίσως τα πράγματα να αλλάξουν, ίσως πάλι να μην αλλάξει τίποτα.

Αυτό που όλοι προσεύχονται μέσα τους είναι ο 55χρονος Βρετανός σχεδιαστής να βγει στη σύνταξη ή να αποφασίσει να ασχοληθεί με κάτι άλλο, όπως για παράδειγμα το σχεδιασμό σκάφους για τον κορυφαίο ιστιοπλοϊκό αγώνα του κόσμου, το America's Cup, μήπως και σταματήσει επιτέλους η φρενήρη πορεία της Red Bull.

Kάποιος έγραψε πολύ εύστοχα στο twitter το εξής: «Από το 2000 ήταν ο Schumacher, o Todt και ο Brawn. Από το 2010 είναι οι Vettel, Horner, Newey. Κάποιοι το λένε βαρετό, εγώ το λεω ιδιοφυΐα».

Πηγή: www.e-go.gr

Please Log in or Create an account to join the conversation.

28 Oct 2013 18:13 #134670 by κωστας διγκας
Δικαιοι νικη για τον γερμανο! Επειδη ειχα τη χαρα να παρακολουθησω το gp της Ιταλιας το μονοθεσιο του ειναι λες και ειναι πανω σε ραγες ακομα και σε 2 λαθη που υπεπεσε τη παρασκευη χωρις περιτες κινησεις το διορθωσε ! αξιος!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

29 Dec 2013 16:29 #138211 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
«Ωρολογιακή βόμβα το δίδυμο Αλόνσο-Ραϊκόνεν»

Ο Ζαν Ερίκ Βερν πιστεύει πως το δίδυμο Αλόνσο-Ραϊκόνεν θα είναι μια ωρολογιακή βόμβα για τη Ferrari το 2014.

http://gzt-cdn1.wefiles.net/sites/default/files/styles/article_full_610x343/public/article/2013-12/alonso_raikkonen.jpg?itok=q-F4sM_o

Δύο κορυφαίους πιλότους θα έχει στο δυναμικό της η Ferrari τη νέα χρονιά. Η Scuderia επανέφερε τον Κίμι Ραϊκόνεν στη θέση του Φελίπε Μάσα για να πλαισιώσει τον Φερνάντο Αλόνσο. Δίδυμο που θα μοιάζει με... ωρολογιακή βόμβα έτοιμη να εκραγεί, όπως παραδέχτηκε ο Ζαν Ερίκ Βερν σε δηλώσεις του στην εφημερίδα Corriere dello Sport.

«Ο Αλόνσο είναι δίχως αμφιβολία ένας από τους υποψήφιους για να κατακτήσει τον τίτλο το 2014. Αυτό που με ανησυχεί είναι η άφιξη του Ραϊκόνεν στη θέση του Μάσα. Ο Κίμι είναι ένας καλός οδηγός, όπως ο Φερνάντο, αλλά μαζί θα είναι μια ωρολογιακή βόμβα για τη Ferrari», είπε μεταξύ άλλων ο Γάλλος πιλότος της Toro Rosso.

Πηγή: gazzetta.gr

Please Log in or Create an account to join the conversation.

19 Mar 2014 00:00 - 07 Apr 2014 00:37 #142014 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
FORMULA 1

GRAN PRIX 2014 - ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ

http://gzt-cdn1.wefiles.net/sites/default/files/styles/article_full_610x343/public/article/2014-03/23647.jpg?itok=aLba8Tz0

ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ, ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΟΙ ΧΑΜΙΛΤΟΝ, ΦΕΤΕΛ

Άνοιξε... τον χορό ο Ρόζμπεργκ!

Ο Χάμιλτον εγκατέλειψε νωρίς, ο Ρόζμπεργκ ήταν εκπληκτικός και πανηγύρισε τη νίκη στην πρεμιέρα της Αυστραλίας. Δεύτερος ο Ρικιάρντο, τρίτος στο ντεμπούτο του ο Μάγκνουσεν. Εκτός και ο Φέτελ.

Συναρπαστική μόνο η εκκίνηση ήταν στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν στην Αυστραλία. Σε αυτή ο Νίκο Ρόζμπεργκ έφυγε πολύ καλά και βρέθηκε στην πρώτη θέση, όπου παρέμεινε χαλαρά μέχρι την καρό σημαία για να πανηγυρίσει την πρώτη νίκη της σεζόν και τέταρτη της καριέρας του. Ο Γερμανός δεν αντιμετώπισε κανένα απολύτως πρόβλημα, δεν έχασε τα ηνία ούτε στα πιτ στοπ και είχε έναν εύκολο αγώνα.

