Ήρθε για να μείνει.Πολύ καλό το παιχνίδι το σενάριο του όλα τα λεφτά.Απλά αξίζει να το δοκίμασετε βέβαια αν είστε τύπος που δεν τον ενοχλεί την μικρή διάρκεια του.Κατά τα άλλα ιαπωνέζικο voice acting με κλίμα Anime!
Γενικά είναι άξιο αναφοράς ο,τι έχει Υψηλά γραφικά κάτι που το κάνει ρεαλιστικό εδικά με οθόνη Υψηλών γραφικών θα το πάει σε άλλο επίπεδο.Απο μένα ένα 8.