Σταμάτης Καράμπογας

Σταμάτης Καράμπογας (Smoses)
Experience: 5463 (917 points to next level)

 
600
Spyros Stampolas and 32 others have joined the group Cyberpunk 2077 2 days ago
Σταμάτης Καράμπογας replied to the topic 'Animal Crossing: New Horizons' in the forum. 1 week ago

Διαβάστε εδώ το αναλυτικό review!

Μετά από αρκετές ώρες ενασχόλησης με το φανταστικό μου ερημωμένο νησί νιώθω έτοιμος να βγώ στον έξω κόσμο. Το New Horizons είναι αρκετά εθιστικό και άκρως χαλαρωτικό. Δεν σας πιέζει να κάνετε τίποτα και συγχρονίζεται με την ημέρα και την ώρα του Switch σας, επομένως δεν έχει δικές του μέρες όπως άλλα Simulation, κάτι που δεν σας κάνει να νιώθετε κάποια χρονική πίεση για την εκτέλεση συγκεκριμένων tasks.

Η συλλογή resources είναι ευχάριστη και το crafting απλό. Μερικά mechanics παραείναι απλά, κάτι που τα κάνει λιγότερο "ικανοποιητικά", όμως η τεράστια ποικιλία που διαθέτει το κάνει να είναι συνεχώς ενδιαφέρον. Θα βρείτε τον εαυτό σας να μπαίνει κάθε μέρα να δει τι διαφορετικό θα συναντήσει στο νησί. Αν έχετε παρέα ακόμα καλύτερα, μπορείτε να φτιάξετε τα νησιά σας πρίν έρθει το δεύτερο lockdown :P

Read More...

1 week ago
Animal Crossing: New Horizons 1 week ago

Δημιουργήστε το ιδανικό νησί σας.

Μετά από αρκετά χρόνια ραγδαίας ανάπτυξης, η gaming βιομηχανία έχει καλύψει σχεδόν κάθε γούστο στα games. Υπάρχουν games για σκοτωμούς, συγκινητικές ιστορίες, πολέμους, διαστημόπλοια και ότι μπορεί να φανταστεί κανείς. Καθώς προχωράμε σε μια βαριά και ταχύρρυθμη καθημερινότητα, πολλοί από εμάς θέλουμε να χαλαρώσουμε και να μην περάσουμε τον χρόνο μας ανταγωνιστικά ή παλεύοντας για την ζωή μας σε κάποιο παιχνίδι με έντονη δράση. Μέσα στα χρόνια έχουν κυκλοφορήσει αρκετά Simulation που μας πάνε πίσω στις ρίζες μας και ζούμε την ζωή του αγρού, αλλά ποτέ δεν προτιμήθηκαν από το ευρύτερο κοινό.

New Horizons 1

Με games όπως τα Harvest Moon και το Stardew Valley, όλο και περισσότεροι gamers, είτε hardcore, είτε casuals, επέλεξαν αυτά ως απόδραση από την καθημερινότητα. Σε αυτά τα δημοφιλή Simulation ανήκει φυσικά και η σειρά Animal Crossing. Με ιστορία που ξεκινάει από το 2001, μέχρι τώρα είχε αρκετό χρόνο να βελτιωθεί και να τελειοποιήσει την συνταγή για ένα υπέροχο και χαλαρωτικό Simulation. Με τον πιο πρόσφατο τίτλο της σειράς να κυκλοφορεί φαινομενικά την καλύτερη στιγμή μέσα στο έτος, μπορεί κάποιος να πει ότι η Nintendo έφτιαξε τον κορωνοϊό (χωρίς παρεξήγηση Bill Gates). Ας δούμε τι προσφέρει το Animal Crossing: New Horizons συγκριτικά με τα πιο “καυτά” Simulation της αγοράς.

Island Designer
Το Animal Crossing: New Horizons σας δίνει την δυνατότητα να μετακομίσετε σε ένα ερημωμένο νησί και να ζήσετε χωρίς καμία ξεγνοιασιά. Πραγματικά δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα που δεν σας αρέσει. Δεν χρειάζεται να προσέχετε την ζωή σας, την ενέργειά σας, δεν χρειάζεται να κοιμάστε, να πίνετε, τίποτα απολύτως. Αυτό το κάνει πιο “χαλαρό” συγκριτικά με άλλα Simulation, όμως μερικές φορές σχεδόν του αφαιρεί το αίσθημα του “σκοπού”, κάτι που προσφέρουν games όπως το Stardew Valley πχ. Το ιδιαίτερο με το New Horizons, είναι ότι δεν υπάρχουν ξεχωριστές ημέρες του παιχνιδιού και ξεχωριστές δικές σας, αλλά συγχρονίζεται με την ημερομηνία και την ώρα του Switch σας. Δηλαδή, αν παίζετε βράδυ, θα είναι και βράδυ στο νησί σας. Αν παίζετε στις 2 Αυγούστου, θα είναι και 2 Αυγούστου στο νησί σας κ.ο.κ.

http://www.youtube.com/watch?v=bkbx1w1DK2U

Αυτό σας δίνει την απόλυτη ελευθερία να παίξετε όσες ώρες θέλετε σε μία μέρα, χωρίς να φοβάστε ότι δεν θα προλάβετε να κάνετε κάτι, ή δε θα προλάβετε κάποιο event, ή να μαζέψετε τα απαραίτητα resources πριν περάσει κάποιος χρόνος, όπως γίνεται στο Stardew Valley. Τα “quests” που θα αναλαμβάνετε στο νησί σας, θα αφορούν συνήθως κατασκευές και θα μπορείτε να ολοκληρώσετε κυριολεκτικά όποτε σας καπνίσει. Δεν σας αναγκάζει κανείς να φτιάξετε την γέφυρα σήμερα ή αύριο, αλλά με την κατασκευή της είναι ο μόνος τρόπος να “ξεκλειδώσετε” και άλλα events. Βασικός μηχανισμός του New Horizons είναι η συλλογή resources και φυσικά το crafting.

Το crafting είναι αρκετά απλό στην κατανόηση και πολύ εύκολο. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια DIY συνταγή και τα απαραίτητα resources. Συνταγές βρίσκετε είτε από συμπολίτες σας, είτε τυχαία στο περιβάλλον, είτε κάνοντας κάποια “quest”. Καθώς αναπτύσσετε το νησί σας, θα ξεκλειδώνονται περισσότερες συνταγές και θα μπορείτε σιγά σιγά να κάνετε κυριολεκτικά ότι θέλετε με την εμφάνιση και τη διαρρύθμιση του νησιού σας. Το μεγάλο πλεονέκτημα του New Horizons, είναι το σχεδόν ατελείωτο customization. Μπορείτε να κάνετε το σπίτι σας, το νησί σας και το avatar σας όπως εσείς θέλετε και να δείξετε τον χαρακτήρα σας.

New Horizons 2

Χωρίς την ανάγκη για επιβίωση, στην αρχή ίσως σας φανεί λίγο βαρετό και αργό, όμως το σύστημα του συγχρονισμού με την ημερομηνία και την ώρα της συσκευής σας, θα σας κάνει να επιστρέφετε στο νησί σας μέρα με την μέρα. Κάθε μέρα που θα μπαίνετε θα βλέπετε κάτι διαφορετικό. Έναν διαφορετικό χαρακτήρα, ένα διαφορετικό quest, ένα διαφορετικό event. Αν είστε από αυτούς που παίζουν πολλές ώρες σε μια καθισιά, τότε δύσκολα θα σας κρατήσει το ενδιαφέρον, διότι μέσα σε μία ημέρα υπάρχουν λίγα πράγματα που μπορείτε να κάνετε. Π.χ αν κάνετε κάποιο θέλημα του (αρχικαπιταλιστή) Nook, τότε, αφού συγκεντρώσετε τα απαραίτητα resources, η κατασκευή θα έχει ολοκληρωθεί την επόμενη ημέρα. Επομένως, αυτό που κάνετε είναι απλά να μαζεύετε συνέχεια resources.