Όσο για τον Λιούις Χάμιλτον, το γεγονός ότι έμεινε πέμπτος στην εκκίνηση δεν ήταν καλός οιωνός και ένα πρόβλημα στον κινητήρα τον έθεσε εκτός αγώνα από νωρίς. Το ίδιο ίσχυσε και για τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που μετά τις κατατακτήριες δοκιμές αντιμετώπισε προβλήματα και στον αγώνα.

Αντίθετα, «ζωντανός» κατάφερε να παραμείνει ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος γνωρίζοντας την αποθέωση από τους Αυστραλούς οπαδούς. Τρίτος ήταν ο Κέβιν Μάγκνουσεν, που δε θα μπορούσε να φανταστεί καλύτερο ντεμπούτο στη Formula1, με τον 21χρονο Δανό να κερδίζει μία θέση και να κάνει έναν σταθερό αγώνα.

Από εκεί και πέρα, ακολούθησε ο Τζένσον Μπάτον, με τη McLaren να ξεκινάει δυνατά τη σεζόν με 3-4 στο Άλμπερτ Παρκ. Πίσω του ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, που κατάφερε να κερδίσει τον Νίκο Χούλκενμπεργκ με το τελευταίο του πιτ στοπ. Μάλιστα, ο Γερμανός έχασε και την έκτη θέση, αφού τον πέρασε ο εκπληκτικός Βαλτέρι Μπότας.

Ο Φινλανδός ήταν στη δεκάδα, όταν είδε το δεξί του ελαστικό να φεύγει, κάτι που έφερε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ωστόσο, δεν πτοήθηκε από αυτό, έκανε αρκετές προσπεράσεις και σε διαφορετική περίπτωση θα μπορούσε να «χτυπήσει» ακόμα και το βάθρο.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Κίμι Ραϊκόνεν, Ζαν Ερίκ Βερν και Ντανιίλ Κβιάτ, με τον Ρώσο να παίρνει τον πρώτο του βαθμό στη Formula1. Τέλος, τον αγώνα εγκατέλειψαν και οι Καμούι Κομπαγιάσι, Φελίπε Μάσα, που είχαν επαφή στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση, Μάρκους Έρικσον, Παστόρ Μαλντονάντο και Ρομάν Γκροζάν, με τη Lotus να έχει πάρα πολλά προβλήματα.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Ρόζμπεργκ Mercedes Νικητής

Ρικιάρντο Red Bull +24.5

Μάγκνουσεν McLaren +26.7

Μπάτον McLaren +30.0

Αλόνσο Ferrari +35.2

Μπότας Williams +47.6

Χούλκενμπεργκ Force India +50.7

Ραϊκόνεν Ferrari +57.6

Βερν Toro Rosso +60.4

Κβιάτ Toro Rosso +63.5

Πέρεζ Force India +85.9

Σούτιλ Sauber +1 γύρο

Γκουτιέρεζ Sauber +1 γύρο

Τσίλτον Marussia +2 γύροι


Εγκατέλειψαν

Μπιανσί Marussia 50ό γύρο

Γκροζάν Lotus 44ο γύρο

Μαλντονάντο Lotus 30ό γύρο

Έρικσον Caterham 28ο γύρο

Φέτελ Red Bull 4ο γύρο

Χάμιλτον Mercedes 3ο γύρο

Μάσα Williams 1ο γύρο

Κομπαγιάσι Caterham 1ο γύρο

Βαθμολογία οδηγών

Ρόζμπεργκ 25

Ρικιάρντο 18

Μάγκνουσεν 15

Μπάτον 12

Αλόνσο 10

Μπότας 8

Χούλκενμπεργκ 6

Ραϊκόνεν 4

Βερν 2

Κβιάτ 1



Βαθμολογία κατασκευαστών

McLaren 27

Mercedes 25

Red Bull 18

Ferrari 14

Williams 8

Force India 6

Toro Rosso 3

Sauber 0

Marussia 0

Lotus 0

Caterham 0

[youtube:124c75xh]
[/youtube:124c75xh]

Πηγή: www.gazzetta.gr

Please Log in or Create an account to join the conversation.

