Reviews Jump Force
Comments (6)

Jump Force Hot

Βρωμόξυλο από τους πρωταγωνιστές των manga.

https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/7a/ad/1b/jump-force-artbox-44-1550238192.jpg
  • Review
  • News
  • Forum
  • Images
  • Videos
  • User Reviews

Βρωμόξυλο από τους πρωταγωνιστές των manga.

Οι φίλοι των manga, των anime και όλων των ιαπωνικών μέσων ψυχαγωγίας δείχνουν την ξεκάθαρη προτίμηση τους προς τους JRPG τίτλους κάθε φορά που πιάνουν ένα χειριστήριο στα χέρια τους. Εκεί όμως που δίνουν όλο το ποιόν του εαυτού τους και δωρίζουν και την ψυχή τους στον ακατανόμαστο άμα λάχει, είναι τα video game adaptations των αγαπημένων τους ιαπωνικών σειρών. Η σειρά περιοδικών της Jump από την άλλη, με τα εβδομαδιαία τεύχη της, κρατά συντροφιά σε όλους τους κατοίκους της Ανατολής (και όχι μόνο) από το 1968 μέχρι και σήμερα. Όπως καταλαβαίνετε, συμπληρώθηκαν 50 χρόνια από τότε που καθιερώθηκε αυτή η συνήθεια στις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων ανά τον κόσμο και η Shonen Jump δεν θα μπορούσε να μη το γιορτάσει με κάθε πιθανό τρόπο, γιατί όχι και μέσω ενός video game;

jump force 1
Κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα του Jump Force το οποίο, αν και Fighting, αναμενόταν από αρκετούς fans-λάτρεις αυτού του τρόπου ζωής. Εν γένει πρόκειται για έναν πνευματικό διάδοχο του J-Stars Victory VS, που είχε κυκλοφορήσει το 2015 για τις κονσόλες της Sony, αφού και στο Jump Force οι developers φρόντισαν να καλέσουν σε μία μεγαλοπρεπή σύναξη τους δημοφιλέστερους χαρακτήρες των manga, που μας κρατούν συντροφιά κάθε εβδομάδα σε κάθε νέα έκδοση που κυκλοφορεί. Η διαφορά των δύο games είναι τεράστια από κάθε άποψη, ωστόσο φέρουν την ίδια νοοτροπία, με το δεύτερο να αποτελεί μία πιο πλούσια προσπάθεια, εφόσον τα 50th anniversaries οφείλουν πάντοτε να είναι πιο φανταχτερά. Η ανακοίνωση του Jump Force πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Ιούνιο στην E3 2018, με τις Bandai Namco και Spike Chunsoft να μην κρύβουν τον ενθουσιασμό τους για αυτό. Οκτώ μήνες μετά ήρθε η ώρα για το Jump Force να κριθεί και να ανακριθεί.

Ένα J-μπουρδούκλωμα
Καταλαβαίνουμε πως στα Fighting το κομμάτι “σενάριο” δεν θα είναι ποτέ το δυνατότερο στοιχείο ενός video game αυτού του genre, αλλά μάλλον τους πείραξε το πολύ ρύζι όταν σκαρφίζονταν τι στο καλό να κάνουν με αυτό του Jump Force. Σίγουρα το να μπλέξεις τους χαρακτήρες από 15+ manga και να παράγεις μία ιστορία που να ικανοποιεί είναι αρκετά δύσκολο, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση απουσιάζει κάθε σύνδεση ανάμεσά τους, ή έστω κάποια προσπάθεια για πρωτοτυπία. Θα το καταλάβετε και μόνοι σας, αφού με την είσοδο σας στο παιχνίδι θα ξυπνήσετε χαμένοι σε έναν άγνωστο κόσμο (κλισέ), με τον Trunks από την σειρά Dragon Ball να σας βοηθά να ανακτήσετε τις αισθήσεις σας.

