iPad 5 και iPad mini 2

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
iPad 5 και iPad mini 2

iPad 5 και iPad mini 2

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Η Apple διατίθεται να συνεχίσει τις αναβαθμίσεις του iPad δύο φορές τον χρόνο.

Τα iPad 5 και iPad mini 2 θα μπουν στην γραμμή παραγωγής της Apple τον Μάρτιο, μόλις πέντε μήνες μετά την κυκλοφορία των iPad 4 και iPad mini.

Το Apple Insider δήλωσε ότι έχει έγκυρες πηγές που ήταν παρούσες στην εκδήλωση CES της προηγούμενης εβδομάδας και κατάφεραν να αποκομίσουν πολύτιμες πληροφορίες. Τα στοιχεία αυτά ενισχύονται από το γεγονός ότι ανάλογες φήμες που κυκλοφορούσαν τον Ιανουάριο του 2012 για τον ίδιο λόγο, τελικά επιβεβαιώθηκαν. Πέρυσι θυμίζουμε ότι η Apple αντικατέστησε το hardware του tablet δύο φορές μέσα σε 12 μήνες. Το iPad 3 κυκλοφόρησε τον Μάρτιο ενώ το iPad 4 τον Νοέμβριο.

Αν η παραπάνω φήμη γίνει πραγματικότητα, αυτό θα σημαίνει ότι αν αγοράσατε ένα iPad το περασμένο έτος θα είναι σύντομα εκτός εποχής κατά δύο μοντέλα. Πόσο όμως θα αξίζει η αναβάθμιση σε iPad 5 και iPad mini 2; Το iPad mini 2 θα έχει ταχύτερο chip,αλλά εξωτερικά θα είναι το ίδιο, χωρίς καμία αναβάθμιση στην ανάλυση της οθόνης. Το iPad 5 από την άλλη θα δει περισσότερες αλλαγές. Θα είναι λεπτότερο κι ελαφρύτερο από το iPad 4 ενώ θα έχει τον νέο A6X επεξεργαστή όπως και μικρότερο Lightning connector.

Επίσης αναμένεται η νέα σειρά των iPhone που θα κυκλοφορήσουν είτε τον Μάιο είτε τον Ιούνιο. Όπως παραδοσιακά μας έχει συνηθίσει η Apple θα είναι η γνωστή αναβάθμιση που γίνεται στα μέσα της χρονιάς σε iPhone 5S. Φημολογείται ότι το επόμενο smartphone θα φέρει νέες επιλογές και χρώματα, όπως γίνεται αντίστοιχα και με το iPod.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 psmaniac (Level15) 15/01/2013 19:58
Κάθε 6 μήνες 600ευρω! και καλά θα μου πείτε "-δεν είναι ανάγκη να παίρνεις συνέχεια καινούριο ipad"
Ναι δεν είναι ανάγκη σίγουρα,αλλά ο άνθρωπός είναι έτσι φτιαγμένος που πάντα θέλει το ΝΕΟ + ο βομβαρδισμός απο διαφημίσεις και φίλους φίλων κλπ
#2 Vasilis (Level25) 15/01/2013 22:12

Quoting psmaniac:

Κάθε 6 μήνες 600ευρω! και καλά θα μου πείτε "-δεν είναι ανάγκη να παίρνεις συνέχεια καινούριο ipad"
Ναι δεν είναι ανάγκη σίγουρα,αλλά ο άνθρωπός είναι έτσι φτιαγμένος που πάντα θέλει το ΝΕΟ + ο βομβαρδισμός απο διαφημίσεις και φίλους φίλων κλπ


δύστυχος είναι η νέα τάξη των πραγμάτων έτσι θα είμαστε όλοι σε λίγο καιρό.
#3 geokiren (Level19) 16/01/2013 02:07
Γενικά τα tablets τα θεωρώ κάπως άχρηστα και υπερτιμημένα. Σου προσφέρουν σαφώς πολύ λιγότερα από ένα laptop και είναι περισσότερο gadget παρά πραγματικά παραγωγικό εργαλείο. Οπότε δεν μπορώ να κατανοήσω αυτήν την μανία που υπάρχει στις μέρες μας.
#4 theonirvana (Level22) 16/01/2013 12:12
ελεος.για αυτο δεν προκειται να παρω ΠΟΤΕ τιποτα που γραφει πανω Apple.
#5 billy000 (Level7) 16/01/2013 14:33
Χαζομαρα θα κανει η apple. Μετα τον θανατο του steve jobs η apple εχει παρει τον κατηφορο στην ποιοτητα των προιοντων. Αναρωτιεμαι τι καινουριο θα βαλουν εκει γιατι λογικα θα εχουν ξεμεινει απο ιδεες.
#6 Aliengoa (Level23) 16/01/2013 16:19

Quoting theonirvana:

ελεος.για αυτο δεν προκειται να παρω ΠΟΤΕ τιποτα που γραφει πανω Apple.