07 Apr 2014 00:35 #142978 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
FORMULA 1

GRAN PRIX 2014 -ΜΑΛΑΙΣΙΑ


http://www.gazzetta.gr/sites/default/files/styles/article_full_610x343/public/article/2014-03/23911.jpg?itok=9Frw5oaK

«Χόρευε» στη βροχή ο Χάμιλτον

ΕΝΑΡΞΗ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ 50 ΛΕΠΤΩΝ

Η δυνατή βροχή καθυστέρησε την έναρξη των κατατακτηρίων δοκιμών 50 λεπτά και όταν η διαδικασία άρχισε, ο Λιούις Χάμιλτον «χόρευε» στη βροχή για να πάρει τη δεύτερη pole position της χρονιάς. Δεύτερος ο Φέτελ, τρίτος ο Ρόσμπεργκ.

Καθυστέρηση 50 λεπτών

Η πολύ δυνατή βροχή που ξεκίνησε περίπου μία ώρα πριν από την έναρξη των κατατακτηρίων δοκιμών στη Μαλαισία ήταν και η αιτία για να καθυστερήσει αυτή για 50 λεπτά. Το νερό στην πίστα της Σεπάνγκ ήταν πάρα πολύ, το αυτοκίνητο ασφαλείας έβγαινε συνεχώς στο σιρκουί για να κρίνει την κατάσταση και οι πιλότοι περίμεναν για πάνω από τρία τέταρτα μέχρι να ξεκινήσουν τη διαδικασία.

Άπιαστος ο Χάμιλτον, βελτιωμένος ο Φέτελ

Όταν έγινε αυτό, η Mercedes έδειξε και πάλι τη δύναμή της, με τον Λιούις Χάμιλτον να κατακτά τη δεύτερη pole position της σεζόν. Ο Βρετανός ήταν καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας ταχύτερος και δεν μπόρεσε να τον πιάσει κανείς στους χρόνους μέχρι το φινάλε. Άλλωστε, μαζί με τον Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν οι μοναδικοί που «έσπασαν» το 2:00.0! Ο Γερμανός ήταν σαφώς πιο βελτιωμένος σε σύγκριση με την πρεμιέρα της Αυστραλίας.

Μπορεί να αντιμετώπισε ένα πρόβλημα κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου, όμως δεν πτοήθηκε και κατετάγη στη δεύτερη θέση μπροστά από τον Νίκο Ρόσμπεργκ καταφέρνοντας να μπει... σφήνα στις δύο Mercedes. Ο Ρόσμπεργκ κατάφερε στο... νήμα να πάρει την τρίτη θέση, αφού ένας καλός χρόνος του Φερνάντο Αλόνσο τον είχε αφήσει πίσω. Ο Ισπανός έμεινε τέταρτος, ενώ περιμένει να δει τι θα πουν οι αγωνοδίκες για το συμβάν με τον Ντανιίλ Κβιάτ στις αρχές του δεύτερου σκέλους.

Κόκκινες σημαίες

Αρχικά, φάνηκε ο Ρώσος να έχει κάνει λάθος, όμως νέο ριπλέι έδειξε τον πιλότο της Ferrari να βγαίνει από τη γραμμή του και να χτυπάει με αυτόν της Toro Rosso, κάτι που δεν αποκλείεται να του φέρει και ενδεχόμενη ποινή.

Αποτέλεσμα ήταν να πέσει η κόκκινη σημαία στα 12:46 πριν το τέλος του Q2 και ο Αλόνσο να έχει πρόβλημα στην ανάρτηση του μπροστινού αριστερού τροχού του. Ωστόσο, αυτό διορθώθηκε, ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής συνέχισε την προσπάθειά του και θα δει τα κόκκινα φώτα να σβήνουν από την τέταρτη θέση, εφόσον δε δεχτεί κάποια ποινή.

Βέβαια, κόκκινη σημαία είχαμε και στο Q1, καθώς στα 36 δευτερόλεπτα πριν από το τέλος ο Μάρκους Έρικσον γλίστρησε, χτύπησε στις μπαριέρες, πήρε μαζί του και πινακίδες και ακινητοποιήθηκε στην πίστα. Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να μην ολοκληρωθεί το σκέλος αυτό, με τους Παστόρ Μαλντονάντο, Άντριαν Σούτιλ, Ζουλς Μπιανσί, Καμούι Κομπαγιάσι και Μαξ Τσίλτον να αποκλείονται δίχως κάποιος να αντιμετωπίζει πρόβλημα με το 107%.

Τους δυσκόλεψε η βροχή, αλλά...

