Activision: το Destiny 2 δεν αποδίδει όπως θα θέλαμε

Hot
Βασίλης Καψάλης
Activision: το Destiny 2 δεν αποδίδει όπως θα θέλαμε

Activision: το Destiny 2 δεν αποδίδει όπως θα θέλαμε

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

 

Παρότι η κυκλοφορία του Forsaken βοήθησε.

 

 

Δυσαρεστημένη δηλώνει η Activision με τις πωλήσεις του Destiny 2, ακόμα και μετά την κυκλοφορία του Forsaken expansion.

Το expansion του Destiny 2 κατάφερε να φέρει σημαντικές αλλαγές, προς το καλύτερο. Έδωσε στο παιχνίδι τον νέο αέρα τον οποίο χρειαζόταν, εμπλουτίζοντάς το με νέα Supers, subclasses και νέο gear. Όπως ανέφερε όμως η Activision, σύμφωνα με τα κέρδη που έχει αποφέρει το παιχνίδι, δεν έχει φτάσει εκεί που στόχευαν. Ο γενικός διευθυντής σχολίασε το expansion: “Το Forsaken είναι ένα υψηλής ποιότητας expansion και ειλικρινά είναι ο,τι καλύτερο έχουμε κάνει για τη σειρά”. Πρόσθεσε επίσης: “ Ακόμα δεν έχουμε δει για τι είναι ικανό το Destiny, πράγμα το οποίο έχει οδηγήσει σε ανεπαρκή ανταπόκριση στις προσδοκίες μας”.

Για να καταφέρει η Activision να αποκτήσει κοινό στο παιχνίδι της, διανέμει δωρεάν το παιχνίδι μέχρι τις 18 Νοεμβρίου. Σίγουρα, σκοπεύει να πουλήσει περισσότερα Forsaken expansions, ενώ παράλληλα να κρατήσει τους hardcore θαυμαστές ευχαριστημένους.

Τον Οκτώβριο ήρθε στην επιφάνεια μια φήμη που αναφέρει ότι έχει ξεκινήσει ήδη η ανάπτυξη του Destiny 3, το οποίο έχει σαν κύριο στόχο του το hardcore κοινό το οποίο αναμένει περισσότερο περιεχόμενο.

Διαβάστε το review του Destiny 2 και συζητήστε για το νεότερο expansion στο σχετικό forum topic.

Ψάχνετε συμπαίκτες στο Destiny 2; Κάντε κλικ εδώ και ανταλλάξτε IDs

 

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 jacobrules (Level10) 09/11/2018 15:41
Ηταν δωρεαν και το κατεβασα (παιχνιδαρα ειναι) ΑΛΛΑ :

Εχετε και εσεις disconnects ? οτι και να κανω μετα απο καποια ωρα, η οταν αλλαζω κεφαλαιο με πεταει εξω απο τους σερβερς !
Υπαρχει κανενα καλο Troubleshooting ?
#2 Efane (Level24) 09/11/2018 16:36
Το πρώτο μου προκαλούσε αδιαφορία. Το δεύτερο το έπαιξα ενώ ήταν τριήμερο δωρεάν, καλύτερο πράγματι αλλα δεν βρήκα κάτι που να με κρατήσει.
#3 akiszax (Level21) 10/11/2018 12:43
Εγώ που το κατέβασα έμεινα κατενθουσιασμένος!!