Πολύ γρήγορα θα αντιληφθείτε πως βρίσκεστε σε έναν κόσμο που ενώνει τους διάφορους Jump Worlds. Γνωρίζοντας τα μεγάλα ονόματα από κάθε franchise –αναφερόμαστε στους κυρίους που κοσμούν το εξώφυλλο του παιχνιδιού- μεταφέρεστε στη συνέχεια στην Umbras Base, όπου εκεί οι διάφοροι ήρωες έχουν στήσει την βάση της ομάδας Jump Force και αναμένουν εντολές από τον Director Glove, για να προστατεύσουν τον κόσμο από κάθε απειλή. Φυσικά, κανένας Goku, Luffy, Naruto και λοιποί δεν είναι οι εκλεκτοί να σώσουν τον κόσμο, αφού αυτό το χρίσμα έχει δοθεί σε εσάς, στο avatar που εσείς θα δημιουργήσετε, από το πουθενά. Κάπου εδώ σκάνε και οι δύο μόνοι χαρακτήρες που δεν ανήκουν σε κάποιο manga της Shonen Jump για να ταράξουν λίγο το τοπίο.

Ο λόγος για τους Kane και Galena που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για χάρη του Jump Force από τον τιτανομέγιστο Akira Toriyama, δημιουργό του Dragon Ball. Δίχως κανένα backstory και χωρίς κανέναν ουσιαστικό λόγο οι δύο αυτοί villains έχουν στην κατοχή τους το Onyx Book, το οποίο εκπέμπει κάποιους μαγικούς κύβους που μπορούν να ελέγξουν κάθε σώμα στο οποίο θα εισαχθούν και συνεργάζονται με άλλες “κακές” φιγούρες των ιαπωνικών σειρών, όπως οι Frieza και Marshal D. Teach. Το “ό,τι να’ναι” είναι ο ακριβέστερος όρος για να χαρακτηρίσει την όλη πλοκή του Jump Force καθόλη την διάρκεια της εξέλιξής της, αφού το μόνο που συναντάμε είναι συγκυρίες και συγκρούσεις ανάμεσα στους χαρακτήρες των διαφόρων manga, με πολύ προβλέψιμα γεγονότα και αδιάφορη ροή.

jump force 2
Το μόνο redeeming κομμάτι της υπόθεσης είναι το ότι αντικρίζουμε όλους αυτούς τους χαρακτήρες που συνηθίζαμε τόσα χρόνια να χαζεύουμε σε ασπρόμαυρα σκίτσα ή στα επεισόδια που ανεβαίνουν κατά συρροή στο KissAnime, να ρίχνουν το ξύλο τα ζωής τους και να παίζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους εαυτούς τους, αφού είναι πολλές οι φράσεις που βασίστηκαν στα όσα λένε στα τεύχη οι πρωταγωνιστές. Από κει και ύστερα επικρατεί το χάος και όσα είδωλα των anime και αν στρίμωξαν σε έναν τίτλο, η ιστορία του Jump Force δεν μπορούσε σε καμία περίπτωση να σωθεί, αφού έμπαζε από παντού. Υπάρχει για να υπάρχει και δεν έγινε καμία προσπάθεια έστω στοιχειώδους ζεύξης ανάμεσα σε όλους αυτούς τους κόσμους της Shonen Jump.

43 και έχει ο Θεός
Το αξιοσέβαστο ρόστερ χαρακτήρων του Jump Force ίσως να αποτελεί και το ισχυρότερο στοιχείο του νέου 3D Fighting. Αυτό διότι απαριθμούνται 40 χαρακτήρες από τα δημοφιλέστερα manga, δύο original και ο δικός σας φυσικά πρωταγωνιστής, φτάνοντας αισίως στους 43 διαθέσιμους μαχητές. Όσοι αγαπάτε τα manga και τα διαβάζετε χωρίς εξαίρεση, πιθανότατα θα γνωρίζετε τους περισσότερους εξ αυτών αν όχι όλους. Μερικοί όχι και τόσο καμένοι ίσως να μην γνωρίζουν τους Yusuke και Jotaro από τα Yu Yu Hakusho και Jojo’s Bizzare Adventure αντίστοιχα, αλλά αλίμονο αν δεν έχουν ακούσει ποτέ τους Ichigo, Vegeta, Sanji και Yugi, πέραν όσων αναφέραμε παραπάνω. Ο τελευταίος είναι μακράν η πιο ευχάριστη έκπληξη της λίστας χαρακτήρων, αφού είναι σίγουρα αρκετοί οι fans που ονειρεύονταν τον κορυφαίο των τερατομονομαχιών σε ένα τέτοιο crossover. Και να ‘ταν μόνο ο Yugi…όλοι οι πρωταγωνιστές των Saint Seiya, Hunter x Hunter, Bleach και πολλών ακόμη anime/manga είναι διαθέσιμοι για να τους ελέγξετε στην μάχη.