Από εκεί και πέρα, η βροχή έκανε εκ νέου την εμφάνισή της στη Σεπάνγκ και δυσκόλεψε πολύ το έργο των πιλότων, που αναγκάστηκαν να χρησιμοποιήσουν τα βρόχινα ελαστικά, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Πίσω από τον Αλόνσο ήταν ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, ενώ ακολούθησαν οι Κίμι Ραϊκόνεν, Νίκο Χούλκενμπεργκ, Κέβιν Μάγκνουσεν, Ζαν Ερίκ Βερν, που δεν κατάφεραν να βελτιώσουν τους χρόνους τους.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος ήταν ο μοναδικός που βγήκε με ενδιάμεσα ελαστικά στο φινάλε της διαδικασίας. Τέλος, από το δεύτερο σκέλος αποκλείστηκαν οι Κβιάτ, Εστεμπάν Γκουτιέρεζ, Φελίπε Μάσα, Σέρχιο Πέρεζ, Βαλτέρι Μπότας και Ρομάν Γκροζάν. Έτσι, ο Χάμιλτον έχει και πάλι το πάνω χέρι και ελπίζει αυτή τη φορά να μην εγκαταλείψει, ώστε να πανηγυρίσει την πρώτη νίκη της χρονιάς.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Χάμιλτον Mercedes 1:57.202 1:59.041 1:59.431 22 γύροι

Φέτελ Red Bull 1:57.654 1:59.399 1:59.486 20 γύροι

Ρόσμπεργκ Mercedes 1:57.183 1:59.445 2:00.050 23 γύροι

Αλόνσο Ferrari 1:58.889 2:01.356 2:00.175 22 γύροι

Ρικιάρντο Red Bull 1:58.913 2:00.147 2:00.541 20 γύροι

Ραϊκόνεν Ferrari 1:59.257 2:01.532 2:01.218 21 γύροι

Χούλκενμπεργκ Force India 1:58.883 2:00.839 2:01.712 23 γύροι

Μάγκνουσεν McLaren 2:00.358 2:02.094 2:02.213 20 γύροι

Βερν Toro Rosso 2:01.689 2:02.096 2:03.078 23 γύροι

Μπάτον McLaren 2:00.889 2:01.810 2:04.053 22 γύροι

Κβιάτ Toro Rosso 2:01.175 2:02.351 16 γύροι

Γκουτιέρεζ Sauber 2:01.134 2:02.369 16 γύροι

Μάσα Williams 2:00.047 2:02.460 16 γύροι

Πέρεζ Force India 2:00.076 2:02.511 15 γύροι

Μπότας Williams 1:59.709 2:02.756 17 γύροι

Γκροζάν Lotus 2:00.202 2:02.885 17 γύροι

Μαλντονάντο Lotus 2:02.074 8 γύροι

Σούτιλ Sauber 2:02.131 7 γύροι

Μπιανσί Marussia 2:02.702 8 γύροι

Κομπαγιάσι Caterham 2:03.595 8 γύροι

Τσίλτον Marussia 2:04.388 8 γύροι

Έρικσον Caterham 2:04.407 7 γύροι

[youtube:1itpuaa7]
[/youtube:1itpuaa7]

Πηγή: www.gazzetta.gr

Please Log in or Create an account to join the conversation.

07 Apr 2014 00:50 #142981 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
FORMULA 1

GRAN PRIX 2014 -
Μπαχρέιν

http://www.gazzetta.gr/sites/default/files/styles/article_full_610x343/public/article/2014-04/dne1406ap231.jpg?itok=Ouk-B5G6

Τα είχε... 900 ο Χάμιλτον!

Στο 900ό Γκραν Πρι της Formula1 ο Λιούις Χάμιλτον έδωσε μεγάλη μάχη με τον Νίκο Ρόσμπεργκ και στο τέλος βγήκε νικητής, με τη Mercedes να κάνει το 1-2 στο Σακχίρ. Τρίτος ο Σέρχιο Πέρεζ.

Για πρώτη φορά το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν, που ήταν το 900ό στην ιστορία της Formula1, διεξήχθη υπό το φως των προβολέων, η Mercedes κυριάρχησε και πάλι στην πίστα του Σακχίρ, όμως οι μάχες ήταν πολλές, ακόμα και για την πρώτη θέση, αλλά και για την είσοδο στη δεκάδα.

