Το Netflix θα βάλει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 ()
1
Το Netflix θα βάλει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022

Το Netflix θα βάλει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022

Θα σας χρεώνει κιόλας.

Το Netflix ετοιμάζεται να βάλει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022.

Σύμφωνα με το The Hollywood Reporter, ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos, αποκάλυψε στο φεστιβάλ Cannes Lions ότι η εταιρεία του σκοπεύει να βάλει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022. «Έχουμε αφήσει ένα μεγάλο τμήμα πελατών από το τραπέζι, το οποίο είναι άνθρωποι που λένε: «Το Netflix είναι πολύ ακριβό για μένα και δεν με πειράζει η διαφήμιση», είπε ο Σαράντος. "Προσθέτουμε ένα επίπεδο διαφημίσεων. Δεν προσθέτουμε διαφημίσεις στο Netflix όπως το γνωρίζετε σήμερα. Προσθέτουμε ένα επίπεδο διαφημίσεων για τους ανθρώπους που λένε: "Θέλω χαμηλότερη τιμή και θα παρακολουθώ διαφημίσεις.'

Ένα email που έστειλε η διοίκηση του Netflix στους εργαζόμενούς της και ανακάλυψαν οι New York Times τον Μάιο ανέφερε ότι η διοίκηση στοχεύει να λανσάρει το νέο επίπεδο συνδρομής που βασίζεται σε διαφημίσεις ήδη από τον Οκτώβριο. Την ίδια στιγμή, το Netflix θα εντείνει τις προσπάθειες για να σταματήσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, μια αποστολή την οποία η εταιρεία έχει αναλάβει εδώ και αρκετό καιρό. Το εάν το Netflix λανσάρει τη βαθμίδα που βασίζεται σε διαφημίσεις σε όλες τις αγορές ταυτόχρονα ή αν θα την κυκλοφορήσει πρώτα σε συγκεκριμένες χώρες, αυτό θα το δούμε. Σύμφωνα με το CNBC, στις Κάννες, το Netflix συναντήθηκε με την Google, την Comcast, την NBCUniversal και τη Roku για να συζητήσουν πιθανές συνεργασίες σε επίπεδο μάρκετινγκ.

Επίσης, τον Μάιο, ο προσωρινός διευθύνων σύμβουλος της AMC Networks, Matt Blank, χλεύασε την πεποίθηση του Netflix ότι το επίπεδο συνδρομής που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα ανατρέψει τα προβλήματά τους. Ο Blank είπε, "Είναι αστείο όταν ακούς έναν άλλο μεγάλο παίκτη της αγοράς να αντιμετωπίζει προβλήματα... ξαφνικά ένα διαφημιστικό επίπεδο θα λύσει όλα τα προβλήματα; Δεν πιστεύουμε ότι αυτό είναι αλήθεια, αλλά σίγουρα θα το παρακολουθήσουμε."

Ωστόσο, στο Cannes Lions, ο Σαράντος έδειξε επίσης ότι το Netflix στρέφεται σε επίπεδα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις όχι ως πανάκεια αλλά ως πείραμα. Το στέλεχος επέμεινε επίσης ότι η απώλεια 200.000 συνδρομητών του Netflix στο 1ο τρίμηνο, η προσδοκία να χάσει 2 εκατομμύρια το δεύτερο τρίμηνο και η επακόλουθη ελεύθερη πτώση των μετοχών από τότε είναι μόνο ένα μέρος των "αναπόφευκτων σκαμπανεβάσεων". «Έχουμε αποκομίσει εμπειρίες όπου η αγορά αποτραβιέται από τη βασική μας δραστηριότητα (σ.σ. streaming) και πρέπει να αποδείξουμε ότι θα εξακολουθεί να λειτουργεί και θα λειτουργήσει μακροπρόθεσμα», είπε ο Σαράντος. 

Θυμίζουμε ότι το Netflix έχασε πολλούς συνδρομητές, αλλά και είδε την μετοχή του να μειώνεται, αρχικά από την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft και στη συνέχεια από τις διακοπές δραστηριοτήτων της προς την Ρωσία. Δείτε φυσικά την δική μας απάντηση και γιατί δεν ανεβάζουμε πλέον τις νέες παραγωγές του Netflix.

Δείτε πως φέρεται το Netflix στους εργαζόμενούς του και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification