- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Blockverse: Οι ιδιοκτήτες του Minecraft NFT game το έκλεισαν και πήραν 1,2 εκατομμύρια δολάρια!
Blockverse: Οι ιδιοκτήτες του Minecraft NFT game το έκλεισαν και πήραν 1,2 εκατομμύρια δολάρια!
Blockverse: Οι ιδιοκτήτες του Minecraft NFT game το έκλεισαν και πήραν 1,2 εκατομμύρια δολάρια!
Πληροφορίες
Μετά επανεμφανίστηκαν αλλά το παιχνίδι είναι offline.
Το Blockverse αποτελεί ένα παιχνίδι τύπου Minecraft, με NFT, συνεπώς προσελκούσε όσους gamers ασχολούνται με cryptocurrencies. Το πρόβλημα είναι ότι οι δημιουργοί του το έκλεισαν, βάζοντας στην τσέπη τους 1,2 εκατομμύρια δολάρια!
Το παιχνίδι αποτελούσε κάτι σαν "Play to earn Minecraft", με υποστήριξη PvP. Η αρχική προσφορά των δημιουργών ήταν τα 10.000 NFTs με κόστος 0.05 Eth το καθένα. Το ένα Ethereum κοστίζει σήμερα 2.286 ευρώ, οπότε περίπου 113 ευρώ για τον κάθε παίκτη. Υπηρξε μεγάλος όγκος προσφορών και τα NFTs εξαντλήθηκαν μέσα σε 8 λεπτά. Το πρόβλημα είναι ότι οι δημιουργοί του Blockverse το διέγραψαν από το site τους και τον Discord server και εξαφανίστηκαν με τα Ethereum, βάζοντας στην τσέπη τους πάνω από ένα εκατομμύριο δολάρια!
Η αρχική πώληση για την προμήθεια των NFTs ανέβηκε στα 500 Ethereum, ποσό που ξεπερνά τα 1,2 εκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα με το NFT Ethics, το οποίο παρακολουθεί στο Twitter παραβάσεις που σχετίζονται με το blockchain, υπήρξαν επίσης 792ETH σε «δευτερεύουσες πωλήσεις»—δηλαδή, πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν από τους αγοραστές των αρχικών 10.000 NFT του Blockverse σε άλλα άτομα. Οι ιδιοκτήτες του Blockverse κέρδισαν επίσης ένα ποσοστό σε καθεμία από αυτές τις πωλήσεις (το OpenSea εμφανίζει πλέον δευτερεύουσες πωλήσεις στα 794ETH).
Μετά από τρεις ημέρες σιωπής, οι ιδρυτές του Blockverse επανεμφανίστηκαν στο Twitter, για να ζητήσουν συγγνώμη και να εξηγήσουν τις ενέργειές τους. Ισχυρίστηκαν ότι όλα ήταν νόμιμα και πήγαιναν καλά και ότι μετά την κυκλοφορία των NFTs επέστρεψαν στη δουλειά αναπτύσσοντας και επεκτείνοντας το Blockverse. Ωστόσο, λίγο μετά την εξάντληση του πρώτου γύρου των NFT, άρχισαν να λαμβάνουν παράπονα σχετικά με τα «gas fees»—μια χρέωση υπηρεσιών για τη δημιουργία, την αγορά ή την πώληση NFT—που ήταν πολύ υψηλή (τα gas fees υπάρχουν για τις αγοραπωλησίες των cryptocurrencies καθώς με αυτά πληρώνονται οι μεσάζοντες), η ανεπαρκής χωρητικότητα παικτών στον server και η έλλειψη χρησιμότητας για τα $DIAMOND tokens που δημιουργούνται από το παιχνίδι.