jump force 3
Φυσικά κάθε χαρακτήρας συνοδεύεται και από τις πιο χαρακτηριστικές επιθέσεις του, που χωρίζονται σε τρία γνωστά special attacks και μία ultimate επίθεση, πάντα βασισμένα στα όσα είδαμε και συγκλονιστήκαμε σε κάθε τεύχος της αγαπημένης μας σειράς. Το μόνο βαρύ χαστούκι από το ρόστερ θα το φάτε στην περίπτωση του Yagami Light και του Ryuk, αφού κανένας από τους δύο αστέρες του Death Note δεν είναι playable, παρά μόνο συμμετέχουν στην ιστορία. Αντιλαμβανόμαστε πως η ένταξή τους σε αυτό ήταν σχεδόν αδύνατη, αφού δεν έχουν κάποια δύναμη για να πλακώσουν τους άλλους, ωστόσο το εμπόδιο που ξεπεράστηκε με τον Yugi μας κάνει να πιστεύουμε πως όλο και κάποιος τρόπος θα υπήρχε. Παράλληλα, υπάρχουν άλλοι 9 χαρακτήρες που δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο θα προστεθούν με DLC, πράγμα που θα ανεβάσει το κοντέρ στους 52 χαρακτήρες. Καμιά 15αριά ήταν και οι διαθέσιμες πίστες, οι περισσότερες εκ των οποίων απορροφήθηκαν ξανά από τα manga και τις πιο σημαντικές τοποθεσίες που συναντήσαμε σε αυτά. Από ποικιλία επομένως η Spike Chunsoft έδωσε ρέστα.

Εδώ κρύβεται η μίξη
Ξεγελιέστε αν νομίζετε πως το μεγαλύτερο μείγμα του Jump Force αφορά τους χαρακτήρες από τα διάφορα σύμπαντα. Αυτό διότι το gameplay έχει παντρέψει το σύστημα μάχης πολλών προγενέστερων Fighting games που πραγματεύονταν περιπέτειες manga ηρώων. Παρόλα αυτά θα μιλήσουμε με παραδείγματα, ώστε να αντιληφθείτε από μόνοι σας πόσα franchises έχουν συμμετέχει στο όργιο που ονομάζεται Jump Force. Αρχικά επέστρεψε το κλασικό 3vs3 tag team gameplay μέσω του οποίου ο κάθε παίκτης διαλέγει τρεις χαρακτήρες για να τον εκπροσωπήσουν στον αγωνιστικό χώρο. Ευχάριστη δυνατότητα, αφού η επιλογή μόνο ενός χαρακτήρα θα αποτελούσε πηγή βασάνων για όσους ανυπομονούν να σκάσουν Kamehameha, αλλά δεν βλέπουν και την ώρα για ένα Gomu Gomu No: Red-Hawk. Το δυσάρεστο στην όλη φάση είναι πως οι τρεις χαρακτήρες μοιράζονται μία μπάρα ζωής και ένα ability gauge, κοινώς η πτώση του ενός σημαίνει χάσιμο του round. Για τον λόγο του αληθές, η ύπαρξη των rounds σπάει την ροή της μάχης, ενώ το ξεχωριστό health bar για κάθε ήρωα είναι αποδεδειγμένα προτιμότερο τα τελευταία χρόνια.

