Γιάννης Σιδηρόπουλος

Γιάννης Σιδηρόπουλος (JaGuAr)
Experience: 13075 (3289 points to next level)

 
600
11 hours 3 minutes ago
Octahedron 11 hours 3 minutes ago

Εδώ το “απλά” μπορεί να σημαίνει και “περίπλοκα”.

Όσοι από εσάς είναι εξοικειωμένοι με τη μουσική και παρακολουθήσουν το trailer του Octahedron είναι πολύ πιθανό να νομίζουν πως πρόκειται για κάποιον τίτλο που έχει σχέση με το αντικείμενο. Η όλη αισθητική που έχει ο τίτλος της Demimonde μπορεί να κατευθύνει αρκετούς σε αυτό το σενάριο αλλά αυτό είναι ένα μέγα λάθος.

octahedron 1
Το Octahedron μπορεί να διαθέτει περίεργα 8-bit γραφικά και έντονη ηλεκτρονική μουσική αλλά δεν έχει καμία σχέση με rhythm game καθώς είναι ένα 2D Platform.Το gameplay του είναι πρωτότυπο αλλά κατά μια μικρή έννοια σχετίζεται με τη μουσική. Αυτό δεν είναι ούτε καλό αλλά ούτε και κακό καθώς αρκετοί gamers εκεί έξω δεν είναι fans του Rhythm genre. Αυτό όμως που κάνει το Octahedron ξεχωριστό θα το δούμε παρακάτω.

Οκτάμπιτη ζωή με techno αισθητική
H αλήθεια είναι πως τον τελευταίο καιρό η Square Enix Collective μας έχει εκπλήξει με τις τελευταίες της κυκλοφορίες και το Octahedron αποτελεί σίγουρα μια από αυτές. Σίγουρα το σενάριο θα ήταν καλό να υπάρχει αλλά όταν το gameplay είναι ο βασικός πρωταγωνιστής τότε δεν υπάρχει τόσο σοβαρό θέμα δια της απουσίας του.

http://www.youtube.com/watch?v=-WvjRL_zs9E

Το υποτυπώδες σενάριο του τίτλου είναι κάπως αδιάφορο καθώς ο ανώνυμος πρωταγωνιστής μας βλέπει μια λάμψη η οποία τον καταβροχθίζει και τον μετατρέπει στον χαρακτήρα που χειρίζεστε, ένα ανθρωπόμορφο πλάσμα που έχει για κεφάλι ένα οκτάγωνο. Σκοπός σας είναι να δραπετεύσετε από κάθε επίπεδο αποφεύγοντας διάφορα εμπόδια και εχθρούς και να φτάσετε στη σωτηρία σας. Με το που πιάσετε το χειριστήριο και ξεκινήσετε, θα μπείτε για τα καλά στο κόσμο του Octahedron.

Τίποτα χωρίς γωνίες δεν αναπνέει
Ο περίεργος χαρακτήρας σας ξεκινά από ένα σημείο ενός επιπέδου και πρέπει να φτάσει στην κορυφή του όπου βρίσκεται η έξοδος. Το θέμα είναι πώς θα το κάνει αυτό καθώς αρχικά θα διαπιστώσετε ότι πέρα από τη κίνηση δεξιά και αριστερά και το άλμα, ο χαρακτήρας σας δεν διαθέτει άλλες κινήσεις. Και εδώ έρχεται το πρωτότυπο στοιχείο που διαθέτει το Octahedron. O πρωταγωνιστής μας έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει στιγμιαία πλατφόρμες κάτω από τα πόδια του έτσι ώστε να καταφέρει να κερδίζει ύψος και να φτάσει με επιτυχία στο στόχο του. Ακούγεται αρκετά απλό αλλά στην πράξη είναι ένας πολύ πρωτότυπος μηχανισμός που σίγουρα δεν έχετε ξαναδεί σε άλλον τίτλο του είδους.

