Η Amiga επανέρχεται

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 0 0 0 0

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
H επιστροφή της Amiga αναμένεται να γίνει σε Αμερικανικό έδαφος.

Μπορεί τα τελευταία χρόνια το δημιούργημα της Commodore να ήταν τελείως ανενεργό, όμως οι εξελίξεις τους τελευταίους μήνες φαίνεται να τρέχουν ραγδαία. Η εξαγορά της Amiga από την Commodore USA, σηματοδοτεί καίριες εξελίξεις και υπό το βλέμμα της νέας διοίκησης, ο αγαπητός σε πολλούς υπολογιστής αναμένεται να επιστρέψει στην αγορά.

Η Commodore USA ανακοίνωσε ότι μία νέα Amiga βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό ανάπτυξη. Στο επίσημο site www.commodoreusa.net, μπορείτε να δείτε πως ακριβώς θα μοιάζει ο συγκεκριμένος υπολογιστής. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η νέα Amiga θα διαθέτει το λειτουργικό σύστημα AROS, το οποίο θα είναι μία open source στα πρότυπα του Amiga OS 3.1. Αυτό σημαίνει ότι πλέον, με την βοήθεια της community, θα μπορεί να υπάρχει πλήρες backwards compatibility προς παλιότερα games και εφαρμογές, κάτι που δεν ήταν απόλυτα εφικτό τα τελευταία χρόνια.



Ο σχεδιασμός της νέας Amiga θα κρατήσει ένα σημαντικό στοιχείο από το παρελθόν, που δεν είναι άλλο από το μεγάλο σε όγκο πληκτρολόγιο. Τόσο μεγάλο, που στο πλάι του θα φιλοξενεί floppy disk drive για την υποδοχή παλιών δισκετών Amiga, αλλά και DVD-Rom.

25 χρόνια μετά και οι ελπίδες δεν έχουν ακόμη σβήσει. Θα καταφέρει άραγε η Commodore USA να επαναφέρει έναν θρύλο των υπολογιστών στο προσκήνιο ή θα υπάρξει για άλλη μια φορά χάος, εξαιτίας της αδιαφορίας των εταιρειών ως προς το software; Πάντως, ο πρόεδρος της εταιρείας Barry Altman, υποσχέθηκε ότι έχει ήδη κλείσει συμφωνία με δύο αποκλειστικά games τα οποία θα συνοδεύσουν την νέα Amiga στο ντεμπούτο της. Είδωμεν…

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Zaratoth (Level28) 20/09/2010 12:33
Η χαρά του Μάνου
#2 Manos (Level39) 20/09/2010 14:13
Α να χαθείς κακιασμένε! Πήγαινε παίξε Mount & Blade κι εγώ πάω για Moonstone...
#3 BigBoss (Level24) 20/09/2010 16:59
Νεα Amiga? Θαυμα!!! Βάλε της και ενα Wine HQ και εισαι κομπλε μετα!
#4 marv b (Level2) 28/09/2010 11:26
Δωστε στον λαο νεα Αμιγκα και φερτε μαζι σας Ocean, psygnosys, team-17, Renegade για να λιωσουμε οπως λιωναμε οταν ειμασταν παιδια!!!!!
#5 stefanos78 (Level1) 06/11/2010 13:30
Δεν μπορώ να το πιστέψω!
το μηχάνημα που μας μεγάλωσε πάλι στα πάνω του;
Βέβαια, δεν βλέπω το νόημα στο να αφήσουν το drive πάνω μιας και όοοολα τα προγράμματα/games υπάρχουν με τους σχετικούς emulators..