Πίσω από τα ραπανάκια κάνω μπίζνες 

Η συλλογή resources είναι ευχάριστη, χάρη στην μεγάλη ποικιλία των αντικειμένων. Μπορείτε να πιάσετε ψάρια, έντομα, να μαζέψετε φρούτα, να σκάψετε απολιθώματα και η λίστα δεν έχει τελειωμό. Αυτά μπορείτε να τα πουλάτε στο τοπικό κατάστημα και να συγκεντρώνετε καμπανάκια (το currency του νησιού), ώστε να μπορείτε να αγοράζετε αντικείμενα ή μπορείτε να τα κάνετε (τα resources) δωρεά στο μουσείο του νησιού. Ένα ακόμη currency είναι τα Nook Miles. Αυτά τα κερδίζετε καθώς κάνετε απλές καθημερινές δραστηριότητες. Αν πιάνετε ψάρια κερδίζετε Nook Miles, αν πιάνετε έντομα κερδίζετε Nook Miles, αν συναντήσετε έναν χαρακτήρα κερδίζετε Nook Miles. Σχεδόν με τα πάντα κερδίζετε μερικά Nook Miles τα οποία μπορείτε να εξαργυρώσετε για να αποκτήσετε special αντικείμενα, DIY συνταγές ή αεροπορικά εισιτήρια.

New Horizons 3

Με τα εισιτήρια αυτά μπορείτε είτε να πετάξετε στο νησί κάποιου άλλου, είτε σε ένα random νησί. Αν πάτε σε νησί φίλου σας, μπορείτε να ανταλλάξετε αντικείμενα και να παίξετε διάφορα minigames. Αν πάτε σε random νησί, ίσως πετύχετε κάποιον NPC, που θα μπορείτε να τον πείσετε να μετακομίσει στο νησί σας, είτε θα είστε μόνος σας. Εκεί θα μαζέψετε ότι resources έχει εκείνο το νησί και μετά θα φύγετε. Γενικά το gameplay είναι ομαλό και το pacing ταιριάζει στο ατομικό σας στυλ. Μερικά mechanics που “χαλάνε” λίγο την ομαλότητα είναι η αλλαγή των εργαλείων σας και η απουσία skip σε μερικές στάνταρ συζητήσεις. Ακόμα και το tool ring να έχετε, όταν θέλετε να αλλάξετε εργαλείο ο χαρακτήρας σας σταματάει για λίγο και αυτό χαλάει την ροή. Όσον αφορά το κουμπί skip, θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο σε χαρακτήρες όπως ο Blathers που μιλάνε για αιώνες.

Ακόμα, mechanics όπως το ψάρεμα, είναι αρκετά απλά και μετά από κάποιο σημείο δεν προσφέρουν κάποια “ικανοποίηση”. Ενώ άλλα, όπως το χτίσιμο φραχτών (ή γενικότερα της πόλης), είναι λίγο άβολα. Ωστόσο, αυτό που κάνει το New Horizons ένα καλό Simulation, είναι η επιλογή να παίζετε με φίλους σας, τόσο co-op όσο και online, καθώς και ο χαλαρός, διασκεδαστικός και εθιστικός χαρακτήρας του. 

Χαριτωμένα ανθρωπάκια
Το New Horizons προσφέρει πολλά, αυτό που δεν προσφέρει όμως είναι τα υπερ-ρεαλιστικά γραφικά των ΑΑΑ παραγωγών. Αν και θα θέλαμε να δούμε ένα Simulation σε αυτό το στυλ, το στυλ που έχει επιλέξει ο πιο πρόσφατος τίτλος της σειράς Animal Crossing είναι ικανοποιητικό. Είναι χαριτωμένο και δεν περιέχει πολλή “πληροφορία”, επομένως και δεν μας κουράζει. Ούτως η άλλως, το New Horizons θα το παίξετε για να χαλαρώσετε και να κάνετε πράγματα, όχι να παρατηρείτε την παραμικρή λεπτομέρεια.

New Horizons 4

Το περιβάλλον και τα αντικείμενα είναι σε “μονοκόμματα” σχέδια και τα μοντέλα έχουν λίγα πολύγωνα. Το νησί και τα resources έχουν ζωηρά χρώματα και είναι πολύ όμορφα στο μάτι. Όλα τα animations είναι ομαλά και καλοφτιαγμένα, αν και μερικές φορές φαντάζουν λίγο αργά. Αν και δεν θα έπρεπε να αποτελεί θετικό, πλέον τα games που δεν έχουν glitches ή κολλήματα θεωρούνται σπάνια. Έτσι, στην περίπτωση του New Horizons, η συνολική εμπειρία ήταν σαν οδήγηση στην Εγνατία.

