H Respawn Entertainment έκανε ban 419 pro παίκτες του Apex Legends
Hot
H Respawn Entertainment έκανε ban 419 pro παίκτες του Apex Legends
Πληροφορίες
Επειδή χρησιμοποιούσαν glitch για να φαρμάρουν RP σε χαμηλά ranks.
Η Respawn Entertainment τιμώρησε περισσότερους από 400 pro παίκτες του Apex Legends επειδή χρησιμοποιούσαν ένα glitch για να φαρμάρουν RP σε χαμηλότερα tiers.
Οι 419 παίκτες των υψηλών ranks, όπως Diamond, Master και Apex Predator, έχουν τιμωρηθεί αφού βρέθηκαν να παίζουν στην Bronze κατηγορία για να κάνουν ευκολότερο το έργο τους προς την άνοδο. Ο Apex security expert, Conor Ford ανακοίνωσε την τιμωρία μέσω Twitter, δηλώνοντας ότι οι τιμωρημένοι pro παίκτες θα παρακολουθήσουν την Season 7 από τις κερκίδες. Παρά το ότι μερικοί παίκτες θεωρούν άδικο το ban, πρόκειται για ένα μέτρο που η Respawn Entertainment δεν έχει σκοπό να ανακαλέσει. Στην Season 6 η διαφορά ήταν μεγάλη καθώς μόνο το 2% των παικτών ήταν στο Diamond tier και πάνω. To εν λόγω glitch ήταν εφικτό σε όλες τις κονσόλες και όπως σημειώνει ο Conor Ford, η δικαιοσύνη δεν έχει σύνορα όταν αφορά την τιμωρία των cheaters από την Respawn Entertainment.
To the 419 Diamond+ ranked players who abused an exploit allowing you get into and farm bronze lobbies for RP, enjoy watching Season 7 from the sidelines ?❤️
— Conor Ford / Hideouts (@RSPN_Hideouts) November 4, 2020
Η λογική υποδεικνύει ένα φιλικότερο περιβάλλον για τους casual παίκτες του Apex Legends μέσα στην Season 7.
Διαβάστε περισσότερα για την Season 7 του Apex Legends και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
Ελάτε να παίξουμε μαζί Apex Legends γράφοντας το ID σας σε αυτό το forum topic.

Comments