Η Irrational Games ετοίμαζε δύο multiplayer modes για το BioShock Infinite
Η Irrational Games ετοίμαζε δύο multiplayer modes για το BioShock Infinite
Πληροφορίες
Τελικά εστίασε στο campaign.
Η εταιρεία ανάπτυξης Irrational Games εργαζόταν πάνω δύο multiplayer modes για το BioShock Infinite, όμως για διάφορους λόγους αποφάσισε αργότερα να τα απορρίψει και να εστιάσει αποκλειστικά στο campaign. Ένας από τους developers που εργάστηκε πάνω στο multiplayer του BioShock Infinite, ο Bill Gardner, δήλωσε ότι είναι πολύ δύσκολο να αφήσεις κάτι για το οποίο εργάστηκες τόσο πολύ.
Ειδικότερα, ο Bill Gardner δήλωσε τα εξής: “Ξοδεύεις πολύ χρόνο και βάζεις την ψυχή σου σε κάτι το οποίο μπορεί να εξαφανιστεί κατά την διάρκεια μια συνάντησης. Δεν το ξεπερνάς ποτέ αυτό.” Όπως είχε δημοσιευθεί και στο παρελθόν, η Irrational Games ετοίμαζε δύο multiplayer modes για το BioShock Infinite, ένα tower-defense-like και ένα co-op εμπνευσμένο από το campaign του παιχνιδιού.
Διαβάστε το review του BioShock Infinite και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
