31 δις ετήσιο τζίρο τα PC games μέχρι το 2018

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
31 δις ετήσιο τζίρο τα PC games μέχρι το 2018

31 δις ετήσιο τζίρο τα PC games μέχρι το 2018

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Η βιομηχανία ανεβαίνει!

Σύμφωνα με την DFC Intelligence που διεξάγει έρευνες στην gaming βιομηχανία, το PC gaming αναμένεται να ξεπεράσει τα 31 δις ευρώ τζίρο μέχρι το 2018.

Με τα σημερινά δεδομένα, ο τζίρος των PC games υπολογίζεται στα 23 δις ευρώ τον χρόνο. Σκεφτείτε ότι αναφερόμαστε μόνο στα PC games, όπου η πειρατεία θερίζει και οι τιμές αγοράς είναι σαφώς χαμηλότερες από αυτές των κονσολών. Απ' την άλλη, ένα μεγάλο μερίδιο του τζίρου ανήκει στα free-to-play games, τα συνδρομητικά MMO αλλά και τα eSports, ενώ μην ξεχνάμε ότι PC διαθέτουν σχεδόν όλοι, κάτι που δεν ισχύει για τις κονσόλες.

Αντίστοιχα, οι πωλήσεις στην αγορά των κονσολών θα σημειώσουν τζίρο γύρω στα 26-27 δις το 2018. δηλαδή τουλάχιστον 4 δις λιγότερα. Τα smartphones και tablets θα συνεχίσουν να αυξάνουν τις πωλήσεις τους με πιθανότητα να προσπεράσουν τις φορητές κονσόλες. Σε αυτό ίσως βοηθάει και η έλλειψη πλήθους νέων τίτλων σε 3DS και PS Vita.

Ο αναλυτής της DFC Intelligence, David Cole, δήλωσε ότι τα PC games γνωρίζουν τεράστια άνθηση στην Ασία. Υπάρχουν ωστόσο 86 εκατομμύρια PC gamers από όλες τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου, οι οποίοι καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τις τύχες της βιομηχανίας. Αν το καλοσκεφτείτε, ακόμα κι αν ξοδευτεί μέσο όρο μισό ευρώ απ' τον κάθε PC gamer, τότε το παραπάνω ποσό συγκεντρώνεται εύκολα.

Διαβάστε τις τελευταίες ειδήσεις για τα νέα PC games. Συζητήστε για τις πωλήσεις κονσολών και games σε αυτό το forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 DoUzOs (Level27) 03/03/2015 22:25
Αλήθεια, αναρωτιέμαι πώς μπορεί να το πάρει κάποιος αυτό. Είναι καλό ή κακό; Εγώ το θεωρώ περισσότερο καλό, μιας και, όπως είχα ακούσει πριν κάμποσο καιρό, η gaming βιομηχανία ξεπέρασε την βιομηχανία παραγωγής όπλων (η οποία ήταν πρώτη σ'όλο τον κόσμο), αλλά, από την άλλη, δείχνει την τεράστια επιρροή, όχι μόνο των PC παιχνιδιών αλλά όλων, στη καθημερινότητα του κόσμου...
#2 +1 christos13 (Level16) 04/03/2015 01:33
Κατα τ' αλλα, το pc gaming πεθαινει.Αληθεια απο τοτε που γεννηθηκα καθε τοσο το pc gaming πεθαινει.Αλλα βεβαια οι κονσολαδες κοιτανε μονο τα χειριστα ports που βγαινουν στο pc (εντομεταξυ αρχισαν να ειναι και στις κονσολες κακογραμενα τα παιχνιδια) και δεν κοιτανε την ουσια.Αμα κατσεις να απαριθμήσεις τα exclusive των pc η λιστα δεν τελειωνει ποτε και μιλαμε για ποιοτικους τιτλους.Κατηγοριες οπως RPG/MMORPG,MOBA,RTS,FPS και Adventure θα κρατανε αλλα και θα κρατιουνται απο το pc gaming.Και πατε δειτε τους αριθμους στο Steam.Βαζει κατω τις αλλες πλατφορμες για πλακα.
#3 +1 MOKER (Level13) 04/03/2015 07:34
To Pc το ελεγα απο αρχές 90¨ δεν θα πεθάνει πότε ...βαλτε κάτω όλοι την ιστορία σε παιχνιδια απο RPG/MMORPG,MOBA ,RTS,FPS και Adveture δεν συγκρίνετε με αυτα τον console Games
#4 Celebrongr (Level15) 04/03/2015 12:06

