- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Ο Shuhei Yoshida στο Hot Pepper
Ο Shuhei Yoshida στο Hot Pepper
Hot
Ο Shuhei Yoshida στο Hot Pepper
Πληροφορίες
Τρώει καυτή πιπεριά και μιλάει για το Nuclear Throne.
Ο πρόεδρος της Sony Computer Entertainment Shuhei Yoshida, ήταν καλεσμένος στην εκπομπή Hot Pepper, όπου ως γνωστόν οι καλεσμένοι τρώνε...καυτή πιπεριά. Αν δεν έχετε δοκιμάσει μία απλά σας προειδοποιώ από προσωπική εμπειρία, ότι ακόμα και ένα δάγκωμα στην άκρη της "σας στέλνει" για ώρες!
Με βάση την συζήτηση που έγινε για το Nuclear Throne, ανακοινώθηκε το Steam Early Access και ο Yoshida ανέφερε την κυκλοφορία του στο PS4 τον Σεπτέμβριο. Nuclear...δεν λες τίποτα αγαπητέ Yoshida! Ο τύπος που εμφανίζεται στο τέλος είναι ο sound engineer της Vlambeer, εταιρείας ανάπτυξης του παιχνιδιού.
Δείτε επίσης τον Shuhei Yoshida να παίζει Bloodborne και να βγάζει δύσκολο bossάκι. Συζητήστε περισσότερα για την Sony στο PlayStation subforum του GameWorld.

Comments