Η Amiga επανέρχεται
HotΠληροφορίες
Κυκλοφορία
0000-00-00
H επιστροφή της Amiga αναμένεται να γίνει σε Αμερικανικό έδαφος.Μπορεί τα τελευταία χρόνια το δημιούργημα της Commodore να ήταν τελείως ανενεργό, όμως οι εξελίξεις τους τελευταίους μήνες φαίνεται να τρέχουν ραγδαία. Η εξαγορά της Amiga από την Commodore USA, σηματοδοτεί καίριες εξελίξεις και υπό το βλέμμα της νέας διοίκησης, ο αγαπητός σε πολλούς υπολογιστής αναμένεται να επιστρέψει στην αγορά.
Η Commodore USA ανακοίνωσε ότι μία νέα Amiga βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό ανάπτυξη. Στο επίσημο site www.commodoreusa.net, μπορείτε να δείτε πως ακριβώς θα μοιάζει ο συγκεκριμένος υπολογιστής. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η νέα Amiga θα διαθέτει το λειτουργικό σύστημα AROS, το οποίο θα είναι μία open source στα πρότυπα του Amiga OS 3.1. Αυτό σημαίνει ότι πλέον, με την βοήθεια της community, θα μπορεί να υπάρχει πλήρες backwards compatibility προς παλιότερα games και εφαρμογές, κάτι που δεν ήταν απόλυτα εφικτό τα τελευταία χρόνια.

25 χρόνια μετά και οι ελπίδες δεν έχουν ακόμη σβήσει. Θα καταφέρει άραγε η Commodore USA να επαναφέρει έναν θρύλο των υπολογιστών στο προσκήνιο ή θα υπάρξει για άλλη μια φορά χάος, εξαιτίας της αδιαφορίας των εταιρειών ως προς το software; Πάντως, ο πρόεδρος της εταιρείας Barry Altman, υποσχέθηκε ότι έχει ήδη κλείσει συμφωνία με δύο αποκλειστικά games τα οποία θα συνοδεύσουν την νέα Amiga στο ντεμπούτο της. Είδωμεν…

Comments
το μηχάνημα που μας μεγάλωσε πάλι στα πάνω του;
Βέβαια, δεν βλέπω το νόημα στο να αφήσουν το drive πάνω μιας και όοοολα τα προγράμματα/games υπάρχουν με τους σχετικούς emulators..