Kojima: "Το PS4 είναι η καλύτερη κονσόλα"

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Kojima: "Το PS4 είναι η καλύτερη κονσόλα"

Kojima: "Το PS4 είναι η καλύτερη κονσόλα"

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Το native 1080p στα 60 frames "μετράει" για τον ιάπωνα game designer!

Σύμφωνα με το GamingUnion, ο Hideo Kojima, δημιουργός της σειράς Metal Gear Solid και αντιπρόεδρος της Konami, δήλωσε στο ιαπωνικό Famitsu ότι "Το PS4 είναι η καλύτερη οικιακή κονσόλα. Έχει άριστα γραφικά και μπορεί να παράγει 1080p σε 60 frames το δευτερόλεπτο".

Ο Kojima δεν παρέλειψε να εκθειάσει και το PS Vita, λέγοντας ότι το Metal Gear Solid: Ground Zeroes "παίζει πολύ καλύτερα στο PS Vita μέσω του Remote Play". Παραδέχθηκε επίσης ότι θα ήθελε να λανσάρει το Metal Gear Solid V ως τελικό προϊόν απευθείας, αλλά επειδή οι gamers του ζητήσαμε να το έχουμε νωρίτερα, γι' αυτό και αναγκάστηκε να κυκλοφορήσει το Metal Gear Solid: Ground Zeroes. Άλλωστε, η Sony που έκανε κάτι παρόμοιο με το Gran Turismo Prologue δεν βγήκε ζημιωμένη.

Πέρα απ' όλα αυτά ας μην ξεχνάμε ότι ο Hideo Kojima στήριζε πάντοτε την Sony, καθότι η ιαπωνική εταιρεία με τις κονσόλες της του συμπαραστάθηκε από το πρώτο Metal Gear Solid. Άλλωστε αν δεν υποστηρίξεις το ίδιο το εγχώριο προϊόν σου...

Το Metal Gear Solid V: The Phantom Pain θα κυκλοφορήσει για PS4, Xbox One, PS3 και Xbox 360. Αναμένουμε την ημερομηνία κυκλοφορίας του.

Εσείς ποια κονσόλα πιστεύετε ότι είναι καλύτερη; PS4 ή Xbox One; Ψηφίστε στο σχετικό topic του forum μας.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +1 Weezer (Level10) 13/02/2014 23:35
Κατι ξερει ο Kojima αν και οι τεχνικες προδιαγραφες μιλουν απο μονες τους για το ποιος εχει κερδισει τη μαχη.
#2 Akis 7 (Level20) 14/02/2014 01:01
Σωστος ο Hideo!!!!
#3 +1 dimferrari3 (Level5) 14/02/2014 01:14

Quoting Weezer:

Κατι ξερει ο Kojima αν και οι τεχνικες προδιαγραφες μιλουν απο μονες τους για το ποιος εχει κερδισει τη μαχη.


κάτι ξέρει μιας και βλέπει το phatom να "τρώει" μαύρο απο όλους και βλέπεις τιμή προπαραγγελίας να έχει φτάσει τα 35€. Επικοινωνιακά παιχνίδια μπας και σώσει την παρτίδα έστω στην χώρα του με ταυτόχρονο λανσάρισμα του ps4. όσο για τις τεχνικές προδιαγραφές, "μιλούν" στις τιμές που αγοράζεις και όχι για το βαθμό αξιοποίησης τους. Πράγμα που η sony το έχει αποδείξει περίτρανα ότι "δεν το έχει" (πάντα σε σχέση με την MS και σε μεμονωμένες περιπτώσεις με την Nintendo και αναφερόμενος στην αξιοποίηση)
#4 Antonis-211 (Level8) 14/02/2014 12:31
Ναι οκ Hideo... Το ps4 είναι η καλύτερη κονσόλα αλλά το metal gear δεν το άφησες exclusive στη
sony, η κονόμα είναι γλυκιά ε?
#5 cyclopes (Level15) 14/02/2014 14:40
Απίστευτο Trailer ...
#6 FotisOL (Level15) 21/02/2014 00:06
Ίσως και να είναι το PS4 η καλύτερη κονσόλα, αλλά τα προβληματάκια που εμφάνισε στις αρχές της κυκλοφορίας του, διχάζουν...