Ο Λιούις Χάμιλτον έφυγε καλά στην εκκίνηση, πέρασε μπροστά από τον Νίκο Ρόσμπεργκ, όμως το έργο του μόνο εύκολο δεν ήταν. Ο Γερμανός, ακόμα και με διαφορετική στρατηγική, πάλεψε με... νύχια και με δόντια, προσπάθησε να περάσει τον ομόσταυλό του, τα κατάφερε δύο φορές, αλλά στο φινάλε έμεινε με τη δεύτερη θέση, ύστερα από έναν εκπληκτικό αγώνα.

Με αυτόν τον τρόπο, η Mercedes έκανε το 1-2, αφού καμία άλλη ομάδα δεν μπορούσε να πιάσει τον ρυθμό της. Από εκεί και πέρα, λοιπόν, ο Σέρχιο Πέρεζ έδωσε κι αυτός τις δικές τους μάχες και με το πέσιμο της καρό σημαίας συμπλήρωσε το βάθρο, με ένα... τρένο μονοθεσίων να τον ακολουθούν, καθώς πίσω του ήταν οι Ντάνιελ Ρικιάρντο, Νίκο Χούλκενμπεργκ, Σεμπάστιαν Φέτελ, Φελίπε Μάσα, Βαλτέρι Μπότας.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο Ferrari των Φερνάντο Αλόνσο, Κίμι Ραϊκόνεν, με τους δύο πιλότους της Scuderia να έχουν υποτονική απόδοση και να πέφτουν θύματα προσπεράσεων σε αρκετές περιπτώσεις. Τέλος, εγκατέλειψαν οι Τζένσον Μπάτον, Κέβιν Μάγκνουσεν, Εστεμπάν Γκουτιέρεζ, Μάρκους Έρικσον, Ζαν Ερίκ Βερν και Άντριαν Σούτιλ.

Όσον αφορά τον Γκουτιέρεζ, πλήρωσε την επιθετικότητα του Παστόρ Μαλντονάντο. Ο πιλότος από τη Βενεζουέλα είχε επαφή με τον Μεξικανό στην πρώτη στροφή, με το μονοθέσιό του να φέρνει τούμπα και να... προσγειώνεται εκτός πίστας, κάτι που έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στο σιρκουί για πέντε γύρους και μείωσε τις διαφορές.

Έτσι, στη βαθμολογία ο Χάμιλτον πλησίασε τον Ρόσμπεργκ στους 11 βαθμούς (61 εναντίον 50), ενώ ο Χούλκενμπεργκ πέρασε στην τρίτη θέση με 28. Στους κατασκευαστές η Mercedes έπιασε τους 111, με τις Force India (44) και McLaren (43) να ακολουθούν.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Χάμιλτον Mercedes Νικητής

Ρόσμπεργκ Mercedes +1.0

Πέρεζ Force India +24.0

Ρικιάρντο Red Bull +24.4

Χούλκενμπεργκ Force India +28.6

Φέτελ Red Bull +29.8

Μάσα Williams +31.2

Μπότας Williams +31.8

Αλόνσο Ferrari +32.5

Ραϊκόνεν Ferrari +33.4

Κβιάτ Toro Rosso +41.3

Γκροζάν Lotus +43.1

Τσίλτον Marussia +59.9

Μαλντονάντο Lotus +62.8

Κομπαγιάσι Caterham +87.9

Μπιανσί Marussia +1 γύρο


Εγκατέλειψαν
Μπάτον McLaren 55ο γύρο

Μάγκνουσεν McLaren 40ό γύρο

Γκουτιέρεζ Sauber 39ο γύρο

Έρικσον Caterham 33ο γύρο

Βερν Toro Rosso 18ο γύρο

Σούτιλ Sauber 17ο γύρο


Βαθμολογία οδηγών
Ρόσμπεργκ 61

Χάμιλτον 50

Χούλκενμπεργκ 28

Αλόνσο 26

Μπάτον 23

Φέτελ 23

Μάγκνουσεν 20

Μπότας 18

Πέρεζ 16

Ρικιάρντο 12

Μάσα 12

Ραϊκόνεν 7

Βερν 4

Κβιάτ 3


Βαθμολογία κατασκευαστών
Mercedes 111

Force India 44

McLaren 43

Red Bull 35

Ferrari 33

Williams 30

Toro Rosso 7

Lotus 0

Sauber 0

Marussia 0

Caterham 0

[youtube:1ucwcmko]
[/youtube:1ucwcmko]

Πηγή: www.gazzetta.gr

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification