Ο Pac-Man…30άρισε και επιστρέφει στην ενεργό δράση! Η Namco ετοιμάζει το Pac-Man Party για το Wii και το Pac-Man Championship Edition DX για το Xbox 360 και το Playstation 3.
Κάτι από τα… παλιά θα σας θυμίσει το Digger HD της εταιρείας Creat Studios, το οποίο κυκλοφορεί από τον Οκτώβριο. Το demo του βγήκε πρόσφατα στο playstation store. Εμείς το παίξαμε και θα σας διηγηθούμε τα συμπεράσματα μας.