Γιάννης Σιδηρόπουλος

Γιάννης Σιδηρόπουλος (JaGuAr)
Experience: 15401 (963 points to next level)

 
600
5 days ago
Mortal Kombat 11: Η NetherRealm "σπάει" το όριο των 30FPS 5 days ago

Όλα τα modes πια θα τρέχουν στα 60FPS.

Οι developers του Mortal Kombat 11 αποφάσισαν να ξεπεράσουν το όριο των 30FPS στα σημεία που δεν το επέτρεπε το παιχνίδι.

Πολλοί fans παραπονέθηκαν στην NetherRealm Studios πως χαρακτηριστικά και modes του παιχνιδιού όπως τα Fatal Blows και The Krypt έπεφταν στα 30FPS μειώνοντας έτσι την οπτική εμπειρία του παιχνιδιού που, κατά τα άλλα, είναι εξαιρετική. Η εταιρεία ανάπτυξης του δημοφιλούς Fighting επιβεβαίωσε πως κάθε feature του παιχνιδιού που απαιτούσε το frame rate του παιχνιδιού να πέφτει στα 30FPS πλέον θα τρέχει κανονικά στα 60FPS. Όσοι επομένως παραπονέθηκαν πως τα Fatalities δεν είναι τόσο εντυπωσιακά στο μάτι, με την αλλαγή αυτή και το νέο patch πιθανότατα θα ικανοποιηθούν.

Διαβάστε το review του Mortal Kombat 11 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

5 days ago
Mod του Sekiro σας επιτρέπει να παίξετε ως 2B από το NieR: Automata 5 days ago

Τα σύμπαντα των FromSoftware και Square Enix ενώνονται.

Ένα mod σας επιτρέπει να ελέγξετε την 2B του NieR: Automata στο Sekiro: Shadows Die Twice.

Ο τίτλος της FromSoftware εντυπωσίασε για ακόμα μία φορά τους fans του genre της και αυτό φυσικά τράβηξε τα βλέμματα και των modders. Κάπως έτσι προέκυψε και το σχετικό mod το οποίο αλλάζει τον χαρακτήρα που ελέγχετε στο παιχνίδι. Αντί για τον Wolf, μπορείτε να ελέγξετε την 2B την πρωταγωνίστρια του NieR: Automata της Square Enix δίνοντας άλλη αίσθηση στο δημοφιλές RPG. Η 2B κρατά τα katana της αλλά δυστυχώς το mod βρίσκεται σε τόσο πρώιμο στάδιο που δεν αλλάζει την φωνή της, ωστόσο οι παίκτες μπορούν να κατεβάσουν ένα female sound pack για να ταιριάξει. Στα παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε ένα παράδειγμα αυτής της δημιουργίας.

http://www.youtube.com/watch?v=w90sYw0vC-0

http://www.youtube.com/watch?v=pZLm36i8Nig

Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το σχετικό mod.

Διαβάστε το review του Sekiro: Shadows Die Twice και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

5 days ago
Το Far Cry 5 είναι ο κορυφαίος σε πωλήσεις τίτλος της Ubisoft σε αυτή την γενιά 5 days ago

Αφήνει πίσω του τα Assassin's Creed.

Η Ubisoft αποκάλυψε πως το Far Cry 5 έχει πουλήσει περισσότερα αντίτυπα από κάθε άλλο τίτλο που εκδόθηκε από την εταιρεία σε αυτή την γενιά.

Το περασμένο οικονομικό έτος βρήκε την Ubisoft να σημειώνει ρεκόρ πωλήσεων και η εταιρεία φρόντισε να αποδώσει τα εύσημα σε αυτούς που την βοήθησαν να λάμψει μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα. Στην κορυφή των διακρίσεών της βρίσκεται το Far Cry 5 αφού, όπως αποκάλυψε, όχι μόνο ηγήθηκε των πωλήσεων αυτή την χρονιά, αλλά αποτελεί πλέον τον κορυφαίο σε πωλήσεις τίτλο της Ubisoft για ολόκληρη την γενιά.

Αν κρίνουμε από το γεγονός το ότι ανταγωνίζεται μεγάλους τίτλους όπως οι τίτλοι Tom Clancy’s και η σειρά Assassin’s Creed, η επιτυχία του Far Cry 5 φαντάζει όλο και μεγαλύτερη, άσχετα με το γεγονός το ότι το Far Cry New Dawn δεν τα κατάφερε ιδιαίτερα. Όντας multiplatform τίτλος, το Far Cry 5 κατατάσσεται αυτομάτως στα κορυφαία σε πωλήσεις games της γενιάς και όχι μόνο της Ubisoft.

Διαβάστε το review του Far Cry 5 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

5 days ago
Capcom: "Έχουμε την κατάλληλη μηχανή για τη νέα γενιά κονσολών" 5 days ago

Η εταιρεία θα βασιστεί στην RE Engine.