Quoting christos13:

Κατα τ' αλλα, το pc gaming πεθαινει.Αληθεια απο τοτε που γεννηθηκα καθε τοσο το pc gaming πεθαινει.Αλλα βεβαια οι κονσολαδες κοιτανε μονο τα χειριστα ports που βγαινουν στο pc (εντομεταξυ αρχισαν να ειναι και στις κονσολες κακογραμενα τα παιχνιδια) και δεν κοιτανε την ουσια.Αμα κατσεις να απαριθμήσεις τα exclusive των pc η λιστα δεν τελειωνει ποτε και μιλαμε για ποιοτικους τιτλους.Κατηγοριες οπως RPG/MMORPG,MOBA,RTS,FPS και Adventure θα κρατανε αλλα και θα κρατιουνται απο το pc gaming.Και πατε δειτε τους αριθμους στο Steam.Βαζει κατω τις αλλες πλατφορμες για πλακα.



Ειμαστε ολοι gamers δεν θα ερεπε να υπαρχει ο διαχωρισμος που κανεις, δλδ εγω που εχω και κονσολα και pc πως πρεπει να δω το μηνυμα σου? Οπως και να χει παντως τα κερδη απο τις κονσολες ειναι μεγαλητερα για τις εταιριες παιχνιδιων που βγαζουνε games σε ολα τα platform και αυτες τις στηριζουν, τα εχουμε πει αυτα, η διαφορα του τζιρου γινετε απο τα free to pay / pay to win, mmo / moba και τις συνδρομες τους που δεν υπαρχουν ως επι το πλειστον στις κονσολες σιν οτι ολοι εχουνε και απο ενα pc! Ουτε το pc gaming ουτε το colsole gaming θα πεθανει ποτε και χαιρομαι για αυτο!
#5 the_prophet1987 (Level22) 04/03/2015 16:24

Quoting christos13:

Κατα τ' αλλα, το pc gaming πεθαινει.Αληθεια απο τοτε που γεννηθηκα καθε τοσο το pc gaming πεθαινει.Αλλα βεβαια οι κονσολαδες κοιτανε μονο τα χειριστα ports που βγαινουν στο pc (εντομεταξυ αρχισαν να ειναι και στις κονσολες κακογραμενα τα παιχνιδια) και δεν κοιτανε την ουσια.Αμα κατσεις να απαριθμήσεις τα exclusive των pc η λιστα δεν τελειωνει ποτε και μιλαμε για ποιοτικους τιτλους.Κατηγοριες οπως RPG/MMORPG,MOBA,RTS,FPS και Adventure θα κρατανε αλλα και θα κρατιουνται απο το pc gaming.Και πατε δειτε τους αριθμους στο Steam.Βαζει κατω τις αλλες πλατφορμες για πλακα.



Αυτό ακριβώς φίλε μου και έχει πολύ μέλλον ακόμα το Pc gaming! ;-)
#6 +1 christos13 (Level16) 04/03/2015 23:30

Quoting Celebrongr:


Quoting christos13:

Κατα τ' αλλα, το pc gaming πεθαινει.Αληθεια απο τοτε που γεννηθηκα καθε τοσο το pc gaming πεθαινει.Αλλα βεβαια οι κονσολαδες κοιτανε μονο τα χειριστα ports που βγαινουν στο pc (εντομεταξυ αρχισαν να ειναι και στις κονσολες κακογραμενα τα παιχνιδια) και δεν κοιτανε την ουσια.Αμα κατσεις να απαριθμήσεις τα exclusive των pc η λιστα δεν τελειωνει ποτε και μιλαμε για ποιοτικους τιτλους.Κατηγοριες οπως RPG/MMORPG,MOBA,RTS,FPS και Adventure θα κρατανε αλλα και θα κρατιουνται απο το pc gaming.Και πατε δειτε τους αριθμους στο Steam.Βαζει κατω τις αλλες πλατφορμες για πλακα.