jump force 4
Ύστερα από αυτά τα βασικά, περνάμε στο ξυλίκι, το πλάκωμα, την συντριβή και τον εξευτελισμό κάθε αντιπάλου που θα τολμήσει να σταθεί στον διάβα σας. Εκεί θα συναντήσετε μία νοοτροπία κοντινή στο One Piece: Burning Blood, έχοντας λάβει παράλληλα εμφανή επιρροή από την σειρά Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm. Αν δεν έχετε παίξει κανένα από τα δύο, στο Jump Force θα βρείτε μία σειρά από combos, special επιθέσεων τα οποία αντιμετωπίζονται από το σύστημα άμυνας. Ενώ η εξαπόλυση των δυνάμεών σας είναι καταπληκτική και πιστή στα δεδομένα κάθε χαρακτήρα, όταν θα κληθείτε να καλύψετε τα μετόπισθεν θα παρατηρήστε μία ασάφεια στο τι μπορεί να μπλοκάρει ο χαρακτήρας σας με τα γυμνά του χέρια και τι όχι. Είναι κουφό να βλέπουμε ορισμένες απλές επιθέσεις χαρακτήρων να μην έχουν διαφυγή, την στιγμή που το Final Flash του Vegeta μπορεί να αποφευχθεί σαν να είναι μία απλή αντανάκλαση. Έχει γίνει κατά ένα μεγάλο ποσοστό καλή δουλειά στο balancing των επιθέσεων, αλλά υπάρχουν από δω και από κει ορισμένες κινήσεις που χρειάζονταν λίγο buff, δεδομένης της καταστροφής που προκαλούσαν στο χαρτί. Στο Jump Force επιστρέφει το Focus, ξεχωριστό κουμπί μέσω του οποίου γεμίζετε μία άλλη μπάρα, το ξόδεμα της οποίας συμβαίνει ασύστολα λόγω των abilities. Πάρτε και το Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi σας σα να λέμε.

Φίλη μου Spike θα σου έλεγα να “Shut Up” και να “Take my Money” μόνο αν μου έδινες τον Ryuk ως playable…Λυπάμαι αλλά έχασες, από μένα είναι όχι.

Μεγάλη σημασία στα Fighting έχει το outplay potential που είναι ικανό να προσφέρει και οι μηχανισμοί του Jump Force βοηθούν επαρκώς στην ενίσχυσή του. Το Rush με το οποίο μεταφέρεστε με ταχύτητα στους εχθρούς σας, το Escape που σας γλιτώνει από θανατηφόρα combos, το Block που στρέφει απότομα τον έλεγχο, είναι όλες λειτουργίες που συμβάλλουν έντονα στην έκβαση του αποτελέσματος, δημιουργώντας μάχες δίχως όρια στο πως θα αντιμετωπίσετε τους απέναντι τρεις χαρακτήρες. Ειδικά κάποιοι Zoro, Sasuke και Kenshin είναι πραγματική απόλαυση στον χειρισμό τους. Κάθε χαρακτήρας έχει την δική του μαγεία στον έλεγχό του και όσοι αγαπούν αυτούς τους χαρακτήρες θα βρουν πολλές αρετές στον καθένα τους, αφού η Spike Chunsoft φρόντισε ευτυχώς να μην υπάρχει κάποιος πρακτικά άχρηστος, κοινώς δεν θα απογοητευτεί κανείς που ήθελε ντε και καλά να είναι OP ο Kenshiro του Fist of the North Star. Κατά την διάρκεια του campaign θα έρθετε αντιμέτωποι σχεδόν με όλους τους πρωταγωνιστές και μπράβο για ακόμα μία φορά στους developers, αφού δεν μπορείτε να φανταστείτε την ανακούφιση στις ψυχές μας όταν είδαμε πως όλοι οι χαρακτήρες (πλην των δύο villains) ήταν εξαρχής διαθέσιμοι στα offline και offstory battles. Φαντάζεστε να έπρεπε να ξεκλειδώσετε καμιά 40αριά παίκτες; Μη χειρότερα…