octahedron 2
Στην αρχή κάθε επιπέδου σας εμφανίζεται μια ένδειξη η οποία σας πληροφορεί για το πόσες πλατφόρμες μπορείτε να δημιουργήσετε πριν ακουμπήσετε το πάτωμα ή γενικότερα το έδαφος σε κάθε level. Αφού προσγειωθείτε σε κάποιο σταθερό σημείο του επιπέδου, αυτή σας η ικανότητα επαναφορτίζεται έτσι ώστε να μπορέσετε να πάρετε μια ανάσα και να σχεδιάσετε τη στρατηγική σας. Ο αριθμός πλατφορμών που μπορείτε να δημιουργήσετε ποικίλλει και από μόλις δυο θα δείτε ακόμη μεγαλύτερα νούμερα που αρχικά θα σας κάνουν να χαμογελάσετε. Στη πορεία όμως θα συνειδητοποιήσετε ότι όσες περισσότερες σας παρέχονται, τόσο πιο ζόρικα θα είναι τα πράγματα.

Με μια ολιγόλεπτη ενασχόληση σίγουρα αρκετοί θα αναφωνήσουν «Σιγά τα αυγά» και άλλα τέτοια ευφυολογήματα όταν ξαφνικά θα σωπάσουν καθώς το επίπεδο πρόκλησης ανεβαίνει σχετικά σύντομα. Ο κάθε κόσμος του Octahedron έχει το δικό του concept -με ονομασίες που διαθέτουν ελληνική περιγραφή και τιμάνε τη γλώσσα μας- και όσο καταφέρνετε και ολοκληρώνετε κάποιον, η πλατφόρμα σας αναβαθμίζεται και αποκτά νέες δυνατότητες.

octahedron 3
Αυτός ο τρόπος που επέλεξε η ομάδα ανάπτυξης έχει λογική καθώς στη πορεία σας θα συναντήσετε διάφορα εμπόδια και εχθρούς που θα χρειαστούν σίγουρα τη χρήση της νέας ικανότητας που αποκτήσατε. Οι εχθροί ποικίλλουν και ενώ δεν «γεμίζουν» το μάτι είναι αρκετά επικίνδυνοι. Στα πιο περίπλοκα επίπεδα να είστε σίγουροι ότι θα τους στολίσετε με διάφορα κοσμικά επίθετα που πιθανόν να έχετε ήδη χρησιμοποιήσει κατά τη διάρκεια της οδήγησης ή κατά της παρακολούθησης κάποιου ποδοσφαιρικού αγώνα. Υπάρχουν εχθροί οι οποίοι εμφανίζονται με το που δημιουργήσετε πλατφόρμα, πλάκες που σας καταδιώκουν με το που αγγίξετε το έδαφος καθώς και άλλοι που ρίχνουν διάφορα βλήματα για να σας ταλαιπωρήσουν.

Και τα εμπόδια όμως διαθέτουν αρκετή πρόκληση. Θα δείτε διάφορες παγίδες όπως γραμμές laser, τοίχους που θέλουν να σας κάνουν πατέ και άλλα «ευχάριστα» πράγματα. Οφείλουμε να αναφέρουμε ότι γενικά τα επίπεδα έχουν διαφορετική δομή καθώς όσο προχωράτε αναζητούν από εσάς διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης. Με άλλα λόγια, το Octahedron είναι δύσκολο αλλά με λίγη σκέψη και χωρίς το μότο “Βουρ στον πατσά” να είστε σίγουροι ότι θα τα καταφέρετε. Υπάρχει ένα σύστημα checkpoint βέβαια που δε συγχωρεί και θα χρειαστεί να διασχίσετε ένα ολόκληρο πέρασμα του Caradhras για να επανέλθετε αλλά αν είστε προσεκτικοί δεν θα έχετε θέμα.

Εδώ πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι είναι ένας δύσκολος τίτλος αλλά όχι άδικος

Αυτό που σίγουρα θα σας δυσκολέψει κάπως είναι ο χειρισμός που διαθέτει το Octahedron. Παρόλο που διατίθεται κανονική επιλογή για ρύθμιση του χειρισμού σύμφωνα με τα γούστα του καθενός, υπάρχει ένα μικρό input lag το οποίο στα αρχικά levels περνάει απαρατήρητο. Στη πορεία όμως γίνεται αρκετά αντιληπτό καθώς θα χρειαστείτε τέτοια ακρίβεια η οποία δεν γίνεται λόγω αυτού του προβλήματος. Όσο ακριβής κι αν ήμουν προσωπικά στις κινήσεις μου, έπιασα αρκετές φορές τον εαυτό μου να ισχυρίζεται ότι «Το πάτησα, γιατί δεν…» . Ευτυχώς δεν φτάνει σε τέτοιο σημείο που να καταντά το Octahedron unplayable αλλά σίγουρα αποτελεί ένα αρκετά σοβαρό μειονέκτημα καθώς όλο το concept του τίτλου βασίζεται στην ακρίβεια των κινήσεων. 

octahedron 4
Όσον αφορά το replayability, το Octahedron σας επιβραβεύει όταν καταφέρνετε να ολοκληρώσετε κάποιο level με τη χρήση ελάχιστων πλατφορμών ή την αποφυγή χτυπημάτων. Ακόμη, αφού το ολοκληρώσετε για πρώτη φορά, θα ξεκλειδώσετε και τα νέα επίπεδα δυσκολίας που σίγουρα είναι ότι πρέπει για τους μαζοχιστές ή καλύτερα (για να μη βάζουμε ταμπέλες) για το σκληροπυρηνικό κοινό που τρέφεται με την αδρεναλίνη που προσφέρει αυτός ο τρόπος παιχνιδιού. 

Για τον μέσο παίκτη, η ενασχόλησή του με το Octahedron θα τον φτάσει σε σημείο να ολοκληρώσει και τα 50 επίπεδα του τίτλου μέσα σε περίπου οκτώ με εννιά ώρες. Αλλά για τους hardcore gamers αυτό είναι μια επίπονη ιστορία καθώς υπάρχουν τα γνωστά και μη εξαιρετέα collectibles. Tα σημεία στα οποία έχουν τοποθετηθεί είναι αρκετά δύσκολα και σίγουρα θα σας πάρει κάποια ώρα για να καταλάβετε πως και προς τα πού πρέπει να κινηθείτε. Εντωμεταξύ, η συλλογή των collectibles είναι κατά 90% υποχρεωτική καθώς απαιτείται η συλλογή ενός συγκεκριμένου αριθμού τους για να ξεκλειδώσετε νέα επίπεδα και να αποκτήσετε και την αναβάθμιση της πλατφόρμας σας. 

octahedron 5
Neon φώτα και ξέφρενοι ρυθμοί
Το Octahedron διαθέτει 8-bit γραφικά τα οποία διαθέτουν ένα στυλ neon φωτισμού κάνοντας τη παρουσίαση του μοναδική. Όσοι μεγαλώσατε στα ουφάδικα (σ.σ.προδίδω την ηλικία μου) να είστε σίγουροι ότι θα σας χτυπήσει σίγουρα η νοσταλγία καθώς το Octahedron ξυπνά αναμνήσεις. 

Σίγουρα τα γραφικά αποτελούνται από απλά σχήματα και γραμμές και ο ίδιος ο πρωταγωνιστής θα μπορούσε να πει κανείς ότι σχεδιάστηκε στο Paint ή ότι αποτελεί κάποιο είδους GIF αλλά αυτή σχεδιαστική επιλογή είναι άκρως πετυχημένη. Υπάρχουν κάποια frame drops όταν επικρατεί πανικός και όταν υπάρχουν πολλά τεκταινόμενα στην οθόνη να μπερδευτείτε αλλά σε γενικές γραμμές τα πράγματα είναι ικανοποιητικά. 

octahedron 6
Στα ίδια επίπεδα ή και ακόμη καλύτερα κινείται το ηχητικό κομμάτι του Octahedron. Το soundtrack διαθέτει trance,techno και γενικά ηλεκτρονικά κομμάτια από καλλιτέχνες όπως η Chipzel, ο Andre Sobota, ο Derek Howell και ο Monomirror. Η μουσική σε συνδυασμό με τα γραφικά ταιριάζουν απόλυτα όπως η Gouda με τη καπνιστή γαλοπούλα στο τοστάκι. Και ενώ δεν έχουμε να κάνουμε με ένα Rhythm τίτλο, η μουσική αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Octahedron καθώς ο ρυθμός της αποτελεί κομμάτι του gameplay και σας δίνει με τον τρόπο της το έναυσμα για να ξεκινήσετε. 

octahedron 9
Η λέξη Οκτάγωνο είναι η πιο τέλεια περίληψη
Εν κατακλείδι, το Octahedron είναι μια πολύ καλή κυκλοφορία και προτείνεται ανεπιφύλακτα σε όσους ψάχνουν ένα πρωτότυπο και ενδιαφέρον Platform τίτλο που διαθέτει και μια αρκετή δόση πρόκλησης. Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα αλλά δεν χαντακώνουν σε καμία περίπτωση την προσπάθεια της Demimonde. Ειδικά με τη χαμηλή τιμή διάθεσης (12,99€) είναι μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσετε κάτι που σίγουρα δεν έχετε ξαναδεί. 

Θετικά:
- Πρωτότυπη ιδέα
- Όμορφη παρουσίαση
- Μεγάλη διάρκεια
- Χαμηλή τιμή 

Αρνητικά:
- Input lag
- Πτώση των frames όταν επικρατεί πολυκοσμία
- Απαιτητικό σε κάποια σημεία 

Βαθμολογία
Γραφικά: 6 
Ήχος: 7 
Gameplay: 7 
Αντοχή: 8 
Γενικά: 7

Μια εμπειρία που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα. 

Μάρκος Ασκανιάν

yesterday
Global Game Jam - Athens 2019 yesterday

Διεξάγεται στις 25-27 Ιανουαρίου στο Πνευματικό Κέντρο Ρουμελιωτών.

Tο Global Game Jam [Athens] 2019 (7η κατά σειρά διοργάνωση για την Αθήνα), θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 25-27 Ιανουαρίου 2019 στο Πνευματικό Κέντρο Ρουμελιωτών (Δαφνομήλη 1, Αθήνα). Πρόκειται για μια παγκόσμια διοργάνωση η οποία βασίζεται στην εθελοντική προσφορά και ατομική πρωτοβουλία και συνδιοργανώνεται από την Gifted Hellas ΑΜΚΕ και την ViRA (Virtual Reality Applications).

Τo Ίδρυμα Ωνάση υποστηρίζει για δεύτερη χρονιά το Global Game Jam [Athens], ως μέρος των ευρύτερων δράσεων καινοτομίας που πραγματοποιεί και που έχουν ως στόχο την υποστήριξης των κοινοτήτων των δημιουργικών και πολιτιστικών βιομηχανιών. Ο χώρος των Games αποτελεί πλέον μία από τις κεντρικές στοχεύσεις των ψηφιακών προγραμμάτων του Ιδρύματος Ωνάση που στοχεύει στην απελευθέρωση δυνάμεων των νέων προγραμματιστών και δημιουργών και την ενδυνάμωση των σχετικών κοινοτήτων στην Ελλάδα.

Για 48 ώρες game developers σε όλο τον κόσμο συγκεντρώνονται σε οργανωμένους χώρους (Jam Sites) και αναπτύσσουν παιχνίδια (video games, επιτραπέζια, παιχνίδια δρόμου, εκπαιδευτικά παιχνίδια), προάγοντας την καινοτομία, τον πειραματισμό και την συνεργασία, στη βάση ενός κοινού θέματος το οποίο θα δοθεί από την κεντρική οργανωτική επιτροπή στην Καλιφόρνια την Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019.

Όλα τα παιχνίδια που δημιουργούνται δημοσιεύονται στην επίσημη ιστοσελίδα του Global Game Jam ώστε να είναι προσβάσιμα από όλους. Το Global Game Jam απευθύνεται σε όλους όσοι έχουν πάθος με την δημιουργία παιχνιδιών ανεξαρτήτου εμπειρίας ή τεχνογνωσίας. Μέσα από τέτοιες διοργανώσεις έχουν αναδειχθεί παγκοσμίως πολλές καινοτόμες ιδέες και παιχνίδια που έχουν γίνει γνωστά στην indie game dev κοινότητα.

Οι εγγραφές έχουν ξεκινήσει και είναι δωρεάν (http://www.globalgamejamathens.gr/registration)

Συμμετοχή μπορεί να λάβει οποιοσδήποτε άνω των 18 ετών είτε ως developer (Προγραμματιστής, Artist, Game Designer, Sound Designer κτλ), είτε ως εθελοντής. Για την συμμετοχή δεν είναι απαραίτητη η προηγούμενη ύπαρξη ομάδας, καθώς νέες ομάδες μπορούν να διαμορφωθούν κατά την έναρξη της διοργάνωσης. Για τις ομάδες δεν υπάρχει περιορισμός ατόμων αλλά προτείνεται να μην ξεπερνάνε τα 4 άτομα. Ως εθελοντής της διοργάνωσης, ο συμμετέχων μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην εύρυθμη λειτουργία της καθώς επίσης με το πέρας της εκδήλωσης θα λάβει σχετική βεβαίωση από την διοργάνωση.

yesterday
Τουρνουά Fortnite Secret Skirmish yesterday

Με έπαθλο 500.000 δολάρια.

Ανακοινώθηκε το πρώτο μεγάλο τουρνουά του Fortnite για το 2019.

Η Epic Games αποκάλυψε πως το Secret Skirmish θα είναι ένα invitational event δύο ημερών, στο οποίο θα συμμετέχουν οι καλύτεροι παίκτες από το περασμένο Open Fortnite Competition και θα παλέψουν για το έπαθλο των 500.000 δολαρίων. Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες όσον αφορά τα διαδικαστικά ή τους συμμετέχοντες (εξού και η ονομασία του), ωστόσο γνωρίζουμε πως θα λάβει χώρα στις 14-15 Φεβρουαρίου και θα μεταδοθεί από όλες τις πλατφόρμες live-streaming ανά τον κόσμο.

Μόνο τα “επίσημα κανάλια” θα μπορούν να μεταδώσουν το τουρνουά, όπως αναφέρει η εταιρεία ανάπτυξης του δημοφιλούς Battle Royale, ενώ το event θα αποτελέσει καλή προετοιμασία για το επερχόμενο Fortnite World Cup. Πρόκειται για ένα τουρνουά με έπαθλο 100 εκατομμύρια δολάρια, οπότε αντιλαμβάνεστε πως η κατάσταση σοβαρεύει. Επίσης δήλωσε: “Να περιμένετε τα ίδια υψηλού επιπέδου matches όπως είδατε στα TwitchCon και PAX, αλλά και πολλές εκπλήξεις σε αυτή την διήμερη διοργάνωση”.

Διαβάστε το review του Fortnite και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Ελάτε να παίξουμε μαζί Fortnite γράφοντας το ID σας σε αυτό το forum topic.

yesterday
Mod του Skyrim επιτρέπει co-op gameplay ανάμεσα σε 8 παίκτες yesterday

Βρίσκεται σε beta έκδοση.

Το mod του Skyrim που υποστηρίζει co-op ανάμεσα σε οκτώ παίκτες απέκτησε beta έκδοση.

Το Skyrim Together είναι ένα co-op mod που βρίσκεται εδώ και καιρό υπό ανάπτυξη και σας επιτρέπει όπως καταλαβαίνετε να παίζετε τον πέμπτο τίτλο της σειράς The Elders Scrolls παρέα με τους φίλους σας. Φαίνεται πως σημειώνει επιτέλους πρόοδο, αφού είναι έτοιμο να εισαχθεί σε closed beta σύμφωνα με τους δημιουργούς του. “Ναι, επιτέλους θα συμβεί. Σύντομα θα ανοίξουμε τις πόρτες στους πιστούς μας patreons για μία προσωρινή closed beta. Μην φοβάστε, σύντομα θα είναι διαθέσιμη για όλους”, αναφέρουν μέσω του σχετικού τους post.

http://www.youtube.com/watch?v=nqPt9CSFEUw

Η closed beta θα πραγματοποιηθεί για να δοκιμαστεί η σταθερότητα, να γίνουν διορθώσεις και δεν θα διαρκέσει πολύ σύμφωνα με τους developers, ενώ οι υπόλοιποι fans να περιμένουν εντός μίας ή δύο εβδομάδων να ρίξουν και αυτή μία ματιά. Για την ώρα αναφέρεται πως θα υποστηρίζεται co-op ανάμεσα σε οκτώ παίκτες, ωστόσο  δεν αποκλείεται να αλλάξει αν το επιτρέπουν οι servers.

Διαβάστε το review του The Elder Scrolls V: Skyrim και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

yesterday
Φήμη: Remaster για το Star Wars: Dark Forces yesterday

Η Nightdive Studios το συζητά με την Disney.

Η Nightdive Studios θέλει να δημιουργήσει Remastered έκδοση του Star Wars: Dark Forces.

Μπορεί η πορεία των τωρινών Star Wars games να μην είναι η καλύτερη, ωστόσο πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, ιδίως για ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα franchises όλων των εποχών. Από το πουθενά, προέκυψαν φήμες που θέλουν την Nightdive Studio να ζητά από την Disney τα δικαιώματα ώστε να πραγματοποιήσει ένα remaster του τίτλου που κυκλοφόρησε το 1995. Πρόκειται για μία εταιρεία που τα πάει καλά με τα remasters, εφόσον την συγκεκριμένη στιγμή έχει δύο remaster projects στα σκαριά και συγκεκριμένα τα System Shock και Turok.

Οι σχετικές φήμες δημιουργήθηκαν από τα λεγόμενα του Stephen Kick, διευθύνοντα σύμβουλου της εταιρείας, ο οποίος έγραψε το αίτημα του δημόσια απευθυνόμενος προς την Disney, ζητώντας παράλληλα την υποστήριξη του κόσμου για να επιτευχθεί αυτό.



Η υποστήριξη ήταν πράγματι επαρκής, ενώ ανέφερε σε νέο post πως θα κυνηγήσει το θέμα και θα το συζητήσει με την Disney μήπως και πραγματοποιηθεί η εν λόγω επιθυμία τους. Σίγουρα είναι πολλοί οι fans που θα ήθελαν να παίξουν το Star Wars: Dark Forces ύστερα από 24 χρόνια.

Διαβάστε το review του Star Wars Battlefront II και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

yesterday
Black Desert Online Battle Royale Mode yesterday

Με την ονομασία Shadow Arena.

Το Black Desert Online απέκτησε Battle Royale mode με την ονομασία Shadow Arena.

Το δημοφιλές Sandbox MMO διακρίνεται για το εκτενές character creation και το trade system του. Παρόλα αυτά απέκτησε και ένα mode που κινείται στα πρότυπα της μάζας, αφού το Shadow Arena που πρόσφατα προστέθηκε σε αυτό, είναι ένα Battle Royale mode με 50 παίκτες. Για την ακρίβεια, μπορείτε να το δοκιμάσετε στην early access μορφή του, αφού συνεχίζει να αναπτύσσεται μέχρι ωσότου κυκλοφορήσει κανονικά στον τίτλο της Pearl Abyss.

http://www.youtube.com/watch?v=FKygmNX_H0Q

Οι 50 παίκτες θα ρίχνονται στην αρένα όπου θα πρέπει να συλλέξουν προμήθειες για να επιβιώσουν και φυσικά στόχος όλων είναι να μείνουν οι τελευταίοι ζωντανοί στο πεδίο της μάχης. Κάθε παίκτης ξεκινά ως πνεύμα ελέγχοντας μία από τις διαθέσιμες classes του MMO. Για την ώρα υπάρχουν οι Warriors, Sorceresses, Bersekers, Tamers, Valkyries, Wizards, Witches, Dark Knights και Mystics. 

Διαβάστε το review του Black Desert Online και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

yesterday
The Hong Kong Massacre: Ημερομηνία κυκλοφορίας yesterday

Ανακοινώθηκε επίσημα.

Ανακοινώθηκε η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας του The Hong Kong Massacre.

Πρόκειται για έναν τίτλο που ανακοινώθηκε το 2014 ως ένα φιλόδοξο project από μία ομάδα δύο Σουηδών developers. Περνώντας από πολλά προβλήματα και καθυστερήσεις, το 2017 ανακοινώθηκε εκ νέου, με την εταιρεία Verski να κάνει λόγο για σίγουρη ολοκλήρωση του project. Πλέον όλα δείχνουν πως βαδίζουν καλώς αφού ανακοινώθηκε πως σε τρεις μέρες από σήμερα, δηλαδή στις 22 Ιανουαρίου, θα κυκλοφορήσει επίσημα σε PC και PS4.

http://www.youtube.com/watch?v=yP6AVsQ1NjE

Για όσους δεν το γνωρίζουν, είναι στην ουσία ένα top-down Shooter που έχει εμπνευστεί από τις ταινίες δράσεις Honk Kong.

Διαβάστε περισσότερα για το The Hong Kong Massacre και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

yesterday
Notification