Video game για το νομοσχέδιο "Αθηνά"

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Video game για το νομοσχέδιο "Αθηνά"

Video game για το νομοσχέδιο "Αθηνά"

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Έφτιαξαν ένα σύντομο PC game κατά της συγχώνευσης του τμήματος Πληροφορικής τους με το ΤΕΙ Λαμίας.

Μία ομάδα τεσσάρων φοιτητών από το ΤΕΙ Πληροφορικής Λάρισας έκαναν αυτό που ξέρουν καλά. Σχεδίασαν ένα video game (και συγκεκριμένα ένα πολύ σύντομο 2D Platform) μέσω του οποίου έχουν ως σκοπό να διαμαρτυρηθούν προς την κυβέρνηση για την συγχώνευση του τμήματος Πληροφορικής του ΤΕΙ Λάρισας με αυτό του ΤΕΙ Λαμίας. Οι συγχωνεύσεις λαμβάνουν χώρα στα πλαίσια των γενικότερων περικοπών στη χώρα μας.

Η ανακοίνωση των φοιτητών έχει ως εξής:

"Είμαστε μία τετραμελής ομάδα φοιτητών που σπουδάζουμε στο τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΤΕΙ Λάρισας. Σύμφωνα με το σχέδιο Αθηνά που ανακοινώθηκε πριν λίγο καιρό το τμήμα μας συγχωνεύεται από το τμήμα Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών του ΤΕΙ Λαμίας. Σκεπτόμενοι πως μπορούμε να αντιδράσουμε και να κάνουμε γνωστές τις θέσεις μας, αποφασίσαμε να διακωμωδήσουμε την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε και να περάσουμε κάποια μηνύματα μέσα από ένα μικρό βιντεοπαιχνίδι, το οποίο αποτελεί και απόδειξη της τεχνογνωσίας που προφέρει το τμήμα μας. Τα μηνύματα αυτά θίγουν κοινωνικά, οικονομικά αλλά και ακαδημαϊκά ζητήματα.

Το τμήμα μας, με 2000 ενεργούς φοιτητές και 16 μόνιμους καθηγητές, έχει εξαιρετικές υποδομές (με ένα καινούριο κτίριο έτοιμο προς παράδοση αξίας 1.020.000€), μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, συνεργασίες με ευρωπαϊκά πανεπιστήμια, τέσσερα ερευνητικά προγράμματα σε εξέλιξη, σημαντική παρουσία σε διεθνείς οργανισμούς (OWASP, ISACA, ERASMUS) και συνεργασία με τις ισχυρότερες εταιρίες του αντικειμένου σπουδών του (CISCO, ORACLE, Microsoft Hellas). Γιατί λοιπόν να ξεριζωθεί αυτό το τμήμα; Ποια είναι τα αντικειμενικά κριτήρια για την απόφαση αυτή; Δε ζητάμε ευνοϊκότερη μεταχείριση. Ζητάμε μόνο να τηρηθούν οι αρχές και τα κριτήρια του σχεδίου Αθηνά.

Και έτσι γεννήθηκε το “Σχέδιο Αθηνά: Απόδραση από τη Λαμία”. Βέβαια, αν και το παιχνίδι αναφέρεται σε εμάς, περίπου 30000 φοιτητές από όλη την Ελλάδα βρίσκονται στην ίδια θέση και μπορούν να ταυτιστούν με το παιχνίδι όσο και εμείς. Ζητούμε λοιπόν και γενικότερη ενημέρωση για όλα τα προβλήματα τα οποία το σχέδιο Αθηνά δημιουργεί.

Το μόνο που ζητάμε από εσάς είναι μια μικρή βοήθεια για να κάνουμε τις θέσεις (και το παιχνίδι μας) πιο γνωστά. Μπορείτε να το βρείτε στη σελίδα μας στο Facebook. Για αναλυτικότερη εικόνα της κατάστασης στην οποία βρίσκεται το τμήμα, μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα στην οποία υπάρχουν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες καθώς και ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι στιγμής.

Σας ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο σας."

Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το παιχνίδι. Έχει διάρκεια μόλις λίγα λεπτά, όμως σημασία έχει ότι περνάει το μήνυμά του με πολύ εύστοχο τρόπο.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Blood Prince (Level30) 12/02/2013 11:49
Πολύ καλό άρθρο και εγώ δεν καταλαβαίνω τον λόγο που το συγκεκριμένο τμήμα θα πρέπει να συγχωνευτεί με το αντίστοιχο της Λαμίας και γενικότερα στις μέρες μας με τις νομοθετικές μεταρρυθμίσεις γίνονται πολλές αδικίες.Εν πάση περιπτώσει θα το κατεβάσω το παιχνίδι,μπράβο στην τετραμελή ομάδα που το σχεδίασε,υπήρξα και εγώ φοιτητής του τει λάρισας αλλά όχι στην ΣΤΕΦ.
#2 asmilon (Level26) 12/02/2013 12:10
Πολυ καλη προσπαθεια, μακαρι να μπορεσει να εχει αποτελεσμα! Η αληθεια ειναι οτι πολλα ΤΕΙ δημιουργηθηκαν μονο και μονο για ψηφοθηρικους λογους και μας επιβαρυναν ολους παρα πολυ, αλλα δε γινεται με τα ξερα να καιγονται και τα χλωρα, δε εχει λογικη αυτο...
#3 geokiren (Level19) 12/02/2013 13:08
Και το δικό μου ΤΕΙ πληροφορικής Θεσσαλονίκης πάει προς συγχώνευση με το τμήμα των Σερρών. Και πραγματικά δεν έχει καμία βάση όλο αυτό. Μιλάμε για ένα τμήμα που μέχρι πριν την κρίση (ίσως και λίγο παραπάνω) είχε σύμφωνα με έρευνα 99% απορροφητικότητα στην αγορά...
#4 genaric (Level24) 12/02/2013 16:41
πολλα μπραβο στα παιδια!!
#5 MeLeneNoddy (Level17) 12/02/2013 17:01
Πολύ πρωτότυπος τρόπος έκφρασης. Ας προσπαθήσουμε να τους βοηθήσουμε όπως μπορούμε και ας ελπίσουμε να πετύχουν το στόχο τους
#6 tsints (Level8) 13/02/2013 20:34
Ευχαριστούμε για την στήριξη παιδιά! Φοιτητής Τ.Π.Τ. - ΤΕΙ Λάρισας
#7 Aliengoa (Level23) 13/02/2013 20:59
Το δικό μου το τμήμα (ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης, ΣΤΕΦ, Τμήμα Ηλεκτρονικής) πάει Σέρρες!!!!
Και μιλάμε το 2003/4 εγκατασταθήκαμε στο νέο κτίριο στην Σίνδο μαζί με τις υπόλοιπες σχολές, γιατί μέχρι τότε ήμασταν στον Ευκλείδη. Και ερωτώ, τι θα γίνει το κτίριο? Τσάμπα τόσα εργαστήρια και εγκαταστάσεις;

Μπράβο στα παιδιά για το πρόγραμμα.
#8 Vasilis (Level25) 16/04/2013 22:59
Μια χαρά το βρίσκω σαν εξώφυλλο. 8)