Εξωτικές μελωδίες
Το βασικότερο στοιχείο της κατοίκησης ενός ερημωμένου νησιού φυσικά είναι το soundtrack. Φαντάζεστε να πηγαίνατε να μείνετε σε ένα ερημωμένο νησί και να μην είχατε κάποιο καλό soundtrack; Ευτυχώς, ο πιο πρόσφατος τίτλος της σειράς Animal Crossing καταφέρνει να μας βάλει κατευθείαν στο νόημα. Το soundtrack που θα σας συνοδεύει, αν και σε βάθος χρόνου δεν θα παρακολουθείτε και τόσο, είναι άκρως χαλαρωτικό και εξωτικό. Θα νιώθετε κυριολεκτικά σαν να πήγατε διακοπές σε ένα απομακρυσμένο νησί της Χαβάης.

http://www.youtube.com/watch?v=OLaDCJ1dyW8

Τα ηχητικά εφέ είναι ποιοτικά αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο, όπως και το voice acting. Οι χαρακτήρες μιλάνε σε μια φτιαχτή γλώσσα, που αν την παρατηρήσετε αρκετά θα δείτε ότι μιλάνε σε κανονική γλώσσα, απλά 10 φορές πιο γρήγορα. Το συγκεκριμένο στυλ ταιριάζει στο New Horizons μιας και όλοι οι NPCs είναι ανθρωπόμορφα ζώα, ωστόσο μετά από αρκετή επικοινωνία με τους ντόπιους, θα θέλετε να κάτσετε και λίγο στο σπίτι σας να φύγουν τα βουητά από τα αυτιά σας.

Τα ραπανάκια πόσο πάνε;
Το Animal Crossing: New Horizons κυκλοφόρησε την κατάλληλη στιγμή. Όταν κλιμακώθηκε η πανδημία και όλοι καθόντουσαν σπίτια τους και έψαχναν πως θα περάσουν τον χρόνο τους, ήρθε το New Horizons και τους προσέφερε την ιδανική απόδραση. Όμως, παρόλο που κυκλοφόρησε την κατάλληλη στιγμή, αν δεν ήταν το κατάλληλο παιχνίδι δεν θα γινόταν και πάλι τίποτα.

New Horizons 5

Το New Horizons προσφέρει ατελείωτες ώρες gaming, είναι χαριτωμένο και χαλαρωτικό, δεν θα σας τρώει πολλές ώρες μέσα στην ημέρα και έχει άπειρο customization. Τα 60€ που ζητάει είναι αρκετά ικανοποιητικά, αν αναλογιστεί κανείς πόσες ώρες μπορείς να παίξεις και αν σε αυτή την εξίσωση προσθέσεις φίλους και την έλλειψη μικροσυναλλαγών, τι άλλο μπορείς να ζητήσεις από ένα Simulation;

Θετικά:
- Πρακτικά δεν τελειώνει ποτέ
- Εθιστικό και διασκεδαστικό gameplay
- Χαλαρωτικό setting και μουσική
- Βαθύ immersion
- Χαριτωμένα γραφικά και χαρακτήρες
- Άπειρες επιλογές για customization

Αρνητικά:
- Fixed κάμερα
- Μερικά άβολα και πολύ απλά mechanics
- Έλλειψη skip dialogue

Βαθμολογία
Γραφικά: 7.5
Ήχος: 7.5
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 9.5
Γενικά: 8.4

Φτιάξτε το νησί σας με την ησυχία σας και ζήστε ξέγνοιαστες στιγμές σε έναν ζωηρό ψηφιακό κόσμο.

Σταμάτης Καράμπογας

2 weeks ago
Νέο Action-Adventure από την εταιρία ανάπτυξης του Bulletstorm 2 weeks ago

Για τις next-gen κονσόλες.

Η People Can Fly, η εταιρία ανάπτυξης του Bulletstorm και του επερχόμενου Outriders, ανακοίνωσε ένα καινούργιο AAA project.

Το όνομα του καινούργιου παιχνιδιού δεν έχει ανακοινωθεί, ωστόσο ξέρουμε ότι θα εστιάσει στα PC, next-gen κονσόλες και streaming (Stadia). Η περιγραφή του είναι ένα “φιλόδοξο, ριζοσπαστικό Action-Adventure το οποίο παίρνει την σχεδόν 20ετία εμπειρίας της People Can Fly και ανοίγει νέους δρόμους.”

Μοιάζει περισσότερο με αγγελία για πρόσληψη προσωπικού, παρά για επίσημη ανακοίνωση. Ακόμα, η People Can Fly άνοιξε ένα καινούργιο studio στο Montreal. Το καινούργιο studio θα συνεργαστεί με τα τρία αρχικά studio της εταιρίας πάνω στην ανάπτυξη του καινούργιου project.

Διαβάστε περισσότερα για το Outriders και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

2 weeks ago
Το PUBG παραμένει ban-αρισμένο στο Πακιστάν παρά τις δικαστικές εντολές 2 weeks ago

Υποστηρίζει ότι επηρεάζει αρνητικά τα παιδιά.

Το αμφιλεγόμενο Battle Royale, PUBG, παραμένει ban-αρισμένο στο Πακιστάν, παρά το γεγονός ότι έχει δοθεί δικαστική εντολή να αρθεί το ban.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι η βία που χρησιμοποιεί το PUBG είναι εθιστική και πολλές χώρες όπως το Ιράκ, Ιορδανία και το Νεπάλ, να έχουν ban-άρει το PUBG κάποια στιγμή στο παρελθόν. Στις αρχές του μήνα, το Islamabad High Court διέταξε τις τηλεπικοινωνιακές αρχές του Πακιστάν (PTA) να ξεμπλοκάρουν το PUBG. Ωστόσο, το PTA αποκάλυψε ότι δεν θα σηκώσει το ban του PUBG, παρά το γεγονός του ότι το δικαστήριο εξέδωσε διαταγή για “άμεση” άρση του ban.

Μπορείτε να δείτε παρακάτω αναλυτικά τις δημοσιεύσεις του PTA:

Το PUBG έχει ban-αριστεί στο Pakistan από τις αρχές του Ιουλίου, με το PTA να ισχυρίζεται ότι έχουν λάβει “άπειρα παράπονα” τα οποία γράφουν ότι “το PUBG είναι εθιστικό, χάσιμο χρόνου και επηρεάζει αρνητικά την ψυχολογική και σωματική υγεία των παιδιών.” Επίσης έκαναν παραπομπές σε αυτοκτονίες, που ισχυρίστηκαν ότι συνδέονται με το PUBG.

Ειδικότερα έγραφαν: “Σύμφωνα με τις ρεπορτάζ που έχουν γίνει από τα ΜΜΕ, έχουν αναφερθεί αυτοκτονίες που συσχετίζονται με το PUBG.”

Διαβάστε ακόμα για παρόμοιο συμβάν στην Ινδία και συζητήστε για το PUBG στο σχετικό forum topic.

2 weeks ago
Crash Bandicoot 4: It's About Time gameplay videos 2 weeks ago

Δύο levels και δύο διαφορετικοί χαρακτήρες.

Με το Crash Bandicoot 4: It’s About Time να κυκλοφορεί στις αρχές του Οκτώβρη, it’s about time να βλέπαμε μερικά gameplay videos.

Το τέταρτο “κύριο” Crash, φαίνεται να ακολουθεί το στυλ των προηγούμενων κλασικών games, ωστόσο φαίνεται εμφανώς ότι έχει μεταφερθεί στην τρέχουσα γενιά κονσολών. Στο βίντεο που θα δείτε παρακάτω υπάρχουν δύο διαφορετικά levels, τα Dino Dash και Snow Way Out.

http://www.youtube.com/watch?v=_a_20v7E584

Το Crash Bandicoot 4: It’s About Time θα κυκλοφορήσει για PS4 και Xbox One στις 2 Οκτωβρίου.

Διαβάστε περισσότερα για το Crash Bandicoot 4: It's About Time και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

2 weeks ago
Οι περισσότεροι publishers είχαν ανταπόκριση ακόμα και χωρίς την E3 2020 2 weeks ago

Κυρίως οι μικροί και μεσαίοι επηρεάστηκαν. 

Παρά το γεγονός ότι η E3 ακυρώθηκε φέτος, οι fans, όπως ήταν αναμενόμενο, παρακολούθησαν όλες τις ανακοινώσεις των εταιριών.

