Ο ιδιοκτήτης της Valve μίλησε για το Half-Life!
Στα πλαίσια του ντοκιμαντέρ για τα 25 χρόνια Half-life, ο Gabe Newell, CEO και συνιδρυτής της Valve, μίλησε για την σημασία των καθυστερήσεων στη βιομηχανία των games.
Το Half-Life επρόκειτο αρχικά να κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο του 1997. Αλλά έγινε σαφές στην ομάδα ανάπτυξης ότι το παιχνίδι δεν ήταν έτοιμο, με έναν developer να συγκρίνει τότε το μισοτελειωμένο Half-Life με ένα "παιχνίδι που θα φτιαχνόταν για γρήγορο κέρδος και θα αποτελούσε απλά ένα cashgrab". Χρειαζόταν μεγαλύτερη συνοχή.
Με μόλις τρεις μήνες να απομένουν μέχρι την κυκλοφορία, η Valve πήρε την απόφαση να καθυστερήσει το παιχνίδι. Τελικά κυκλοφόρησε ένα χρόνο αργότερα, τον Νοέμβριο του 1998. Στο ντοκιμαντέρ ο Newell δήλωσε για την απόφαση αυτή: "Η καθυστέρηση είναι για λίγο. Αν ένα παιχνίδι είναι χάλια τότε είναι για πάντα. Θα μπορούσαμε να προσπαθήσουμε να το κυκλοφορήσουμε γρήγορα, αλλά δεν είναι αυτή η εταιρεία που θέλουμε να είμαστε, δεν είναι οι άνθρωποι που θέλουμε να είμαστε. Αυτή δεν είναι η σχέση που θέλουμε να έχουμε με τους πελάτες μας."
Τα υπόλοιπα είναι γνωστά. Το Half-Life θα γινόταν ένα από τα πιο αναγνωρισμένα games όλων των εποχών. Αν η ομάδα είχε αποφασίσει να προχωρήσει με ημερομηνία κυκλοφορίας εντός του 1997, τότε αυτά μπορεί να μην είχαν συμβεί. Τέλος, ο Gaben είπε ότι παίζει games "για να διασκεδάσει" και πρόσθεσε ότι υπάρχει ανάγκη για "ρεαλισμό" στα games.
Εκτός από το ντοκιμαντέρ, η Valve κυκλοφόρησε ένα update για το Half-Life, προσθέτοντας τέσσερις νέους χάρτες για το multiplayer, updated ρυθμίσεις γραφικών και υποστήριξη χειριστηρίου και Steam Deck.
Διαβάστε τα reviews των Half-Life και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.