jump force 5
Για να προχωρήσετε στα όσα έχει να σας αφηγηθεί το Jump Force πρέπει να αναλαμβάνετε Missions, τα οποία σας φέρνουν αντιμέτωπους με διάφορες τριάδες εχθρών. Νικάτε; Συγχαρητήρια, εσείς παίρνετε in-game νομίσματα και η βάση σας αποκτά ένα νέο μέλος για να στηρίξει την Jump Force στις επόμενες αποστολές. Η ξενέρα των key missions παρατηρείται στην κλιμάκωση της δυσκολίας τους. Στην αρχή είναι υπερβολικά εύκολες, αφού λίγο η συνήθεια, λίγο το spamming, λίγο η κωλοφαρδία, μπορείτε εύκολα να ξεπαστρέψετε τις αντίπαλες τριπλέτες. Αργότερα όμως, ειδικά όταν παύετε να έχετε στην διάθεσή σας τον τουμπανιασμένο εαυτό σας, ορισμένες μάχες αφήνουν μία αίσθηση εκνευριστικής δοκιμασίας, πηγαίνοντας τον δείκτη εκνευρισμού από το 1 κατευθείαν στο 10. Είναι και αυτό που στα Fighting οι developers πειράζουν λιγάκι το damage για λογαριασμό ορισμένων αποστολών και εκεί είναι που αντιστρέφονται τα όσα είχατε διδαχτεί μέχρι πρότινος στο παιχνίδι. Το genre αυτό όμως είναι 30% ταλέντο και 70% συνήθεια, επομένως όσοι αφιερώσουν ώρες στο Jump Force και στην εκμάθηση των in-game μηχανισμών θα ανταμειφθούν και θα το ευχαριστηθούν περισσότερο.

Φτιάξτε τον δικό σας σχιστομάτη κάγκουρα
Ένα μεγάλο foul του Jump Force, άξιο μίας κόκκινης κάρτας, είναι η έμφαση που δίνεται στον χαρακτήρα που δημιουργείτε. Οκ να του δώσετε όνομα, ανεκτό να τον ντύσετε όπως στο καλό γουστάρετε, αλλά το να κολλάτε πάνω του κάθε ικανότητα που διακρίνει τους κορυφαίους manga χαρακτήρες είναι λιγάκι γελοίο. Σε αρκετούς ενδεχομένως να αρέσει, αφού ποιος δεν θα ήθελε έναν χαρακτήρα με το όνομά του που θα μπορεί να υιοθετήσει των fighting style των Naruto, Goku και Luffy μαζί; Οι πραγματικοί manga fans θα το θεωρήσουν αναπόφευκτα γελοίο αφού δεν μπορούμε να διανοηθούμε το ότι το Bing Bang Attack ή το Haki μπορούν να διδαχθούν τόσο απλά στον “εκλεκτό” μας χαρακτήρα, όταν οι πρωταγωνιστές του εκάστοτε anime χρειάστηκαν χρόνια για να τα τιθασεύσουν. Αφού γίνετε μέλος της Jump Force θα ενταχθείτε και σε μία επιμέρους ομάδα, μία πολύ διακοσμητική επιλογή, αφού σας προσφέρει μόνο αρχικές επιθέσεις, ενώ πολύ γρήγορα θα έχετε χρήματα να αγοράσετε αυτές που εν τέλει κάνετε κέφι.

jump force 6
Το customization είναι, καλώς η κακώς, αρκετά πλούσιο, ενώ αν οφείλεται κάπου, είναι στο γεγονός το ότι χρησιμοποιείτε τον χαρακτήρα που δημιουργήσατε τουλάχιστον για το 70-80% των key missions από το storyline. Πριν από την μάχη, μπορείτε να κουμπώσετε και διάφορα items, γνωστά και ως αναβολικά, για να έχετε αυξημένα στατιστικά. Όλα αυτά θα μπορούσαν να υπάρχουν σε ένα ωραιότατο μενού επιλογών. Αντίθετη προσέγγιση είχε η Spike Chunsoft που βάζει τον χαρακτήρα σας να βρίσκεται σε ένα lobby και να πρέπει ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΤΕ για να πάτε από αποστολή σε αποστολή, από Shop σε Upgrades, ακόμα και στα Offline και Online Battles. Αχρείαστο όσο δεν πάει, αφού η μετακίνηση του χαρακτήρα σε αυτούς τους χώρους δεν εξυπηρετεί σε κάτι, ίσα-ίσα που σας κλέβει πολύτιμο χρόνο μακριά από τις μάχες για τις οποίες πιθανότατα αγοράσατε το παιχνίδι. Δεν περιμέναμε να δείξουμε τόση έννοια για ένα avatar σε Fighting, αλλά όλα να τα περιμένετε από τους Ιάπωνες.