Η Capcom υποστηρίζει πως η RE Engine είναι ιδανική για τη νέα γενιά κονσολών που πλησιάζει.

Είναι ευρέως γνωστό πως Sony και Microsoft ήδη ετοιμάζουν τα πλάνα τους για τη νέα γενιά κονσολών, παρότι δεν έχει υπάρξει ακόμη ανακοίνωση κάποιου νέου hardware. Οι περισσότερες εταιρείες ανάπτυξης αναγκάζονται να προσαρμόσουν τις μηχανές γραφικών ή τα προγραμματιστικά τους περιβάλλοντα στις απαιτήσεις της εκάστοτε νεόφερτης γενιάς, ωστόσο η Capcom δεν έχει στα πλάνα της κάποια αλλαγή, αφού όχι μόνο επιβεβαίωσε πως θα διατηρήσει την RE Engine, αλλά και πως η νέα γενιά είναι κοντά, εξού και ο τρόπος που είχε χτιστεί η συγκεκριμένη μηχανή εξαρχής.

Η RE Engine, χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο για την σειρά Resident Evil και είχε σχεδιαστεί από το μηδέν για να ανταπεξέλθει στην προσδοκίες αυτή και της επόμενης τουλάχιστον γενιάς. Έτσι στην Capcom υποστηρίζουν πως ενόψει της νέας γενιάς η RE Engine θα τους βοηθήσει να σημειώσουν επιτυχίες ανάλογες με αυτή το Resident Evil 2 remake. Η διοίκηση της Capcom δήλωσε τα εξής σχετικά με το θέμα: “Τα games που αναπτύξαμε με την χρήση της RE Engine σε αυτή την γενιά hardware δέχθηκαν εξαιρετικές κριτικές και από τα πρώτα στάδια δημιουργίας αυτής της μηχανής διατηρήσαμε την ικανότητα να προσομοιώνουμε έχοντας και την επόμενη γενιά κατά νου. Έτσι, βλέπουμε την RE Engine ως κινητήρια δύναμη που θα συμβάλει στην δημιουργία διαφόρων game της νέας γενιάς”.

Παράλληλα, η Capcom υποστήριξε πως γνωρίζει ότι η νέα γενιά δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα και πως είναι πέρα για πέρα έτοιμη να συμμετέχει ενεργά και σε αυτή. Οι επιτυχίες των Resident Evil 2, Monster Hunter: World και Devil May Cry 5 ύψωσαν και πάλι το status της εταιρείας και αναμένουμε νέες ανακοινώσεις στο μέλλον.

Διαβάστε το review του Resident Evil 2 (2019) και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

5 days ago
Hideaki Itsuno: "Θα θέλαμε ένα DmC 2 μόνο αν το αναπτύξει η Ninja Theory" 5 days ago

Ο director του Devil May Cry 5 εξέφρασε την επιθυμία του.

Ο director της σειράς Devil May Cry δηλώνει ανοιχτός στο ενδεχόμενο δημιουργίας ενός DmC 2.

Η περίπτωση του DmC: Devil May Cry ήταν ιδιαίτερα αμφιλεγόμενη, καθότι ναι μεν το παιχνίδι έλαβε θετικές κριτικές, αλλά υπήρχαν αρκετοί fans που είχαν τεράστια παράπονα και άγχος για το μέλλον του franchise. Το Devil May Cry 5 ήρθε πολύ ισχυρότερο, δίνοντας νέο αέρα στην δημοφιλέστατη Hack-and-Slash σειρά, πράγμα που έβαλε σε σκέψεις των Hideaki Itsuno, director του παιχνιδιού. Ο ίδιος φέρεται να δηλώνει διαθέσιμος να φτιάξει ακόμα ένα DmC στα πρότυπα του τίτλου του 2013, αυστηρά όμως στην περίπτωση που η Ninja Theory θα αναλάμβανε εκ νέου και αυτό το project.

Οι αναφορές του USGamer θέλουν τον Itsuno να δίνει το πράσινο φως για την ανάπτυξη ενός DmC 2 με την προϋπόθεση ότι η βρετανική εταιρεία ανάπτυξης θα ηγούταν του development. Παρόμοια άποψη έχει και ο Matt Walker, παραγωγός της Capcom, που υποστηρίζει πως δεν θα ήταν εφικτό να κυκλοφορήσει DmC χωρίς την συμμετοχή της Ninja Theory. Ο Itsuno δήλωσε: “Θα θέλαμε να συνεργαστούμε ξανά με την Ninja Theory για να φτιάξουμε ένα sequel του DmC, αλλά δυστυχώς δεν βρήκαμε το κατάλληλο έδαφος”, με τον Walker να προσθέτει: “Σίγουρα θα θέλαμε να δούμε ένα sequel, αλλά πιστεύουμε πως μπορεί να υλοποιηθεί μόνο από την Ninja Theory”.