Ειμαστε ολοι gamers δεν θα ερεπε να υπαρχει ο διαχωρισμος που κανεις, δλδ εγω που εχω και κονσολα και pc πως πρεπει να δω το μηνυμα σου? Οπως και να χει παντως τα κερδη απο τις κονσολες ειναι μεγαλητερα για τις εταιριες παιχνιδιων που βγαζουνε games σε ολα τα platform και αυτες τις στηριζουν, τα εχουμε πει αυτα, η διαφορα του τζιρου γινετε απο τα free to pay / pay to win, mmo / moba και τις συνδρομες τους που δεν υπαρχουν ως επι το πλειστον στις κονσολες σιν οτι ολοι εχουνε και απο ενα pc! Ουτε το pc gaming ουτε το colsole gaming θα πεθανει ποτε και χαιρομαι για αυτο!



Για να μην παρεξηγηθω το μηνυμα στοχευει καθαρα σε ατομα κολλημενα με τις κονσολες.Φυσικα και δεν θελουμε ουτε το console gaming να πηγαινει ασχημα και εννοειτε θα παραδεχθω οτι games οπως 3rd Person Action/Shooters και Sports τα απολαμβανεις καλυτερα σε μια μεγαλη τηλεοραση με την κονσολα και την παρεα σου.
#7 Celebrongr (Level15) 06/03/2015 12:02

Quoting christos13:


Quoting Celebrongr:


Quoting christos13:

Κατα τ' αλλα, το pc gaming πεθαινει.Αληθεια απο τοτε που γεννηθηκα καθε τοσο το pc gaming πεθαινει.Αλλα βεβαια οι κονσολαδες κοιτανε μονο τα χειριστα ports που βγαινουν στο pc (εντομεταξυ αρχισαν να ειναι και στις κονσολες κακογραμενα τα παιχνιδια) και δεν κοιτανε την ουσια.Αμα κατσεις να απαριθμήσεις τα exclusive των pc η λιστα δεν τελειωνει ποτε και μιλαμε για ποιοτικους τιτλους.Κατηγοριες οπως RPG/MMORPG,MOBA,RTS,FPS και Adventure θα κρατανε αλλα και θα κρατιουνται απο το pc gaming.Και πατε δειτε τους αριθμους στο Steam.Βαζει κατω τις αλλες πλατφορμες για πλακα.



Ειμαστε ολοι gamers δεν θα ερεπε να υπαρχει ο διαχωρισμος που κανεις, δλδ εγω που εχω και κονσολα και pc πως πρεπει να δω το μηνυμα σου? Οπως και να χει παντως τα κερδη απο τις κονσολες ειναι μεγαλητερα για τις εταιριες παιχνιδιων που βγαζουνε games σε ολα τα platform και αυτες τις στηριζουν, τα εχουμε πει αυτα, η διαφορα του τζιρου γινετε απο τα free to pay / pay to win, mmo / moba και τις συνδρομες τους που δεν υπαρχουν ως επι το πλειστον στις κονσολες σιν οτι ολοι εχουνε και απο ενα pc! Ουτε το pc gaming ουτε το colsole gaming θα πεθανει ποτε και χαιρομαι για αυτο!



Για να μην παρεξηγηθω το μηνυμα στοχευει καθαρα σε ατομα κολλημενα με τις κονσολες.Φυσικα και δεν θελουμε ουτε το console gaming να πηγαινει ασχημα και εννοειτε θα παραδεχθω οτι games οπως 3rd Person Action/Shooters και Sports τα απολαμβανεις καλυτερα σε μια μεγαλη τηλεοραση με την κονσολα και την παρεα σου.



Θα συμφωνήσω,ακριβως ετσι!! Κατα των funboys ειμαι και εγω αλλωστε! Οποιοσδηποτε φανατισμος εθελοτυφλει!