Κλείστε τα Hentai
Όλοι σχεδόν έχουμε έναν φίλο που ασχολείται μετά μανίας με τα manga. Το Jump Force είναι μία καλή ευκαιρία να τον καλέσετε σπίτι σας και να λύσετε τα debates που είχατε ένα Σαββατόβραδο για το αν ο Cell θα μπορούσε να κοντράρει τον Hisoka. Μέχρι να εισαχθούμε στο Marineford με τους φίλους μας, είχαμε μία ανησυχία για το αν θα βλέπαμε κάποιο σιχαμένο split-screen, το οποίο ευτυχώς δεν συνέβη. Η κάμερα είναι μία και για αυτούς που παίζουν local battles, ενώ από αντίστοιχη οπτική γωνία λαμβάνουν χώρα και οι μάχες στο διαδίκτυο. Εκεί θα συναντήστε άλλους καμέν…..εννοούμε fans των manga για να αναμετρηθείτε και να δοκιμάσετε απέναντι σε κάτι πιο ανταγωνιστικό του AI της δυνατότητές σας.

jump force 7
Αποκλειστικά για όσους σκοπεύουν να αφιερώσουν από τις ζωές τους στο Jump Force υπάρχει ένα ranked system, το οποίο χρειάζεται μία ανανέωση ώστε να είναι λίγο πιο αντιπροσωπευτικό και να μην επηρεάζεται τόσο από το άμεσο αποτέλεσμα κάθε μάχης. Η σύνδεση στους online αγώνες είναι ικανοποιητική προς υποφερτή, αφού το matchmaking είναι των άκρων, ενώ στο παιχνίδι μέσα ευτυχώς δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα με το lag. Επομένως αν κάποιος προδότης φίλος σας παράτησε για να δει το επεισόδιο 56.952.865 του One Piece, μπορείτε πολύ απλά να συνδεθείτε και να βρείτε έναν σωρό υποψήφιους προς ξυλοδαρμό, πράγμα που είναι εξίσου ευχάριστο.

Από την Toei στην Kappa Animations
Κάτι παράξενο συνέβη εδώ πέρα. Όταν τα manga μετατρέπονται σε anime, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, τουλάχιστον στην πλειονότητα των περιπτώσεων. Οι anime σειρές δεν είναι παιδικά cartoon, αντιθέτως έχουν πιο ώριμο περιεχόμενο και σίγουρα πιο ρεαλιστική απεικόνιση. Στο Jump Force, δυστυχώς, η μεταφορά των παικτών από το gameplay στα cutscenes γίνεται δραματικά. Είναι ανεξήγητος ο τρόπος που η video game εκδοχή των manga είναι τόσο κατώτερης ποιότητας σε σύγκριση με τα anime επεισόδια. Καμία ζωντάνια στις κινήσεις, καμία προσπάθεια για να μοιάσει στα όσα συνηθίζουμε να βλέπουμε επί ώρες στο Ίντερνετ. Δίκαια βγήκε από τις πρώτες μέρες το κοινό να κράξει τα όσα είδε κατά την περίοδο του Early Access, αφού ο Piccolo έδειχνε πιο βαρεμένος από ποτέ.

jump force 8
Εκ διαμέτρου διαφορετική είναι η ποιότητα στο design των χαρακτήρων. Και οι 40 αυθεντικοί χαρακτήρες είναι άψογα απεικονισμένοι, με τους developers να έχουν δώσει αμέτρητη έμφαση στα χαρακτηριστικά που τους ξεχωρίζουν και για τα οποία έγιναν γνωστοί. Οι πίστες όπως οι Namek και Marineford είναι ολόιδιες, αφού ακόμα και στην ασπρόμαυρη έκδοση τους δεν φέρουν καμία διαφορά. Εντός των μαχών ο οπτικός τομέας παρουσιάζεται σαφέστατα καλύτερος, αφού το ένα εφέ υποδέχεται το άλλο, τα γραφικά στις Ultimate επιθέσεις τεντώνουν τις κονσόλες στα όριά τους και περιπτώσεις όπως οι μεταμορφώσεις σε Sayians είναι καθηλωτικές. Αλλά πραγματικά, αυτό το έκτρωμα των cinematics δύσκολα ξεπερνιέται παρά την υπόλοιπη ομορφιά που περιβάλλει το Jump Force.