Η Ninja Theory είχε προκαλέσει εντυπώσεις με το DmC: Devil May Cry, παρόλα αυτά την μεγάλη της έκρηξη έκανε με το Hellblade: Senua’s Sacrifice που τιμήθηκε με πάρα πολλά βραβεία. Πλέον ανήκει στο δυναμικό της Microsoft, πράγμα που σημαίνει πως αν πράγματι υπάρξει DmC 2 πιθανότατα θα αποτελεί αποκλειστικότητα των PC και Xbox One.

Διαβάστε το review του Devil May Cry 5 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

5 days ago
id Software: "Θέλουμε να αναπτύξουμε σύντομα και το Rage 3" 5 days ago

Η εταιρεία ανάπτυξής του επιθυμεί να συνεχιστεί το franchise.

Η id Software φέρεται διατεθειμένη να ξεκινήσει άμεσα την ανάπτυξη του επόμενου Rage τίτλου.

Μπορεί το Rage 2 να μετρά μόλις λίγες ημέρες κυκλοφορίας, ωστόσο οι δημιουργοί του ήδη κοιτάνε στο μέλλον. Σε συνέντευξή του στο The Hollywood Reporter, ο Tim Willits, studio director της id Software, ρωτήθηκε για το αν υπάρχει μέλλον για την σειρά Rage ή αν το franchise θα ολοκληρωθεί εδώ. Ο ίδιος δεν έκρυψε πως το franchise έχει ακόμα μέλλον, ενώ θα ήθελε να ξεκινήσει άμεσα την ανάπτυξη του επόμενου Rage.

Συγκεκριμένα δήλωσε: “Το ελπίζω. Η απάντηση στην ερώτησή σας είναι ‘ναι’. Πάντα αγαπούσαμε αυτό το franchise επειδή διαθέτει ένα αρκετά διασκεδαστικό setting. Μπορούμε να κάνουμε ό,τι θέλουμε. Κάποτε συζητούσαμε πως θα θέλαμε να καβαλάμε γιγάντιες κατσαρίδες. Είναι ένα τρελό, ευχάριστο franchise και ελπίζω πως θα μπορέσουμε σύντομα να δημιουργήσουμε και ένα τρίτο παιχνίδι”. Για να υλοποιηθεί βέβαια ένα ενδεχόμενο Rage 3 θα έπρεπε αρχικά το Rage 2 να πουλήσει αρκετά αντίτυπα και επίσης η id Software θα πρέπει να προσαρμόσει τα πλάνα της μάλλον για τη νέα γενιά κονσολών.

Διαβάστε περισσότερα για το Rage 2 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

5 days ago
League of Legends: Η Riot Games αφαίρεσε animation που προκαλούσε επιληπτικές κρίσεις 5 days ago

Ύστερα από παράπονα των fans.

Η Riot Games χρειάστηκε να αφαιρέσει από το League of Legends ένα νέο animation καθότι προκάλεσε προβλήματα στα άτομα που παθαίνουν επιληπτικά σοκ.

Η όλη αναστάτωση προκλήθηκε από έναν fan του παιχνιδιού που ειδοποίησε την Riot Games σε ένα από τα forum threads του παιχνιδιού πως το εν λόγω animation δημιουργεί προβλήματα σε όσους υποφέρουν από επιληψία. Ο ίδιος έλαβε άμεσα απάντηση από έναν designer του παιχνιδιού που απολογήθηκε, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως δεν είχαν τον χρόνο ή το bandwidth να εφαρμόσουν μία επιλογή ώστε να απενεργοποιείται αυτό το animation από τους παίκτες χειροκίνητα. Πλέον η Riot ξεκαθαρίζει πως το animation θα αφαιρεθεί ολοκληρωτικά.

http://www.youtube.com/watch?v=vhoHabL4zz4

Ένας αντιπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε: “Παίρνουμε πολύ στα σοβαρά τα θέματα φωτοευαίσθητης επιληψίας. Διατηρώντας την προσεκτική μας στάση πρόκειται να απενεργοποιήσουμε άμεσα όλα τα finishers. Όταν και αν επαναφέρουμε τα finishers θα σιγουρευτούμε πως οι παίκτες θα έχουν την επιλογή να τα απενεργοποιήσουν μόνοι τους. Στο μεταξύ θα επικοινωνήσουμε περαιτέρω με το άτομο που έθιξε πρώτο το ζήτημα, ώστε να αντιληφθούμε πλήρως την κατάσταση”. Το animation αυτό είχε προστεθεί ως κομμάτι του Mid-Season Trials event στο League of Legends, τα φωτεινά εφέ του οποίου φέρονται να προκάλεσαν όλα αυτά τα προβλήματα. 

Διαβάστε το review του League of Legends και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Ελάτε να παίξουμε μαζί League of Legends γράφοντας το ID σας σε αυτό το forum topic.

5 days ago
Notification