FIFA World Open Beta

Hot
FIFA World Open Beta

FIFA World Open Beta

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Δοκιμάστε την δωρεάν ποδοσφαιρική πρόταση της EA.

Το free-to-play FIFA World της EA μπήκε σήμερα σε στάδιο Open Beta σε παγκόσμιο επίπεδο, δίνοντάς σας την ευκαιρία να το δοκιμάσετε.

Το παιχνίδι θα περιλαμβάνει το γνωστό FIFA gameplay, το FIFA Ultimate Team και διάφορα νέα χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με τον παραγωγό Alex Grimbley: "Φέρνοντας το FIFA franchise στην πλατφόρμα του PC σαν ένα free-to-play game, δίνουμε την ευκαιρία σε εκατομμύρια fans να βιώσουν την αυθεντική FIFA εμπειρία, με το βραβευμένο gameplay και τα πραγματικά πρωταθλήματα. Την ίδια στιγμή, οι ήδη υπάρχοντες FIFA fans έχουν τώρα έναν νέο τρόπο να απολαμβάνουν το παιχνίδι που ήδη αγαπούν, με καθημερινό νέο περιεχόμενο και την δυνατότητα να το παίξουν σχεδόν σε κάθε PC.".

Το παιχνίδι περιλαμβάνει πάνω από 16.000 παίκτες και 600 ομάδες από 30 και πλέον πρωταθλήματα και θα σας δίνει την δυνατότητα να διαγωνισθείτε τόσο σε online όσο και single-player modes.

Για να συμμετάσχετε και εσείς στην Open Beta, κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 xboxachill (Level7) 21/05/2014 19:12
Nαι είναι μια καλή προσπαθεια (καλύτερο απο την εκδοσή φιφα 14 pc gameplay) σαφώς απέχει απο την nexgen
#2 sanji (Level3) 22/05/2014 19:43
το παιχνιδι παιζεται μονο με το πληκτρολογιο ???
#3 rjhe (Level22) 22/05/2014 20:35

Quoting sanji:

το παιχνιδι παιζεται μονο με το πληκτρολογιο ???



Κeyboard ή/και gamepad controls αλλά και mouse based. Απ' όλα δηλαδή
#4 sanji (Level3) 22/05/2014 21:38

Quoting rjhe:


Quoting sanji:

το παιχνιδι παιζεται μονο με το πληκτρολογιο ???



Κeyboard ή/και gamepad controls αλλά και mouse based. Απ' όλα δηλαδή


θα μπορουσες να με βοηθησεις λιγο ??

http://prntscr.com/3lapxa

http://prntscr.com/3ljuoc

drivers για το game pad μου δεν υπαρχουν ! λειτουργουσε κανονικα πριν το φορματ ...τα win update ηταν disabled για λιγο καιρο
#5 greenboy13 (Level1) 24/05/2014 18:17
ρε παιδια εσας σας παιζει κανονικα; εγω το κατεβασα και με το που ανοιγω κρασαρει κατευθειαν
#6 sanji (Level3) 25/05/2014 13:02
εμενα μου παιζει κανονικα μονο το gamepad μου δεν μου αναγνωριζει ....εχω ψαξει και εχω δει οτι σε αλλους η
κρασαρει η δεν παιζει το gamepad τους ..λιγοι ειναι αυτοι που μπορουν να παιξουν δυστυχως :/
#7 Shallow (Level15) 25/05/2014 23:36

Quoting sanji:

εμενα μου παιζει κανονικα μονο το gamepad μου δεν μου αναγνωριζει ....εχω ψαξει και εχω δει οτι σε αλλους η
κρασαρει η δεν παιζει το gamepad τους ..λιγοι ειναι αυτοι που μπορουν να παιξουν δυστυχως :/



και εγώ με τη σειρά μου τώρα το κατεβάζω αλλά μια ερώτηση, εσύ έχεις xbox controller και δεν το βρίσκει ή κάποιο άλλο; Γιατί εγώ έχω xbox controller και με προβλημάτισες με την ερώτησή σου..
#8 sanji (Level3) 26/05/2014 10:17
οχι δεν εχω xbox controller
#9 Manos (Level39) 29/05/2014 03:46

Quoting sanji:

οχι δεν εχω xbox controller


Επειδη ειναι off-topic με την ειδηση, αν θελεις ρωτησε στο forum PC: Τεχνολογια με τιτλο το ακριβες μοντέλο του gamepad σου, τα windows και τους drivers κι εκει θα βρουμε την λυση.