Dab και όχι Dub
Στο Jump Force όλοι οι voice actors ήταν διαθέσιμοι για να χαρίσουν ξανά την φωνή τους στους πολλαπλούς ρόλους που κατείχαν στις σειρές της Shonen Jump. Παρόλα αυτά δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να πούμε πως ο τομέας του ήχου ήταν που ξεχώρισε. Αυτός καταδικάστηκε επίσης από την κακή ποιότητα των cinematics, αφού ήχος και εικόνα σε αυτές τις σκηνές δεν συμβαδίζουν σε καμία περίπτωση, ενώ στις μισές κινηματογραφικές σκηνές δεν υφίσταται καν voice acting. Όταν όμως θα ακούσετε τους ήρωες της καρδιάς σας, ιαπωνικής πάντα προέλευσης, να ουρλιάζουν το όνομα της επίθεσής του ή να απαγγείλουν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο τις αγαπημένες τους φράσεις, το αυτάκι σας θα ησυχάσει προσωρινά και ενδεχομένως θα αφήσει πίσω του τα όσα είδα και άκουσε στις σκηνές παύσης.

jump force 9
Υπάρχουν ηθοποιοί που προπονούν αυτές τις κραυγές για 15-20 χρόνια τώρα, επομένως έχουν κατακτήσει σε βάθος το ύφος των χαρακτήρων τους και είναι δικαίως αναντικατάστατοι στους ρόλους τους. Ο ήχος παρουσιάζει θετικό πρόσημο και στο πεδίο της μάχης. Όταν τόσα ηχητικά εφέ συγκρούονται και το αποτέλεσμα εξακολουθεί να ακούγεται και να μην τυραννά τύμπανά μας, είναι κατανοητό πως έχει γίνει καλή δουλειά ώστε να ξεχωρίζει το καθετί και στο Jump Force, καμιά φορά το να ακούσετε κάποια επίθεση να έρχεται ίσως να είναι πιο σημαντικό από το να την δείτε.

Είσαι καλό Fighting αλλά…
Τα κουσούρια που κουβαλάει το Jump Force είναι αρκετά παρόλα αυτά δεν θα δυσκολευτεί να κερδίσει τους φανατικούς υποστηρικτές αυτών των ιαπωνικών σειρών. Βεβαίως, μόνο αυτοί θα εντοπίσουν κάποια αξία σε αυτό το crossover, αφού κάποιος που δεν έχει επαφή με τους κόσμους των κορυφαίων αυτών manga είναι αδύνατο να εκτιμήσει τα λίγα καλά που έχει να προσφέρει ως τίτλος. Υπάρχουν αρκετά πράγματα που θα μπορούσαν να είχαν παραληφθεί, άλλα που θα έπρεπε να λειτουργούν διαφορετικά, αλλά σε ένα Fighting αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι το πόσες δυνατότητες σου δίνονται στην μάχη και σε αυτό το κομμάτι το Jump Force δεν είναι καθόλου απογοητευτικό.

jump force 10
Αν έχετε δυνάμεις να αφήσετε στην άκρη τα όσα στραβά έχει, σίγουρα θα βρείτε και λευκά σημεία μέσα στην μαυρίλα που έφερε ο τεχνικός του τομέας ή το σενάριό του. Στο gaming δεν χωράνε αχαριστίες και όταν το Jump Force προσφέρει από την αρχή 40 χαρακτήρες για να παίξετε, την στιγμή που άλλα games για να φτάσουν αυτό τον αριθμό πρέπει να χρεωθείτε μία σειρά από μικροσυναλλαγές, οφείλουμε να εκτιμήσουμε αυτή την ποικιλία που υπάρχει, πόσο μάλλον όταν αυτή καλύπτεται από χαρακτήρες για τους οποίους διαβάζουμε ή παρακολουθούμε επεισόδια για πολλά χρόνια τώρα. Στην περίπτωση όπου διαβάζετε τα μεγάλα ονόματα των manga και έχετε φίλους που συμμερίζονται αυτό τον τρόπο διασκέδασης, το Jump Force είναι μία καλή λύση να κάνετε κάτι διαφορετικό μεταξύ σας. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, ίσως να χρειαστεί να το αποφύγετε.