Quoting psmaniac:

Κάθε 6 μήνες 600ευρω!



Μα και οι άλλες εταιρίες το ίδιο κάνουν, δείτε πχ την Samsung πόσα έχει κυκλοφορήσει. Μην ψαρώνετε όλοι με το που ακούτε το όνομα Apple...

Όσον αφορά την άποψη μου, όπως ακριβώς το αναφέρει και ο geokiren δεν έχω αγοράσει, ούτε πρόκειται να αγοράσω στο άμεσο μέλλον tablet επειδή dεν βρίσκω καμία χρησιμότητα (προς το παρόν). Είναι περισσότερο ένα gadget.
#7 Vasilis (Level25) 16/01/2013 17:21
Σας έχω έναν πιο οικονομικό τρόπο να πάρετε προϊόντα της apple:
1. παίρνεις μια τυχαία συσκευή
2. κοτσάρετε με ταινία ένα μήλο (προσοχή πρέπει να φαγωθεί στην άκρη)
και συγχαρητήρια μόλις αποκτήσατε μια συσκευή της apple.
#8 Aliengoa (Level23) 16/01/2013 18:10

Quoting Vasilis:

Σας έχω έναν πιο οικονομικό τρόπο να πάρετε προϊόντα της apple:
1. παίρνεις μια τυχαία συσκευή
2. κοτσάρετε με ταινία ένα μήλο (προσοχή πρέπει να φαγωθεί στην άκρη)
και συγχαρητήρια μόλις αποκτήσατε μια συσκευή της apple.



Χειρότερο είναι να αντιγράφεις κάτι το οποίο δεν σου αρέσει.... Κανείς δεν ανάγκασε κανέναν να πάρει Apple προϊόντα...
#9 Vasilis (Level25) 16/01/2013 18:38

Quoting Aliengoa:


Quoting Vasilis:

Σας έχω έναν πιο οικονομικό τρόπο να πάρετε προϊόντα της apple:
1. παίρνεις μια τυχαία συσκευή
2. κοτσάρετε με ταινία ένα μήλο (προσοχή πρέπει να φαγωθεί στην άκρη)
και συγχαρητήρια μόλις αποκτήσατε μια συσκευή της apple.



Χειρότερο είναι να αντιγράφεις κάτι το οποίο δεν σου αρέσει.... Κανείς δεν ανάγκασε κανέναν να πάρει Apple προϊόντα...



Κοιτά εγώ ένα apple θα το αγόραζα. Όχι ότι είμαι μανιακός αλλά από την περιέργεια που λεμέ...
#10 Aliengoa (Level23) 16/01/2013 18:49

Quoting Vasilis:


Quoting Aliengoa:


Quoting Vasilis:

Σας έχω έναν πιο οικονομικό τρόπο να πάρετε προϊόντα της apple:
1. παίρνεις μια τυχαία συσκευή
2. κοτσάρετε με ταινία ένα μήλο (προσοχή πρέπει να φαγωθεί στην άκρη)
και συγχαρητήρια μόλις αποκτήσατε μια συσκευή της apple.



Χειρότερο είναι να αντιγράφεις κάτι το οποίο δεν σου αρέσει.... Κανείς δεν ανάγκασε κανέναν να πάρει Apple προϊόντα...



Κοιτά εγώ ένα apple θα το αγόραζα. Όχι ότι είμαι μανιακός αλλά από την περιέργεια που λεμέ...



κοίτα, η παροιμία λέει η περιέργεια σκότωσε την γάτα :P
#11 Vasilis (Level25) 16/01/2013 20:00

Quoting Aliengoa:


Quoting Vasilis:


Quoting Aliengoa:


Quoting Vasilis:

Σας έχω έναν πιο οικονομικό τρόπο να πάρετε προϊόντα της apple:
1. παίρνεις μια τυχαία συσκευή
2. κοτσάρετε με ταινία ένα μήλο (προσοχή πρέπει να φαγωθεί στην άκρη)
και συγχαρητήρια μόλις αποκτήσατε μια συσκευή της apple.



Χειρότερο είναι να αντιγράφεις κάτι το οποίο δεν σου αρέσει.... Κανείς δεν ανάγκασε κανέναν να πάρει Apple προϊόντα...



Κοιτά εγώ ένα apple θα το αγόραζα. Όχι ότι είμαι μανιακός αλλά από την περιέργεια που λεμέ...



κοίτα, η παροιμία λέει η περιέργεια σκότωσε την γάτα :P



Αυτό περίμενα να μου πει κάποιος :D :lol: :P και η πλακά είναι ότι το κόστος τον εξαρτημάτων είναι το 1/4 της τιμής και λιγότερο.
#12 Aliengoa (Level23) 16/01/2013 21:59
Μα και άλλα προϊόντα έχουν φθηνότερο κόστος κατασκευής (πχ Audi) ωστόσο η τιμή τους είναι αρκετά μεγάλη. Δεν παίζει ρόλο μόνο το υλικό αλλά και ο νόμος προσφοράς-ζήτησης.