Επέστρεψαν...στον τόπο του εγκλήματος
Με το παιχνίδι να βρίσκεται ακόμη offline, οι δημιουργοί του Blockverse επέστρεψαν μετά από την εξαφάνισή τους και δήλωσαν: «Το λεγόμενο FUD (φόβος, αβεβαιότητα και αμφιβολία) κατέληξαν γρήγορα σε παρενόχληση, απειλές και λάθη. Η ομάδα τα παρατήρησε όλα αυτά και πανικοβλήθηκε, διαγράφοντας παρορμητικά τον server. Όλα τα άλλα έκλεισαν για να αποτραπεί η συνέχιση της παρενόχλησης που είχε συμβεί μέχρι στιγμής. Ακόμη και τότε, το σχέδιο ήταν να ανοίξει ξανά όταν όλοι είχαν χρόνο να ηρεμήσουν. Δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να φύγουμε μόνιμα, καθώς όλες οι τεχνικές εργασίες και οι υποδομές για το έργο έχουν ήδη δημιουργηθεί. Στην πραγματικότητα χρειάζεται περισσότερη δουλειά για να καταστρέψουμε τα πράγματα παρά αν τα αφήναμε, αλλά σε κάθε περίπτωση αυτά έγιναν προς το συμφέρον της προστασίας της προσωπικής ασφάλειας».
Η προγραμματισμένη επιστροφή του Blockverse δεν έχει γίνει ακόμη, ωστόσο, γιατί φαίνεται ότι η κατάσταση με τους εξαγριωμένους επενδυτές-gamers έχει επιδεινωθεί από τότε που εξαφανίστηκαν. Οι developers του Blockverse κατέληξαν επίσης στο ότι είναι απογοητευμένοι «που η κοινότητα μεταπήδησε σε ψευδείς κατηγορίες τόσο γρήγορα, αλλά εξακολουθούμε να πιστεύουμε στο έργο μας και για να ανακτήσουν όλοι αυτή την πίστη, συζητάμε με επαγγελματίες του χώρου για το πώς μπορούμε να προχωρήσουμε. Πρόθεσή μας είναι να συνεργαστούμε με άλλους αξιόπιστους developers και μέλη τoυ community, παρέχοντάς τους πρόσβαση στο site μας, στους servers μας και σε όλη την υποδομή υποστήριξης έτσι ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος στο μυαλό των ανθρώπων ότι το έργο θα διακοπεί. Γνωρίζουμε πώς έχουμε ήδη προκαλέσει μεγάλη ζημιά, αλλά ελπίζουμε ότι αυτή η χειρονομία προς το community μπορεί να μας βοηθήσει να επανέλθουμε σε λειτουργικότητα».
Το τελευταίο μήνυμα δεν φαίνεται να έπεισε πολλούς fans του Blockverse και υπάρχει αμφιβολία ότι το παιχνίδι θα συνεχίσει. Πολλές απαντήσεις εκφράζουν επίσης την πεποίθηση ότι οι developers του Blockverse επανεμφανίστηκαν μόνο επειδή είχαν εντοπιστεί και τώρα προσπαθούν να απελευθερωθούν από πιθανά νομικά προβλήματα. Στο Discord, όσοι επένδυσαν στο Blockverse δηλώνουν ότι έχουν την διεύθυνση των developers στο Coinbase και μία IP μέσω του Cloudflare, άρα οι developers μπορούν να εντοπιστούν από τα ίχνη που έχουν αφήσει.
Το community διαπραγματεύεται τώρα με τους αρχικούς προγραμματιστές του Blockverse για τον έλεγχο του παιχνιδιού. Ένα μεγάλο κόλλημα, ωστόσο, είναι ότι, ενώ οι δημιουργοί του συμφώνησαν να παραδώσουν όλες τις σχετικές συμβάσεις και τον κώδικα, θέλουν να διατηρήσουν το 500 ETH που συγκεντρώθηκαν από την αρχική πώληση. Έχουν κάνει επίσης μια παρόμοια προσφορά στον ArkDev, τον ιδρυτή των NFT.
Διαβάστε τι κάνει αυτή τη στιγμή η Ubisoft με τα NFTs και συζητήστε για αυτά στο παρακάτω forum topic.
