• Ειδήσεις
  • FPS
  • Activision: "Μας αρκεί οι gamers να παίζουν έστω τα παλιά Call of Duty"

Activision: "Μας αρκεί οι gamers να παίζουν έστω τα παλιά Call of Duty"

Hot
Activision: "Μας αρκεί οι gamers να παίζουν έστω τα παλιά Call of Duty"

Activision: "Μας αρκεί οι gamers να παίζουν έστω τα παλιά Call of Duty"

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Δεν υπάρχει ανησυχία για τις νέες εκδόσεις.

Την τάση να ασχολούνται με τους παλιότερους Call Of Duty τίτλους φαίνεται να έχουν οι fans της σειράς. Η φήμη του franchise έχει κλονιστεί, καθώς τα τελευταία χρόνια τα games που παράγει η Activision για το πασίγνωστο shooter δεν ικανοποιεί το κοινό της. Κι όμως, η ενασχόληση αυτή με τα παλιότερα games της σειράς έναντι με των νεότερων, δεν δείχνει να ενοχλεί καθόλου την Activision.

Το ότι το franchise βρίσκεται στην παρακμή του είναι δεδομένο. Ειδικά ύστερα από την κυκλοφορία του Call Of Duty: Infinite Warfare που δέχτηκε τόνους αρνητικών σχολίων η κατάσταση άρχισε να σοβαρεύει. Οι πιστοί στο Call Of Duty δείχνουν την σαφέστατη προτίμηση τους για τους προγενέστερους τίτλους, πράγμα που νομίζαμε πως θα προκαλούσε και έντονους προβληματισμούς στους δημιουργούς του. Απ’ ότι φαίνεται κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει και φαίνεται ξεκάθαρα από όσα δήλωσε στην συνέντευξη του στην GamesIndustry ο διευθύνων σύμβουλος της Activision Eric Hirshberg. Συγκεκριμένα είπε:
«Το Call Of Duty είναι μοναδικό, όχι μόνο στον χώρο του gaming, μα και σαν κουλτούρα, εφόσον έχει ετήσιες κυκλοφορίες και καταφέρνει παρ’ όλα αυτά να βρίσκεται στην κορυφή των charts για αρκετά χρόνια τώρα. Μάλλον είναι άνευ προηγουμένου. Ως αποτέλεσμα, έχουν προκύψει κάποια μοναδικά οφέλη και προκλήσεις. Ένα από αυτά είναι πως έχουμε πλέον πολλαπλά ενεργά σύμπαντα μαζί. Η πολιτική μας υποστηρίζει πως αν παίζουν έστω ένα Call Of Duty game, είμαστε χαρούμενοι.»

Έχουν καταλάβει στην Activision την κλίση που έχουν οι fans στα παλιότερα Call Of Duty games και σίγουρα θα αξιοποιήσουν αυτόν τον ισχυρισμό. Ήδη οι κινήσεις τους μας παραπέμπουν σε κάτι τέτοιο, καθώς οι φημολογίες θέλουν το Call Of Duty: Modern Warfare να κυκλοφορεί ως stand-alone τίτλος. Και μη ξεχνάμε φυσικά, πως το επερχόμενο Call Of Duty: World War II, είναι και αυτό με τη σειρά του παλιότερη προσέγγιση του franchise, καθώς ξεφεύγει από το υπερσύγχρονο theme πολέμου και επιστρέφει στους κλασσικούς ιστορικούς πολέμους.

Ο Hirshberg μίλησε και για το Call Of Duty: Black Ops 3 Zombies Chronicles:
« Το Call Of Duty είναι μια λιγότερο επίμονη πλατφόρμα απ’ ότι ένα επίμονο ήθος. Είναι ένα game που σε κάνει να νιώθεις κάτι συγκεκριμένο, και σας προκαλεί συγκεκριμένες προσδοκίες γύρω από τους βασικούς μηχανισμούς, τους τόνους και την συμπεριφορά. Νιώθω πως υπάρχουν αρκετές προσεγγίσεις αυτού, και έχουμε δείξει την ικανότητα μας να κρατάμε τους ανθρώπους ενωμένους, μερικές φορές για πολλά χρόνια ύστερα από την αρχική κυκλοφορία.»

Άραγε έχουν αντιληφθεί τα λάθη τους; Λέτε η «αδιαφορία» για την επιτυχία των νέων παιχνιδιών να τους κοστίσει παραπάνω; Δύσκολα να είναι ικανοποιημένοι με το να αντικρίζουν τους fans να δείχνουν προτίμηση για τις παλιές του ιδέες, ωστόσο είναι κάτι που μπορεί να αλλάξει. Το Call Of Duty: World War II είναι καθοδόν και σίγουρα θα κρίνει πολλά.

Διαβάστε περισσότερα για το Call Of Duty: World War II και συζητήστε περισσότερα σε αυτό το forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +2 Shikabane_Hime7 (Level29) 04/07/2017 13:17
KATANTIA αυτό το σχόλιο...Δείχνουν δηλαδή ότι επαναπαύονται αντί να να κοιτάξουν να βγάλουν κάτι νέο και αξιόλογο.
#2 Alexakos1993 (Level3) 04/07/2017 14:07
Μεταξύ μας και εμείς χαιρόμαστε που μας έχουν μείνει τα παλιά COD γιατί τα καινούργια ήταν για το ανάθεμα!

Όντως πολύ κατάντια και αντιεπαγγελματικότητα της Activision.
#3 Phobos (Level22) 04/07/2017 14:13
Ντροπή και αίσχος, οι τύποι συναγωνίζονται την ΕΑ σε αντιπαθητικότητα σιγά σιγά.
#4 Omnibot (Level22) 04/07/2017 16:26
Τραγικά τα σχόλια και συμφωνώ ότι αρχίζουν να γίνονται αντιπαθητικοί. Ας βγάλουμε κάτι με το όνομα του brand και στα ... μας. Δε πάει έτσι όμως και όταν το αντιληφθούν θα είναι αργά...
#5 Blood Prince (Level30) 04/07/2017 16:45
Βασικά και εμένα μου αρκεί να παίζω τα call of duty τα οποία έχω και να μην βγαίνουν καινούργια ώστε να τα επιθυμώ. :P χαχαχα
#6 ashbringer (Level25) 05/07/2017 10:59
Χαχαχαχαχα δεν σταματούν να μας εντυπωσιάζουν με χαζές δηλώσεις όπως αυτή.Είναι δυνατόν να μην θέλεις να πας μπροστά και να μην θέλεις να εξελιχθείς προς το καλύτερο πάντα εννοείται.Εντάξει υπάρχουν κάποια παλιά CoD τα οποία αξίζουν και θα τα παίζουμε για χρόνια αλλά δεν βλάπτει να δούμε και κάτι καινούργιο.