Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX

Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Έρχεται στο PS3. Δείτε το νέο τρέιλερ και τα πρώτα screenshots. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 15/10/13] Στα πλαίσια της έκθεσης D23 Expo Japan που διεξάγεται στην Ιαπωνία, η Square Enix ανακοίνωσε το Kingdom Hearts 2.5 ReMIX για το PlayStation 3 και συγκεκριμένα για την ευρωπαϊκή αγορά.

Πρόκειται για την συνέχεια του Kingdom Hearts HD 1.5 Remix που κυκλοφόρησε στις 13 Σεπτεμβρίου. Το HD 2.5 ReMIX θα περιλαμβάνει τις HD εκδόσεις: Kingdom Hearts 2 Final Mix (PS2) και Kingdom Hearts: Birth by Sleep Final Mix (PSP). Τα δύο αυτά games είχαν κυκλοφορήσει αποκλειστικά στην Ιαπωνική αγορά. Μέσα στο πακέτο θα περιλαμβάνονται επίσης cutscenes από το Kingdom Hearts Re:coded του DS.

Αυτή τη φορά θα κληθείτε να συνεχίσετε τις περιπέτειες του Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX με τους χαρακτήρες Sora, Donald Duck και Goofy, αλλά και να εξερευνήσετε τις ρίζες της σειράς Kingdom Hearts με χαρακτήρς όπως οι Terra, Aqua και Ventus (όλοι τους με HD αναβαθμίσεις στα γραφικά και νέους μηχανισμούς στο gameplay).

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το παραπάνω τρέιλερ και επισκεφθείτε το Kingdomhearts.com και την επίσημη Facebook Page.

[UPDATE 3/1/14] H Square Enix έδωσε πριν από μερικές μέρες στην δημοσιότητα στα πλαίσια του Jump Fest event που έλαβε χώρα στην Ιαπωνία ένα νέο τρέιλερ για το επερχόμενο Kingdom Hearts HD 2.5 Remix. Δείτε το:

Το Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX θα κυκλοφορήσει για το PS3 μέσα στο 2014.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +3 Akis 7 (Level20) 15/10/2013 16:24
Το καλυτερο μου RPG game.Πραγματικα μου αρεσε πολυ!!!!Καιρος να το ξαναθυμιθω.
#2 +2 Vitril (Level20) 15/10/2013 16:37
Το Kingdom Hearts 2 είναι σαφώς κατώτερο από το 1 αλλά πιστεύω ότι το 2.5 HD σαν συλλογή έχει αρκετά μεγαλύτερη αξία από το 1.5 HD. Αυτό γιατί το δεύτερο playable game στην πρώτη συλλογή ήταν το Re: Chain of Memories, άνετα το χειρότερο του franchise (τουλάχιστον για το πρώτο μισό που χειρίζεσαι τον Sora), ενώ εδώ το Birth By Sleep έχει πολύ ενδιαφέρον και του άξιζε ένα HD release σε home console (αρχικά ήταν για PSP). Οι βασικοί πρωταγωνιστές είναι τελείως καινούργιοι χαρακτήρες και η υπόθεση του Saga προχωράει σημαντικά σε αυτό το παιχνίδι. Επίσης για τους fans του Arrow, την φωνή της πρωταγωνίστριας την κάνει η Willa Holland (που παίζει την Thea) στην, κατ' εμέ, καλύτερη ερμηνεία της καριέρας της.

Είναι κρίμα, πάντως, που το Dream Drop Distance δεν συμπεριλαμβάνεται στις συλλογές. Είναι το μόνο που δεν έχω παίξει και ο σημαντικότερος λόγος που σκέφτομαι την αγορά 3DS. Θα προτιμούσα να το παίξω στο PS3.
#3 +3 BlaCkFeATh3R (Level18) 15/10/2013 17:41
Το Birth by Sleep υπήρχε περίοδος που το έλιωνααααααα στο PSP!Terra και ξερό ψωμί :D
#4 +1 Lordwinter (Level28) 16/10/2013 15:49

Quoting Vitril:

Το Kingdom Hearts 2 είναι σαφώς κατώτερο από το 1 αλλά πιστεύω ότι το 2.5 HD σαν συλλογή έχει αρκετά μεγαλύτερη αξία από το 1.5 HD. Αυτό γιατί το δεύτερο playable game στην πρώτη συλλογή ήταν το Re: Chain of Memories, άνετα το χειρότερο του franchise (τουλάχιστον για το πρώτο μισό που χειρίζεσαι τον Sora), ενώ εδώ το Birth By Sleep έχει πολύ ενδιαφέρον και του άξιζε ένα HD release σε home console (αρχικά ήταν για PSP). Οι βασικοί πρωταγωνιστές είναι τελείως καινούργιοι χαρακτήρες και η υπόθεση του Saga προχωράει σημαντικά σε αυτό το παιχνίδι. Επίσης για τους fans του Arrow, την φωνή της πρωταγωνίστριας την κάνει η Willa Holland (που παίζει την Thea) στην, κατ' εμέ, καλύτερη ερμηνεία της καριέρας της.

Είναι κρίμα, πάντως, που το Dream Drop Distance δεν συμπεριλαμβάνεται στις συλλογές. Είναι το μόνο που δεν έχω παίξει και ο σημαντικότερος λόγος που σκέφτομαι την αγορά 3DS. Θα προτιμούσα να το παίξω στο PS3.


Για μένα το καλύτερο Kingdom Hearts είναι το Birth by Sleep και αξίζει να το δούμε σε HD.Προσωπικά τόσο τα Kingdom Hearts 1 και 2 τόσο το Dream Drop Distance τα θεωρώ υπερεκτιμημένα.
#5 +1 ABBY (Level17) 03/01/2014 20:47
Άντε αντε να έρθει γρήγορα!!!Τελειώσαμε το 1.5 και έχουμε μείνει με άδεια χέρια!!!
Το πρώτο μου παιχνίδι στο Ps2 και ακόμα παραμένει το αγαπημένο μου στο είδος του!!
Αγαπάμε Nomura :lol:
#6 +1 Dragonborn (Level15) 03/01/2014 20:47
ωραίο παιχνιδάκι φαίνεται ;-)
#7 GamerPs3maniac (Level16) 06/01/2014 13:20
Με το καλό να βγει. :P