Θετικά:

- Μεγάλο ρόστερ γνωστών χαρακτήρων
- Πολλές δυνατότητες στην μάχη
- Πλούσιο character customization
- Διασκεδαστικό multiplayer
- Ακριβής λεπτομέρεια στον σχεδιασμό των πρωταγωνιστών των manga
- Πιστή μεταφορά των τοπίων από τα anime
- Ικανοποιητικές ερμηνείες από βετεράνους voice actors

Αρνητικά:
- Απαράδεκτο animation στα cutscenes/cinematics
- Αχρείαστη περιήγηση σε lobby αντί για menu
- Ελαφρά προβλήματα στον ήχο
- Ασύνδετο σενάριο
- Μικρές δυσλειτουργίες στο gameplay
- Μπόλικο loading

Βαθμολογία
Γραφικά: 6.5
Ήχος: 7
Σενάριο: 5
Gameplay: 7.5
Αντοχή: 8
Γενικά: 7

Ήρθε η ώρα να παρατήσετε τα noodles και τα online περιοδικά και να πιάσετε επιτέλους ένα controller να πλακώσετε κόσμο. Ίσως έτσι ανοίξει το μάτι σας.

Γιάννης Σιδηρόπουλος

User reviews

There are no user reviews for this listing.

 

Images   VIEW ALL

NEWS   VIEW ALL

No News

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +1 Johnkts (Level 1) 15/02/2019 15:56
Ίσως περιμέναμε πολλά από το jump force και τελικά δεν ανταποκρίθηκε όπως θέλαμε στις προσδοκίες μας. Εξαιρετικό review Γιάννη!
#2 +1 nikostopaoki (Level 1) 15/02/2019 16:00
Μπραβου ρε Γιανν αρθραρααα !
#3 +1 Insane (Level 22) 15/02/2019 19:59
Chidorii!!! Ωραίο και αναλυτικό review με βάζει σε σκέψεις να το αγοράσω.
#4 +1 Mr.Dododi (Level 25) 15/02/2019 21:13
Αναλυτικό το review όπως πάντα Γιάννη. Κράταγα μικρό καλάθι για αυτή τη κυκλοφορία και η αλήθεια είναι ότι πρέπει να αλλάξει στρατηγική η Bandai Namco και να το γυρίσει καλύτερα η σε Dragon Ball Fighterz style όπου εκεί ειλικρινά θα επικρατεί ο ΠΑΝΙΚΟΣ! Από κει και πέρα θα δούμε ποιος είναι καλύτερος αγαπητέ σε μια αναμέτρηση Face to Face! :P
#5 +1 Parou (Level 20) 15/02/2019 21:52
Επικό παιχνίδι με πολύ ξύλο!!
#6 Astro (Level 17) 16/02/2019 23:44
Πολύ καλο και αναλυτικό άρθρο μπράβο Γιάννη, θα φύγει για αγορά σίγουρα.
Score 7
User Score ( 9 votes ) 8.06
User Reviews 0
Genre: Fighting
Developer: Spike Chunsoft
Publisher: Bandai Namco Entertainment
Διάθεση: Bandai Namco Hellas (210-6018800)
Players: 1-2 (2 online)
Requirements: Λειτουργικό σύστημα: 7/8.1/10, Επεξεργαστής Intel Core i5-2300 στα 2.8GHz ή AMD A10-7850K στα 3.7GHz, 4GB RAM, Κάρτα γραφικών Nvidia GeForce GTX 660 Ti 3GB ή AMD Radeon HD 7950 3GB, Χώρος στον σκληρό δίσκο 17GB
Official Website: Κλικ εδώ
Demo:
Full Game:
Release Date: 15/2/2019
Χρήστες που το θέλουν. (VIEW ALL )
thumb thumb
Χρήστες που το έχουν.(VIEW ALL )
thumb
Χρήστες που το είχαν.
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα
Κανένας
RELATED GAMES
Κανένα
VIDEOS
Notification