Εαν εγώ και εσύ πουλούσαμε μήλα αλλά όλοι ήθελαν/αγόραζαν τα δικά σου, θα τα έδινες στην ίδια τιμή με εμένα;
Τέλος, θυμάσαι εσύ να είχε ποτέ η Apple φθηνά προϊόντα;
#13 Vasilis (Level25) 16/01/2013 22:21

Quoting Aliengoa:

Μα και άλλα προϊόντα έχουν φθηνότερο κόστος κατασκευής (πχ Audi) ωστόσο η τιμή τους είναι αρκετά μεγάλη. Δεν παίζει ρόλο μόνο το υλικό αλλά και ο νόμος προσφοράς-ζήτησης.

Εαν εγώ και εσύ πουλούσαμε μήλα αλλά όλοι ήθελαν/αγόραζαν τα δικά σου, θα τα έδινες στην ίδια τιμή με εμένα;
Τέλος, θυμάσαι εσύ να είχε ποτέ η Apple φθηνά προϊόντα;




Νομίζω τα ipod.
#14 Aliengoa (Level23) 16/01/2013 23:44

Quoting Vasilis:


Quoting Aliengoa:

Μα και άλλα προϊόντα έχουν φθηνότερο κόστος κατασκευής (πχ Audi) ωστόσο η τιμή τους είναι αρκετά μεγάλη. Δεν παίζει ρόλο μόνο το υλικό αλλά και ο νόμος προσφοράς-ζήτησης.

Εαν εγώ και εσύ πουλούσαμε μήλα αλλά όλοι ήθελαν/αγόραζαν τα δικά σου, θα τα έδινες στην ίδια τιμή με εμένα;
Τέλος, θυμάσαι εσύ να είχε ποτέ η Apple φθηνά προϊόντα;



Μάλλον θα λες τα φθηνά ipod χωρίς οθόνη τα οποία μπορεί να κοστίζουν λίγες δεκάδες ευρώ αλλα σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάλι είναι ακριβότερα. ;-)


Νομίζω τα ipod.

#15 eliminator (Level26) 17/01/2013 13:46

Quoting Vasilis:

δύστυχος είναι η νέα τάξη των πραγμάτων έτσι θα είμαστε όλοι σε λίγο καιρό.



Απλά RESPECT, Κάθε λίγο και λιγάκι κάτι καινούργιο θα βγάλουν, έλεος πια, δις έχουν τόσα λεφτά τι να τα κάνουν;; Η χαρά της δημιουργίας θα μου πείτε...
#16 asmilon (Level26) 17/01/2013 22:39
Δυστυχως δε βλεπουν στην Apple απο την μανια τους για κερδη, πως χανουν το elite στυλ που τους χαρακτηριζε και πανε στο καρα-mainstream. Αυτο πιστευω θα ειναι η αιτια της πτωσης τους, ειδικα αν αλλες εταιριες κινηθουν εξυπνα και γρηγορα και καλυψουν το κενο που αφηνει η Apple.
#17 Aliengoa (Level23) 18/01/2013 01:06

Quoting eliminator:


Quoting Vasilis:

δύστυχος είναι η νέα τάξη των πραγμάτων έτσι θα είμαστε όλοι σε λίγο καιρό.



Απλά RESPECT, Κάθε λίγο και λιγάκι κάτι καινούργιο θα βγάλουν, έλεος πια, δις έχουν τόσα λεφτά τι να τα κάνουν;; Η χαρά της δημιουργίας θα μου πείτε...



Εσύ τι περίμενες σε μια παγκόσμια οικονομία που βασίζεται στο κεφάλαιο...;

@asmilon Πως να μην γίνει mainstream όταν το έχουν αγοράσει όλοι? :P
Πλέον η Samsung τείνει να πάρει τον ρόλο της Apple στο premium κομμάτι με τις νέες κυκλοφορίες των S4, Note 3 και Note 8.0. Τα οποία δεν θα είναι καθόλου μα καθόλου "φτηνά"...
Η Sony ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να ασχολείται με "φθηνά" smartphone και θα ρίξει το βάρος της στην premium κατηγορία! Αυτό απαντάει και στο ερώτημα σου eliminator.
Θα σας ρωτούσα γιατί κολλάτε έτσι με το όνομα της Apple αλλά φαντάζομαι είναι οι γνωστοί λόγοι περί πολιτικής της εταιρίας κλπ οπότε ας το αφήσω καλύτερα.
Πάντως μου κάνει εντύπωση μια και το έχω γράψει πολλές φορές που όλοι κράζουν για τις τιμές τις apple την στιγμή που όλες οι ναυαρχίδες έχουν πάνω κάτω τίς ίδιες τιμές (ακόμα και το πολυδιαφημισμένο Nokia Lumia 920 θα έρθει στα 720!!!!).........