Pay-to-win!
Με κλασικό κόστος 20 ευρώ.
Οι συμπαίκτες του θα "πέρασαν καλά".
Και φέρνει βόλτες ο φοσμπά. [UPDATE]
Η Activision "το τερμάτισε"!
Θα περιλαμβάνει νέο mode, όπου οι νεκροί εχθροί θα αφήνουν νάρκες.
Θα έχει open world περιβάλλον.
Έρχεται και στις κονσόλες. [UPDATE]