Η Superdata, εταιρία ανάλυσης της αγοράς, αποκάλυψε ότι οι μεγαλύτερες εταιρίες ανάπτυξης και publishers δεν υπέφεραν από την απουσία της Ε3. Σύμφωνα με τα στατιστικά του Twitch, η πλειοψηφία των μεγάλων εταιριών είδε μια αύξηση στην δημοτικότητα τους συγκριτικά με πέρυσι. Τα PS5 games που ανακοινώθηκαν κατά την διάρκεια ενός event τον Ιούνιο είχαν το μεγαλύτερο “average minute audience” συγκριτικά με τις μεγαλύτερες εκδηλώσεις του 2019 όπως τα The Game Awards. Περίπου 1.5 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούσαν το PS5 event κάθε λεπτό.

Ομοίως, η Ubisoft με το Ubisoft Forward είχε περίπου 1.02 εκατομμύρια θεατές ανά λεπτό σε σύγκριση με τους 0.75 εκατομμύρια θεατές που είχε στην παρουσίασή της στην Ε3 2019. Η Superdata υποστηρίζει ότι πιθανόν το ότι έδιναν δωρεάν το Watch Dogs 2 να βοήθησε. Ωστόσο, η απουσία της Ε3 δεν βοήθησε όλες τις εταιρίες. Το PC Gaming Show είδε μια μείωση στους θεατές συγκριτικά με πέρυσι.

Σύμφωνα με την αναφορά, οι μικροί και μεσαίοι publishers ήταν αυτοί που υπέφεραν από την απουσία της E3. Οι αναλυτές δεν δημοσίευσαν πιο συγκεκριμένα στατιστικά. Η Superdata περιμένει πως οι μικρότερες εταιρίες θα συνεργαστούν με μεγαλύτερες για να κερδίσουν λίγη προσοχή.

Διαβάστε για την Ubisoft Forward και συζητήστε για την E3 2021 στο σχετικό forum topic.

2 weeks ago
Η Sony υπολογίζει ότι το PS5 θα πουλήσει περισσότερο από 120 εκατομμύρια μονάδες 2 weeks ago

Μέσα σε πέντε χρόνια.

Σύμφωνα με αναφορές, η Sony περιμένει την τεράστια επιτυχία του PS5 μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Στις αρχές του μήνα, η Sony δήλωσε ότι αυξάνει αρκετά την παραγωγή των PS5, καθώς περιμένουν να πουλήσουν αρκετά περισσότερα PS5 στο λανσάρισμα από ότι είχαν αρχικά υπολογίσει. Αναφορές γράφουν ότι η Sony σχεδόν διπλασίασε τον αριθμό των κονσολών που κατασκευάζει για το λανσάρισμα και τώρα, μια νέα αναφορά από τους Digitimes μας δίνει περισσότερες πληροφορίες για το μέλλον του PS5.

Η αναφορά προέρχεται μια αλυσίδα καταστημάτων της Sony στην Ταϊβάν, η οποία υποδεικνύει ότι η Ιαπωνική εταιρία θα μειώσει την διάρκεια ζωής της καινούργιας κονσόλας, καθώς και ότι περιμένει τεράστιες πωλήσεις. Αναλογιζόμενοι πως το PS4 έχει πουλήσει περισσότερο από 110 εκατομμύρια μονάδες και είναι η δεύτερη “οικιακή” κονσόλα με τις καλύτερες πωλήσεις, δεν είναι και περίεργο που η Sony θέλει να ξεπεράσει αυτά τα νούμερα.

Σύμφωνα με τις αναφορές, η Sony υπολογίζει ότι θα πουλήσει περίπου 120 εκατομμύρια PS5 καθ’ όλη την διάρκεια ζωής του. Το PS4 είχε κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο του 2013, δηλαδή η διάρκεια ζωής του πλησιάζει τα επτά χρόνια. Η νέα αναφορά υποστηρίζει ότι η Sony θα κόψει μερικά χρόνια από την καινούργια της κονσόλα και το PS5 θα έχει πέντε χρόνια διάρκεια ζωής.

Διαβάστε για την αύξηση της παραγωγής των PS5 πρίν το λανσάρισμα και συζητήστε για την κονσόλα στο σχετικό forum topic.

2 weeks ago
Notification